Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Ekkare, napíš sem až si kúpiš 1,2 TSI až sa ti rozpadne najvydarenejší motor VW všetkých čias 1,4 MPI 16V. Všade je ťa plno, už mi vadíš, si typ arogantného človeka, ktorý nedokáže akceptovať iný, ako svoj vlastný názor. TSI si zrejme videl asi len na prospektoch ale všade naň iba hádžeš špinu, nechci aby som si myslel, že ho ostatným podvedome závidíš a preto chceš aby sa predával čo najmenej. Ja by som tu taktiež mohol robiť flame so žraním oleja a poruchovosťou overeného 16V, čo ale nerobím, každý má právo na svoj názor.

TAK TU PRESTAŇ PROSÍM VYPISOVAŤ TVOJU CHORÚ MYLNÚ INTERPRETÁCIU PRÍČINNNO-KAUZÁLNEJ SÚVISLOSTI, KÝM NEBUDEŠ MAŤ TSI.

Za pochopenie ďakujem.

PS: Tvoja prípadná odpoveď bude vhodným podkladom na zhodnotenie IQ

Začnu od konce - já vždy podle sebe soudím tebe - takže i já si můžu myslet co chci - o komkoliv. I o tobě.

Neurážím tady majitele TSIček za to, že si tenhle agregát koupili, vyjadřuju svůj názor na nadměrné kchatování kchostů, které vede k ojebávání základních věcí souvisejících s vývojem nových engine u VW - a přístup fabriky k těm, kterým se koupě nedovyvinuté novinky vymstila. Tihle lidi by měli být odškodňováni ne jen bezplatnou opravou - a koncern má obrovskou kliku v tom, že kritizované závady ohrožují pouze mobilitu a ne bezpečnost vozidel. Kdyby to bylo naopak, klepali by se teď ve Vlkohradu jak Bábinskej, starej lotr mexickej, dřepící ve věznici na kopečku v Africe - kauza Toyota a plynový pedál je dost známá. To k té aroganci, ze které mne obviňuješ.

A k té 1,4 16V - nikde jsem nenapsal, že ten motor je nejvydařenější nebo že nad něj není - už jenom proto, že atmosférické "jednačtyřky" od VW je několik různých variant - a olej zhusta žeroucí je jen jedna z nich - bohužel ta "nejluxusnější" z nich. Pokud soudíš z toho že ho mám v podpisu, tak jsem si ho koupil z mnoha jiných důvodů, které tady nehodlám vypisovat. Kdyby to záleželo pouze a výhradně na mém názoru a přání, koupil bych si úplně jiné auto s jiným motorem - takto jsem se bohužel pro sebe musel přizpůsobit mnoha často i zcela protikladným požadavkům. Doufám že jsem zvolil dobře a že si v budoucnosti nebudu muset rvát vlasy. TSIčko si možná jednou koupím taky - až bude mít jako typ nějaký ten rok výroby a provozu za sebou. Zatím zůstávám u atmosférického motoru - i když turbem nepohrdám. Doufám, že tento názor se setká s pochopením i u tvé osoby. A nejen u ní.

P.S. - pro všechny "naklikávače karmy" - ať už záporné, nebo kladné - JÁ SE ZA SVŮJ NÁZOR NESTYDÍM A ŘÍKÁM HO TADY VEŘEJNĚ. Pokud mi někdo svůj názor řekne otevřeně jako to udělal LubiSK, rád mu odpovím - jinak na anonymně naklikané plusy i mínusy seru jak na placatej kámen. Takže pokud má někdo pocit, že si kliknutím na mínus u mého příspěvku vylepší své ego, nechť tak klidně učiní - já si z toho dělám asi tolik starostí, jako pes z páté nohy... A za kladný ohlas považuju jen jasné "děkuju" napsané konkrétním tazatelem přímo ve vlákně - takže ani z kladných "bodů" si nehoním triko... lollollollol

  • Pozitivní 3
  • Negativní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že tento príspevok nepotrebuje komentár, predpoklad sa iba potvrdil......

Aby to tu nebolo totálne off topic, zatiaľ mám za necelé dva mesiace niečo cez 1900km, tak som zatiaľ nehlasoval, ale na TSI sa fakt ľahko zvyká, hlavne po HTP alebo 1,4TDI. Zatiaľ vnímam iba pozitíva, teda ak nerátam tých 1200 n/min po cca 8 hod státí a teplote okolia cca 25°C, trvá to vždy presne 30sec a žerie 3l/h ak stojím na mieste. Po 30s to padne na 650 +/- , zatiaľ mi nikto v servise nedokázal vysvetliť prečo je to tak. Nemáte niekto mail priamo do bolky na niekoho, kto by to dokázal vysvetliť rozumnými argumentami, prípadne uznať chybu v managemente motora ktorá sa odstráni napr. pri 1 garančke, lebo nemá vplyv na životnosť a vlastnosti motora a sa netreba znepokojovať. To cukanie čo sa občas spomína je totiž hlavne v tomto záhadnom "30s pevádzkovom režime".

