Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

ja tomu podla etky rozumiem takto:

pre stare motory do 18.6. 2011 je určená opravná sada 03F 198 229 A, ktorá obsahuje reťaz 03F 109 158 K a napínák 03F 109 507 B.

a pre novšie motory od 18.6.2011 je určená opravná sada 03F 198 229 B, ktorá obsahuje reťaz 03F 109 158 G a napínák 03F 109 507 D.

VW ponúka pre nové motory opravnú sadu. SA neponúka pre nové motory sadu, ale reťaz a napínák samostatne.

Opravné sady medzi novšími a staršími motormi nie sú zamenné!

Upraveno od voodoo123

Ahojky. Chtěl sem se zeptat ohledně toho benzínu v oleji, vymění ti i olej na záruku?Taky už sem jednou reklamoval benzín v oleji ,ale bylo mi řečeno ,že když jezdím kratké trasy je to normální ,ale to se mi nezdá. Teď sem kontroloval olej a zvedl se mi asi ze 3/4 na max ,asi za dva měsíce a a teče jak voda to sy myslím normální není ,asi stím taky zajedu do servisu a uvidím

Tak za prolínání benzínu do oleje údajně může vysokotlaké čerpadlo. Budou ho zítra měnit na záruku. Dále mě servisní technik informoval, že pak budou muset s autem najet 300 km, aby zjistili, zda závadu odstranili. Běžný postup toto??

Pravděpodobně budou dělat váhovou zkoušku oleje. Tomu by odpovídalo najetí těch 300 km. Nic jiného mě nenapadá.

Ahojky. Chtěl sem se zeptat ohledně toho benzínu v oleji, vymění ti i olej na záruku?Taky už sem jednou reklamoval benzín v oleji ,ale bylo mi řečeno ,že když jezdím kratké trasy je to normální ,ale to se mi nezdá. Teď sem kontroloval olej a zvedl se mi asi ze 3/4 na max ,asi za dva měsíce a a teče jak voda to sy myslím normální není ,asi stím taky zajedu do servisu a uvidím

Je vidět,že 1.2 TSI se při krátkých jízdách projevují různě. U mě v práci vím o třech vozech s tímto motorem provozovaných jen a pouze po Praze. Můj žere olej nezřízeně,u těch dalších dvou není s olejem žádný problém.

servisní technik říkal, že ani při krátkých jízdách by se neměl dostávat benzín do oleje

jo, budou dělat váhovou zkoušku, to taky zmínil :) ale nevím co to je..

Vypustí se olej,zváží se,naleje se zpátky do motoru,najede se s tím určitý počet kilometrů,olej se znovu vypustí,zváží a z rozdílu vah se vypočítá spotřeba oleje. U tebe tedy ne spotřeba,ale nárůst.

servisní technik říkal, že ani při krátkých jízdách by se neměl dostávat benzín do oleje

jo, budou dělat váhovou zkoušku, to taky zmínil :) ale nevím co to je..

Jak de vidět , co servis to jiný nazor. Kdyby se kruci aspoň domluvili co maji říkat záakzníkům!!!!

tak jsem se ještě zajímal o tu váhovou zkoušku a je to trochu jinak...

jetý olej se vypustí, dá se na váhu a za zvýšené teploty se nechá odpařit benzín a z rozdílu hmotností před a po se počítá procento benzínu v oleji. Každopádně doufám, že tam žádný nebude .-/

Krátké jízdy nějaký vliv mít taky budou, ale ne, že se za 5 tisíc najetých km dostane do oleje 0,5 litru benzinu (odhadem)..

No vidíš,já si říkal,že to nebude úplně stejné,jako jsem popisoval. Doposud jsem věděl jen o té "klasické" zkoušce. Člověk se stále učí. Nevíš při jaké teplotě a jakém časovém intervalu se to děje?

Nene, já to hledal na internet, nevím k tomu moc detailů, ale zítra si půjdu pro auto a zeptám se. Nejsem si ale jist, zda 300 km stačí k tomu, aby ta zkouška dala průkazné výsledky. To bude chtít víc km najet.

Jinak jsem se ještě dočetl, že povolené množství benzinu v oleji je 4 procenta, pak už je olej považován za znehodnocený a ztrácí své mazací vlastnosti a hrozí poškození motoru.

Froggy, budeš znát cenu té opravy? By mě zajímalo na kolik to vyjde, když se to stane po záruce.

Co řekl servis na to rachocení po startu, udělají s tím něco?

Pawouku, na krátké cesty po Praze bys koupil TSI nebo 1,4 63 kW? A jaké problémy mají ostatní TSI co jezdí u tebe v práci krátké trasy?

Po zkušenostech jednoznačně 1.4 16V. Občas se v ní svezu,je to sice "pocitově línější" než 1.2 TSI,ale poruchovost je podle mě minimální oproti TSI,v zimě ti začne dřív topit... Dva kolegové mají 1.4 16V ve Fabii skoro rok,najeto něco málo přes 15 000 km bez závad na motorech.

K TSI - jeden kolega to má v Roomsteru,má najeto tuším něco kolem 18 000 km,bez závad. Druhý má Fabii,tam je to kolem 40 000 km,zatím proběhla výměna rozvodů.které opět začínají rachotit a pak tradiční akce 24W6. Pak ještě jeden bývalý kolega má vlastní Fabii Combi z června 2010,ten má ovšem prd najeto (něco kolem 15 000 km) a zatím prošel jen 24W6.

