rakula Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 no pro me je kazdy krok krokem vpred, na me OI - r.v. 1996 - ve vybave GLX mam svihadla i vpredu, zato mam klimu :-) Takze jak rikas, je to o zvyku, ja budu rad za okna v elektrice, i za predni, Ty jsi poznal neco jineho... cilovej segment tohohle auta dojezdy opravdu neresi..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) Pro me by toto treba uz byl duvod do toho nejit. Uvazoval jsem nad tim jako druhe auto do rodiny, ale do takoveho socialu opravdu ne. Tvrde plasty bych ozelel, mozna i chybejici navigaci bych u druheho auta do rodiny ozelel, byt me to hodne stve, tu ma i ten blby Rapid, ale sakra prehistoricke okna fakt ne. To pouzivam 2x denne pri vjizdeni do garaze. Sakra i stara Felicie mela plnohodnotne dojezdy na vsech dvou oknech. Pokud si tam teda nekdo koupil za desitku elektricke okna. Bohuzel lidi, kteri si kvuli temto vecem to auto opravdu nekoupi je nejspis opravdu prilis malo na to, aby to tu bandu trklo. Editováno: 2. Říjen 2014, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakula Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) No nic proti, absolutne jako osoba chapu Tvuj postoj, ale pro pro koncern taky nejsi ta prava cilova skupina.... Fabie neni primarne urcena jako druhe vozidlo do rodiny, proste ne.... cilova skupina jede po velkym kufru a cene, ne po dojezdech.... BTW Vaclav S - hodnotis to z pozice majitele OII - Ty chces presednout do Fabie? Nikdy si ji nekoupis, stejne jako ja ne, poznali jsme lepsi ;-) Editováno: 2. Říjen 2014, autor: rakula Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 no nevim Rakulo, v Čechách určitě Fabia není určená jako druhé auto do rodiny, ale na západě už asi ano... jinak je to těžký, tyhle kravinky ušetřej ŠA neuvěřitelný peníze a dovolím si tipnout, že přes 90% pot. kupců Fabie tyhle kravinky nezajímají... a ty co to zajímá, si stejně asi to auto koupí, je tu podle mě mizivé % lidí co si to kvůli tomu nekoupí. Jsou zase věci které převládají. Konečná cena, bezpečnost, prostor, kufr apod. To jsou věci který ocení daleko víc. Někdo tu psal, hlavně že to má škrabku. No, ve své podstatě má pravdu, támhle šetří halíře na potřebnějších věcech, ale škrabku tam dají. Jenže, ta škrabka je pro prodej víc důležitější než nějaké dojezdy. Každý produkt prodává hlavně marketing a PR a to je důvod, proč třeba automobilky mají relativně malé zisky vůči obratu. Vydávají velké peníze do reklamy, marketingu, podpory prodeje apod. Ta škrabka a další věci, pouze vytvářejí marketingovou tvář daného produktu. Je to cesta, kterou se Škodovka vydala jít - Simply Clever a ač se nám to nezdá, podprahově to na nás působí. Jo, opravdu dobrý marketing je mocný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 (editace) Někdo tu psal, hlavně že to má škrabku. No, ve své podstatě má pravdu, támhle šetří halíře na potřebnějších věcech, ale škrabku tam dají. Jenže, ta škrabka je pro prodej víc důležitější než nějaké dojezdy. To mi chces vazne tvrdit, ze je mezi nami i nekdo, koho ta skrabka oslovila a na zaklade toho si rekne "kurna to si koupim"? Ja nevim, ale opravdu jsem nemel nikdy potrebu hledat skrabku jinde nez ve dverich. Nevim co je spatneho na tomto umisteni, ze je potreba aby se umistovala nekam do nadrze. Navic vicko nadrze je vzadu vpravo a k autu ridic vetsinou chodi zepredu vlevo, takze je to proste uplne nelogicke misto, kam neco takoveho vubec umistovat. Krom toho skrabu okno tak asi 20x za rok a okno stahuju treba 1000x. Pokud se