Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

že by váha vzduchu ??

Nejjednodušší máš,když si skusíš vyměnit váhu vzduchu,ale pokud je k dispozici osciloskop,tak si to v pohodě odměříš.Obrázek špatné váhy vypadá takto.

Upraveno od DIAGNOSTIK

toto

a dobré?

  • 2 měsíce později...

Ahoj.

Mám Octu v sedanu 1.8 20V SLX r.v.98.

A je to cca měsíc co pozoruju ztrátu výkonu. Respektive prostě mi přijde, že jede hůř než před tím. V podstatě cca ze dne na den. Možná je to jen můj pocit, ale dalo by se nějakým jednoduchým testem zjistit jestli mám nějakou ztrátu výkonu nebo ne???? (na VAG nemam kabel, ale už ho dlouho plánuju).

Joooo a ještě (ale to už dělá celkem dlouho) když stojím a mám volnoběžné otáčky, tak občas jakoby poklesnou (je to jen kousínek) a je cíti takové zaškubání motoru...co s tím? Kde je chyba a jak opravit? Najeto přes 250tkm a řekl bych, že bez problémů...jen tohle škubání nevím co je. Jinak bych řekl, že vše OK (až na tlumiče a s tím spojené drobnosti).

  • Autor

Ahoj mám stejný auto, to co popisuješ mi dělalo při rozbitý váze vzduchu.

jj...takže myslíš vyměnit váhu vzduchu? To je takový to malý jak tam vedou dva drátky a je to na hadici mezi vzduchovým filtrem a motorem v podstatě skoro hned u toho filtru? A kolik to stojí nový? Kupoval jsi to přímo ve Škodovce nebo jinde?

Předem díky za odpověď.

Jo to je ono, ale pokud máš jak píšeš r.v. 98, tak tam vedou čtyři dráty.

  • Autor

V značkovým servisu je ta váha za nehoráznou cenu. Já jsem ji kupoval v jednom velkoskladu na vesnici na mladoboleslavsku za necelých 1500 korun. Nejdřiv mi prodali repasovanou ale ta za 3měsíce odešla taky. Pak mi teda dali novou. Koukal jsem ale na netu jsou taky kolem 1500. Někde tady jsou i odkazy na prodejny.

jj...díky. Jinak jsem na ní koukal (respektive jen na konektor), ale drátky jsou ještě v takové umělohmotné hadici (husí krk se tomu taky říká) a nevím kolik je tam drátků, ale je tam 5pinů.

:huh: 1.500,- ???? Za takovej malej čudlík? :D

A nevíš náhodou kde tu najdu ty odkazy na ty prodejny? Jinak to se jen vymění asi, že jo? Nic nenastavuju...jen vyšroubuju ty dva šroubky na tý hadici a vyměnim a jedu dál. Je to tak, že jo?

Nová váha (pouze čidlo) se dá pořídit za přibližně 2500,- je tady o tom mraky příspěvků, proč si to nenajdeš?! :angry: Navíc přijde mi to dost nerozumné hned něco měnit bez jistoty, že je to opravdu příčinou problému. :huh: Zkus sehnat poblíž někoho s VAGem (není až takový problém) a podívat se kde je zakopaný pes (tím nemyslím pouze vypsat registr závad).

Upraveno od Pike

Mě tohle dělal vadný snímač otáček (hallův snímač).

  • Autor

Bez Vagu bych určitě nic nekupoval taky. Mě tam tu poruchu váhy našli a dokonce zadarmo. Jinak mě stála 1500 kč (Bosch), ale možná že to byl repas i když r.v.byl aktuální.

Jestli někdo sežene váhu vzduchu na 1,8 20V do 2000Kč tak je machr. :palec2: Už jse oto pokouším tak dva měsíce.marně ,Na tenhle typ stojí od 7500Kč do 9000Kč. :o

  • 4 měsíce později...

Zdravim

Mám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady

Zdravim

Mám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady.

No, můžu říct, že tenhle motor mám, ale na lenost si stěžovat nemůžu. Zkus nechat pročistit škrtící klapku, nebo nechat proměřit kabely ke svíčkám. Možná by neškodilo ani dát nové svíčky. Jednou mi to také škubalo, tak jsem zasel za známým a světe div se, jeden kontakt na kabelu byl pěkně zaoxidovaný. Jinak tyhle motory nejsou špatné, ale záleží na tom, na jaký narazíš. Jak se k tomu choval majitel před tebou. Ale to je tak asi se vším. Ale jak říkám, tenhle motor mám a spokojenost.

Zdravim

Mám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady.

