Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zdravim panove jsem tu poprve tak doufam ze nezasiram forum mam dotaz. vlastnim felicii 40kw mpi. uz pul roku se trapim s napadem jak narvat do skodovackyho motoru turbo. dotaz zni tak, na jakou kompresi se u motoru muzu dostat aniz bych ho zlikvidoval. mam na mysli at to vydrzi bez uhony vsech soucasti. ale na max. mezni hranici. jao a este jeden. kdyz dam 2 tesneni pod sisku jaky mi vznikne obsah. mam v umysli motor dopovat turbem s obtokem a castecnum upoustenim tlaku do vyfuku. vim ze muzu motor znicit ale ma 150000km a od 3000ot. v nem neco zvoni takze je na hadry.

Vloženo

Dát jenom turbo do motoru a nic jinýho, tak to nebude to pravý vořechový.

Bude to chtít nový pístní kroužky, ojnice a spoustu dalších věcí.

2 těsnění pod hlavu podle mě není ideál. Objem motoru moc nevzroste a neudrží to tlak.

Jinak už něco podobnýho se řešilo v sekci FABIA I - Motor - Motor 1.4 MPi. Zkus to pohledat tam. Ty motory sou v podstatě stejný, tak ti to dá určitou představu.

Tuším že témata se menovaly 1.4 MPI 44 kW TURBO šlo by to ?? , Turbo pro 1,4 MPI Turbo pro motory MPI

Vloženo

dik moc za odkaz a odpoved, ale na vlastni oci jsem videl 1000mb serie motor, turbo fiat uno, karburator zigulik. a letelo jak kamen, skoda 120 s turbem fiat, taky delo, doma mam zavodni motor vyladeny na 112 koni se seriovou klikou a loziskama a taky jezdi jak pila. ten 1000krat proklinany vsemi zavrhovany motor od skodovky s 3 krat ulozenou klikou je nezmar. strasne moc vydrzi.

Vloženo

to jo ale nikdy jsem neexperimentoval s narustem tlaku, jak jsem psal vyse chci vedet co motor snese, nema smysl shanet vacici, t cka pisty, kovane ojnice atd. samozrejme ze by to bylo jine ladeni ale taky hromada penez v tahu. zajima m,e co na to serie, kam az lze zajit bez zniceni. a taky motor musi fungovat na extreme chudou smes. 1 vstrik. lista a seriova mapa. co chlazeni a hromada dalsich veci. to me zajima . nechci 200koni ale objektivni zjisteni jak to bude fungovat. malo paliva , hromada vzduchu , co na to jednotka? spotreba? pouzitelnost v provozu?? to je to co chci. a taky motor co neni na kusy. na netu kazdej placa jak s turbem do motoru, uskali a hromada reci. ale vysledek a zkusenosti??? zadne!!!

Vloženo

No nacpat turbo do sériového motoru bez následných úprav (systému dávkování paliva) je holý nesmysl. Nejsem motorář, ale u atmosferiéko motoru je v sání podtlak, pokud dáš turbo tak změníš podtlak na přetlak tím pádem z idealního poměru paliva a vzduchu uděláš extrémě chudou směs se všemi negativními vlivy (nárůst teploty ap.), teda pokud by to vůbec fungovalo. Navíc elektronika u felicie je na nízké úrovni s přetlakem v sání si neporadí.

Vloženo

dikmoc fakt mi to pomohlo. :palec2: :palec2: a ted k tomu pretlaku, zkouseli to borci na filcce 1,6 ce a motor s pretlakem problem nemel a taky posilovac brzd to sezmoulal, pochybuju ze narust teploty uchladim vetsim chladicem ale kdo vi. mrknu na saharu a uvidi se.

;) ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...