jmatus Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Ta nejmenovaná firma se jmenuje Camp performance, http://mereni-vykonu.cz/kontakt.html, nechtěl sem nic tajit, ale připadalo mi to jako reklama, nicméně tady je asi na místě, v rámci prohloubení nabídky, vše zveřejnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jmatus Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Stejně si neodpustím poznámku, že mám chip tuning již z výroby, motor táhne za všech otáček, žádná hluchá místa, jsem maximálně spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kachna80 Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Ahoj, taky patrim mezi ty co maji 1.2HTP CIMBU chip. Nic moc jsem si od toho nesliboval, jen jsem chtel ( a grafy kroutaku tomu napovidaly) eliminovat vykonovou diru mezi 2000-3000 otace, protoze ta mi dost lezla na nervy.. Po prehrani softveru se zdalo, ze se mi prave tohle splnilo, jenze po cca pul roku uzivani mi prijde, ze se tahle vykonova nedostatecnost objevila znovu... Jak se projevuje prepnuti RJ do nouzovyho programu, muze to byt tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 (editace) zdravím,tak já mám podobné pocity.Zhruba půl roku motor šlapal úžasně,vytáčel se bez problémů,měl jsem najetý jeden kopec kde jsem to testoval a natíral jsem to všem okolo,ale potom jsem měl pocit,že motor najednou zvadnul,přišlo mi,že nějak netáhne.Sice táhnul od těch 2 000 otáček,ale neměl šťávu.Domluvil jsem se s Cimbu na kontrole řj,prý je to v pořádku,může to prý dělat i benzin,tak jsem zkoušel tankovat u jiné pumpy,dávám i VIF,ale mám pocit,že to není ono.Nebo jsem si na ten čip už zvykl a teď mi to přijde málo No jestli přijdete na něco jiného,tak dejte vědět.Díky. Editováno: 21. Březen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 jo a ještě něco.Když jsem měl auto načipovaný,hodně jsem potom jezdil,Itálie,Chorvatsko,prostě dovolené.Pak jsem začal jezdit jen po Praze,takové to skákání a pak jsem měl ten pocit zvadnutí.Takže to chce asi auto pořádně projet,aby si na to zase zvyklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kachna80 Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 (editace) zvyklo? je fakt ze u me byl prubeh podobny, dalky jako recko, rakousko, itali vse ok a ted se dost placam po meste, ale to by nemelo mit vliv Editováno: 21. Březen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Ale má to vliv - minimálně v zanesení katu a lamba-sond, takže podávají ne úplně správné informace a pak taky v tzv. "adaptivních hodnotách", které si ŘJ uloží v poslední době a podle nich řídí motor. Jak už tady padlo, chce to najet na dálnici a protáhnout motoru faldy aspoň na 100-150km trase s tím, že se po ohřátí na normální teplotu "podrží u huby" aspoň několik minut chodu v oblasti otáček 4000rpm a více. Zkuste a potom sem dejte dojmy z následků... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 (editace) Ja s 1.2 HTP 40 kw to tak delam .. jezdim hodne po meste a mimo mesto ( do 90km ) takze motor se moc neprozene .. hlavne takove kratke trasy do 10 km ale kdyz jedu do ostravy po rychl. silnici tak to drzim u 4000 rpm a musim rict ze ikdyz je to jen 30-40 km je to fakt poznat motor jde pote ohodne tiseji a hlavne se netrepe kdyz stojim na miste jo a taky trochu lip taha zda se mi zivejsi uz jsem to vicekrat poznal .. A spotrebu pocitam taky tak na 6litru na 100 pri tech 4000 otackach