Přejít na obsah

Škoda Fabia II 1.2HTP 51kW vs. Octavia 1,9TDI 66kW combi


Marek1806

Doporučené příspěvky

Zdravím prosím vás o radu. Mám Fabii II 1.2 HTP 51kW r.v. 2007/2008, najeto 37000km a nevím zda je rozumné ji vyměnit za Octavku I 1.9 TDI 66kW z r.v. 2003 dovezenou z Belgie, se servisní knihou a najeto 112000 km. Skoro denně dojíždím 50km do práce a vozím plné auto ( celkem 4 lidi) a neví co to za nějaký čas udělá s moji fabunkou. Děkuji za pomoc při rozhodování.

Editováno: , autor: Luďa
Tohle není téma k Superbům.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já právě všude na internetu čtu, že tříválcový motor 1.2 HTP 51 kW je ten nejhorší motor, co škodovka mohla vymyslet a naopak 1.9TDI 66kW je docela spolehlivý motor, který najezdí při pravidelné údržbě až 500 000km v uvozovkách myslím, což u benzinu max do 100 000km si myslím já, kdyžtak mně opravte, jestli se mýlím. Kdybych jezdil sám, tak v poho, ale vozím další lidi, tudíž to musím více vytáčet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak jsi přišel na to, že HTP vydrží 100 000km a jde do kytek? Jsou kusy, které mají natočeno ke 300 000km a šlapou dál, životnosti motoru HTP bych se nebál. Jestli ti Fabia vyhovuje a chceš ji vyměnit jen kvůli životnosti za 8 let starou Octavii se 120 000km (ovšem jestli je to pravda, ikdyž to má servisku, to je ve hvězdách, může mít klidně 300 000km), tak to bych rozhodně nedělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na internetu koluje spousta kategorických tvrzení, která často nejsou nijak odůvodňována, případně "známý měl auto". Mezi ně řadím třeba pomalu demonstrativní lití longlife olejů do kanálu, protože je to údajně ten nejhorší šmejd na světě, kterej žere malý děti. Na otázku co reálně přinese pro člověka s novým benzinovým motorem výměna oleje po 10 000km zatím zavládlo jenom dlouhé mlčení.

Když jsem četl Octavia z dovozu, najeto 112 000km, prvně jsem myslel, že jde o provokaci. Navíc si se starým Tourem při čtyřech lidech vůbec nepomůžeš. Místa je tam prakticky stejně jako v té FII. Dostal bys "navíc" akorát trochu silnější diesel s neznámou historii, neznámým původem.... neměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavku I 1.9 TDI 66kW z r.v. 2003 dovezenou z Belgie, se servisní knihou a najeto 112000 km.

A určite na tej Octavke jazdil iba starý pán doktor z hôr a aj to iba v peknom počasí a maximálne vozil vnúčatá. Nikdy nikde neťukol, menil pre istotu olej 4-krát za rok a pri nastupovaní sa aj prezúval... :p Poznáme tie 100tis. kilometrové 8-ročné autá. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím prosím vás o radu. Mám Fabii II 1.2 HTP 51kW r.v. 2007/2008, najeto 37000km a nevím zda je rozumné ji vyměnit za Octavku I 1.9 TDI 66kW z r.v. 2003 dovezenou z Belgie, se servisní knihou a najeto 112000 km. Skoro denně dojíždím 50km do práce a vozím plné auto ( celkem 4 lidi) a neví co to za nějaký čas udělá s moji fabunkou. Děkuji za pomoc při rozhodování.

Zdravím,

v roce 2008 jsem si koupil skladovku skoda fabia combi II classic 44kw, kazdy rok najela 52 000km. v listopapu 2010 jsem ji nechal na protiucet a koupil novou, sice uz 51kw.Dnes mám najeto 22 400km.

jezdim pouze na prohlidky po 15 000km. Nikdy nebyl problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NEVĚŘÍM že 8 let staré auto obvzlášť z Belgie mé najeto 112T km, nech si ji prolustrovat podle VIN v nějakém autorizovaném servisu podle servisní historie. To je jediné možné seriozní zjištění pravého stavu auta :palec2:

Ikdyž jsem zastáncem toho, že benzín a plyn patří do zapalovače :smich::smich: tak bych zustal u Fabie, pokud nejsi závodník, HTP Tě odveze kam potřebuješ i v 4 lidech :palec2::palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

djpetr mam mj 18let starýho passata 1.9 TD najeto 298T do kterého pouze leju olej a tu naftu , neb mám doma ústřední topení lollollol nepočítám spotřební věci jako destičky kotouče tlumiče atd..... a pouze pokročilé stádium koroze mě loni donutilo koupit novou FII 77kW TDI CR. Ta auta jsou samo nesrovnatelná, ale vím jedno, že žadné auto už mi nebude sloužit tak jako ten pašík :aggressive: Jo a k HTP včera jsem jel v jedné FI Junior která měla najeto 265T a nepřišlo mi na tom autě nic co by nasvedčovalo takovému proběhu km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Auto je na to, aby jazdilo. Keď to do roka spraví 3000 km, tak skôr benzín. Keď to jazdí, tak to žije.. Ja som predával FI po 3 rokoch 1,2 HTP 40 kW a servisák mi neveril že je tam 40 kW motor. Auto malo 93 000 km. Vravel - motor -TIP-TOP!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 1 měsíc později...

jinak jak tu padlo o tom motoru HTP 51kw, já jsem se dověděl, že moje HTP mělo už po 80tis km motor v háji. Každodenní ježdění po dálnici. Praha - Brno - Plzeň - Ostrava. Věděl jsem, že auto po nastartování špatně drželo stejné otáčky a pak jsem ho prodal. Následující majitel byl s tím v servisu a měřili nějaké tlaky ve válcích a bylo to dost špatné, tak údajně auto poslal dál. Takže když někdo HTP honí, tak to taky tak dopadá, není to auto na nějakou zátěž a celkově se přehřívá. Dával jsem sice odolnější racing olej kvůli vyšším teplotám, ale těžko něco zachraňovat, když 80t km to jezdilo na normální ze Škodovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...