libero Vloženo 22. Březen 2011 Sdílet Vloženo 22. Březen 2011 no comment... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 copak, zavčas nevyměněný rozvoďák? Nebo jsi už několikátý majitel a vůbec jsi netušil, kdy byl měněn naposledy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Já žil celou dobu v dojmu, že rozvoďák má zuby uvnitř a ne zvenku! Copak ty orazítkovaný písty, to ještě jde, ale ty "srovnaný" ventily, to bude pošušňáníčko, až se ta výměna bude mět platit... Jen nechápu, kolik na tom musel mít najeto - kontrola se podle výrobce motoru doporučuje v 90 tisících a případná výměna až podle stavu nebo ve 120 tisících km... Takhle sedřenej, to musel buď koupit nějakou extra levnou sadu - a samozřejmě fake, což se mu vrátilo v ceně za opravu celýho motoru, nebo prostě spoléhal na to, že to ještě vydrží - až dojezdil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 (editace) copak, zavčas nevyměněný rozvoďák? Nebo jsi už několikátý majitel a vůbec jsi netušil, kdy byl měněn naposledy? našťastie to nie je moje vozidlo... Já žil celou dobu v dojmu, že rozvoďák má zuby uvnitř a ne zvenku! Copak ty orazítkovaný písty, to ještě jde, ale ty "srovnaný" ventily, to bude pošušňáníčko, až se ta výměna bude mět platit... Jen nechápu, kolik na tom musel mít najeto - kontrola se podle výrobce motoru doporučuje v 90 tisících a případná výměna až podle stavu nebo ve 120 tisících km... Takhle sedřenej, to musel buď koupit nějakou extra levnou sadu - a samozřejmě fake, což se mu vrátilo v ceně za opravu celýho motoru, nebo prostě spoléhal na to, že to ještě vydrží - až dojezdil... no na tom aute je na tacháči nejakých cca 90t km,ale nabehané to má rozhodne viacej ... a s tou "fake" sadou bude tiež niečo pravdy Editováno: 23. Březen 2011, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafiak Vloženo 8. Duben 2011 Sdílet Vloženo 8. Duben 2011 U mna tento vikend to iste Na tacho 150.000, rozvod ocividne bol meneny, ale zjavne low-costovo - pumpa stara, kladky stare, vymenene akurat remene bohvie akej znacky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 8. Duben 2011 Sdílet Vloženo 8. Duben 2011 Já mám jen starou pumpu, jinak ostatní bylo měněné ale i tak mám bobky a doufám, že to mi to do těch cca 160km, kdy se chystám na rozvody vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 co tam je za písty? nemohu tam dohledat ty zářezy pro ventily (nebo se dávají jen na 74kw) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 (editace) Já si myslím, že prohlubně ve dnech pístů se dávají jen na 16V 74kW - kvůli ostré vačce, která nechává ventily otevřené i když už je píst daleko blíž k HÚ než u 63kW varianty. Navíc u 74kW varianty jsou talířky ventilů blíž ke dnům pístů - kvůli vyšší kompresi je nižší hlava. Editováno: 10. Duben 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafiak Vloženo 11. Duben 2011 Sdílet Vloženo 11. Duben 2011 moja 16V 55kW rv 2000 zarezy ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 Včera mi kámoš měnil rozvody u 1.4 16v,najeto 118000km a docela jsem se vyděsil co vše se mohlo stát kdybych ještě chvíli čekal.Viz foto kladek.Jedna kladka je úplně bez plastového běhounu a druhá je pěkně popraskaná,nemluvě o tom jak pěkně šustily.Řemeny byly taky pěkně napraskaný nebo spíš spuchřelý.Tak bacha na to jak nemá vypadat údržba vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 tak si mal šťastie vždy hovorím,že meniť po 90t km nie ako tady http://forum.skodahome.cz/topic/104896-fab-i-14-16v/page__p__1493526__fromsearch__1#entry1493526 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 Taky pěkná sranda.Ale nechápu proč v dílenskej příručce píšou kontrola po 90000km a při dálší kontrole to je na rozhodnutí mechanika jestli měnit nebo ne.Dal jsem origo sadu se všema kladkama+vodní pumpu.tak snad to bude cajk na dalších 90000km,pokud mě teda nezrujnuje na oleji co jí chutná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitris.K Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Víš sto pro, že měla najeto 118000km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 hezkýýýýýýýýýýý, no já nevím ale řekl bych že rozvody se mění po 90tis. km a když koupím starší auto tak to měním s olejem hned i když majitel říká že nedávno měněný. ale ty fake budou pak aj dost hodně levný a to by snad zarazilo každýho kdo má trochu přehled v cenách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Kupoval jsem ji když měla 86000km a měl jsem sebou vaga na napichnuti serva kde se ukladaj motohodiny.Z toho jsme vypočítali že kilometry vs motohodiny sedí.Dneska jet koupit ojetý auto bez diagnostiky je holej nesmysl.Volal jsem asi na tři auta a teprve ten poslední mi dovolil napíchnutí.Asi neměli čistý svědomí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaRoY Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 Mne menili po 175tisic na 1.4 16W 74kW a vsetko vyzeralo este v poriadku ze by vydrzalo. V anvode pisu ze staci kontrolovat len remen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 Kupoval jsem ji když měla 86000km a měl jsem sebou vaga na napichnuti serva kde se ukladaj motohodiny.Z toho jsme vypočítali že kilometry vs motohodiny sedí.Dneska jet koupit ojetý auto bez diagnostiky je holej nesmysl.Volal jsem asi na tři auta a teprve ten poslední mi dovolil napíchnutí.Asi neměli čistý svědomí. Za předpokladu, že servo bylo původní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 mě osobně ty motohodiny ze serva připadají jako hloupost. Přece musí být velký rozdíl v motohodinách, když auto jezdí převážně po dálnice nebo poposkakuje po městě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Urcite sileny rozdil .. ja po meste nabeham za 4 hodiny sotva 50 km a po dalnici za tu dobu ujedu klidne 500 Km .. dnes neni zpusob jak si overit km proste asi vychazet ze stavu auta a risknout to no Ja si overoval ve skodovce ale stejne tomu moc neverim ikdyz to me asi stoceny tachometr nema .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta Jetel Vloženo 6. Únor 2021 Sdílet Vloženo 6. Únor 2021 Zdravím přítomné, věděl by někdo prosím servisní intervaly na motor 1,4 16V, označení BUD? Konkrétně interval výměny rozvodů? A kdyby někdo dokázal doporučit šikovného mechanika v okolí Prahy, to už bych měl druhé vánoce :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.