labi Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Zdravím.Nevíte jaký je rozdíl mezi tímto katalyzátorem http://www.cc-autodily.cz/trubka-vyfuk-s-katalyz-5-5 a tímto katalyzátorem http://www.cc-autodily.cz/trubka-vyfuk-s-katalyz-1_1?brand=SKODA&model=FABIA Tak trochu mi uhnil vejfuk hned za tou harmonikou co je schovaná pod drátěnkou a svařit to už asi nepujde.Tak to musím nějak pořešit.Zdájí se být oba stejné ale u jedoho je že je pro 1.4 55kw a 74kw a u druhého jen pro 1.4 74kw.tak nevím.Nebo máte snad někdo nějaký nápad jak to zaimprovizovat aby člověk nemusel měnit celej katik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 bude to stejné ten první bude možná polák, jinak nějaký byl na aukru, na 55 a 74kw se dává stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 Zdravím, tak jsem včera náhodou zjistil, že mám poměrně dost zkorodovaný zadní díl výfuku neboť se z něho odloupává vnější plech a i pod ním to vypadá dost mizerně. Při ucpání ale nikde nefouká, tak ho zatím měnit nebudu. Říkám si, kolik asi může ještě vydržet, pak se asi najednou celý rozlomí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 to jsem měl taky, že se mi sloupl vnější plášť, tak jsem si říkal že už dlouho nevydrží a světe div se, neodešel v tom místě sloupání, ale po dalším roce provozu na čele kde je svár trubky vedoucí do tlumiče, tam prorezla díra. Zkoušeli jsme zavařit, ale byl to úkon jen na 500km jízdy, musel jsem nakonec koncový díl vyměnit, páč to bylo před cestou na dovču do BG, takže jsem nebyl zvědavý na nějaké bublání po cestě, v tom lepším případě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Tak to jsi mě uklidnil, že by to mohlo ještě nějaký pátek vydržet. Ale vypadá to zajímavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 Ten vnější plášť je opravdu jen kosmetická záležitost. Nicméně přepážky v tlumiči budou už velmi pravděpodobně rozpadlé (kdybys výfuk postavil na výšku, tak se z něj vysypou - ale to tě trápit nemusí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas82 Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 Zdravím.Nevíte jaký je rozdíl mezi tímto katalyzátorem http://www.cc-autodily.cz/trubka-vyfuk-s-katalyz-5-5 a tímto katalyzátorem http://www.cc-autodily.cz/trubka-vyfuk-s-katalyz-1_1?brand=SKODA&model=FABIA Tak trochu mi uhnil vejfuk hned za tou harmonikou co je schovaná pod drátěnkou a svařit to už asi nepujde.Tak to musím nějak pořešit.Zdájí se být oba stejné ale u jedoho je že je pro 1.4 55kw a 74kw a u druhého jen pro 1.4 74kw.tak nevím.Nebo máte snad někdo nějaký nápad jak to zaimprovizovat aby člověk nemusel měnit celej katik? Ahoj, mám ten samý problém, odhnitý výfuk pod drátenkou a neviem ako by sa dalo s tým poradiť, aby som nemusel kupovať celú prednú časť výfuku. Ako si to vyriešil? Vďaka moc za radu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 Vymeniš si vlnovec za par korun a maš to. Tu si vyber. http://www.vyfukyonline.sk/Pruzne-diely---vlnovce/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Prosimvas kolik vydrzi oreginal kat km? Mam 146 000 a cosik a nechce se mi ho menit .. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 U 1,4MPI som ešte nemusel meniť ani cez 300tis. km ale u HTP po 100tis. naskoči zavada 16804 - rada valcu 1: katalyzator: mala ucinnost tak menim kat. Niektore HTP vydržalo aj 220tis.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Diky to jsem rad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 26. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2011 mám 284 000 a stále původní r.v. 2000 a stále drží a snad i dlouho bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goromako Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Prosim neviete ako zist ktory katalyzator je chybny ked mam dva v aute. 1.4 16 V kod motora BBZ. Ako to zistim cez vcds. Pise mi stale kod chyby 16804 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graun Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 Seš si jistý, že máš v autě dva katalyzátory? Pokud vím, tak benzín motory s tímto rokem výroby určitě ne. Pokud nemáš na mysli dvě lambda sondy (před a za katem). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 (editace) Nízká účinnost katalyzátoru. Jednoho z těch co máš v autě. A to je jeden svisle hned pod výfukovými svody a druhý pod autem. Možné příčiny: - nefunkční katalyzátor - netěsnost sacího nebo výfukového potrubí - vadná lambda sonda (před nebo za katalyzátorem) Editováno: 17. Září 2019, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.