Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Tak tohle už neřeším, přesně můj případ. Odpoveď v servise "krátké trasy nezahřátý motor, benzín v oleji normální projev" a když sem řekl, že se znehodnozuje olej, tak jen pokrčili rameny a pokývali hlavou, prostě Škodovkám nevadí ani benzín v oleji sou to nejlepší auta na světě. Můj závěr tak ŠKODU už asi nikdy více!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kratke trasy rovna se zkraceni intervalu vymeny oleje. Kdyz se jezdi pouze par km do prace a zpet, tak je primerene vymenit olej po 5000km.

Staci pouzit levny 5W-40 a ani se to priliz neprodrazi. Filtr staci vymenit po 10-15k km.

Benzin se do oleje po nastartovani proste dostava. Po zahrati oleje se zase odpari. Kdyz se olej nikdy nezahreje, tak tam proste zustane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kratke trasy rovna se zkraceni intervalu vymeny oleje. Kdyz se jezdi pouze par km do prace a zpet, tak je primerene vymenit olej po 5000km.

Staci pouzit levny 5W-40 a ani se to priliz neprodrazi. Filtr staci vymenit po 10-15k km.

Benzin se do oleje po nastartovani proste dostava. Po zahrati oleje se zase odpari. Kdyz se olej nikdy nezahreje, tak tam proste zustane.

už jsem tu několikrát psal, že krátké trasy bez zahřátí motoru nejezdím, takže nechápu, proč tady furt obhajuješ přítomnost benzínu v oleji - navíc v množství 0,8 litru na 1000 km, nehledě na benzín, který se při měření odpařil!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nakonec zjistíme, že přítomnost benzínu je dle ŠA v pořádku, stejně jak to nakonec prohlásila o hrčících řetězech po startu ;)

vstřikovače měnili všechny čtyři, protože si myslí, že problém může být v některém z nich a asi nechtějí abych jel podruhé na reklamaci.. nevím jestli u aut nebude nějaká vyjímka, ale tuším, že při třetí reklamaci stejného problému mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je sice možné , že se benzín při nastartovaní dostává do oleje, ale otázka zní jestli by to ato v dnešní době mělo dělat a za druhé ,když sem auto kupoval tak mě nikdo nevaroval, že pokud budu jezdit kratší trasy tak si budu znehodnocovat olej a tak ničit motor. Vím určitě že kdybych tohle veděl tak do toho nepudu a myslím si , že by se nás našlo víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vstřikovače měnili všechny čtyři, protože si myslí, že problém může být v některém z nich a asi nechtějí abych jel podruhé na reklamaci.. nevím jestli u aut nebude nějaká vyjímka, ale tuším, že při třetí reklamaci stejného problému mohu odstoupit od kupní smlouvy?

na to je sice právo, ale automobilka se bude bránit zuby nehty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nakonec zjistíme, že přítomnost benzínu je dle ŠA v pořádku, stejně jak to nakonec prohlásila o hrčících řetězech po startu ;)

vstřikovače měnili všechny čtyři, protože si myslí, že problém může být v některém z nich a asi nechtějí abych jel podruhé na reklamaci.. nevím jestli u aut nebude nějaká vyjímka, ale tuším, že při třetí reklamaci stejného problému mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Máš pravdu a máš na to právo. Já věřím, že se ti to povede, a to nemyslím ze srandy.

Editováno: , autor: Voice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé na tomto problému je,že v práci ty dvě Fabie a Roomstera TSI,o kterých mám informace,provozujeme jen na opravdu krátkých trasách ve městě a ani jeden vůz nemá problém s přibýváním benzínu do oleje. Jenom ta moje tedy ukrutně žere olej. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je sice možné , že se benzín při nastartovaní dostává do oleje, ale otázka zní jestli by to ato v dnešní době mělo dělat a za druhé ,když sem auto kupoval tak mě nikdo nevaroval, že pokud budu jezdit kratší trasy tak si budu znehodnocovat olej a tak ničit motor. Vím určitě že kdybych tohle veděl tak do toho nepudu a myslím si , že by se nás našlo víc.

