Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

S tím hodnocení disproporčnosti bych si počkal na ofiko fotky bez maskování. I ty dvě fotky zezadu na novinkách.cz hovoří dost nejasně. Ta zelená FIII je koza vysoká, bílá je zase rozkročená docela pěkně doširoka. Fotky z jedoucího auta a focený mobilama nemají moc vypovídací hodnotu. To ty ze Severní smyčky jsou relevantnější a tam to nevypadá tak zle. A taky ta auta jsou na 14" úzkých základních kolech s hnusnejma poklicema. Kolik % aut pak bude mít tuto výbavu.... ? 

Ano, FIII nebude asi bomba, jak to ŠA presentuje. Prostě klasika, co se očekává. Bomba by byl design třeba alá Joyster, ale taková Fabia prostě být nikdy nemůže.      

post-6633-0-96590800-1401132906_thumb.jp

Pozn.: na mojí porovnávací fotce je ta zelená zrcadlená.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sousedky syn, pracoval ve Škodovce zhruba od roku 1994 do 2013, vedoucí personalistiky, byl dokonce ředitel učiliště apod. docela zvíře, takže informace má. A ten mi řikal, že nová fabie bude opravdu dobrá - hlavně Combi, už bude opět plně srvovnatelná s Polem. Ale co prej bude masakr, tak to bude nový Superb. A zaujatý podle mě není, protože co odešel, tak si koupil novou mazdu 6 combi :) A to vždy jezdil ve verzích laurin a klement verzích Yetiho a Superbu... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když tu byla diskuze o velikosti kol, zajímalo by mě jak vlastně testují vliv větších a širších kol na auto, podvozek a interiér. Na těchto vysokých práskačkách se většina nerovností našich silnic vyžehlí, zato na širokých a nízkých obručích (nejvíc asi 16" v případě FIII) dostane auto pěkně na frak. Hlavně aby naladili podvozek na první dobrou, ne jako u RAPIDa..... Snad se poučili.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimalo by me, kde se vzal nesmysl o zehleni uzkymi a vysokymi koly. Ja treba rozdil mezi 15 a 16 (u Octavie, Roomsteru) a 16 a 17 u Superbu nevidim vubec zadny. Resp. vidim, ale ve prospech vetsich disku.

Povedal by som, ze je to mozne zo 4 dovodov:

1. (takmer) rovnaky tlak pneu v pripade 15" aj 16"

2. niekedy ma vacsi (sportovejsi) rozmer paradoxne maksiu bocnicu ako mensi (eko) rozmer

3. vacsia hmotnost vacsich diskov "ukludni" pruziny

4. vacsie (orginalne) disky maju vacsinou vyssie ET, cize posobia mensou pakou

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když tu byla diskuze o velikosti kol, zajímalo by mě jak vlastně testují vliv větších a širších kol na auto, podvozek a interiér. Na těchto vysokých práskačkách se většina nerovností našich silnic vyžehlí, zato na širokých a nízkých obručích (nejvíc asi 16" v případě FIII) dostane auto pěkně na frak. Hlavně aby naladili podvozek na první dobrou, ne jako u RAPIDa..... Snad se poučili.  

 

Nevím  jak testují Škodovky,ale VW se testuje takto

 

http://www.youtube.com/watch?v=XMoDdR7GaTY :kol-47:

 

To je asponˇpožádný testování. :specool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...