minak Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 Ahoj mám octávii r.2000 1,9 tdi ráno nebo pocca 12 hodinách když to nastartuji tak běží po ujetí 200 metrů tak se mi při rychlosti snižou otáčky že musim podřazovat a jak tomu přidávám plyn tak se za autem hulíí jak z fabryky a vyměnil jsem už čerpadlo střiky vz.váhu hadičky všude já už nevím jesli něco špatně v paluní desce?díík když mi někdo poradí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 Pokud to hulí a ztrácí výkon je v háji egrventil je otevřenej a saje spaliny z vejfuku dusí se splodinama a nemá čistej vzduch.Dej novej a budeš mít klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
minak Vloženo 16. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 (editace) No tak jsem to nechal vyměnit a skouknout ten erg ventil a bohužel to dělá furt Editováno: 11. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 Tak vyměnit nebo zkouknout? je to rozdíl.Nejlépe ho ozkoušíš tak že ho necháš zaslepit.Potom 100% vyloučíš že ti to způsobuje právě on. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
minak Vloženo 10. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 (editace) Tak jsem vyměnil vstřiky,čerpadlo,Egr ventyl,stim související všechny ventyli na podtlatku vyměnila se řídící jednotka i s palubní deskou a závada trvá-po startu zhruba po pul minutě motor má snahu stopnout a klepe se jako když jde na 2 válce to trva po ujetí asi 200 až 300 metrů po delší stání.Jak mile se stim jezdí tak už to nedělá Editováno: 11. Březen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 (editace) EGR ventilem to zaručeně není. Koukni se,jestli ti nevázne klapka na chcípání motoru,případně od ní odpoj podtlak a to táhlo zadrátuj -další věc kterou vyloučíš. Když tu klapku za chodu rukou budeš zavírat,bude to mít stejný ůčinek,kouř a chcípnutí motoru. Můžou to být i jiný věci,škoda že jsi daleko... Editováno: 10. Březen 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
minak Vloženo 11. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 EGR ventilem to zaručeně není. Koukni se,jestli ti nevázne klapka na chcípání motoru,případně od ní odpoj podtlak a to táhlo zadrátuj -další věc kterou vyloučíš. Když tu klapku za chodu rukou budeš zavírat,bude to mít stejný ůčinek,kouř a chcípnutí motoru. Můžou to být i jiný věci,škoda že jsi daleko... To už jsme všechno skusil a čeká mě další pokus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.