toto fakt nekomu zda dulezitejsi (a ted nemyslim tebe) tak je to proste mamlas a ma jezdit radeji na kole. Editováno: 2. Říjen 2014, autor: mike_k 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 BTW Vaclav S - hodnotis to z pozice majitele OII - Ty chces presednout do Fabie? Nikdy si ji nekoupis, stejne jako ja ne, poznali jsme lepsi ;-) Vadí mi ten princip - na jedný straně přidávají kraviny viz škrabka v nádrži, na druhý straně osekávají fičůry, který měla už F1 před 15 lety. Tohle že má bejt nějakej pokrok? OIII vs. OII je ta samá situace. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 Pokud to auto nebude mit moznost uplneho vypnuti start-stopu, ktery je nyni zakladni vybava, tak mi FIII nesmi do baraku...dojezdy bych snad jeste zkousnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakula Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 Bohuzel, pro nekoho je pokrok led denni sviceni, pro me by treba byl pokrok, aby to AUTOMATICKY svitilo i vzadu a ja nemusel premejslet, jestli je dest uz dostatecne silnej, abych si neco musel rozsvecet - a vim, ze muzu mit svetlo asistenta, ale za priplatek, smutny a kdo jel po dalnici v desti tak pro toho dvojnasob, kdyz (ne)vidis ty borce co vzadu nesvitej... Ale priority koncernu - nejen jeho - jsou jinde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeMo Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 To mi chces vazne tvrdit, ze je mezi nami i nekdo, koho ta skrabka oslovila a na zaklade toho si rekne "kurna to si koupim"? Ja nevim, ale opravdu jsem nemel nikdy potrebu hledat skrabku jinde nez ve dverich. Nevim co je spatneho na tomto umisteni, ze je potreba aby se umistovala nekam do nadrze. Navic vicko nadrze je vzadu vpravo a k autu ridic vetsinou chodi zepredu vlevo, takze je to proste uplne nelogicke misto, kam neco takoveho vubec umistovat. Krom toho skrabu okno tak asi 20x za rok a okno stahuju treba 1000x. Pokud se toto fakt nekomu zda dulezitejsi (a ted nemyslim tebe) tak je to proste mamlas a ma jezdit radeji na kole. Ak môžem niečo, čo sa týka škrabky... vtedy keď ju človek ozaj potrebuje, tak sa k nej ani nedostane - poslednú zimu bolo zopár dní aj -10, na aute menšia námraza, víčko nádrže na centrál - odomknem auto, idem do nádrže po tú mega SIMPLY CLEVER škrabku (vtedy som ju tam ešte nosil) a ejha, víčko nádrže totálne primrznuté - ešte že som mal jednu neoriginálnu škrabku v kufri 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 To je tak, když se něco dělá na efekt a příliš se nehledí na použitelnost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Pawouku, Tvoje slova se dají tesat - a bohužel proto, že se týkají nejenom škrabky ve víčku nádrže, ale poslední dobou celý produkce ŠA... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 (editace) Pani, nechcem sa vam do toho montovat, ale napisem vam to z mojho pohladu. Momentalne mam Fabiu I a o elektrickych oknach alebo klime mozem len snivat. Mozno preto ma momentalne nepritomnost dojazdov nepresvedci, ze to auto si nemam kupovat na zaklade tohto. Keby je tam nespolahlivy motor ok, keby to auto je nebezpecne ako spred 10 rokov ok, ale dojazdy? Fakt? O funkcie ako Coming Home, dazdove senzory a neviem co vsetko nestojim, je to IMO az moc velka automatizacia jazdy. Som este stale v stadiu, kedy sa jazdou bavim a rad mam veci sam pod kontrolou, ved po necelych 50 tisicoch km ste boli asi rovnaki Je to sice pohodlnejsie, ale uprimne, kam vas posunu tie dve-tri sekundy usetreneho casu pri zatvarani okien? Druha