coz si myslim ze je hodne dobry..jede to 120 presne Navic si myslim ze ikdyz je rucicka teploty na prostredku tak motor je zahraty jen na hlave ale blok valcu a valce si myslim ze maji nizsi teplotu protoze kdyz zrychluju tak motor je celkem hlucny ale po chvili na tech 4000 otacek je motor tizsi o dost takze se asi zahreje .. ve meste ho tocim do 3000 malo kdy vic a nedrzim ho dlouhodobe tak vysoko vetsinou 2000-2500 asi se fakt neprohreje.. Editováno: 20. Březen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 tak po tom mým posledním příspěvku jsem jel na Lipno a zpátky,mydlil jsem to 120 bylo znát,že to auto ožilo.Jak jsem vlítl do města,pořád jsem měl pocit,že auto jede nějak samo a úplně lehce .Takže pořád víc jak 50.A pak při tankování a spočítání spotřeby jsem se dostal na 5.9.A to jsem ještě nějakých 150 km jezdil po městě.Takže to vypadá,že to auto chce opravdu jednou za čas pořádně projet aby se oživilo.Protože už bude teplo a budou se jezdit větší štreky,tak si myslím že to bude bez problémů.Jinak jsem si zvykl do každé nádrže dát VIF,zkazit tím nic nemůžu a aspoň vím,že v nádrži mám nějaká ta aditiva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 Že se motor potřebuje aspoň občas POŘÁDNĚ PROBĚHNOUT jinak zleniví je stará pravda - prostě při těch vyšších točkách se jednak dokonale ohřeje, druhak vibracemi a odstředivými silami "odlítá" nadměrný karbon a další úsady na kmitajících a rotujících hmotách a třeťak se vypálí katalyzátor, lambdy i zbytek výfukového potrubí. Kdo tak nejezdí "furt", ten by to měl udělat aspoň občas - jinak auto "zdědkovatí" - spousta nás zná auta "po dědovi" nebo obecně po důchodcích, která i když byla technicky v téměř dokonalém stavu, tak "nějak nechtěla jet" - člověk se mohl modlit nebo nadávat, auto prostě ne a ne "rozhejbat". A přitom stačí udělat něco jako nový záběh - prostě autu začít "nakládat" pomalu víc a víc, ne hned hrrr plnej knedlík a kotle, poser se. Relativně pomalým zvyšováním zátěže a stupňováním otáček se dá i "zdědkovatělý" motor znovu přivést k životu. Trvá to sice několik měsíců a musí se přitom ujet cca 5 000km, ale původní majitel by takové auto vůbec nepoznal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 22. Březen 2011 Sdílet Vloženo 22. Březen 2011 Hele a podle tebe staci 30 km tam a pak chvili po meste a zase 30 zpet na plny kotlik treba na 4000 otacek neustale? Zajima me to hlavne z duvodu toho karbonu..Ja pocituju rozdil a myslim si ze to pomaha ale je to dostatecne?.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mio_ Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Já si myslím, že chipovat Motory 1.2HPI nemá smysl. Jsou to jen vyhozené peníze. Výkon se zvedne cca o 5kW a to až v 5500ot a s krouťákem to neni o moc lepší. Když mi vyměňovali čepy na mé fábce měl jsem tu čest jezdit s 1.2HPI 47kW. Je to auto dobré tak do města nebo na krátké trasy. V kopcích mu dochází dech a předjíždění neni skoro možné. Možná to někumu stačí, ale já jsem přesedl ze 114kW, 330Nm na 47kW, 112Nm, tak asi chápete, že mi ten výkon nestačil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Já si myslím, že chipovat Motory 1.2HPI nemá smysl. "Bóžínku,já jsem dřív jezdil formule a teď jsem přešel na HTP a ono to nějak málo jede."Když by si jezdil půl roku s nečiplou HTP a pak jel po čipu,tak rozdíl bys určitě cítil.A kdyby sis přečetl více o čipování HTP,tak by ses