Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

bolo pár prípadov, keď sa menilo turbo, na to je tá "podložková" akcia 24W6 a pár prípadov, kde sa tratila chladiaca kvapalina cez podtlakom ovládané čerpadlo, práve do toho podtlaku, ale to je už vyriešené (dúfam) modifikovaným čerpoadlom. A ešte tuším Pawoukovi tečie olej postupne asi cez všetky spoje. Ktomu ešte kuny a zapaľovacie káble.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako.. sranda to tu číst.. od motoru jsme se dostali až k 70. letům .. jako prča... to zbek- ten motor je jedna velká porucha jako celek.. :-))) je toho plnej bazar a nikdo to nechce... protože NIKDO normální si takovej zfušovanej výrobek dobrovolně nemůže koupit... nehledě k tomu, že o problémech těchto motorů si ví minimálně rok, když o tom psali v SM... jasně psali příčiny, které BYLY konstrukčního rázu a dále použitím NEVHODNÝCH materiálů při výrobě některých komponent. Myslím, že je toho tady popsáno dost,co ten motor má.. je to něco jako 1.2 HTP a jejich slavné podpalování ventilů uzpusobené tristní výrobou motoru, který převzali čeští vysokoškoláci z německého motoru, jen jaksi pozapomněli na to, že škola a praxe je něco uplně jinýho.. tak vznikl hybrid 1.2 HTP, 40kW, který se majiteli odvděčí tím, že ve většine případů zkolabují nejen zapalovací moduly, ale zaklepou se ventily, zakarbonuje motor a v neposlední řadě spečou kroužky... takže Tsi je něco podobnýho, jen se sem přidalo ještě turbo, rozvody, kuny , regulace turba, regulace obtoku, kvalita benzínu... jako je to sranda až na to, že sada kabelů stojí tak 2000kč, měnit rozvody po 20t km taky nebude sranda no a u turba taky.. jasně chápu, že pár lidí zde z fora je z toho neštastnejch a snaží se to řešit, i když to tu pročtu, tak to asi nemá řešení, protože konstrukční vady nelze vyřešit výměnou rozvodů... každopádně- je mi jedno kdo má co za motor , kdo je komunista a kdo volí ODS.. já o těchto závadách věděl, tento motor jsem si nekoupil a dobře jsem udělal, protože pokud by mě potkaloo to, co valnou většinu TSi čkářů, tak by auto už bylo postaveno v AAA za velmi výhodnou cenu a čekalo by na nějakýho troubu, který by to koupil.. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bolo pár prípadov, keď sa menilo turbo, na to je tá "podložková" akcia 24W6 a pár prípadov, kde sa tratila chladiaca kvapalina cez podtlakom ovládané čerpadlo, práve do toho podtlaku, ale to je už vyriešené (dúfam) modifikovaným čerpoadlom. A ešte tuším Pawoukovi tečie olej postupne asi cez všetky spoje.

pár pripadou??? no to si snad děláš srandu ne???? těchto pár prípadou řeší pulka internetu na stránkách WV, škoda , audi a seat... :-) se picnu.. a škodovka se k tomu postavila hrdě čelem.. :-)

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

píše sa prípadov, lebo je to TEN prípad, ako mám aj napísané, ale ak chceš silou mocou u, tak si tam dej kroužkované, jak ve tvém synonymu na tři uprostřed. Vo vzľahu k vyrobeným kusom je ich skutočne PÁR. Neviem prečo chceš prudiť majiteľov TSI motorizácie, že by závisť s prejovom TSI? Neviem prečo najväčší rozruch okolo TSI robia práve ľudia, ktorí TSI nevlastnia, teda by im to malo byť jedno. Pri prezeraní diskusných fór je potrebná aj istá miera súdnosti, nakoľko je potrebné počítať s tým faktom, že spokojný majiteľ nikam nepíše, nemá dôvod, no nespokojný sa posľažuje aj na piatich.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když sme u těch poruch jaké poruchy ma tento motor kromě řetězu ?