vec je si zakladat marketing na skrabke v nadrzi a drziakom na vestu, to je podla mna celkom blbost. Tie veci potesia, ale tipujem ze ak si v buducnosti tuto Fabiu kupim tak ich ani nevyuzijem. Je to pekne, ze tam su, ale marketing by mal stat hlavne na pomere cena:kvalita vzhladom ku konkurencii. Editováno: 3. Říjen 2014, autor: melonsvk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 To mi chces vazne tvrdit, ze je mezi nami i nekdo, koho ta skrabka oslovila a na zaklade toho si rekne "kurna to si koupim"? Ja nevim, ale opravdu jsem nemel nikdy potrebu hledat skrabku jinde nez ve dverich. Rozhoduji detaily. Kdyz maminka dostala Fabiu Combi v roce 2005, tak se ji na celem aute nejvic libil kozeny volant. Auta jsou porad plus minus stejna a ta skrabka uz se Skode vyplatila podle me nejmin desetkrat. No a ostatne skrabka ve vicku nadrze je dobra uz jenom tim, ze se da odstranit led/snih jeste pred otevrenim dveri a bordel nenapada dovnitr. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 To mi chces vazne tvrdit, ze je mezi nami i nekdo, koho ta skrabka oslovila a na zaklade toho si rekne "kurna to si koupim"? Ja nevim, ale opravdu jsem nemel nikdy potrebu hledat skrabku jinde nez ve dverich. Nevim co je spatneho na tomto umisteni, ze je potreba aby se umistovala nekam do nadrze. Navic vicko nadrze je vzadu vpravo a k autu ridic vetsinou chodi zepredu vlevo, takze je to proste uplne nelogicke misto, kam neco takoveho vubec umistovat. Krom toho skrabu okno tak asi 20x za rok a okno stahuju treba 1000x. Pokud se toto fakt nekomu zda dulezitejsi (a ted nemyslim tebe) tak je to proste mamlas a ma jezdit radeji na kole. ne, sakra a doprdele! škrabka je jedna z věcí, která vytváří marketingový image daného produktu. Není to jenom o té škrabce, ta je pouhá část celého projektu, ale ten obraz musí mít nějaký koncept a do něj patří i ta blbá škrabka. Nechtějte po mě vypisovat co všechno se skrývá pod Simply Clever když to každý ví. Netvrdím že to je dobře zvolená strategie/marketingový tah, jenom vysvětluju, proč pro ŠA má třeba škrabka větší důležitost než nějaké dojezdy. Vy reagujete nějak podrážděně když se vám tu člověk snaží něco vysvětlit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Škrabka je jen fajn bonus, ale určitě se většina lidí rozhodne dle ceny/výbavy, pak nabídkou výbavy/barev a přístupu prodejce/servisu... To že má škrabku a že dostal gumové podložky pod nohy a zástěrky, protože byl prodejci "sympatickej" už je jen na utěšení ega a pocitu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Ja celkem chapu, ze s takovym archaickym oknem uspeji v CR, kde porad jezdi zejmena v malych autech mraky lidi, co o nejakych elektrickych oknech dosud ani neslyseli. Ti mozna ani nevi, jak takove okno normalne funguje a budou nadseni uz i tim, ze je vubec elektricke. Ale to vazne nikoho nesere v zahranici, kde je to standard uz asi 30 let? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 no to je otázka, jaký % lidí to opravdu pernamentně využívá - to my nevíme, je otázka jestli to vědí v ŠA. Vzhledem k tomu, jak se třeba daří v Německu Daciím, tak mě nějaká absence dojezdů nepřekvapuje. Lidem jde dnes jenom o konečnou cenu... A hlavní je, jestli to auto má takovou přidanou hodnotu, že i ti co to hodně využívají, tak nad tím mávnou rukou a to auto koupí, protože ho prostě chtějí a jiné věci jim ty dojezdy vynahradí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 http://skoda-cc.cloudapp.net/deu/deu/de-de Nemecky konfigurator novej Fabie. Celkom