Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Kdo ví, zda-li si pomůžeš. Mám poznatek,ne můj, teda, ale obrácený, resp. návrat ke groupě VW....

moje tsi kdybych dvakrát neměnil řetěz řeknu že je to výborný motor hezky jede spotřeba a hluk taky dobrá , nechápu jaký je problém nechat udělat pořadnej řetěz. Auto zatím bez závad

On by mohl být pořádný, ale to už je zase potřeba festovní napínák, festovní čerpadlo oleje, to ti bude zbytečně tlačit po napnutí řetězu, pěnit olej přes redukční ventil, pořádný napínák a bla bla bla. Jenže pak je z toho ingot a tím pádem hromada hamatných spousta věcí co v tom máslostroji mají pospolitost a touha po lehkém samohybu je v kélu....Už ho taky naštěstí nechají jen v našich hlavách jako zlý sen inženýrské odysey a kurev.kého šlápance vedle, kterým odehnali spoustu asi jak nynějších pro opakovaný nákup, tak potencionálních  nových klientů. Kdoví co budou dělat ta nová TSI, ale rozhodně bych z něj extra strach neměl(od čeho je záruka a občanský zákoník). Tady je potíž, na fóru, že se tady vybrečí sice spousta lidí, ale vemte si kolik je to v poměru prodaných a provozovaných aut. Prďanec prďancový. To je právě ten statistický omyl a vztah procentuálního čísla s výsledným netto číslem.  Doufeje že je to už uzavřená kapitola. :kol-27:

Upraveno od Jakub Nabel

Tak předběžně to vypadá, že proběhne i třetí reklamace. Po 170 km stoupl olej z půlky cca o 2-3 mm nahoru. Pokud to tak opravdu je, tak do 300 km od výměny budu opět na horní hranici. To znamená naprosto totožný nárůst jak minule.

froggy tak na to su zvědavej jak to dopadne..

Boxování s vrácením, nic jiného...

hmm auto nejsou boty za litr.. myslíš, že přijdeš k prodejci a řekneš- chci vrátit auto a oni řeknou. ok, tak to sepíšeme??? :kol-99:

Nazdar chlapi,pročítám si tady o tom pronikání benzinu do oleje,říkám si zajdu se radši podívat kolik tam toho oleje mám.No a nestačím se divit,V listopadu 2012 jsem byl na garančce a po ní jsem měl zhruba 2 mm pod horní hranici rysky a teď 3 mm nad maximem.Jezdím přes týden docela krátké vzdálenosti cca 7 km při jedné jízdě a olej se zahřeje na 60 stupňů..A otázka na Vás co to řešíte:Co bych měl stým dělat,jsem uplný lajk tak se nezlobte že se ptám..

reklamace ;) krátké trasy neřeším nekoupil jsi si auto přeci podle stylu jízdy že ;)

Upraveno od KoNG

Jak píše Kong, reklamovat.

Já jenom pořád nechápu  jak dopadne toto soustrojí, ale nejenom toto při používání start-stopu. To bude na olej přepad do externí nádoby kde se bude z toho benzín potutelně odpařovat a pak zpátky do oběhu nebo co? Eklologie k hov.u.

tento motor se start-stopem ani dělat nebude ne? to budou ty nové verze TSI

reklamace ;) krátké trasy neřeším nekoupil jsi si auto přeci podle stylu jízdy že ;)

Jj myslel jsem si to ale už mám 5 měsíců po záruce tak mám strach že mě natáhnou jak jen to půjde:/

tento motor se start-stopem ani dělat nebude ne? to budou ty nové verze TSI

Neboj, TSI s řetězy v Rapidu ho mají......

vymění ti vstřiky, vysokotlaké čerpadlo, eventuelně odlučovač oleje... ceny neznám, bylo to na záruku

 

každopádně rychle tu směs vylej a dej nový olej, než to zadřeš

Upraveno od froggy

A to není jak BMW, tak celý VW sám...

  • 3 týdny později...

Takže dneska jsem odvezl auto prodejci s tím, že požaduji odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakované závady, která brání řádnému užívání vozidla. Netvářil se nadšeně... Mají na to zákonnou lhůtu 30 dnů, tak nepředpokládám, že se to vyřeší o moc dřív.

 

Najel jsem cca 700 km, přitom olej stoupl ze spodní hranice měrky nad horní rysku. Tomu odpovídá naprosto totožný nárůst oleje, což znamená, že ani výměna vstřikovačů, vysokotlakého čerpadla a odlučovače oleje tomu nepomohla a závada bude muset být někde jinde.

 

Ještě je mezi vámi někdo, kdo by chtěl tento spolehlivý motor?? :)

Upraveno od froggy

Závidím Ti jednu věc a to že to můžeš vrátit.... Resp. je obrovská šance na vrácení a buď v klidu, v Číně mají údajně nařízeno stáhnout hafo aut s poruchama DSG, tak to jedno heblo navíc zvládnou.

To co se Ti dělo je případ právě toho jejich slavného termínu "promile výrobků". Jenže to promile v té spoustě prodaných vypadá děsivě při kusovém počítání...

Osobně se TSI i přes mé trable nebojím a příště bude koupeno v režimu "k vrácení po 3 závadách" a s prodlouženou garancí stejně jako tomu bylo teď.

TSI v mé(naší) podobě už naštěstí je pryč a ta nová snad toto dělat nebudou.

...snad...  cas ukaze...

froggy a co myslis, ze  s tim autem bude.. vrati ti penize OK.. ale co auto?? Myslis, ze opravi motor a nabidnou ho jako ,,spolehlivy rocni vuz?? ,,   no nazdar hodiny..

Upraveno od JirkaBrno

Je to škoda, že motor s tak kvalitními vlastnostmi jako je průběh výkonu a spotřeba je takto nedotažený a nespolehlivý. Naštěstí je stále ve dvouleté zákonné záruční lhůtě a lze po nich legálně požadovat odstoupení od kupní smlouvy. Nevím, pokud to vše dotáhnu do zdárného konce, do jaké motorizace bych šel příště. V podstatě není pro mě ideálnější motor, než TSi. 

 

Jinak mě teda děsí, že tyto problémy nastaly po cca roce a čtvrt používání, s autem jezdím výhradně já a rozhodně se k němu chovám ohleduplně. Najel jsem cca 13 tisíc a od té doby jsem v servisu co 14 dní a tentokrát mi došla trpělivost. Měním olej častěji, než jezdím tankovat... Čím je olej naředěnější benzínem, tím víc slyším při startech rozvody. 

 

Jinak teda doufám v to, že je Škoda Auto, respektive jeho autorizovaný prodejce, natolik seriózní a bude postupovat v souladu se zákonem a vyhneme se tak soudnímu sporu. 

jo a na otazku Jirky... doufám, že vymění motor a pak prodají. Jinak bude jezdit další nespokojený majitel TSi. A předpokládám, že o takovou pověst nestojí :)

no froggy, ja bych rekl, ze ti vymeni cely motor a bude.. ale .. nechme se prekvapit.

to froggy- look to Roomajz TSI, a KonG Ti poradí na vlákně Roomajz TDI. Evidentně je chyba "pouze" v motoru, ale jaksi to kazí celé to heblo.Mám ty samé pocity, motor po stránce užitné paráda- ticho do středních otáček, pak relativně navýšená hlučnost, pružnost, chuť do otáček atd atd, ale ale ale, ten zbytek.

Já už nehodlám nic měnit, ani motor, ani vstřiky, ... prostě odstupuji od smlouvy. 

 

Kouknu na toho Roomcajze...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.