Přejít na obsah

Octavia II combi - 210 tis km - středový rámeček


Jendix

Doporučené příspěvky

Zdravim všechny, zvažuju koupi Octavia II combi 1,9 tdi. A mám následující otázky:

Auto má najeto 210tiskm a je s komplet vedenou serviskou, je to metalíza, výbava ambiente, do dneška je tam longlife olej od Shell, co jsem se bavil s majitelem občas dolil trochu oleje jinak nic hroznýho, turbo, spojka všechno original. Jinak majitel říkal že jezdil dost často dálky, prakticky žádný měststký provoz, víceméně dálnice, spotřebu dle dotankování měl 6,8l/100km. Cena je cca 170tis. Byl to služebák se kterým jezdil jenom dotyčný pán, poté auto odkoupil a ještě dva roky používal, takže interier vcelku zachovalej.

1) Co říkáte na ten longlife olej, říkal jsem si aby to nedělalo časem problémy, kdybych to kupoval přešel bych na normální olej.

2) Jediná závada která se mi na autě moc nelíbila byl škráblej levej zadní blatník a poškrábanej středovej plast kolem rádia, je ve stříbrnej barvě. Ptám se proto, nechá se to event. vyměnit? Posílám foto pro dokumentaci.

3) Co na to celkově říkáte, cena si myslím není špatná, je to ročník 09/2005, případně na co si dát pozor.

post-53534-0-32412200-1296422310_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to má 210k a je tam vše původní, tak to bude docela velký výdaj postupem času (spojka,setrvačník,rozvody atd...). Osobně dávám přednost vozům s kilometry do 150k a maximálním stářím 5 let. Ta cena se mi také nezdá jako nějaký trhák. Ale pokud je servisované tak jak píšeš a kilometry tomu sedí. ;) Stejně bych si nechal někde v servisu či zde na fóru, zjistit podle VIN historii toho vozu. Co se týče oleje, zde na fóru bylo hodně vláken. Já osobně nepoužívám longlife a auto si přede jako nové. Toť můj osobní názor :plol lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je těžko radit. Zase i kdyby odešlo najednou turbo, spojka, setrvák, a daly se nové rozvody, tak to vyjde dejme tomu na 50 000, to jsme v tom s kupní cenou 170 000 celkem za 220 000 a to je cena, za kterou se prodávají O2 combi 2006 s cca 130 000km. No a za těch 220 000 by tam měl všechny drahé věci co tak odcházejí nové, no a na té novější by se to klidně mohlo měnit také.

Takže nechat prohlédnout, pořádně projet a když bude auto OK, tak proč ho nekoupit, ještě se s ním najezdí mnoho kilometrů. Je ale nutné počítat s tím, že tam může něco odejít a mít na to finanční rezervu. To je daň za to, že kupujeme ojetinu za 1/3 původní ceny nového vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Mám také kombi ale 05/2005.

Najeto má už přes 250tis. a vše origo (spojka (sice občas zadrnčí ale zatím ok), turbo, váha.....).

Nebál bych se toho. Je to akorát tak zajetý - jde o to ale jak.

Jestli pán nebyl janek a nešlapal studenému motoru na krk.

Kdyby to ale dělal, už by se mu to asi dávno rozpadlo.

Všechny origo díly se dají sehnat - i rámečky apod. Stačí to sundat a najít číslo toho dílu a objednat.

Rozvody budeš dělat na 240 tis. Olej dávám CASTROL EDGE 5W-30 plnící normu VW 507.00 :palec2:

Podle mě když zkrátíš intervaly výměny tak na něj můžeš přejít.