ma zarazili tie pekne svetla v Ambition vybave. Myslite ze vybavy budu rovnake aj tu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Pokud je zatím známo z médií (stačí číst), tak projektorová světla v CZ standardně až u Style. Na SK to ale může být jinak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Hlavne verím, že ceny budú na slovensku lepšie ako v nemeckom konfigurátore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 (editace) ano..u nás jsou čočky až od style.....a tak myslím že jinak dobrý..nakonfiguroval jsme si fabii s hodně dobrou výbavou za 320tis....když si vemu že jsme měl sedana bez výbavy za 350tis....:-)za mě první ceny dobrý.... Editováno: 3. Říjen 2014, autor: mira Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 (editace) vy už máte konfigurátor??? no ty vole čumim u nás tí myslivci...nič nerobia vidím už konfigurujem zasa sa s tým budem hrať do noci :D Editováno: 3. Říjen 2014, autor: juraj07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 ne, sakra a doprdele! škrabka je jedna z věcí, která vytváří marketingový image daného produktu. Není to jenom o té škrabce, ta je pouhá část celého projektu, ale ten obraz musí mít nějaký koncept a do něj patří i ta blbá škrabka. Nechtějte po mě vypisovat co všechno se skrývá pod Simply Clever když to každý ví. Netvrdím že to je dobře zvolená strategie/marketingový tah, jenom vysvětluju, proč pro ŠA má třeba škrabka větší důležitost než nějaké dojezdy. Vy reagujete nějak podrážděně když se vám tu člověk snaží něco vysvětlit... Zajímalo by mě vyhodnocení toho marketingového image škrabky, z mé zkušenosti totiž vím, že je spíš terčem posměchu. I když možná blbá reklama, taky reklama... K dojezdu - že tam není je evidentní úspora, ale když už si moderní auta hrají na bezpečnost pomocí různých pomocníků s pochybným příspěvkem k bezpečnosti typu asistent únavy, proč se někdo nezamyslí nad tím, že manipulace s okénkem za jízdy je také věc týkající se bezpečnosti - odvádí pozornost řidiče, když musí držet to tlačítko. V tomto je to krok zpět. Nemluvě o tom, že se i u koncernu někde začínají ztrácet z aut třeba výškově stavitelné úchyty bezpečnostních pásů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 (editace) Probuh nesrovnavejte porad nadsene s cenama z doby pred 12ti lety. Cena elektroniky tehdy byla uplne jinde nez dnes. Tehdy stalo slusne autoradio 10000-15000, dneska stoji 10x mene. A obecne na Fabii se nepohlizelo jako na nejake levne socka auto. V maximalni vybave stala sice i pres 600tisic, ale taky nabizela vybavu, ktera v te dobe nebyla vubec standardem ani u vetsich aut a kterou dnes uz Fabie davno nenabizi. Ostatne mela dost prvku, ktere jsou dnes osekane i u Octavie. Kozene sedadla tehdy byly opravdu cele z kuze, vsechny calouneni dveri byly ze stejneho mekkeho plastu, nikoliv vpredu a vzadu jine v domneni ze si toho nikdo nevsimne i kdyz to ma uplne jinou barvu atd. Editováno: 3. Říjen 2014, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Otázka je, jestli by někdo z kritizujících dnes zaplatil za F3 třeba o 50k víc jen proto, že by měla měkčené plasty a dojezdy oken...neberte mě špatně, mě se to taky nelíbí, ale je to tak a zákazník má jasnou volbu - vyhovuje, koupí, pokud ne, jde jinam. To co mě vysírá mnohem víc jsou tyto negativní změny např. při FL nebo pouze dané MY. Zákazník se nic nedozví, potichu se změní malý text ve specifikaci a najednou např. z poloautomatické klimy je manuální (případ O2). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.