Heh,no to myslím úplně stačí i vzhledem k tomu,že se tato závada objevuje i s vyměněným řetězem a hrozí při zanedbání přeskočením a blízkým setkáním ventilů s písty. O dodatečně montované podložce pod regulaci turba už jsi jistě slyšel. A následně ne moc povedeným softwarovým zásahem do ŘJ. Vadná turba jsou nejspíš úspěšně zvládnutou minulostí. Co takhle pronikání benzínu do oleje? Pár lidí si na to tady stěžovalo. U mě tedy opačný problém - vysoká spotřeba oleje,ale to si nejsem jist,že je to nějak rozšířenější problém. A když jsem u toho oleje - stále kape z netěsnosti vany motoru. Dnes jsem lehl pod auto a kape to přímo na výfukové potrubí. Takže ve středu to jde do škodovky - pro velký úspěch již třetí pokus o utěsnění stejné závady. Ale to je myslím ojedinělý případ. No a jinak obligátní zapalovací kabely co chutnají zvířátkům. A také občasně mizející chladící kapalina. To by myslím docela stačilo,či ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja zatim jedinej problem co resim je ze to zere benzin :), jinak zatim spokojenost. Je mozne, ze jsem to ted zakrikl, ale coz. Na druhou stranu kdyby kdokoliv z vas mel kupovat nove auto a mohl vybrat z cehokoliv meli by jste i pak jistotu ze se vam ten milacek neposere? Ze po koupi nenarazite na jine forum kde se za po roce zacnou rojit poruchy apod.. Je jasne, ze nikdo nechce aby mel auto neustale v servisu, ale muzeme si za to sami :). Nikdo z vas by za tu skodovku nedal pul mega a za ty prachy to holt nekde musi byt osizeny, aby skodovka mohla kazdej rok pridat lidem 5% na platech. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Páči sa mi ako tu múti vodu ten, kt. TSI nevlastní :) Je to vcelku irónia...

Pokiaľ je s tých 10 000 predaných aút poruchových len tých pár, ktoré vlastnia majitelia prispievajúci na toto fórum je to motor na jedničku :)

Ať si teda ten torouba hleda svího a nepchá nos tam kam nepatří :*

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten řetěz se nepovedl nevité zda se tam da dat po nějaký menší upravě ten nový typ řetězu a ten ma taky problém nebo nemá ? Prolinaní bezinu do oleje mam pocit že se mě tam dostava hladina oleje je stejná ale smrdí benzinem chce to olej měnit po 15tkm . Kabely to je prkotina taky mě je sežraly tak mam na nich navlečené husí krky zatím dobry . .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako.. sranda to tu číst.. od motoru jsme se dostali až k 70. letům .. jako prča... to zbek- ten motor je jedna velká porucha jako celek.. :-))) je toho plnej bazar a nikdo to nechce... protože NIKDO normální si takovej zfušovanej výrobek dobrovolně nemůže koupit... nehledě k tomu, že o problémech těchto motorů si ví minimálně rok, když o tom psali v SM... jasně psali příčiny, které BYLY konstrukčního rázu a dále použitím NEVHODNÝCH materiálů při výrobě některých komponent. Myslím, že je toho tady popsáno dost,co ten motor má.. je to něco jako 1.2 HTP a jejich slavné podpalování ventilů uzpusobené tristní výrobou motoru, který převzali čeští vysokoškoláci z německého motoru, jen jaksi pozapomněli na to, že škola a praxe je něco uplně jinýho.. tak vznikl hybrid 1.2 HTP, 40kW, který se majiteli odvděčí tím, že ve většine případů zkolabují nejen zapalovací moduly, ale zaklepou se ventily, zakarbonuje motor a v neposlední řadě spečou kroužky... takže Tsi je něco podobnýho, jen se sem přidalo ještě turbo, rozvody, kuny , regulace turba, regulace obtoku, kvalita benzínu... jako je to sranda až na to, že sada kabelů stojí tak 2000kč, měnit rozvody po 20t km taky nebude sranda no a u turba taky.. jasně chápu, že pár lidí zde z fora je z toho neštastnejch a snaží se to řešit, i když to tu pročtu, tak to asi nemá řešení, protože konstrukční vady nelze vyřešit výměnou rozvodů... každopádně- je mi jedno kdo má co za motor , kdo je komunista a kdo volí ODS.. já o těchto závadách věděl, tento motor jsem si nekoupil a dobře jsem udělal, protože pokud by mě potkaloo to, co valnou většinu TSi čkářů, tak by auto už bylo postaveno v AAA za velmi výhodnou cenu a čekalo by na nějakýho troubu, který by to koupil.. :-)

