Joseamigo Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 a mě je to u prdele, bo na to stejně nemám peníze....možná až to vyrobí jako v 1:48... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Tak už jednu FIII na D11 někdo natočil... http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-0ja-/automoto.aspx?c=A140603_160932_automoto_fdv#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box Celkem se tam dá odtušit tvar zadních světel. Jinak když si člověk odmyslí maskování podle různých detailů pod ním, tak myslím, že se vzhledově povede rozhodně lépe než FIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Videí kde je natočena je už celkem dost, i jeden člen odsud jí už taky potkal, tam je taky pěkně vidět, zkusím mu napsat aby sem kdyžtak hodil video Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Jo jo, mám jí natočenou, tak zde přikládám video 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Tome, tvůj příspěvek nedává smysl, jak že si povede lépe jak F3 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 No říkám,celá F 1 ale hranatější,to se u toho ale designéři fakt zapotili, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Jj, překlep. Měl jsem na mysli samozřejmě příměr k současné Fabii 2. řady. I z dalšího videa od mc2uby jsou vidět vyvážené proporce šířka/výška a dá se trochu odtušit tvarování zadních světel. Zato předek je ještě zakamuflovaný hodně. V interiéru je vidět akorát kšilt palubky - odporně se to leskne, ale to může být ještě hladký prototypový plast bez finální struktury. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 u palubky bych se nedivil, kdyby byla stejná jako v Rapidu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olda47 Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 V posledním čísle SM (24) je pár zajímavých informací o FIII: prý je dobře maskovaná, přední světlal budou podstatně vyšší než se zdá, záď bude také jiná, základ budou tvořti motory 1.0MPI/1.0TIS, vrcholem prý budou 1.2TSI EA211 (přitom 1.0TSI má vyšší výkon i krouťák než 1.2TSI..tak nevim). Stále se prý kalkuluje, zda se nová FIII bude ucházet o 5* v ENCAP nebo se spokojí se 4* jakko novým standardem pro segment B...zdá se že nás čeká pár překvapení a ne všechna musí být příjemná.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Takže žádnej třeba 1.2TDI a podobně? Ropa už nefrčí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olda47 Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 (editace) 1.6TDI by se do motorového prostoru prý vešel jen stěží (dle SM). O 1.2TDi nic nevím, al emyslím si, že by asi byl zbytečný, když 1.0TSI má mít kombo spotřebu hluboko pod 5 litrů.. Editováno: 5. Červen 2014, autor: Olda47 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 1.2TDI mělo nějaké audi, nevím už které, ale třeba 1.4TDI by byl fajn, no škoda, ale chápu že dnešní TSI motory jsou pro hodně lidí příjemnější než TDI, ať projevem, nebo už i srovnatelným záběrem. Každopádně objem nenahradíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Ropnej trojhrnec 1,4TDI (PD) skončil v historii stejně jako čtyřhrnec 1,9TDI (PD) - nahradily je "kolejnice" 4V 1,6TDI CR a 3V 1,2TDI CR. A srovnávat 1,2TSI EA111 s 1,0TSI EA211 (Olda47) je srovnávat nebe a dudy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Ten 1.2TDI CR jsem myslel Vím že to měl v práci kolega a jelo to moc pěkně, bylo v malém Audi A2, tak si myslím že i v tý FIII by to mohlo jet dobře, no ale jak jsem psal, dehet už není v módě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olda47 Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Já snad nikde nesrovnávám EA111 s EA211, ale výkonově jsou stejné (1.2TSI), FIII má mít pouze EA211 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Jaký jsou ty hodnoty těch motorů? Výkon/ kroutící moment? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Raději konzervativní vzhled než módně rozlítaná a neucelená auta z Koreje, ale jestli jste si všimli, tak nově začali kopírovat spíše konzervativní provedení... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Srovnávat s Hyundai asi nebudeme ne? to by byla debata na dalších 15 stránek a pořád dokola Oni to nazvali že to bude módní a pro mladé lidi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Zadní světla jsou vzhledem stejná jako má Rapid Spaceback měl jsem to štěstí, že druhá stříbrná Fabie 3, která nebyla na videu, tak svítila normálně, takže bylo krásně vidět, jak ty světla vypadají Jinak si myslím, že F3 určitě TDI dostane, otázka je jaké osobně nebudu vědět, který motor si do F3 vybrat (pokud bych jí do budoucna kupoval), páč nevěřím ani jednomu, že vydrží nějaký obstojný stav KM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 5. Červen 2014 Sdílet Vloženo 5. Červen 2014 Prodáš svoje auto, motor si necháš a přehodíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 no, já z principu bych si nikdy nekoupil 3 válec. Neříkám že ty motory jsou špatný, do města OK nebo na krátké trasy, ale prostě z principu by mi to nesmělo pod kapotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 (editace) Bójím bójím, že dneska hojně rozšířený trojhrnky ještě nejsou poslední slovo, který do pranice zahlásili motoráři tlačený ke zdi ekoteroristickou lobby. Dělají je totiž docela hojně taky Japíci (Tojótá Jarek, Šukžuki Svišt nebo Šplách a další) a ve světě se už zase začínají objevovat dokonce DVOULAMPOVKY montovaný do aut!!! S tím "zase" narážím na historický dvouválce Tatra, Jawa, Aero.... - a na dnešního Fifáka Pandu, do kterýho se montuje (mimo další agregáty) taky 900ccm vidlicovej dvouválec vyvinutej u Ducati !!!! Takže uvidíme, jestli se nakonec nedočkáme návratu do dob meziválečných, kdy se i na 4 kola hojně montovaly jednoválce - a kdy mít pod kapotou 4válec byl nebývalej luxus... Editováno: 6. Červen 2014, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 S těmi třívalci je to pravda, ať si tam dají vyvažovacích hřídelů kolik chtějí, ta koncepce se prostě z principu nemůže chovat kultivovaně a proto bych auto s takovým motorem nekoupil, nikdy. Sranda je, že motorku mám se třemi válci (Triumph), ale tam mi to paradoxně vůbec nevadí, nepozoruji ten otravný projev a mám ten motor rád. Co jsem ale měl možnost jezdit s 1.2 HTP a 1.4 TDI, oba motory totální katastrofa, ne, nikdy a ani omylem, ani do města, ani k sousedovi, nikam. Jel jsem i s Focusem 1.0 nebo jaký to je objem, a ano, lepší, ale pořád tam je ten typický zvuk. Pokud bude F3 s hlavně s tříválci a R4 bude nesmyslně drahý, tak teda nevím, za co ženě vyměním její současné Monte Carlo TSI :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 A to se nedávno objevilo, že VW bude vyrábět motor 0.8 TDi, dvouválec... půlka 1.6ky, to bude teprve pecka ))) Asi novej Zetor 25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 Jo, to zas bude ČAFČAFČAFČAFČAFČAFČAF-mmmmmmmmmm-KLAP-ŘACH-ČAF--ČAF--ČAF--ČAF--ČAF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.