Publikováno Listopad 2, 200618 r Zdravim vsetkych.prisiel cas aj na menej zavazne poruch ako som pisal predtym.neviem cim to je,ale ked je vonku dazdive pocasie a pustim vo vnutri ventilator,strasne slabo to fuka.pridam tomu no nie je to nic moc.asi po15min.jazdy to funguje normalne.je to neprijemne najma v tychto mesiacoch lebo prd vidim a len zotieram sklo.v suchom pocasi to ide perfektne.cele som to rozobral vycistil je to ako nove,ale ked naprsi znova to ide nejak pobiede.neviete niekto co to robi?
Listopad 4, 200618 r Nemáš tam náhodou pylový filtr? Pokud ho máš dýl jak rok tak brání v prostupu vzduchu. Já ho měním po 30000km a vždy jsem nadšen Měl bych ho měnit asi častějc... Upraveno Listopad 4, 200618 r od inya
Listopad 9, 200618 r Autor Nemáš tam náhodou pylový filtr? Pokud ho máš dýl jak rok tak brání v prostupu vzduchu. Já ho měním po 30000km a vždy jsem nadšen Měl bych ho měnit asi častějc... Nemal som tam pelovy filter ale natiahnutu silonku a asi sa v nej drzala vod.vyhodil som to prec a dufam ze to bude v poriadku....
Říjen 23, 200816 r Zdravím pánové, Feldu máme již skoro 13 let najeto cca 360 000 km a před pár měsíci začalo zlobit topení - resp. ventilátorek topení - z ničeho nic přestal "foukat" VZDUCH když jsem to měl na 1, 2 a 3 stupni - když jsem přepl na 4 tedy nejvyšší výkon - ventilátor jel, ale ten hluk je šílený - zvláště v posledních dnech to bez větráku skoro nešlo tak jsem jel skoro pořád na 4 abych něco viděl a jen tak ze srandy jsem si dnes řekl - co když se pokazí i ten 4 stupeň - budu s tím muset něco udělat... a trvalo to hodinu a 4 stupeň odešel - tak jsem rozebral ten černý "dekl" pod kapotou - nejprve zjistil, že nemám na přívodu k ventilátoru napětí - výměna 15A pojistky - nastavení 4 stupně - zajiskření z poj. skříně a už opět napětí nebylo pokud jsem nechal 1,2 a 3 stupeň - dostanu na přívod ventilátoru napětí... tak jsem zkusil roztočit ventilátor - připojil jsem k němu zdroj a ventilátor se roztočil - a to jsme s Taťkou už začali tušit, že nejspíše? bude vadný regulátor - má otázka - je naše hypotéza správná anebo kde ještě může být problém? Pokud ano - snažili jsme se rozebrat co nejvíce a dostat se k regulátoru, ale nějak nám to nejde - oddělali jsme spony, šroubky - ale pořádně nevíme kde ten regulátor je... předem díky za každou radu....
Říjen 23, 200816 r Jestli si spravne spominam je na ventilatoru ze spodu... Ale na 100 proc. to nevim
Listopad 9, 200816 r No ten problém som mal raz aj ja. Jedná sa o chybu termoregulátora s tepelnou poistkou. Nachádza sa na pravej strane skryne ventilátora ( v smere jazdy) a vedú k nemu káble. Po jeho demontáži som ho vyčistil a problém bol odstránený.
Listopad 29, 200816 r Jestli ti nejde 1 , 2 ,3 stupne a 4 bezi . tak by mel bejt urcite problem v Odporovym regulatoru a to bud ze je v haji a nebo je v haji tepelna pojistka takze staci koupit novej odporovej regulator nebo udelat levnejsi opravu a to ze tu tepelnou pojistku ucvaknes a místo ni tam naletujes kus dratku ... Upraveno Listopad 29, 200816 r od Fritol
Listopad 30, 200816 r Jestli to vyhazuje pojistku na4 rychlost,může být přidřený motorek a proto odešel předřadný odpor.
Listopad 30, 200816 r tak bud je motorek pridreny viz odpoved na demnou a nebo jsem todle resil u nas v servise na Astre F a tam byla rozedrena izolace kabelu a skratovalo se to .. tak se skus podivat i na draty k motorku..
Květen 1, 201015 r Pánové - asi před týdnem si tak jedu a když jsem najel na díru v silnici přestal mi foukat vzduch z ventilátoru - ale zhruba za pár sekund to zase naskočilo a bylo to OK - druhý den jsem opět někde najel na lehčí nerovnost a ventilátor přestal opět fungovat a už se zdá, že nejede za a) vůbec nevím kde ho mám hledat ( možná jen vypadl konektor? ) - případně co zkontrolovat? ( pojistky jsem kontroloval letmo - mělo by to být ok.. ) děkuji
Květen 1, 201015 r Ten ventilar je v mot. priestore. Zvykne sa roztapať tam konektor pri aku alebo su kratke uhliky.
Květen 2, 201015 r Motor ventilátoru je hned pod vstupním kanálem na skříni topení. Měly by ho držet jen svorky. Z boku tělesa topení je předřadný odpor ventilátoru, problém by mohl být i tam. U 1.3 a 1.6 je vedle baterie. Ta se musí alespoň uvolnit, nejlépe vyndat. Mohl by být špatný právě ten předřadný odpor nebo konektor do něj zapojený. Mě osobně se vypálil konektor č.3 a ventilátor pak šel jen na 4. stupeň. Nejdřív bych se zaměřil na konektor a předřadný odpor. Pak bych se teprve pouštěl do rozebírání topení.