dočetl,že nejde až tak o výkon,ale průběh krouťáku.Před čipnutím když tam nebylo tak 2800 otáček,tak se to skoro dusilo.Teď bez problémů 2000.Což na město stačí.A abych kvůli tomu,že jedu párkrát na dovču někam dál si pořizoval dělo,podle mě nemá cenu.A ty kecy že nemá na předjíždění a v kopcích nestačí,jezdím Itálii a Rakousko a nejsem brzda provozu.Maximálně tak v Německu v levém pruhu.Ani němci to už nekalí tak moc,takže při jízdě splynu s davem.Ono by vůbec nebylo marné občas těm střelcům nad které není,naordinovat třeba na půl roku jízdu s 120,třeba by pak zkrotli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilaNXtreme Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Zdravim, snažil jsem se přečíst vše co tu píšete možná jsem přehlédl ale potřebuju poradit.Jedná se o motor 1.2 HTP 40kW přemýšlim o CHIPU ale mám dilema...Nevím jestli chipovat u Cimbu nebo u DIESEL TECHNIK. CIMBU uvadí nárůst o 4kW a krouťák zvednou na 112N.m DIESEL TECHNIK nárůst o 6kW a krouťák na 116N.m. Vím že jde o pár kW ale věřim tomu že i ty 2kW budou na tomdle motoru znát..Prosím o rady a názory..Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 záleží na tom,kolik peněz do toho chceš vrazit.U Cimbu to můžeš mít levněji,ale bez papíru a brzdy,takže musíš věřit jemu i ostatním co tam čipovali.Nebo dáš víc peněz a máš to komplet s papírem.Je to jen na tobě.A těch pár koní navíc je na tomto motoru opravdu znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 jo,ještě jsem se díval na stránky diesla,výkon a krouťák nekomentuji,ale trochu mě zarazila spotřeba.Po městě 6 a mimo město 7l?Já mám 47 kw verzi,po městě se vejdu do 6,3(dlouhodobě)mimo při rychlosti do 120 km jezdím do 6 l.Jen když jedu 130 a výš,tak spotřeba kolem 7,5 l.nevím jak je na tom 40 kw motor,snad ti poradí někdo s touto motorizací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilaNXtreme Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 jo,ještě jsem se díval na stránky diesla,výkon a krouťák nekomentuji,ale trochu mě zarazila spotřeba.Po městě 6 a mimo město 7l?Já mám 47 kw verzi,po městě se vejdu do 6,3(dlouhodobě)mimo při rychlosti do 120 km jezdím do 6 l.Jen když jedu 130 a výš,tak spotřeba kolem 7,5 l.nevím jak je na tom 40 kw motor,snad ti poradí někdo s touto motorizací. No s tou spotřebou na tu sem ani nějak moc nekoukal.Jinak město kolem 6l mimo město stim umím jet za 5.5l a nejsem brzda provozu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 Hele a podle tebe staci 30 km tam a pak chvili po meste a zase 30 zpet na plny kotlik treba na 4000 otacek neustale? Zajima me to hlavne z duvodu toho karbonu..Ja pocituju rozdil a myslim si ze to pomaha ale je to dostatecne?.. Musím to ocitovat, mezitím přišlo moc odpovědí na jiné téma - ale 30km tam (a 30 zpátky) je při rychlosti kolem 120km/h a více tak právě na hranici, za kterou už se motor pročišťuje. Následným "couráním" po městě ten proces zastavíš nebo dokonce částečně vracíš zpátky (záleží na tom, kolik km tak "nacouráš" a za jaké teploty agregátu a na jakých otáčkách). Uvědom si - pokud bys "vystřelil na dálnici" hned po natočení, nemáš rovnoměrně prohřátý motor. Toho dosáhneš nejdřív až tak po 10km, spíš víc i u normální jízdy. Při rychlosti 120km/h ujedeš 2km za minutu - a i když nejdřív motor prohřeješ, tak po dálnici těch 30km ujedeš za 15 minut a méně. Já to znám z trasy Hradec - Praha. I když do Hradce to