Marek1806 Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 (editace) Zdravím prosím vás o radu. Mám Fabii II 1.2 HTP 51kW r.v. 2007/2008, najeto 37000km a nevím zda je rozumné ji vyměnit za Octavku I 1.9 TDI 66kW z r.v. 2003 dovezenou z Belgie, se servisní knihou a najeto 112000 km. Skoro denně dojíždím 50km do práce a vozím plné auto ( celkem 4 lidi) a neví co to za nějaký čas udělá s moji fabunkou. Děkuji za pomoc při rozhodování. Editováno: 15. Květen 2011, autor: Luďa Tohle není téma k Superbům. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Já bych teda neměnil... Za 8 let starou oktavku určitě ne 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 uprimne ja taky ne, tvuj benzin je o hodne novejsi a vydrzi ti podle me dyl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 15. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Já právě všude na internetu čtu, že tříválcový motor 1.2 HTP 51 kW je ten nejhorší motor, co škodovka mohla vymyslet a naopak 1.9TDI 66kW je docela spolehlivý motor, který najezdí při pravidelné údržbě až 500 000km v uvozovkách myslím, což u benzinu max do 100 000km si myslím já, kdyžtak mně opravte, jestli se mýlím. Kdybych jezdil sám, tak v poho, ale vozím další lidi, tudíž to musím více vytáčet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 jak jsi přišel na to, že HTP vydrží 100 000km a jde do kytek? Jsou kusy, které mají natočeno ke 300 000km a šlapou dál, životnosti motoru HTP bych se nebál. Jestli ti Fabia vyhovuje a chceš ji vyměnit jen kvůli životnosti za 8 let starou Octavii se 120 000km (ovšem jestli je to pravda, ikdyž to má servisku, to je ve hvězdách, může mít klidně 300 000km), tak to bych rozhodně nedělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 15. Květen 2011 Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 presne tak myslim si ze pokud jde jen o zivotnost, tak si nech to tve. kdyby ti slo treba o misto nebo tak tak je to o necem jinem. a ver mi ze kdyby sis koupil 66kW tak ji ve ctyrech lidech po nejake chvilce zacnes tocit taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 15. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2011 Děkuji všem za odpovědi, tak to si tu svoji Fabunku nechám. Přece jen je to můj mazlík , kterého si od samého začátku udržuji. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Na internetu koluje spousta kategorických tvrzení, která často nejsou nijak odůvodňována, případně "známý měl auto". Mezi ně řadím třeba pomalu demonstrativní lití longlife olejů do kanálu, protože je to údajně ten nejhorší šmejd na světě, kterej žere malý děti. Na otázku co reálně přinese pro člověka s novým benzinovým motorem výměna oleje po 10 000km zatím zavládlo jenom dlouhé mlčení. Když jsem četl Octavia z dovozu, najeto 112 000km, prvně jsem myslel, že jde o provokaci. Navíc si se starým Tourem při čtyřech lidech vůbec nepomůžeš. Místa je tam prakticky stejně jako v té FII. Dostal bys "navíc" akorát trochu silnější diesel s neznámou historii, neznámým původem.... neměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Octavku I 1.9 TDI 66kW z r.v. 2003 dovezenou z Belgie, se servisní knihou a najeto 112000 km. A určite na tej Octavke jazdil iba starý pán doktor z hôr a aj to iba v peknom počasí a maximálne vozil vnúčatá. Nikdy nikde neťukol, menil pre istotu olej 4-krát za rok a pri nastupovaní sa aj prezúval... Poznáme tie 100tis. kilometrové 8-ročné autá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Tak zase, Fabii naší maminky bude na konci srpna šest let a právě se přehoupla přes 30500km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 jj, vyjimky existuji muj deda ma feldu 12 let, garazovana, prakticky bez koroze (jen trochu LZ blatnik) a najeto ma 30000 vcera byl na servisce :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sutam Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Zdravím prosím vás o radu. Mám Fabii II 1.2 HTP 51kW r.v. 2007/2008, najeto 37000km a nevím zda je rozumné ji vyměnit za Octavku I 1.9 TDI 66kW z r.v. 2003 dovezenou z Belgie, se servisní knihou a najeto 112000 km. Skoro denně