Upraveno od Pawouk

A já to zrekapituluji- 2x rozvody, 1x turbo, nyní 49000km. 6/2010.

ahoj,auto koupene 9/2011 1.4 16V,fabka combi, nyni najeto 29 000km,temer kazdy den v provozu, v 23 000 -rok stari auta - nainstalovano LPG , na LPG najeto 6000km, vse na 1 s * - bezproblemu. Za cca mesic pujdu na garancku, mam tam 4mm od horni rysky oleje. Spotreba- v benzinu prumer cca 6.5, ale umi jet i za 5.8, na LPG prumer 7.5 +-, dalnice na plny knedl 8.5l LPG.

Otec to same, ale kratka fabka, najeto 33000 , LPG taky tak, vse OK, jen on jezdi furt ve meste, takze se drzi se spotrebou kolem 8l.

Upraveno od JirkaBrno

ahoj, auto koupené 2/2010 1.4 16V, Roomster, nyní najeto 50 000, téměř každý den v provozu, v 6/2012 nainstalováno LPG. Na LPG najeto 8000km vše ok bez problému. Spotřeba na benzín průměr 6,8 na LPG o litr víc. Olej řeší jen na garančních prohlídkách. Spotřeba benzínu jen 1/3 nádrže na 8000km na LPG. Auto zatím bez závad. Jen tankuji LPG a jezdím.

Uvídím, co řekne Froggy, jak dopadl v servisu na téma rachocení při startu.

ahoj, auto koupené 2/2010 1.4 16V, Roomster, nyní najeto 50 000, téměř každý den v provozu, v 6/2012 nainstalováno LPG. Na LPG najeto 8000km vše ok bez problému. Spotřeba na benzín průměr 6,8 na LPG o litr víc. Olej řeší jen na garančních prohlídkách. Spotřeba benzínu jen 1/3 nádrže na 8000km na LPG. Auto zatím bez závad. Jen tankuji LPG a jezdím.

To je síce pekné, no uniká mi pointa vo vzťahu k téme

Anketa poruchovosti TSI

:spam::noot:

lubikSk

ptal se na to Pandora.. tak mu tady pisem nase zkusenosti s timto motorem.. staci jen cist vse, ne jen to, co chces..

Mám 1,2 TSI, a som tomu rád, len jednoducho nemám chuť stále dookola čítať v thread-e Anketa poruchovosti TSI o tom, aký fantastický je motor 1,4MPI 16V, na to je tu thread (ne)spokojenst s motorem 1,4 16V 63kW

Upraveno od lubikSK

Tak k rachocení při startu se servisáci nijak nevyjádřili, já to jen tak nadhodil, že mi to občas zarachotí a tím se to tak nějak přešlo. Mám teď najet 300-350 km z důvodu provádění váhové zkoušky. Je to přesně ta zkouška, co tu uvedl Pawouk, čili vážení oleje před a po jízdě. Vyměnili mi vysokotlaké čerpadlo, olej a filtr. Servisák říkal, že přítomnost benzínu v oleji v tomto konkrétním případě nebude mít na životnost motoru vliv, prý ho tam bylo málo a taky nebylo moc km najeto.

Prozatím jsem tedy spokojen, servis udělal pravděpodobmě maximum co mohl, a uvidím co bude dál. Kdyby něco, určitě tu napíšu.

Mám 1,2 TSI, a som tomu rád, len jednoducho nemám chuť stále dookola čítať v thread-e Anketa poruchovosti TSI o tom, aký fantastický je motor 1,4MPI 16V, na to je tu thread (ne)spokojenst s motorem 1,4 16V 63kW

On je fór že se Pandora ptal Pawouka na to jak jezdí TSIčka ostatní v jejich firmě a zda-li kdyby-byliby. Krapet to smíchal včetně románu o "LPG" o kterém se jejich provozovatelé s velkou radostí a vervou rozepisují :kol-46:

Tak k rachocení při startu se servisáci nijak nevyjádřili, já to jen tak nadhodil, že mi to občas zarachotí a tím se to tak nějak přešlo. Mám teď najet 300-350 km z důvodu provádění váhové zkoušky. Je to přesně ta zkouška, co tu uvedl Pawouk, čili vážení oleje před a po jízdě. Vyměnili mi vysokotlaké čerpadlo, olej a filtr. Servisák říkal, že přítomnost benzínu v oleji v tomto konkrétním případě nebude mít na životnost motoru vliv, prý ho tam bylo málo a taky nebylo moc km najeto.

Prozatím jsem tedy spokojen, servis udělal pravděpodobmě maximum co mohl, a uvidím co bude dál. Kdyby něco, určitě tu napíšu.

To máš dobrý, mě servisák řekl ,ohledně benzínu v oleji ,že je to normální ,ale pokud budu chtít tak se na to podívají ,ale bude to trvat asi týden než vše prověří. Tak sem to nechal až na příští rok a pak uvidím, nevím co na tom chtějí týden zjišťovat tak dlouho.

Sice najeto jenom 1300km, ale zatím vše OK, ale zatím jsem ani myšlenkou nezabrousil do červených polí, takže nevím co se tam děje :kol-32:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.