1,2 HTP jsem měl, 47 kW, auto bylo absolutně bez problémů, při 250.000 km jsem měnil katalyzátor a dělal hlavu, tedy výměna vodítek ventilů, na 320.000 km jsem ho dal z ruky, dodnes jezdí,

do té doby nic, jen výměny kapalin, tlumiče a brzdy, jednou závadou bylo zatékání zadními dveřmi, vadný brzdový spínač a při 200.000 km EGR.

Údržbu, především oleje jsem si dělal sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedalo mi, abych se nepřihlásil na toto fórum, protože rooma TSI 63 kw vlastním a tuto diskuzi už dlouho sleduju.

Moje auto bylo vyrobené ve 44. týdnu 2010 (asi poslední s Climaticem). Jízdní vlastnosti mě nadchly už od počátku, přiznám se, že mi vadil dost citelný turboefekt, do té doby jsem jezdil pouze s atmosférami. Asi od 5 tis. km mi začal chrasti rozvodový řetěz. V rámci roční prohlídky a výměny oleje mi dali podložku pod turbo a nahráli nový soft, výrazný turboefekt byl pryč a já byl tomu rád, auto se zklidnilo, ale lenivější není. v 15 tis. jsem reklamoval ten řetěz - musím to zaklepat, od té doby nechrastí a motor je klidnější, asi mi při tom přehráli další verzi softu, protože mi auto připadá trochu živější, je taky trochu vyšší volnoběh. Toť mé postřehy - s motorem jsem velmi spokojen, s přístupem značkového servisu a jeho techniků taky. Pokud bude vše OK, nemám důvod plivat na TSI špínu. TSI zdar!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomněl jsem napsat, asi jste to všichni pochopili, že mi dali modifikovanou sadu rozvodů. Auto bylo v servise 3 dny, první den vyřizovali reklamaci se ŠA, druhý den to dělali (mohl jsem se na to i podívat, když to bylo rozhozené, viděl jsem ten starý řetěz a musím uznat, že, tam nebyla taková vůle, aby něco přeskočilo), třetí den auto zkoušeli. Přeskočený řetěz prý nikdy neviděli, což jim věřím, ale ty pazvuky mi poslední dobou lezly na nervy a pořád jsem na to musel myslet :-). Čau

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomněl jsem napsat, asi jste to všichni pochopili, že mi dali modifikovanou sadu rozvodů. Auto bylo v servise 3 dny, první den vyřizovali reklamaci se ŠA, druhý den to dělali (mohl jsem se na to i podívat, když to bylo rozhozené, viděl jsem ten starý řetěz a musím uznat, že, tam nebyla taková vůle, aby něco přeskočilo), třetí den auto zkoušeli. Přeskočený řetěz prý nikdy neviděli, což jim věřím, ale ty pazvuky mi poslední dobou lezly na nervy a pořád jsem na to musel myslet :-). Čau

Kolko mas na tom teraz najazdene?