Editováno: , autor: lubikSK
  • Pozitivní 1
  • Negativní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare, napíš sem až si kúpiš 1,2 TSI až sa ti rozpadne najvydarenejší motor VW všetkých čias 1,4 MPI 16V. Všade je ťa plno, už mi vadíš, si typ arogantného človeka, ktorý nedokáže akceptovať iný, ako svoj vlastný názor. TSI si zrejme videl asi len na prospektoch ale všade naň iba hádžeš špinu, nechci aby som si myslel, že ho ostatným podvedome závidíš a preto chceš aby sa predával čo najmenej. Ja by som tu taktiež mohol robiť flame so žraním oleja a poruchovosťou overeného 16V, čo ale nerobím, každý má právo na svoj názor.

TAK TU PRESTAŇ PROSÍM VYPISOVAŤ TVOJU CHORÚ MYLNÚ INTERPRETÁCIU PRÍČINNNO-KAUZÁLNEJ SÚVISLOSTI, KÝM NEBUDEŠ MAŤ TSI.

Za pochopenie ďakujem.

PS: Tvoja prípadná odpoveď bude vhodným podkladom na zhodnotenie IQ

Tak jedině čim 1.4 16V 63kw vynika je jeho celkova podpruměrnost. Proti tomu je 1.2 TSI motor jak z jine planety a muj otec by o tom mohl vypravět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že tento príspevok nepotrebuje komentár, predpoklad sa iba potvrdil......

Aby to tu nebolo totálne off topic, zatiaľ mám za necelé dva mesiace niečo cez 1900km, tak som zatiaľ nehlasoval, ale na TSI sa fakt ľahko zvyká, hlavne po HTP alebo 1,4TDI. Zatiaľ vnímam iba pozitíva, teda ak nerátam tých 1200 n/min po cca 8 hod státí a teplote okolia cca 25°C, trvá to vždy presne 30sec a žerie 3l/h ak stojím na mieste. Po 30s to padne na 650 +/- , zatiaľ mi nikto v servise nedokázal vysvetliť prečo je to tak. Nemáte niekto mail priamo do bolky na niekoho, kto by to dokázal vysvetliť rozumnými argumentami, prípadne uznať chybu v managemente motora ktorá sa odstráni napr. pri 1 garančke, lebo nemá vplyv na životnosť a vlastnosti motora a sa netreba znepokojovať. To cukanie čo sa občas spomína je totiž hlavne v tomto záhadnom "30s pevádzkovom režime".

K tým otáčkam môžem napísať toto : V zime aj pri - 15°C otáčky klesli na 650-700 hneď, maximálne po pár sekundách. Teraz som si všimol, že čím je vonku vyššia teplota a hlavne, keď je nad 20-25°C, tak mi robí presne to isté, čiže asi 30 sekúnd drží na 1200 a potom klesne na 650. Nerobí to stále a vraj je to nejaké testovanie alebo niečo také, čo som tu niekde čítal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že tento príspevok nepotrebuje komentár, predpoklad sa iba potvrdil.....

...

Někdo holt kritizuje věci, které jiným škodí a ubližují, jiný za to reje do něj samého. Děkuju ti za upřímnost - i já jsem si potvrdil svůj názor že zde někomu nejde o veřejné pranýřování nepravosti a úmyslných nedostatků, ale o to znectít právě toho kritika... Ó, jak charakteristicky české (slovenské)... Du blejt, velebnosti! kol9kol9kol9

  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde o to, že kritizuješ, ale že o to, že to kritizuješ všade a už sa opakuješ, jednoducho, čo si chcel, tak si už povedal ale napriek tomu opakuješ všade to isté a dookola, lebo existuje niekoľko členov ktorý ešte nedokázali bezvýhradne prijať Tvoj názor. Skús akceptovať názor, že nikto a nič nie je dokonalé. Podobné reči o preskakujúcich reťaziach a odchádzajúcich hlavách ma už dohnali k predaju mojej bezproblémovej HTP pri 109kkm, čo keby náhodou?

Tvůj názor na nadměrné kchatování kchostů je skrátka všude, jenže to sme už tady všichni četli.

Inak si s Tebou kľudne dám -_- .

