Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

783 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Veru tak, v autorizákoch je často prístup "to je dobre, to stačí" a o predpísaných pracovných postupoch a predpísaných prípravkoch vie často zákazník viac ako mechanik. Vidím, že mierka oleja nezmenila krikľavo-oranžovú farbu na tehlovo-červenú iba u mňa.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kusok odbocim. Chcel by som sa opytat ci mate v hrde palivovej nadrze taku bielu "membranu" ktoru pretlacite zasunutim tankovacej pistole do hrdla.... Neviem ci sa mi to zda, mozno si to mylim s inymi autami ktore som uzival ale mam pocit ze ta membrana mi po tankovani odpadla do vnutra palivovej nadrze. Dufam ze sa mylim. Dokonca aj v servise mi tvrdili ze moja fabia 1,2 TSI 63 KW (kratka nie combi) nema tu bielu membranu. Aj mi otvaral v salone hrdlo nadrze ale to bolo HTP... skuste sa doma pozriet do hrdla ci mate tu membranu a o aku verziu auta sa jedna. Vdaka :-) Popripade dajte aj foto :-)

PS: Som tu novy, kupil som rocnu Fabiu 1,2TSI 63KW, 9/2011. Som rad ze som opat v rodine skodovkarov ale ked citam tu na fore problemy hlavne s rozvodmi tak mi vlasy siveju :-( Tesi ma akurat ze auto bolo kupene v akcii 4+4 cize ja mam este 3 roky zaruku ako druhy majitel.

Nech sa dari a ziadne poruchy!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dnes se Fabia po 28 měsících městského provozu "dožila" prvních 50 000 km. Servisní zásahy jsou v tabulce. Mimo tabulku byla několikrát (cca 4x) doplněna chladící kapalina - už je opět na minimu, takže se bude zase dolévat. Jako největší problém v současnosti vidím, kromě občas rachotícího řetězu, vysokou spotřebu motorového oleje. Dnes jsem ho kontroloval a je zase na minimu, což je po 600 km již docela síla. Dle mého názoru olej mizí přes turbo - v motoru je vidět zaolejované přívodní potrubí těsně před škrtící klapkou a plastové potrubí sání vedoucí k ní je ze spodní strany také od oleje. Viz fotografie. A počítám, že z tohoto důvodu se v posledních dnech objevuje zápach, připomínající výfukové plyny, který je cítit z výdechů ventilace - většinou u stojícího vozidla a zahřátého motoru. Takže návštěva servisu mě nemine. Vzhledem k tomu, kam s tím máme jezdit, z toho velkou radost nemám. Jinak se vyjádřím ještě k interiéru - občas, hlavně v zimě, něco vrže v okolí rádia, též v PP dveřích a B sloupku. Jinak je většinou ticho, což je pro mě zarážející, vzhledem k tomu, co mě provádí s různým vrzáním moje soukromá OII, která má najeto jen 41 000 km.

Podle mého názoru je tento konkrétní motor pěknej šmejd - z hlediska spolehlivosti a poruchovosti - ovšem nelze všechny ty závady vztahovat na ostatní motory 1.2 TSI, kromě těch obecně známých věcí, jako jsou např. problémy s rozvody. Myslím, že takovou plečku tady měl snad jen kolega KoNG. :kol-32:



post-32075-0-95712500-1351010793_thumb.jpost-32075-0-21292200-1351011265_thumb.j

post-32075-0-65973900-1351010797_thumb.jpost-32075-0-93362200-1351010801_thumb.j

post-32075-0-99756400-1351010805_thumb.jpost-32075-0-75264500-1351010809_thumb.jpost-32075-0-83610200-1351010812_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku, jen dvě věci-

tolik oleje jsem nedolíval ani do své vylágrované škody 125L, se 140tkm, ta si vystačila mezi výměnama s 1l oleje na 10t km.. zřejmě máš páteční kousek...

chudák ten, co si tvoji firemní Tsi koupí, až ji bude firma prodávat.. :-( olej z toho jede pěkně teda... hustý.. jet s tím do chorvatska a zpátky, abys s sebou měl litrovku na dolití.. nojo, čertovský turbomotor..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jakube, nevím cos měl za motor a jak jsi mu dával ty nebo někdo jinej kapky, kdy byl vyrobenej.... ALE já ten motor mám, když jsem auto kupoval bylo tam cca milimetr nad horní rysku, když jsem jel v 14800 na garančku, bylo tam lehce nad půl.. ted mám najeto 24000 a je tam 3/4 rysky... tak ¨bud mám nějaký vyjímečný motor, nebo fakt nevim.. myslím že není normální to co ty píšeš, aby motor normální jízdou sežral 10litrů oleje na 20t kilometrů... to se na mě nezlob.. a rozhodně nejezdím na spotřebu... každopádně mi to můžeš věřit nebo ne,ale s olejem problém nemám, stejně jako můj otec, který má stejný motor, najeto 30t a olej taky nikdy nedolíval... asi máme kouzelný motory.. navíc jsme s ním bohatě spokojenej, na lpg jezdí dobře, studený starty ok (-24 stupnu letos na horách..) takže za mě spokojenost.. zatím si můžu zapsat.- pouze jedna garanční prohlídka plus cvakající spínač na spojce,který mě teda neskutečně sere...:-)

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko z Brna, myslím, že toto auto se nějakého prodeje při tomto počtu a stylu závad snad ani nedočká. :kol-29:

Jakube, vždycky se najde pár kusů zmetků i u jinak bezproblémových strojů. Holt na to mám nějak poslední dobou smůlu. Zlobila mě moje Fabie 1.4 16V 74 kW, teď ten služebák, snad alespoň ta Octavia něco vydrží. :kol-34: Zlatá Felicie (jak soukromá, tak služební). :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to mám u svých soukromých aut na přeskáčku: Felicia - nic, Fabia - dolévání cca 0.8l/10 000 km, Octavia - nic. Služební Felicia olej žrala, ale u ní to začalo někde při 250 000 km. Ale ne tolik jako to TSI... Kolegům to neveme ani deci, bývalý kolega na svém soukromém 1.2 TSI také nic nedolévá. Tento exemplář je teda pěkný nepodarek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...