Ď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

po dlouhý době koukám co se tady pořád řeší a přijde mně to fakt přehnaná reakce. Když se vezme % poruch tak to není nijak tragický s objemem výroby. To že to je motor, tak na to je asi každej citlivější, ale když se podíváte celkově okolo sebe tak dneska skoro na každý auto je už svolávačka kvůli jakýkoliv blbosti.. To že u nás existuje skupina lidí, kteří asi závidí těm co si kupujou škodovky (tak mně to aspoň přijde) a všude na fórech spamujou jak jsou to strašný auta, tak tomu jen přispívají aby se mluvilo o spolehlivosti. Mám fábii 12/11 TSI 63 Kw a za tu dobu jsem s ní moc nenajel (7 500) ale čím dál víc se ujišťuju v tom, že jsem udělal dobře (alternativa byla kia nebo hyundai - za což bych se dneska styděl když jsem si je důkladnějc prohlídl a jel jsem s tím) spotřeba na to že jezdím 85% dálnice 10% město a 5% okresky tak na můj styl jízdy 6,5l mně přijde víc než dobrý. A co sakra od toho auta víc chcete??? jak tady bylo řečeno je to tuctovka za slušný peníze, tak nečekejte, že vám to vydrží 15-20 let!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

po dlouhý době koukám co se tady pořád řeší a přijde mně to fakt přehnaná reakce. Když se vezme % poruch tak to není nijak tragický s objemem výroby. To že to je motor, tak na to je asi každej citlivější, ale když se podíváte celkově okolo sebe tak dneska skoro na každý auto je už svolávačka kvůli jakýkoliv blbosti.. To že u nás existuje skupina lidí, kteří asi závidí těm co si kupujou škodovky (tak mně to aspoň přijde) a všude na fórech spamujou jak jsou to strašný auta, tak tomu jen přispívají aby se mluvilo o spolehlivosti. Mám fábii 12/11 TSI 63 Kw a za tu dobu jsem s ní moc nenajel (7 500) ale čím dál víc se ujišťuju v tom, že jsem udělal dobře (alternativa byla kia nebo hyundai - za což bych se dneska styděl když jsem si je důkladnějc prohlídl a jel jsem s tím) spotřeba na to že jezdím 85% dálnice 10% město a 5% okresky tak na můj styl jízdy 6,5l mně přijde víc než dobrý. A co sakra od toho auta víc chcete??? jak tady bylo řečeno je to tuctovka za slušný peníze, tak nečekejte, že vám to vydrží 15-20 let!

Také si myslím že je to přehnané. To že ten motor je poruchový zde řeší pořád ti stejní lidi a nebo ti co ten motor ani nemají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také si myslím že je to přehnané. To že ten motor je poruchový zde řeší pořád ti stejní lidi a nebo ti co ten motor ani nemají

Jak jsem psal, ony byly z počátku s poruchama v podstatě všechny motory.I ta TDIčka- váha vzduchu, turba, lopatky na 81kw, 1,4 55/74kw- spotřeba oleje, kladky, 1,4 MPI- v podstatě taky potížisti navzdory letitému základu- těsnění pod hlavou, zapalování, komunikace se škrtící klapkou, spotřeba banálu atd.

HTP- Hromada Tikajících Překvapení......

Shrnuto- já si taky pobrečel, postěžoval co mám doma a nakonec to asi nechám "jen" opravovat a časem jak to doplatím půjde z domu a stejně koupím Š-A, protože sedět v Kiaaaaa, Dacia, Renoooo, nebo Hjundeee dělalo by se mi M.D.L.O.

Všechno co ty motory provází je asi kombinace fastfood vývoje čehokoli dnes a taky tlak na cenu aut díky i naší píli po slevách. Pro srovnání mne tato slušně vybavená škatulka stála +- stejně co v době startu prodejů Rooma s HTP a výbava volant a klíče do spínačky.A to cifršpionství musí být někde bohužel vidět a cítit. Mechanik, když jsem byl na první prohlídce pronesl, když jsem toto cenové porovnání probíral, "mám ještě auto z poctivých dílů"- fabka I 1,4/44kW.A stála ho to co mne tato bedýnka na kolečkách. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal, ony byly z počátku s poruchama v podstatě všechny motory.I ta TDIčka- váha vzduchu, turba, lopatky na 81kw, 1,4 55/74kw- spotřeba oleje, kladky, 1,4 MPI- v podstatě taky potížisti navzdory letitému základu- těsnění pod hlavou, zapalování, komunikace se škrtící klapkou, spotřeba banálu atd.

