Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Nešířit paniku froggy. Cos tím chtěl říct? Pořád se to tady na foru mele dokola... Do Pola se stále montuje 1.2 TSI s řetězem. Golf VII již má EA 211 1.2 TSI a 1.4 TSI s řemenem. Taktéž OIII.

Myslíte, že pro ty nové motory 1,2 TSI EA 211 bude i nová dílenská príručka? Rád bych se podíval na ty zmeny.

(aha tak o 1,4 TSI EA 211 se pekne rozepsal Pawouk v sekci O, diky)

Editováno: , autor: akubus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten nový motor by nebyla žádná výhra, já v podstatě mám nový motor - 15 tisíc - akorát mi skončí záruka, než se ten nový stačí podělat.. bohužel už jsem v tomto pesimista a na TSi mám svůj názor

možná ten nový s řemenem, jiným turbem a jinak pořešeným katalyzátorem, může být lepší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová Fabia III, co se představí příští rok v březnu už bude mít TSI s řemenem?

Froggy, když se ti kazí motor vyrobený v 08/2012, tak schválně, jestli je to opravitelné nebno je to konstrukční chyba, jestli to druhé, tak současnou Fabii asi s motorem 1,4 63 kW nebo počkat na FIII. Takhle to vidím já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jedině jak si posichrovat opravy na záruku je dokoupit si nadstandardní, jelikož mám standardně 4r/60tkm a nyní mám už najeto 45tkm (auto necelé 2 roky) a 2.výměna rozvodů čeká, takže budu dokupovávat další a to 5r/150 tkm, je to za 4tis. nebo 5r/100tkm za 3tis....jinak to s tímhle motorem asi nepůjde.

Editováno: , autor: Dandisan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otec má 1,4 63 kW a moje TSi je mnohem lepší motor... dynamika motoru je úplně jinde a spotřeba o litr nižší.. bohužel tyto vlastnosti jsou vykoupeny mizernou spolehlivostí

TSI je lepší motor (než 1,4 16V) jen dokud se nezačne nekontrolovatelně srát - jinak vše, cos napsal, by se mělo vytesat - a nejlíp na čela "odborníků" z koncernu... V momentě kdy skončí záruka a tím taky veškerá odpovědnost výrobce za vady a všecky náklady na nadměrnou potřebu údržby bude muset nést majitel sám, stane se TSI jen obtížně prodejným balastem.

Těžko říct, kdo by měl za tohle všecko nést zodpovědnost - majitelé těch motorů by to podle selskýho rozumu bejt neměli, jenže jak známo, žijeme v Kocourkově...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

škoda nabízí 4r/60 nebo 120tkm. Kdo si třeba nepřikoupil k autu prodlouženou záruku anebo ji chce naopak prodloužit, ta možnost tady je. Jka píšete jde to přes dealera a není to od škody. Nicméně má úplně stejné výhody ja vlastnosti jako kdyby se koupila od škodovky. Je to prodloužení o 3r, tzn. připočítává se to k té zákonné lhůtě 2r. a nebere se ohled na to jestli jste si už nějakou předtím vzali k novému autu nebo ne. Mám letáček v autě, tak ho nafotím a vložím sem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...