Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

taky sem si vymenil olej v prevodovce vlezlo ho tam 2,5litru razeni parada akorat to chtelo jeste seridit tahla zajel sem do servisu a tam me seridily jeste hur nez to bylo,takze sem si je musel seridit sam doma zabralo to hodinu ale stalo to za to,radi to samo uplna parada jo chybelo 0,5litru oleje,jeste tady nekdo psal ze je dobra promazat tahla mate nekdo postup nebo je to zbytecne dik za odpo.

Vloženo

Já to máznul jen od převodovky, řadilo mi to dobře, spíš jsem to dělal jen tak pro sichr. Ale myslím si, že od řadicí páky by se tam mělo taky dostat.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

B) Takže šťastně po výměně a můžu doporučit:

BP Energear SGX SAE 75W90 API GL-4+, samozřejmě s koncernovým schválením VW 501.50 (G50).

Velmi kvalitní a hlavně značkou prověřený olej, litr za 315Kč. Pakliže by jste měl někdo zájem, můžu poslat poštou litrů kolik bude chtít. krupka.d@email.cz

Vloženo
B) Takže šťastně po výměně a můžu doporučit:

BP Energear SGX SAE 75W90 API GL-4+, samozřejmě s koncernovým schválením VW 501.50 (G50).

Velmi kvalitní a hlavně značkou prověřený olej, litr za 315Kč. Pakliže by jste měl někdo zájem, můžu poslat poštou litrů kolik bude chtít. krupka.d@email.cz

Ten samej sem dal i ja a naprosta spokojenost.... lol lol lol:palec2:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

ja som menil olej v prevodofke hned na druhy den co som Supa kupil... ublizit to nemoze, tak preco nie... a olej som kupoval priamo v servise skoda, vraj nejaky "dozivotny"(mozno preto taka cena :p

  • o 8 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem koupil Mogul Syntrans 75W90, podle stranek mel byt GL-4+. (Jiny nez GL-4+ 75W90 tam nemeli.) Ale kdyz mi prisel ,tak je na nem GL-4. Takze tento olej tam nelit? Jestli nelit, tak skoda vyhozenych skoro 600 :(

Vloženo
Tak jsem koupil Mogul Syntrans 75W90, podle stranek mel byt GL-4+. (Jiny nez GL-4+ 75W90 tam nemeli.) Ale kdyz mi prisel ,tak je na nem GL-4. Takze tento olej tam nelit? Jestli nelit, tak skoda vyhozenych skoro 600 :(

Ahoj, přesně jak říkáš, taky jsem si koupil Mogul Syntrans 75W-90 a na stránkách bylo napsáno, že je to API GL 4+, ale na flašce je GL 4. Podle normy GL4 také může být, tak jsem ho nalil do převodovky a řazení se zlepšilo asi o 30%, takže doporučuju :palec2:

Vloženo (editace)
Ahoj, přesně jak říkáš, taky jsem si koupil Mogul Syntrans 75W-90 a na stránkách bylo napsáno, že je to API GL 4+, ale na flašce je GL 4. Podle normy GL4 také může být, tak jsem ho nalil do převodovky a řazení se zlepšilo asi o 30%, takže doporučuju :palec2:

hey, diky za informaci :)

Edit: Potvrzuji zlepšení - plynulejší řazení.

Editováno: , autor: pulux
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Chcem sa len opytat.

Kazdy kto menil ten olej,kolko oleja ti vytieklo do zachytnej nadoby???

Vidim ze tu je rozdielne,niekomu 2l niekomu iba 1,7 litra.Takze ma to dost zaujima kolko oleja bolo pri vypusteni v zachytnej nadobe.

Tiez sa chystam menit,takze vase prispevky su fakt poucne,diky moc

:palec2: :palec2: :palec2: :palec2:

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Mal som problém pri letných horučavách - tažšie radenie (za studena OK).

Výmena náradie Torx 25 (demontáž plastového krytu motora) , inbus 17 :

Prevodový olej VW 501.50 (G50)

Castrol TAF-X

Schell Getriebeöl EP

Liqui Moly SAE75W-90 GL4+ Obj.č.:4434(1liter) Obj.č.:4433(0,5Litra)

Vatoil SynTrag GL-4 SAE 75W-90

BP Energear SGX 75W-90

Mogul Syntrans 75W-90

a iné.

Najazdené 160 000 km vytieklo 1,5l nalial som 1,7l.

Zlepšenie tam určite je !!!

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

po precitani tohto vlakna som sa rozhodol ze vymenim olej v prevodovke... dnes som kupil 2 litre CASTROL MANUAL TAF-X 75W-90 cena 12€ za liter... lebo tej dozivotnej naplni nejak neverim :p

Vloženo

Zdarec,potřebuji poradit,dnes při výměně oleje v motoru jsem chtěl zjistit dostatek oleje v převodovce,začal jsem povolovat nalévací otvor,a bez ůčinku,tak aspon že trochu upustím jaký stav oleje vůbec je a ani vypouštěcí jsem nepovolil :feve: jinak jsem nesehnal tak veliký imbus tak jsem si doma udělal menší náhražku,první ocelový šroub se v půlce zlomil,ukroutil,a druhému moc nechybělo :aggressive: tak nevím jestli je můj olej v převodovce doživotní,ale jak to vidím určitě ho nikdo neměnil a s cca.250000km by asi potřeboval vyměnit.jinak řazení bez problémů léto zima..

post-22633-1250085656_thumb.jpg

Vloženo

Tak po utrhnutí dalšího šroubu jsem musel koupit na golu 17inbus,a vše jsem povolil.olej jsem dal Shell-75W90,GL-4.jinak příkládám pár fotek stavu oleje nového,vypuštěného,rezavé zátky na napouštění..jinak po projetí jsem žádný projev nepoznal,ale vím že je nový a něco vydrží ;)

post-22633-1250155761_thumb.jpg

post-22633-1250155860_thumb.jpg

post-22633-1250155903_thumb.jpg

post-22633-1250155923_thumb.jpg

post-22633-1250155941_thumb.jpg

post-22633-1250155968_thumb.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...