Publikováno Červen 24, 200619 r Riešili ste už ako zablokovať ODB? Myslím pred zlodejmi. Ktoré piny prerušiť... Díki.
Červen 25, 200619 r odpojit Kline od konektoru a na to puvodni misto pripojit delic napeti. zadna originalni diagnostika to nepozna jako chybu (pokud ho odpojis nabo zkratujes na + nebo - tak to napr VAG1551 pozna jako chybu...) jen to zkratka nefunguje.jen na to nesmis pri predavani auta do zervisu zapomenout jako ja..............:-)
Červen 25, 200619 r Autor Díki honzik za tip, nepoznám typ káblov, ktoré sa používaju na prenášanie dát - konkrétne sa pýtam na káble k-line, či sú tienené. Chcel by som to spraviť cez "tajný" prepínač, neviem však, či si môžem dovoliť meniť dĺžku k-line káblov resp. či musia byť tienené. Nemôžem im pokaziť VAG? (myslím v servise, nie zlodejom ;-)
Červen 26, 200619 r jasne cokoli proveds se zasuvkou povede k tomu ze nebude bezne funkcni. kabely k zasuvce nejsou zadne specialni,jsou jen jednotlive vodice.
Červenec 1, 200619 r Autor Hoši ešte jedna otázka. Čo ktorý farebný kábel znamená? (mimo šedého kline) Pozeral som dva obrázky zapojenia konektoru, ale ako počítam, tak počítam, stále som ich narátal iba 5 ks. Na obrázkoch ich bolo 7-9 ks. Neošidili ma v MB? Mám tieto farby: červený, oranžový, šedý, hnedý a oranž/čierny Díki. (RV 2001, 1.4MPI comfort)
Červenec 2, 200619 r Popis kompletni zasuvky se da najit tady http://www.id2.cz/obd2_enter_x.htm U Fabie je zapojen jen spinanej CAN 6,14, zem na 4, 12V na 16 a pak K na 7. U novych typu aut OII atd. se diagnostika dela i pres CAN, napriklad probuzeni z transportniho modu.
Červenec 22, 200619 r Využijem toto tema. SOM laik poradi mi niekto aky kabel na VAG. Jedny su len čiste kable ine su z nejakou krabičkou.prosim vysvetli to tu niekto?možno by to zaujimalo viac ludi.Diky.
Červenec 22, 200619 r Tak to by mně taky zajímalo. Je to ho všude hafo a mám z toho akorát chaos. No našel jsem toto. Jestli má někdo lepší tip, tak ho sem hoďte.
Červenec 22, 200619 r Využijem toto tema. SOM laik poradi mi niekto aky kabel na VAG. Jedny su len čiste kable ine su z nejakou krabičkou.prosim vysvetli to tu niekto?možno by to zaujimalo viac ludi.Diky. touto temou som sa zaoberal prednedavnom:-) to že kabel ma krabičku a iny nie, je len vo vyrobcovi. ta elektronika prevadzajuca RS232 na K line tam musi byť. rozdiel je len v tom ako to kto a kam nacpe:-) ina trieda su diag kable s CAN ale tie maju ešte PCMCIA kartu:-) ja som si vyrobil podla www.id2.cz USB - Kline a maximalna spokojnosť!!!!
Srpen 7, 200619 r Popis kompletni zasuvky se da najit tady http://www.id2.cz/obd2_enter_x.htm U Fabie je zapojen jen spinanej CAN 6,14, zem na 4, 12V na 16 a pak K na 7. U novych typu aut OII atd. se diagnostika dela i pres CAN, napriklad probuzeni z transportniho modu. Vim ze to neni k tematu...ale co je ten transportni mod?? co vsechno se zmeni pokud je auto v tomto modu?? diky...
Srpen 8, 200619 r Tomina: Určite je vypnutý alarm, ak auto má alarm z výroby. U O2RS sú vypodložené tlmiče, aby sa ľahšie nakladala/vykladala - toto samozrejme cez VAS nevypneš.
Srpen 8, 200619 r V transportnim modu jsou vypnute, nebo nejak uspane ridici jednotky aby zbytecne nenicily baterku. Nevim ktere, ale pocital bych, ze bude funkcni jen to co je potreba, aby to auto mohli nastartovat a kousek popojet. Urcite to tady vi presnejs, ale vsude se o detailech diagnostiky mlci a nikdo nechce moc rict. Chapu, je to moc a moc casu a penez. Transportni mod byl snad zaveden u OII a asi pri nem nechodi ani K. Komunikace po CANu je hezka, ale nikde jsem nenasel popis jednotlivych zprav a tak je to pro lidi bez softu k nicemu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.