Přejít na obsah

Chiptuning 1.2 47kw


rudas.mp

Doporučené příspěvky

No, u Cimbu je hodnota krouťáku nad 100 Nm ve větším rozsahu otáček, zajména směrem otáček nahoru a to je i fakticky znát na autě, jinak ostatní měření aut bez chipu byla výkonově vyšší než udávaných 47kW, ale hodnota momentu byla naměřena vždy pod 112Nm, které píše výrobce.

Závěr pro mě je ten, že průběh momentu je lepší a to jsem taky chtěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v čem?

Asi se mu nezda, ze je nizsi nez vyrobcem udavanej. Ale to uz potvrdila rada predchozich mereni. Slabsi HTP ma podle mereni zhruba stejnej nebo vyssi nez silnejsi HTP.

Skoda 1,2 - SM

Vyrobce: 40kW pri pri 4750, 106Nm pri 3000

Namereno: 46kW pri 4870, 116Nm pri 2830

Skoda 1,2 - Autohit

Vyrobce: 47kW pri 5400, 112Nm pri 3000

Namereno: 56,5 pri 5980, 108Nm pri 3180

co kdyby jsi nechal změřit svoje?

jinak to je jen o spekulacích, který a jak dobrý časopis co naměřil. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co kdyby jsi nechal změřit svoje?

jinak to je jen o spekulacích, který a jak dobrý časopis co naměřil.  :D

Myslis, rozdil mezi 6v a 12v? Jo to je :) ale vzhledem k tomu ze vsechna mereni probehla na stejne brzde, tak bych tomu i veril.

Svuj motor merit nenechach, protoze jsou to pro me vyhozene prachy. To si radeji koupim benzin :)

Editováno: , autor: NiceOne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, když porovnám grafy tak je to plus 3kW, tolik Cimbu píše +3kW,

z grafů neupravená má 100 a více Nm od 3000 do 4500 ot

upravená má 100 a více Nm od 2800 do 5100 ot

neupravená má v 2800 - 95 a při 5100 - 90 Nm

takže rozdíl tam je v průběhu momentu a u upravené je vidět ta chybějící díra.

Mé představy upravená jednotka naplňuje, ten kdo ale čeká razantní navýšení výkonu a krouťáku bude zklamán, ale to u nepřeplňovaného benzínu nelze ani očekávat.

Tak to vidím já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci ja mam taky blby dotaz ako ste vydeli alebo ako sa da najviac ale uz na maximum nacipovat 1.2 HTP 40 KW??diki -_-

Nejvic sem videl 40kW. Jede to jako ďas :palec2:

to viem sam ju mam ;) ale ako sa da najviac nachipovat 1.2 40KW????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mé představy upravená jednotka naplňuje, ten kdo ale čeká razantní navýšení výkonu a krouťáku bude zklamán, ale to u nepřeplňovaného benzínu nelze ani očekávat.

Tak jsem se konečně dočkal, díky moc, Jardo,,, -_- podobnej výsledek jsem i očekával od toho měření, ;) ,,,hlavní je totiž při normální jízdě průběh krouťáku a ten je u čipovaný verze opravdu o dost lepší, než u série a o to jde B)

jo ještě kolik stálo to měření??

Editováno: , autor: OloZX6R
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten je u čipovaný verze opravdu o dost lepší, než u série a o to jde B)

O dost lepsi? Zase neprehanej :) Podle tech grafu je to maximalne 5Nm, das lepsi benzin a mas to tam.

psal jsem lepší průběh, tzn. že křivka je po delší dobu ve vyšších hodnotách a má rovnější průběh, což je dobře, :ph34r: ,,schválně se mrkni na křivku krouťáku u motoru 1.8T, má jí cca od 1800ot/min až někam za 4000ot/min úplně rovnou, pak se to projevuje tak, že auto pěkně táhne a nemusíš řadit a když přeřadíš a zůstaneš v těch otáčkách, tak pak táhne stejně dobře.. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, premyslel jsem o uprave u Cimbu taky, ale kdyz vidim ty vysledky, tak na to hazim bobek.

Za oficialnich 5236,- Kc vc. DPH mi to urcite nestoji.