HTP- Hromada Tikajících Překvapení......

Shrnuto- já si taky pobrečel, postěžoval co mám doma a nakonec to asi nechám "jen" opravovat a časem jak to doplatím půjde z domu a stejně koupím Š-A, protože sedět v Kiaaaaa, Dacia, Renoooo, nebo Hjundeee dělalo by se mi M.D.L.O.

Všechno co ty motory provází je asi kombinace fastfood vývoje čehokoli dnes a taky tlak na cenu aut díky i naší píli po slevách. Pro srovnání mne tato slušně vybavená škatulka stála +- stejně co v době startu prodejů Rooma s HTP a výbava volant a klíče do spínačky.A to cifršpionství musí být někde bohužel vidět a cítit. Mechanik, když jsem byl na první prohlídce pronesl, když jsem toto cenové porovnání probíral, "mám ještě auto z poctivých dílů"- fabka I 1,4/44kW.A stála ho to co mne tato bedýnka na kolečkách. :kol-31:

Když já kupoval Rooma před 4 lety tak stál skoro o 80 tisíc víc než tento a to jsem si myslel jak jsem ho výhodně nekoupil. Teď mám větší výbavu a levněji. Kvalita všeho jde do ha... a to ne jen auta

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, za to, čo som kupoval vlani kupoval Combi 1.2TSI 63kW AM Sport na elektronoch + ESP + repro v zadu + rezerva + vyhrievané trisky ostrekovačov (12 400€), sa pred cca 7 rokmi dala kúpiť tak akurát krátka verzia Classic, bez centrálu, samozrejme aj bez ABS, nehovoriac o klíme.

Dnes som bol v servise, mali mi niečo urobiť s motorom po "podložkovom priškrtení" menom 24W6. Urobili výmaz adaptačných hodnôt a základné nastavenie, teda zase nič. Keď som neskôr volal vedúcemu, že s tým vlastne nič neurobili, ale dobrá správa je že nejde horšie, tak som ho zrejme vytočil, lebo sa rozkričal do telefónu. Vraj mám prejsť ďalších cca 500km aby sa to prejavilo, ale to mi už odporúčali tretí krát, od garančky už 500 + 600 km, zrejme ma chcú vychovať, aby som si zvykol, teraz sa treba previezť v 1.2 HTP alebo 1,4MPI aby som si uvedomil, že TSI je stále super motor.

Skúsil som teda, aký vplyv má podložka, tak som ju vybral, urobil základné nastavenie serva turba a šiel sa previesť, neviem či je to dobrá alebo zlá správa, ale 2mm podložka 03F145371A na to vplyv nemá žiadny, to anestetikum je FW RJ motora. Teda som ju dal naspäť, znou urobil základné nastavenie serva turba, stále to bolo rovnako na p...u, t.j. nemastné, neslané, no stále jedlé. Upozorňujem, že to nejde urobiť bez diagnostiky.

Inak bezproblémový pôvodný FW bol SIMOS10.20H02 7494, verziou SIMOS10.20H02 9695 pri "garančke" do..ali čo mohli.

Aké máte verzie FW??? Hlavne tí spokojný.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

predpokladám, že asi tú priškrtenú, ale neboj, aj tá je super, moja smola, že si pamätám tú "ostrejšiu" s pred mesiaca, až po zvezení v 1.4 MPI 16V si uvedomím, že je stále super, hlavne sa "zjemnil" nábeh, čím sa výrazne potlačil turboefekt, čo mne osobne vadí, ale je to o zvyku, už si pomaly zvykám, ale zase pridávanie plynu na páčke tempomatu je konfortnejšie, nie je cítiť taký kopanec, lebo predtým to šlo hneď na plný moment. Ja by som chcel pri pridávaní cez tempomat súčasný stav, no na pedáli plynu by som to chcel mať "ostrejšie, hlavný problém je, že som si na to zvykol a tak mi to vyhovovalo. Ono 90% problémov s autami sa nachádza volantom a operadlom sedadla. :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...