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky nechápu, z jakého důvodu je majitel vozu s určitou motorizací tak posedlý vyjadřovat se k vozu s jiným motorem. Snad se jedná o jakousi obsedantní potřebu, možná chce světu vysvětlit, jak nemoudře se chová:

- výrobce, pokud pustí na trh takový odporný shit, který si nikdo nechce kupovat

- prodejci vozů, kteří poskytují výrobci tuto zvrhlou medvědí službu

- nesvéprávní zákazníci, které by měl někdo chránit a ukazovat jim cestu pravdy z titulu vyššího poslání.

Diskuse jsou zde přímo protkané osobou Ekkar z Bastlírny a já si začínám připadat, jako za komoušů, kdy jsem zapnul televizi a všude se na mně šklebily ty samé dobrácké tváře, které to se mnou taky myslely dobře. A vedly mé kroky, jedině tím správným směrem. Doufám, že zde jednou nebude ke stažení internetový týdeník "fuck TSI" s šéfredaktorem Mr. EB, který ve 263. vydání vysvětlí, kde je ta ideální rokle, do které bude nejlépe tento zhovadilý vůz v tichosti svrhnout.

Kup si 1.4 16V........ TSI???!!! hrůůůůůůůůůza cos to udělal, člověče!!!!????? jééééééééééé ty jsi ale hlooooooooouuuuuupej!!!! Jak jsi to mohl dopustit? Ty nerozvážný človíčku! Že dostaneš na zadeček????!!!

Editováno: , autor: Zimmeler
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm otáčkám jak se píše výše, mám "to" úplně stejné, v zimě 650 až 700, nad 15 stupňů to skočí na těch 1200. Ale třeba dnes jsem stál celý den na sluníčku a po nastartování to šlo hned jen na těch cca 600, teploměr ukazoval 33 stupňů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po dnešním přečtení srovnávacího testu tří aut s 1,2 TSI a článkem o tomto motoru a po srovnání s článkem , který o motorech ve Š Fabii vyšel před třemi týdny musí soudnej čtenář dospět k názoru, že tyto dva články zřejmě psali dva redaktoři Světa motorů, kteří nejenomže spolu nechodí na pivo, ale pravděpodobně se chorobně nenávidí. Tak dva rozdílný články se zmínkou o TSI 1.2 se fakt v jednom časopisu nevidí. Tak co si má člověk vybrat - buď rozvodový řetězy na hovno, anebo rozvodový řetězy s dlouhou životností ??? Taky v tom samém včerejším čísle SM pokračující hysterie kolem 2.0 PD nemá obdoby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obecně by měl být rozvod řetězem bezúdržbový a bezproblémový - na rozdíl od řemenů. Někdy se to ovšem konstruktérům lehce vymkne z ruky - např.viz 1.2 HTP a jejich přeskakující rozvody z prvních let výroby. Navíc ten srovnávací článek je o nových vozech,kde nikdy nepíší o závádách na motorech,poněvadž je mají většinou úplně nové,nebo s několika málo tisíci km. Minule to bylo v rubrice bazar kde už je to jakoby po nějaké době a popisují tam nejčastější závady. Otázka je,kde ty informace berou,AAA Auto,Auto Esa a pod.? Ty vidíš histerii kolem jednoho motoru z dílny koncernu,zatímco SM bývá dost často osočován,že "nadržuje" koncernu,obvzlášť škodovce... tak nevím co nemá obdobu,když se občas něco zkritizuje. A mimochodem,ty závady na 2.0 TDI tam popsané se nevyskytují?

  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak tedy někdo může v recenzi nového motoru napsat, že má rozvod. řetěz s dlouhou životností? Jak to dotyčný redaktor může vědět? Jak tohle můžu papsat, když nevím kolik ten motor má před sebou kilometrů bez závad?? Naopak by přeci měl vycházet z poznání jiného redaktora, který nedavno v tomtéž časopisu rozvody u 1.2 TSI sundal slovy typu "nebrat". Nebo se pletu??

Co se týče 2.0 PD, tak vycházím ze zkušeností se dvěma auty: Superb 2.0 TDI PD 125kW, který máme v podstatě v rodině. Druhé auto Š OCT RS s tímtéž motorem r.v 2006, které vlastní kolega z kanceláře a které vidím každý den přijet a odjet z práce. Superb lítá město i dálnice, RS převážně město. Připouštím, že to není motor do města, ale mimo pár vypalovaček filtru sazí, jsem nezažil žádné větší problémy. Ta auta jezdí a ROZHODNĚ servis není jejich druhým domovem - jak je uvedeno v SM. A chce to jen jednu věc od začátku : zkrátit servisky na rok, dávat longlajfy, dobrou naftu a netejrat motor. U třetího auta - opět OCTRS 2007 - jsem zaregistroval výměnu jednoho ventilu a jedno přepnutí do nouzáku na dálnici kvůli sazím. Jinak ale opět nic katastrofálního.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připouštím,že páni redaktoři by se mohli alespoň trochu mezi sebou informovat o tom co píší...