Nevím co přesně myslíš termínem v dnešní době. Na motorech se za posledních třicet let nic zásadního nezměnilo a tak stále mají problém s kondenzací benzínu na studených stěnách válce a tím i ředěním oleje jako tomu bylo kdykoli v historii. Menší předepětí pístních kroužků u současných motorů možná situaci sotva znatelně zhoršuje.

To že není vhodné jezdit s vozidlem krátké jízdy je uvedené v příručce k použití každého auta (Roomster strana 123). Důvody podrobně nerozebírají, protože by je většina uživatelů stejně nepochopila. Pouze uvádějí zvýšenou spotřebu pohonných hmot. A schválně, proč myslíš že má studený motor zvýšenou spotřebu? Důvodů je několik a jeden z nich je zde uvedená kondenzace.

Teď už tedy víš, že se s autem nemají jezdit krátké trasy, tak nevím co s tím provedeš. Jezdi třeba na kole. Nebo se na to vybodni a jezdi autem dál tak jako jsi jezdil. Mé druhé auto je patnáct let staré, posledních pět let jezdí jenom jízdy po městě do dvou kilometrů a nic se neděje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už jsem tu několikrát psal, že krátké trasy bez zahřátí motoru nejezdím, takže nechápu, proč tady furt obhajuješ přítomnost benzínu v oleji - navíc v množství 0,8 litru na 1000 km, nehledě na benzín, který se při měření odpařil!!!

Člověk tu jednou napíše reakci na příspevěk kolegy Kombíčka a hned je z toho furt obhajování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim. Ja to nikdy neresil a resit nebudu. Auto ktere vozi deti do skoly dostava zabrat fakt krute. Olej smrdi benzinem, na vicku na olej je centimetrova vrstva emulze, ale porad to jezdi a jeste roky jezdit bude. Zastavi ho jedine koroze karoserie. Je to patnact let stara Felicie 1.6 a motor i pres to utrpeni beha jako novy.

Editováno: , autor: atnarfus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš,a v tom bude ten háček - ty máš "staré železo",co snese kde co. To ovšem 1.2 TSI není. Na 1.2 TSI se ovšem něco nepovedlo - obecně se tady píše,že je problém ve vysokotlakém palivovém čerpadle. Tak se nesnaž tvrdit majitelům tohoto motoru,že je to normální. V této míře to jistě normální není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kombicek nepise v jake mire. Tak tezko odhadovat. Pouze jsem mu potvrdil co uvadel servis.

Kolega froggy ma uznanou zavadu a servis ji resi.

To me podstive stare zelezo bylo v dobe kdy jsem ho kupoval opredeno podobnou povesti jako dnes tsi. Tehdy jeste ne na internetu, ale kazdy mne desil jak prasknou svody, odejde skrtici klapka, lambda je spatna snad uz na novem, bude to hrozne zrat benzin i olej... Proste zlata spolehliva 1.3. Jenom blazen koupi 1.6ku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nepatří to sem, ale dost by mě zajímalo jak jsou na tom motory ,,podobné" např. Renault - Tce nebo Ford 1,0 EB,...

Jedná se přece o podobný motor, teda tříválec EB asi ne, ale řeší se tam také obdoby jako u Škody ? Nevíte někdo z oboru?

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nepatří to sem, ale dost by mě zajímalo jak jsou na tom motory ,,podobné" např. Renault - Tce nebo Ford 1,0 EB,...

Jedná se přece o podobný motor, teda tříválec EB asi ne, ale řeší se tam také obdoby jako u Škody ? Nevíte někdo z oboru?

Tak řešilo se to trochu zde:

Projdi si Renaultí fora,pokud jsem něco nepřehlédnul,tak ničeho zásadního jsem si tam nevšimnul. Jeden z důvodů asi je,že těch 1.2 TCe oproti 1.2 TSI bude v republice mizivé procento.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak řešilo se to trochu zde: http://forum.skodaho...-tsi-vs-12-tce/

Projdi si Renaultí fora,pokud jsem něco nepřehlédnul,tak ničeho zásadního jsem si tam nevšimnul. Jeden z důvodů asi je,že těch 1.2 TCe oproti 1.2 TSI bude v republice mizivé procento.

Díky zajímavé čtení :kol-28:

Tak už nato hlavně nereagujte a vraťme se k TSI .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...