Bezesprou je krivka prubehu tociveho momentu priznivejsi, nicmene ten rozdil je podle meho nazoru tak maly, ze mi to za ty penize fakt nestoji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O dost lepsi? Zase neprehanej :) Podle tech grafu je to maximalne 5Nm, das lepsi benzin a mas to tam.

psal jsem lepší průběh, tzn. že křivka je po delší dobu ve vyšších hodnotách a má rovnější průběh, což je dobře

Jasne, ale je priznivejsi maximalne o 5Nm. coz je zanedbatelne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten je u čipovaný verze opravdu o dost lepší, než u série a o to jde B)

O dost lepsi? Zase neprehanej :) Podle tech grafu je to maximalne 5Nm, das lepsi benzin a mas to tam.

psal jsem lepší průběh, tzn. že křivka je po delší dobu ve vyšších hodnotách a má rovnější průběh, což je dobře, :ph34r: ,,schválně se mrkni na křivku krouťáku u motoru 1.8T, má jí cca od 1800ot/min až někam za 4000ot/min úplně rovnou, pak se to projevuje tak, že auto pěkně táhne a nemusíš řadit a když přeřadíš a zůstaneš v těch otáčkách, tak pak táhne stejně dobře.. B)

Jojo 1.8T je můj oblíbený, ale potom co dodržuju předpisy poměrně striktně nevím jestli má cenu B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, premyslel jsem o uprave u Cimbu taky, ale kdyz vidim ty vysledky, tak na to hazim bobek.

Za oficialnich 5236,- Kc vc. DPH mi to urcite nestoji.

Bezesprou je krivka prubehu tociveho momentu priznivejsi, nicmene ten rozdil je podle meho nazoru tak maly, ze mi to za ty penize fakt nestoji.

Věř mi, že není tak malý jak si myslíš, třeba při konci obce, kdy jedu 50-60 na trojku a chci zrychlit a ještě předjet, táhne trojka do 5000ot což je cca 110km/h, kdežto před úpravou auto vadlo dříve a totéž je při předjíždění ze 100km/h.

Nic jiného než se fakticky svést s upraveným autem nemá cenu řešit.

Maverick: odkud jsi, třeba budu mít kolem cestu, nebo využij možnosti u Cimbu, kdy ti jednotku upraví a máš možnost si to dostatečně vyzkoušet a pak si můžeš vybrat, buď zpět nebo zaplatit a co se týká ceny? Pro mě byla jiná než ceník (přes SZ).

Olo: máš SZ

NiceOne: nehádej se pořád, vyzkoušej a porovnej, ono to není jen o 5Nm, ale o křivce, která je chvíli nahoře a padá, aby zase stoupala, najdi si otáčky a tím i rychlost auta, kdy dochází k poklesu momentu a uvidíš, že v provozu je to právě v těch momentech, co potřebuješ zrychlovat nebo předjíždět, konec konců jsi z Boskovic, v pondělí budu v Brně, chceš se svézt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nehádej se pořád, vyzkoušej a porovnej, ono to není jen o 5Nm, ale o křivce, která je chvíli nahoře a padá, aby zase stoupala, najdi si otáčky a tím i rychlost auta, kdy dochází k poklesu momentu a uvidíš, že v provozu je to právě v těch momentech, co potřebuješ zrychlovat nebo předjíždět, konec konců jsi z Boskovic, v pondělí budu v Brně, chceš se svézt?

A je a je a je to porad 5Nm :)

Ne, dik za nabidku, stejne nevim jak to jelo predtim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vospolok.

Neviete niekto,kde sa dá na Slovensku najblyžšie k Žiaru nad Hronom vyskúšať Chiptuning? Myslím podobne ako bolo vyšie popísané, nachipovať a po rozhodnutí poprípade aj vratiť späť.

A este jedna otázočka, vlastním FabkuCombi 1,2 47kw asi mesiac, či reku nepadne nachipovaním záruka???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nehádej se pořád, vyzkoušej a porovnej, ono to není jen o 5Nm, ale o křivce, která je chvíli nahoře a padá, aby zase stoupala, najdi si otáčky a tím i rychlost auta, kdy dochází k poklesu momentu a uvidíš, že v provozu je to právě v těch momentech, co potřebuješ zrychlovat nebo předjíždět, konec konců jsi z Boskovic, v pondělí budu v Brně, chceš se svézt?

A je a je a je to porad 5Nm :)

Ne, dik za nabidku, stejne nevim jak to jelo predtim.

ale to jak jede tvoje snad víš, bo co

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...