Listopad 15, 201014 r Zdravim vas, priatelia, kam sa prosim vas vo felicii vklada pelovy filter? Otcova felda 1.3 je plna prachu, aj tie prieduchy na palubke su zaprasene, mam podozrenie ze tam ten filter vobec nema, ale neviem ako to ceknut, kde ho hladat. Auto nema klimatizaciu, rocnik bohuzial neviem, ale myslim ze 96.
Listopad 15, 201014 r Je to taková oválná "dečka" z vláknitého materiálu podobného řídkému filcu, která se položí pod kapotu do nasávacího otvoru větrání a upevní se rozpěrným drátěným "pérem" ve tvaru X, aby nevylítla nahoru. Hledej to na pumpách, prodávalo se to i pro Favorit. Když to namokne, chová se to jako mokrý hadr - taky přes to nejde vzduch. Jeden čas jsem to vozil taky, ale vyhodil jsem to. Právě z důvodu, že v zimě to namoklo, zamrzlo a než to roztálo a voda vyschla, trvalo to skoro hodinu jízdy - do té doby topení i s ventilátorem na plný chod sotva dýchalo. Ani Favority, ani Felicie totiž neměly v původním topení kromě hrubé mřížky žádnou jinou filtraci - tak ji tam někoho chytrého napadlo doplnit do sacího otvoru - ale dotyčný už nedomyslel, co to udělá s autem zmoklým nebo zasněženým...
Listopad 15, 201014 r Tak tam ten filter teda vazne chyba. Presne toho som sa obaval, ze to ma byt na vstupe ventilacie a ze to bude v dazdi moknut. dakujem za info
Listopad 15, 201014 r na ten filtr se opravdu vykašli jen chvíli, já jsem to taky po dvou pokusech vzdal.
Listopad 15, 201014 r Jo, je to nedomyšlený a na Pikaču - zvlášť, když parkuješ na podzim někde pod stromy nebo poblíž stromů - pak na Tebe z ventilace po nastartování vylítnou semínka břízy, javoru nebo jasanu, jehličí z modřínů a podobné chuťky.
Listopad 16, 201014 r Dakujem vam z odozvu. Takze sa treba zmierit s tym ze v aute bude naveky bordel? Aj ked su sedacky povysavane, po par dnoch sa z nich dvihaju kudoly prachu ked si na ne niekto sadne. Nikto z vas tu este nerobil upravu vstupu nasavania nejakym sposobom tak, aby ten prachovy filter netahal vodu? Nasiel som na nete nejaky plastovy kryt otvoru sania ventilacie, ale neviem ci je to ucinne, hlavne za jazdy voda pod neho podla mojho nazoru podtecie. Dalsia ved co mi na nom velmi " nesedi" je to, ze sa lepi na kapotu obojstrannou lepiacou paskou. To by som sa asi bal ze to za jazdy uleti. Nemate s tym niekto skusenosti?
Listopad 16, 201014 r Pre Felicie sa predával aj uhlíkový filter (v minulosti som ho párkrát kúpil v predajni Škoda). Ten je čierny z nenasiakavého materiálu a má pomerne veľké póry, takže kladie menší odpor pri prúdení vzduchu. Dokázal znížiť prašnosť a nový pohlcoval aj zápach, hlavne z výfukov. Ale v súčasnosti už bude asi problém niekde ho zohnať. Možno by sa dal použiť podobný filter z iného typu auta, ktorý by sa podľa potreby vyrezal.
Listopad 25, 201014 r Ahoj. Prestal mi ist ventilator kurenia. Sadnem do auta nastartujem ventilator chvilu isiel, idem pridat vykon ventilatoru ovladacom a v tu ranu sa ventilator "vypol" a uz nefunguje. Typoval som ze odisla poistka, ale ta je v poriadku. Doteraz s tym nebol absolutne ziaden problem. Nemal niekto podobny problem alebo neviete poradit kde hladat chybu? (zaoxidovane konektory, zhorene vinutie motora kurenia?) Dakujem za odpovede. Auto: Felicia 1,3MPI rocnik 1999
Listopad 26, 201014 r Ahoj. Tak dnes sadnem do auta a zasa to bezi. Auto bolo namrznute, konecne je chladnejsie. Ze by tomu nesvedcila tepla jesen??? Asi to budu potom kontakty.
Prosinec 3, 201014 r Přesně to se stalo teď mě, pojistka OK proud OK tak jsem sundal kryt od motoru a protočil ho rukou a zase běží. Takže špatný kontakt uhlíků na motorku kde byl bordel od sněhu.
Prosinec 4, 201014 r Chyba může být taky v tělese předřadných odporů pro nižší stupně ventilátoru. Těleso je na straně topení tuším u baterky (stačí putovat po svazku kabelů). Některý odpor může být přepálený a příslušný stupeň pak neběhá. U feldy se mi to nestalo, ale párkrát jsem to viděl a u fava se mi to i stalo.
Leden 2, 201114 r zdravím,protože toto auto má moje IIpol.chvíli,neznám ho a nevím kde hledat odporový předřadník,někdy nejde, někdy celkem pravidelně vypíná,ale někdy nejde ani naplno-že by poj.bimetal??poradíte??Kde ho najdu ?Něco vidím v mot.prostoru vpravo-tři kontakty-zapuštěnej v topení,jak ho demontuji.Prosím o radu,Josef Upraveno Leden 2, 201114 r od suauto123
Leden 2, 201114 r Měly by být v takovém kulatém víčku - je do stěny topení na bajonet. Odpojit kabely, poznačit si který kde byl, pootočit a půjde vytáhnout.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.