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poškrábaný středový plast kolem rádia se dá lehce vyměnit. Stříbrný se mně osobně nelíbí - dal bych černý :-)

http://www.skoda-parts.cz/predmet.aspx?polozkaID=132

Ahoj, moc děkuju, přesně to jsem potřeboval. Ještě se zeptám, jsou origo díly. Jinak k tomu stříbrnýmu, mě se taky moc nelíbí, ale zbytek interieru je ve stříbrné, a tak rámeček líp barevně pasuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to má 210k a je tam vše původní, tak to bude docela velký výdaj postupem času (spojka,setrvačník,rozvody atd...). Osobně dávám přednost vozům s kilometry do 150k a maximálním stářím 5 let. Ta cena se mi také nezdá jako nějaký trhák. Ale pokud je servisované tak jak píšeš a kilometry tomu sedí. ;) Stejně bych si nechal někde v servisu či zde na fóru, zjistit podle VIN historii toho vozu. Co se týče oleje, zde na fóru bylo hodně vláken. Já osobně nepoužívám longlife a auto si přede jako nové. Toť můj osobní názor :plol lol

Ahoj, no cena trhák, ceny v čechách jsem moc nesledoval, ale když porovnám ceny tady v Německu, tak to vcelku za tu cenu jde. Resp. těžko se člověk dostane s cenou, výbavou níže. Pokud ano, jedná se pak často o OII clasic. Jinak pán se zdal jako takovel solidní klidnější jezdec, je to skoro padesátník, navíc strojař, takže by měl mít k věcem jako je auto i trochu profesní vztah.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak ještě k těm cenám, myslíte si že ceny ještě padnou, říkal jsem si že ted v zimě je nejlepší čas na to koupit auto, jednak se lidi do autobazarů díky zimě moc nehrnou a hlavně mám možnost si auto poslechnout studený, nehledě na to že ceny budou přes zimu o něco nižší.

Ale na druhou stranu jsem si také říkal, když už bych se rozhodoval a kupoval si nový auto, odjezdím s tím starým ještě zimu a starýho se zbavím po zimě. Tak si tak říkám jestli nemám ještě měsíc dva počkat.

Jako další otázka která se nad novým autem vznáší je jestli vůbec octavii, octavka má výhodu že je to vcelku jednoduchý auto. Když jsem koukal na ty ojetiny, tak se nechá za vcelku pěknou cenu sehnat ale i Passat se stejným motorem, kterej už by měl mít tu přední nápravu snad vychytanou oproti B5. Jako další variatna kterou jsem zvažoval je Sharan, Alhambra nebo Galaxy, sice bych musel kouknout o nějakej ten rok níže než v případě OII, ale zase nadruhou stranu se jedná uplně o jiné auto, navíc s identickým motorem a lepší výbavou, co jsem ještě vypozoroval je stav najetých km u těchto aut, který je v porovnání s OII o něco nižší. Mám toho plnou hlavu. Vím že OII bude mít z vytipovaných aut asi jejnižší spotřebu. Jde mi ale také trochu o praktičnost, občas potřebuju převést např. kolo, nebo hromadu věcí a pro takové účely octavia trochu ztrácí. Přede díky za připomínky k výběru.. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Převézt kolo není v O2 combi nejmenší problém. Běžně jezdíme tři lidi, tři kola uvnitř plus zavazadla na víkend, krásně se to tam vejde a ten vzadu se rozhodně nemačká. U kol se vyndá přední kolo a sedlovka, mezi jednotlivé rámy je třeba dát deky, aby se to o sebe nepoškrábalo a není problém. Hlavně můžeme kdekoliv zastavit a nemusíme se strachovat, že nám kola zatím někdo ukradne ze střechy :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som kupil 3,5 rocnu 235tis km 2,0 tdi 103kw s novou spojkou za 4000. Bolo to sluzobne jazdilo to Bratislava - Taliansko. Servisovane pravidelne v skodovke. Jazdil na tom jeden clovek. Jedine co som na tom vymenil boli rozvody (ak nepocitam take ze motorcek na stierac, zadne brzdove svetlo)...jazdim na tom druhy rok a uplne bez problemov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som kupil 3,5 rocnu 235tis km 2,0 tdi 103kw s novou spojkou za 4000. Bolo to sluzobne jazdilo to Bratislava - Taliansko. Servisovane pravidelne v skodovke. Jazdil na tom jeden clovek. Jedine co som na tom vymenil boli rozvody (ak nepocitam take ze motorcek na stierac, zadne brzdove svetlo)...jazdim na tom druhy rok a uplne bez problemov.

no jo, ale za takovou cenu na to normálně člověk asi nenarazí.. :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...