Rozhodně bych se podíval na tu Váhu vzduchu.

Vyčistit ji je hračka, musí se ale velmi opatrně, nicméně dokáže to i laik (jako já :palec2:

Měl jsu podobný problém, po vyčištění a znovunastavení škrtící klapky a Váhy vzduchu,

výměně filtrů, pohoda!

Jinak mám stejný motor lol

Dej poté vědět, jak to dopadlo :palec2:

Taky se připojuju - sice s 1.8T - AGU - v rozsahu 1500-3000 ot. jakoby škube - potom již táhne plynule - na co se soustředit ???

Zdravim

Mám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady

tak já 1,8 20v mám..opravdu do 3000 ot/min skoro nepoznáš rozdíl mezi stokoňovkou a tímhle..ovšem nad těmato otáčkama je ten záběr dost citelný, takže bych se nějak nad tím tahem odspoda nepodivoval...jako spíš nad tím cukáním....zkus mrknout na svíčky.....děklává se mezi elektrdama někdy takový šušínek z karbonu, když máš blbou mezeru mezi elektrodama...který se při větších otáčkách vyfoukne....a dost tu bývá problém s váhou vzduchu..slyšel jsem i o bolesti zapalovacích cívek, i když v jiné souvislosti....

Upraveno od bohuš75

Ahoj,

ja mam 1,8T 110/140kw ARX a mam hodne podobnej projev, v nizkych otackach zabere, pak se jakoby pridusi, znova sama prida a zase pridusi a kdyz presahne cca 3000, zabere jak tank. Jeste s tim podle mne souvisi ten projev, ze kdyz jen trochu uvolnim plynovy pedal, dojde k nejakem jakoby uvolneni a motor jeste na chvilku prida, jakoby se nadechnul, a pak zacne plynule ubirat otacky ... jestli se mu nedostava vzduchu, nebo paliva, ja fakt nevim.

Zatim jsem vymenil palivovy filtr, vzduchovy filtr sem dal K&N (malilinke zlepseni), odpojil jsem novej BOV a vratil puvodni Bosh, aby se mohl soustredit jen na ten motor. Lepsi ani horsi benzin na to vliv nema.

Delalo to i pred chipem u Sportmotoru, konzultoval jsem to s nimi, ale pry nic nepozorovali, ale to neberu jako bernou minci, nebyl jsem u toho...

Muj bracha to sice neridil, ale kdyz jel jako spolujezdec, citil to, tak ze snad jako na hlavu nejsem ...

Zatim vyreseno nemam, ale na dnesek jsem domluvenej tady z fora s jednim clovickem, ktery ma podobny motor a jsme domluveni, ze se kazdy svezeme v aute toho druheho a zkusime popsat, jestli citime rozdily.

Rozhodne to chci vyresit, ale ne zpusobem menit tohle a tamto a cekat, jestli se trefime, to radeji ty penize zaplatim nekomu, kdo vi co s tim motorem a jak ho co nejlepe vyladit.

Kdyby se tady nasel nekdo, kdo umi muj problem vyresit, ozvete se mi, prosim.

Zdravim

Mám krátce starou Octavii 1.8 20V r. v. 1998. Zdá se mi že motor při větším sešlápnutí plynu netáhne. Prostě nereaguje a skoro se dusí. Dále někdy při sešlápnutí plynu škubne. Četl jsem hodně diskuzí na toto a auto a vím že v nižších otáčkách příliš netáhne a že to není žádnej zázrak. Bohužel nemám možnost chod auta s jinou Octavií 1.8 20V srovnat, tak netuším jestli je to normální nebo mám hledat nějakou závadu. Diagnostika žádnou závadu nenašla. Nemáte někdo toto auto? Netušíte kde by mohla být závada? Není třeba vadná váha vzduchu nebo něco podobného? Díky za vaše názory a rady.

Rozhodně bych se podíval na tu Váhu vzduchu.

Vyčistit ji je hračka, musí se ale velmi opatrně, nicméně dokáže to i laik (jako já :palec2:

Měl jsu podobný problém, po vyčištění a znovunastavení škrtící klapky a Váhy vzduchu,

výměně filtrů, pohoda!

Jinak mám stejný motor lol

Dej poté vědět, jak to dopadlo :palec2:

Tak jsem vyčistil tu váhu vzduchu. Krátce jsem to projel a zdá se že je to lepší. Poznám až zítra po cestě do práce :o). Dik za radu.

Tak jsem pročistil váhu vzduchu a zdá se to lepší. No uvidíme zítra na delší trase. Dík za rady. Maj te sa. :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.