Publikováno Leden 27, 201114 r Četl jsem, že když v O1 ručně deaktivuji ESP tlačítkem, není nutno ho zas tlačítkem opět aktivovat, údajně sešlápnutím brzdového pedálu se ESP aktivuje automaticky. Když ale sešlápnu brzdu, kontrola "ESP off" mi svítí dál a ESP je (asi) dále vypnuto. Zapnout ESP musím ručně tlačítkem. Jak to teda je? Díky.
Leden 27, 201114 r Za mě říkám, že se to u mě projevuje stejně. Když ho vypnu je vypnuté, když zapnu, je zapnuté! Takže buď to máme oba rozbité, nebo ve Tvé literatuře někdo kecá.
Leden 28, 201114 r No, vzhledem k tomu, že zase v "mé" literatuře se píše toto: "Systém ESP by měl být za normálních okolností vždy zapnutý. Pouze v určitých výjimečných případech, pokud si prokluz přejete, je výhodné systém vypnout. Například: - při jízdě se sněhovými řetězy - při rozjezdu v hlubokém sněhu nebo na měkkém podkladu - při „vyhoupnutí“ zapadlého vozidla. Poté zařízení opět zapněte." Takže si myslím, že takto je to správně. Neumím si představit takovou jízdu s řetězy, kdy to budu každou chvíli co přibrzdím, vypínat. PS: Je třeba číst tu správnou literaturu, a ne JPP. Upraveno Leden 28, 201114 r od Wojnar
Leden 28, 201114 r Podle mě tlačítkem ESP OFF vypnete všechny systémy ESP mimo ABS. ABS normálně běží a koriguje Samosebou pro znovu zapnutí se musí znovu stlačit tlačítko ESP OFF Upraveno Leden 28, 201114 r od Dodo-Kolín
Leden 28, 201114 r Já mám jinou zkušenost: ESP jsem si do auta přidával u FrantiškaM a hned jak napadl sníh, tak jsem si jel zablbnout na uklouzané parkoviště. Chtěl jsem vědět, jak se to projeví, jak ESP pracuje. Jednou jsem měl ESP vypnuté a rozjel se a pak prudce zabrzdil a kola měl otočená doleva. ESP se samo aktivovalo, pomohlo zvládnout zatočení. Nevím ale už, jakou rychlostí jsem jel... Myslím, že mi to napodruhý už neudělalo... Docela jsem na to koukal, ale pak jsem si řekl, že je to výborný nápad, že to takhle funguje. Protože jsem vlastně navodil takovou nouzovou situaci, která by bez ESP nešla zvládnout... Myslím si tedy od té doby, že se ESP samo v tomto konkrétním případě aktivuje. Zkuste si to taky. A když tak dejte vědět.
Leden 28, 201114 r Autor Podle mě tlačítkem ESP OFF vypnete všechny systémy ESP mimo ABS. ABS normálně běží a koriguje Samosebou pro znovu zapnutí se musí znovu stlačit tlačítko ESP OFF Dneska jsem to zkoušel na parkovišti a funguje mi to přesně jak píšeš výše: ABS funguje furt, ESP musím vypínat/zapínat ručně (mimo vypnutí motoru - po nastartování je ESP aktivováno automaticky, kontrolka nesvítí). Takže tak jak mi to funguje, jsem spokojenej. Se zapnutým ESP jsem to do smyku neutrhl (ale taky jsem to nějak brutálně nepřeháněl, jen jsem tak trhal volantem ze strany na stranu), po vypnutí ESP jsem se dokázal otočit i bez ručky, rozjezdy na plný knedlík skoro jako by sem byl na suchým asfaltu, tož tak. Díky za příspěvky.
Leden 31, 201114 r to 'Řehoř': Asi záleží i na verzi, ale já když vypnu ESP, tak řádím jak chci a jsem furt ve smyku. Mám pouze aktivní ABS
Leden 31, 201114 r Teď v zimě jsem si párkrát zablbnul na sněhu a byl opravdu obrovskej rozdíl, jestli jsem měl zaplý nebo vyplý ESP. A teda ani náhodou se mi samo neaktivovalo S tou spojkou jak někdo psal to ověřit nemůžu, protže mám automat )
Leden 31, 201114 r dobře, tak brzdu teda už mám, ale tou se to stejně samo nezapne ještě teda nevím jak to máte vy ostatní, ale já když ho chci vypnout/zapnout, tak to není klasickej vypínač jako odmlžování zadního okna, ve smyslu že není poznat jestli je zapnuto nebo vypnuto, jenom podle kontrolky na palubce. Upraveno Leden 31, 201114 r od Wojnar
Únor 2, 201114 r to 'Řehoř': Asi záleží i na verzi, ale já když vypnu ESP, tak řádím jak chci a jsem furt ve smyku. Mám pouze aktivní ABS Jo, možná bude záležet na verzi software řídící jednotky brzd. V tom případě jsem rád, že to tam mám... Až se trochu oteplí a bude nás to pořád ještě zajímat, můžu to zjistit Vagem něco bližšího. Jinak teda řídící jednotka je 1J0 614 517 K -- MK 60, je to na čtyřkolu. Upraveno Únor 2, 201114 r od Řehoř
Únor 2, 201114 r Jestli vypnu ESP tak to chci mít asi vypnuté a vypnuté to chci mít do doby, než si to zase zapnu sám. Od toho je tam kontrolka, která sama nezhasne. No, a čtyřkolka se opravdu chová jinak než jen předohrabka. Takže asi tak.
Únor 3, 201114 r Z Tvého příspěvku jsem pochopil jen to, že nechceš, aby se Ti ESP samo aktivovalo. Ano, ale já si myslím, že není od věci, pokud elektronika kontroluje i Tvá rozhodnutí a v případě, že bezpečně pozná ohrožení, tak se zase sama aktivuje a pomůže to zvládnout. Holt každý jsme jiný a každý máme jiný přístup k autu. Tu situaci, kterou jsem popisoval ve svém prvním příspěvku neovlivňuje to, zdali je auto čtyřkola nebo ne.
Únor 4, 201114 r Hm, že by nebyl rozdíl v chování předohrabky a čtyřkolky se mi nechce věřit. Ale čtyřkolku jsem nikdy neměl, proto se nehádám.
Březen 21, 201114 r ja kdyz vypnu esp tak me do niceho nekeca a tak to ma byt,mam spis opacny problem,ze kdyz ho vypnu a delam drifty,kolecka atd.fakt proste praseciny na plny kule tak esp nedokazu tlacitkem aktivovat navic kdyz zacnu bzdit tak mam uplne tvrdy pedal,musim vypnout motor znova nastartovat a je to ok
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.