Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Já si myslím že katalyzátor jako takovej by měl bejt stejnej,jde mě o tu druhou lambdu která kontroluje činnost katíku,snad se mi z toho nezblázní a další věc je 10 tis. rozdíl v ceně ;) Snad to bude fungovat tak jak má...

Editováno: , autor: Petr's
  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravím.Nevíte jaký je rozdíl mezi tímto katalyzátorem http://www.cc-autodily.cz/trubka-vyfuk-s-katalyz-5-5 a tímto katalyzátorem http://www.cc-autodily.cz/trubka-vyfuk-s-katalyz-1_1?brand=SKODA&model=FABIA

Tak trochu mi uhnil vejfuk hned za tou harmonikou co je schovaná pod drátěnkou a svařit to už asi nepujde.Tak to musím nějak pořešit.Zdájí se být oba stejné ale u jedoho je že je pro 1.4 55kw a 74kw a u druhého jen pro 1.4 74kw.tak nevím.Nebo máte snad někdo nějaký nápad jak to zaimprovizovat aby člověk nemusel měnit celej katik?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím, tak jsem včera náhodou zjistil, že mám poměrně dost zkorodovaný zadní díl výfuku neboť se z něho odloupává vnější plech a i pod ním to vypadá dost mizerně. Při ucpání ale nikde nefouká, tak ho zatím měnit nebudu. Říkám si, kolik asi může ještě vydržet, pak se asi najednou celý rozlomí..

Vloženo

to jsem měl taky, že se mi sloupl vnější plášť, tak jsem si říkal že už dlouho nevydrží a světe div se, neodešel v tom místě sloupání, ale po dalším roce provozu na čele kde je svár trubky vedoucí do tlumiče, tam prorezla díra. Zkoušeli jsme zavařit, ale byl to úkon jen na 500km jízdy, musel jsem nakonec koncový díl vyměnit, páč to bylo před cestou na dovču do BG, takže jsem nebyl zvědavý na nějaké bublání po cestě, v tom lepším případě.

Vloženo

Ten vnější plášť je opravdu jen kosmetická záležitost. Nicméně přepážky v tlumiči budou už velmi pravděpodobně rozpadlé (kdybys výfuk postavil na výšku, tak se z něj vysypou - ale to tě trápit nemusí :-)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím.Nevíte jaký je rozdíl mezi tímto katalyzátorem http://www.cc-autodily.cz/trubka-vyfuk-s-katalyz-5-5 a tímto katalyzátorem http://www.cc-autodily.cz/trubka-vyfuk-s-katalyz-1_1?brand=SKODA&model=FABIA

Tak trochu mi uhnil vejfuk hned za tou harmonikou co je schovaná pod drátěnkou a svařit to už asi nepujde.Tak to musím nějak pořešit.Zdájí se být oba stejné ale u jedoho je že je pro 1.4 55kw a 74kw a u druhého jen pro 1.4 74kw.tak nevím.Nebo máte snad někdo nějaký nápad jak to zaimprovizovat aby člověk nemusel měnit celej katik?

Ahoj, mám ten samý problém, odhnitý výfuk pod drátenkou a neviem ako by sa dalo s tým poradiť, aby som nemusel kupovať celú prednú časť výfuku. Ako si to vyriešil? Vďaka moc za radu :-)

Vloženo

U 1,4MPI som ešte nemusel meniť ani cez 300tis. km ale u HTP po 100tis. naskoči zavada 16804 - rada valcu 1: katalyzator: mala ucinnost tak menim kat. Niektore HTP vydržalo aj 220tis.km.

  • o 8 let později...
Vloženo

Seš si jistý, že máš v autě dva katalyzátory? Pokud vím, tak benzín motory s tímto rokem výroby určitě ne. Pokud nemáš na mysli dvě lambda sondy (před a za katem).

Vloženo (editace)

Nízká účinnost katalyzátoru.

Jednoho z těch co máš v autě. A to je jeden svisle hned pod výfukovými svody a druhý pod autem.

Možné příčiny:

- nefunkční katalyzátor

- netěsnost sacího nebo výfukového potrubí

- vadná lambda sonda (před nebo za katalyzátorem)

Editováno: , autor: Tonda-B

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...