dojíždím 50km do práce a vozím plné auto ( celkem 4 lidi) a neví co to za nějaký čas udělá s moji fabunkou. Děkuji za pomoc při rozhodování. Zdravím, v roce 2008 jsem si koupil skladovku skoda fabia combi II classic 44kw, kazdy rok najela 52 000km. v listopapu 2010 jsem ji nechal na protiucet a koupil novou, sice uz 51kw.Dnes mám najeto 22 400km. jezdim pouze na prohlidky po 15 000km. Nikdy nebyl problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 neměn to, v OI je vzadu méně místa jak u FII.Možná bys něco ušetřils na spotřebě a to jen možná Kolik máš spotřebu?Když jezdíš pořád dálku?na té FII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 NEVĚŘÍM že 8 let staré auto obvzlášť z Belgie mé najeto 112T km, nech si ji prolustrovat podle VIN v nějakém autorizovaném servisu podle servisní historie. To je jediné možné seriozní zjištění pravého stavu auta Ikdyž jsem zastáncem toho, že benzín a plyn patří do zapalovače tak bych zustal u Fabie, pokud nejsi závodník, HTP Tě odveze kam potřebuješ i v 4 lidech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinsticky Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 (editace) ........ že plyn a benzín patří do zapalovače :smich:to je dobrý sláva naftě ,já bych taky neměnil, buhví jaký překvapení by oktávka do budoucna přichystala Editováno: 16. Květen 2011, autor: martinsticky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpetr Vloženo 17. Květen 2011 Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 Já sem zase zastánce tvrzení,že nafta patří jen do kamen.Mám taky 1.2 44kw po třech letech najeto 25 000km.A do 8 let starý vochcávky bych taky nelez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 17. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 neměn to, v OI je vzadu méně místa jak u FII.Možná bys něco ušetřils na spotřebě a to jen možná Kolik máš spotřebu?Když jezdíš pořád dálku?na té FII Průměr tak 5,6-6 l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 djpetr mam mj 18let starýho passata 1.9 TD najeto 298T do kterého pouze leju olej a tu naftu , neb mám doma ústřední topení nepočítám spotřební věci jako destičky kotouče tlumiče atd..... a pouze pokročilé stádium koroze mě loni donutilo koupit novou FII 77kW TDI CR. Ta auta jsou samo nesrovnatelná, ale vím jedno, že žadné auto už mi nebude sloužit tak jako ten pašík Jo a k HTP včera jsem jel v jedné FI Junior která měla najeto 265T a nepřišlo mi na tom autě nic co by nasvedčovalo takovému proběhu km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvc Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 Auto je na to, aby jazdilo. Keď to do roka spraví 3000 km, tak skôr benzín. Keď to jazdí, tak to žije.. Ja som predával FI po 3 rokoch 1,2 HTP 40 kW a servisák mi neveril že je tam 40 kW motor. Auto malo 93 000 km. Vravel - motor -TIP-TOP! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 (editace) Jo, dobrý obchod. Pro toho co má tu oktávku. NEMĚNIT! Editováno: 2. Prosinec 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Pavko ještě že jsi mu poradil,ale přišel jsi s více jak tříletým zpožděním...... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Tak co. Tak ponaučení pro další. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 jinak jak tu padlo o tom motoru HTP 51kw, já jsem se dověděl, že moje HTP mělo už po 80tis km motor v háji. Každodenní ježdění po dálnici. Praha - Brno - Plzeň - Ostrava. Věděl jsem, že auto po nastartování špatně drželo stejné otáčky a pak jsem ho prodal. Následující majitel byl s tím v servisu a měřili nějaké tlaky ve válcích a bylo to dost špatné, tak údajně auto poslal dál. Takže když někdo HTP honí, tak to taky tak dopadá, není to auto na nějakou zátěž a celkově se přehřívá. Dával jsem sice odolnější racing olej kvůli vyšším teplotám, ale těžko něco zachraňovat, když 80t km to jezdilo na normální ze Škodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 ... nicméně dle podpisu a fotky v nicku tu jedničkovou oktávku stejně má, otázkou zda tu s té Belgie . Losky a to jsi měl 6 ventil nebo 12 ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.