Ten nešťastný řetěz - asi opisuje z nějakého oficiálního materiálu od škodovky. Když se podívám do jejich dílenské učební pomůcky,tak tam je,mimo jiné,také tato věta: "Pohon vačkového hřídele i olejového čerpadla obstarávají bezúdržbové ozubené řetězy,poháněné řetězovými koly od klikového hřídele"... Hele,tady je pár lidí s 1.2 TSI co jim odešlo turbo a pak také fůra lidí co s ním nemá problém - prostě u každé motorizace se najde nějaká typická závada,která samozřejmě většinou nepostihne všechny. A ten řetěz tam nejspíš bude spadat také,alespoň než se s tím v Bolce vypořádají,no. ;)

A co se týče 2.0 TDI,nevím,neznám nikoho z tímto motorem,ale pro informaci se stačí podívat do sekce motorů Octavia II,např.zde: Ono to totiž vypadá tak,že jsi dotčen,když někdo zkritizuje zrovna tu "tvoji" motorizaci. ;)

Tady jsem vyštrachal dokonce 2.0 TDI CR 125 kW v Superbu II,kde mu mimo jiné,také praskla hlava (i když majitel s tím jezdí dost ostře):

post-32075-0-05305600-1306957432_thumb.j

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeto 8000 km spotřeba 6,1. Při jízdě mě vyskočila hláška porucha motoru do servisu , svitila kontrolka EPC. Po vypnutí motoru a opětovnem startování to přestalo svítit , v servisu chybu nenašli tak jsem zvědav co se časem ukáže.

1,2 TSI 63KW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám fábku 1.2tsi 63kw najeto 5000km vpr.rozvody stojí v servisu čeká se na vyjádření škodovky ,moje 1. nové auto- velké sklamání ,prúměrná spotreba 6.8 takže sem sní nezávodil .

Tak, a už je to tady! Už se modlím! Sakra naco čekají s tou svolávačkou! Dej prosím vedet až bude neco nové!

Editováno: , autor: akubus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dost možná by to chtělo přizvat i "Yeťáky" - sice už sem někteří zabloudili, ale vzhledem k tomu, že do "Sněžnýho muže" se 1,2TSI montuje výhradně právě v té silnější 77kW verzi, možná by stálo za to "zatáhnout je do diskuse" ve větším počtu nějakým odkazovacím témátkem v jejich sekci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

inac chalani citam ze obvykle co mate s tym nejake problemy tak mate 63kw verziu....ci je tu niekto komu sa to stalo pri 77kw verzii??..myslim tie problemy s retazou resp turbom

...stalo...mam 77kw verzi a turbo před 3 měsíci měněno při stavu tacho 11000km, ke dnešku již najeto přes 20000km a v pohodě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám VW Golf Plus s motorom 1,2 TSI 77kW a čítam VW fóra (sem tam aj nemecké) a ešte som nezaregistroval u VW výmenu turba alebo rozvodov (neznamená to, že žiadna nebola, možno zle vidím :) ) čo je to trochu zvláštne, keď tie motory by mali byť také isté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nelze to vše paušalizovat, prostě je to náhoda, akorát tady na foru to vypada že každe druhe auto s motorem tsi je nahovno a odchazi všechno od turba až po znak na kapotě. Těch koncernovych aut s tsi motorama jezdi mraky, tak zbytečně neplašte.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nelze to vše paušalizovat, prostě je to náhoda, akorát tady na foru to vypada že každe druhe auto s motorem tsi je nahovno a odchazi všechno od turba až po znak na kapotě.

ja richtig, je to jenom náhoda, mladoboleslavští soudruzi by si přece nedovolili vypustit na český náročný trh nové nevyladěné turbíčko jen tak nějak politicky, aby splnili úkoly koncernu :rtfm:

problémy má jen pár jedinců, kteří táhnou studené turbíčko do obrátek hned po otočení klíčkem a po dojezdu nenechají vůbec vychladnout a hned vytahujou klíč a pakují se z auta

se pak diví, že maj po pár tisících km auto zralý do servisu a turbo na výměnu :076

Editováno: , autor: Komodor
  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...