mám přes 50km po běžné silnici a na D11 najíždím s relativně dobře prohřátým agregátem, ještě na úrovni Chlumce nad Cidlinou není auto tak "chtivé jít za plynem" jako po dalších kilometrech v oblasti Poděbrad a dál směrem k Praze. Nejvíc je to cítit, když se na otočku vracím zpátky - přestože objektivně "nabírám výšku" (stoupám do vyšší nadmořské výšky z hranice kolem 180m nad mořem v okolí Prahy k nám domů do cca 450m.n.m), auto je živější a chová se opravdu jako "vzteklá čtrnáctka", jak se na správný šestnáctiventil sluší a patří... A to celé při nižší průměrné spotřebě, než cestou tam - aspoň PP to tvrdí. Své určitě řeknou i hodnoty "adaptivních registrů" v ŘJ, ale celkový dojem je, že když se "vypálej saze v komíně, kamnům hnedle líp šmakuje"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 (editace) Tak podle tebe mam ten motor vice jeste prohnat? To uz je pak takova tsunami v nadrzi ze tu rucicku palivomeru asi gravitace tlaci k rezerve..Uz nejen ja ale i vice lidi si vsimlo ze ten motor je tizsi o dost uz po 2-3 km tak jsem si rikal uz je zahraty a ja ho tak postupne tocim do 4000 no to je tak tech 20-30km a pak nacouram rychlostmi 80-50-90-50 asi 5km nekdy min..Nevim jestli delam dobre S jakyma otackama jezdis ty? Ikdyz u te sve verze asi u 4000 jedes uz 150 ne? A jak se dostanu k tem adaptivnim hodnotam v ŘJ? A co to vubec je? To jsou ty hodnoty ktere si ridici jednotka uklada co 20 km? Editováno: 24. Březen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 Víc ho honit nemusíš, spíš DELŠÍ DOBU = ujet v režimu vysokých toček aspoň 50-80km v jednom kuse. Obětuj těch pár litrů a projeď tu cestu tam, na otočku zpátky a zase tam - sice ujedeš 60km zdánlivě pro nic za nic, ale POZNÁŠ TO. Jinak 1,4 opravdu na pětku na 4000rpm jede nad limit - i na dálnici... K adaptivním hodnotám se dostaneš pomocí VAGu, ale nedoporučuju je bezhlavě mazat - jsou v nich i hodnoty nastavení třeba poloh škrticí klapky a další parametry, které je zbytečné bez potřeby zásahu do nastavení mazat. Auto si je během té jízdy upraví samo. Projevují se například tak, že když ještě se studeným motorem hned po startu donutíš auto přejít přes 2500rpm, bude se do nejbližší úpravy těch adaptivních hodnot chovat "sportovněji" - a taky bude víc žrát, než když ho do ohřátí budeš šetřit a těch 2500rpm mu naložíš až potom. Při té jízdě nad 50km vyrovnanou jízdou v režimu vysokých otáček si ŘJ upraví všecko co sama potřebuje, navíc se zvýšením teplot ve výfuku "vypálí" všecky úsady a zvýšená míra vibrací je pomůže odtrhnout a vyházet ven. Je to celé o tom najet na ustálený režim jízdy a ten držet - bez prudkých změn. Když po ohřátí občas podřadíš a motoru protáhneš faldy až nad 5000rpm, tak mu také pomůžeš - jen si přitom dávej bacha na chlupatý, aby to nestálo víc, než jen spálený benzín - pokuty a body atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 (editace) Aha diky moc tak ja to tak udelam no vcera jsem ho jen chvili protahl 10 km asi na 130 km/h a od te doby ten motor (ikdyz se zvedla teplota a nepromrzl tak) se vubec netrepe aspon to teda nepocituju .. a snazim se taky at otacky nepadaji pod 2000 ani minimalne .. myslim si ze to dost pomaha mam z nej lepsi pocit Dekuju moc za pomoc Jinak za studena tocim do 3000 max nekdy tesne pod tu hranici ale nedrzim to tam dlouhodobeji .. Editováno: 26. Březen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.