Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Špatně jsi to pochopil - myšleno je to tak, že majitel auta, které vypadá, že je svařené ze dvou různých aut, kritizuje to, že FIII vypadá jak sešláplá plechovka. A tvoje předchozí spekulace o vnitřním prostoru FIII jsou naprosto mimo, vzhledem k tomu, že sám přiznáváš, že jsi v ní nikdy neseděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu Dušan- a proč je asi Rapid ve výrobě? Aby nabídl právě kompromis ceny a zároveň větší auto pro ty, co nechcou zpět do malého auta, ale nemají peníze na Octavii, případně nechtějí mít Octavii socialedition.

Fabie je ve své kategorii to nej, co se jistojistě nabízí a podle reakcí lidí nemusí mít Š-A žádnou obavu o prodeje. 

to Rypicong- myslím si, že jedna z nejprodávanějších by mohla být právě ta 1,0 nebo 1,2 66 ve Style. Pokud si dáš čas si pohrát s CCčkem, tak zjistíš, protože dnes se spousta lidí posunula v nárocích na auto dál a minimem je klima, dálkáč, kožený paket je minimum Ambition+. Dáš nějaký groš na parkovací senzory, litá kola a při cukání na climatronic je už výhodnější skočit do Style. Tam je už vše výše zmíněné. No a to je právě důvod proč by mohla být tato verze TOP. A nezmiňuji se o colorkonceptu, který je u Style pouze "v rozdílovce" při příplatku za litá kola. Pak už to není třeba řešit.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že toto napíše majitel rooma mě udivuje.........

 

edit: reakce na poslední větu, né na prostor

Roomster je designový skvost, ale každému holt není dáno, aby to pochopil. Pěkný je i Yeti1, F2, O2fl a S2fl (v klasických verzích, ne kombi). Současná designová produkce mě neoslovuje, je to samá hrana.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cobse da chápat na designu? Bud se líbí, nebo nelíbí... Každý to vidí jinak. F2 nebyla zlá, Roomster taky ne (kdyby nemel predek z F2, možná ho teď mam doma)... O2 před fl byla skvělá, po fl ji prznila světla. Aktuální, hranatejsi, produkce škody (o3, rap, fabie) se mi vyloženě líbí. A taky o tobě netvdim, ze jsi hlupák, co nechápe design.

Tak hlavně, ze ho chápeš ty ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S motorem 1.0 si ji snad nikdo nemůže koupit, ten nestačí ani na Citigo.

 

Jel jsi s tím motorem? Podle mě pro ženu do města a okolo komína, bezkonkurenční, ono se to nezdá, ale i tenhle motor umí pelášit ;) Není to na velký ježdění po dálnici a okresky bůhví kam, ale město a perferie, super :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jseš tragickej - Room NEMÁ předek z F2, protože právě fábule "dvojka" má převzatej předek z Rooma - ověř si datum zahájení vývoje a výroby...

 

Nikdo nemá převzatej předek. Oba modely byly vyvíjeny současně a společně, třebaže Room naskočil do prodeje o něco dřív.

 

Ale asi jsme OT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Líný, protože nemá tolik NM, to ano, ale jinak to jede pěkně, a to že jedeš "pár" to ti v podstatě nic neřekne a tak není potřeba hanit hned že je to na nic motor a jaká je tragédie že to má FIII, až bude mít OIII 1.0TSI tak co? Skočíš z okna? :)

Já ho nehaním, ale neumím si ho ve fabii představit. Zlaté htp. O3 s 1.0TTTSI bych si nikdy nekoupil a z okna vyskakovat nebudu, to spíš (ne)šťastní majitelé...:-)

Ale on se jevrosojuz do té doby rozpadne a automobilky se s radostí vrátí k normálním motorům. Takže - žádný strach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cobse da chápat na designu? Bud se líbí, nebo nelíbí... Každý to vidí jinak.....

To máš jako s písničkama, taky buď líbí nebo nelíbí. Jenže když vedle sebe postavíš Michala Davida a třeba Pink Floyd, po počátečním nadšení zjistíš, že se Davidovy odrhovačky i přes nespornou líbivost rychle oposlouchají. Zatímco ty Floydy si musíš naposlouchat, ale zase ti vydrží celý život. A stejně se mi jeví současný (Kabaň) a minulý (Ingelath, Manske) design. Nejlíp to ukáže čas.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jseš tragickej - Room NEMÁ předek z F2, protože právě fábule "dvojka" má převzatej předek z Rooma - ověř si datum zahájení vývoje a výroby...

Tak to se pleteš, vývoj Fabie 2 začal ruku v ruce s Roomsterem. Proto Roomster dopadl tak jak dopadl, protože převzal ( vývoj tomu byl uzpůsoben ) právě předek z Fabie 2. Jedna věc je uvedení do výroby, ano Roomster byl dříve, ale design předku  Roomster je takový, s jakým se počítalo také pro vývoj Fabie. Roomster byl pouze slepá větev od Fabie. Ale vyloženě se nedá říct že někdo od někoho okopíroval.

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se třeba room vcelku líbí,taky jsem o něm uvažoval a pokud je ve verzi s plasty je to ještě lepší,chtělo byto to nějaký fclf a paráda by byla na světě páč to má idividuální potenciál.Stejně nejvíc F3 budou mít úřady,pošty  atd prostě masová záležitost a toho já příznivcem nejsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Š-A může být nadmíru spokojená kolik vášní a debat se okolo jejich modelů vede, pomlouvačných kampaní  a hloupých řečí. To představitelé všech značek nevidí dohromady toliko reakcí na jejich modely jako Škoda. A podíváme-li se na to heslem Hondy "to auto bych si nikdy nekoupil", tak podle všech reakcí z minula si Škodovku kupuje celý národ a pozitivní reakce na dnešní Fabii jen toto "negativum" umocňují. Na prvotních reakcích u krasavice segmentu je vidět, že sklízí v podstatě jen a jen pozitiva a rozhodně není pod palbou rozporuplných reakcí jako se odehrálo v době Fabule předchozí generace. Je jasné, že podtextem je i slušná cenová politika oproti FII ve vyšších verzích Elegance.  K tomu je taky smazán disproporční vzhled, pomalu nekonečná možnost kombinací(cca 125 barevných prokombinací), slušná nabídka i u prokombinačních paketů interiéru z ní děla aspiranta na superminihothatch pro mladé lidi, kteří si finančně nesáhnou na jiná vozidla vyššího levelu (např. OIII RS nebo Focus ST), ale mají za slušné peníze atraktivní vůz s firemní úpravou vzhledu(colorkoncept) a motorizacemi (TSI s DSG) zajímavý prostor pro vyblbnutí. Za mně je Fabka na slušné startovní pozici po nevalném úspěchu předchozí generaci a pan Kabáň se svým týmem dokázal, že i malý špunt se může obejít bez velikých vzhledových kompromisů. Chvalozpěvy na Rooma jsou i s jeho oblinami fajn(i pro mne nedoceněná linie-měl jsem ho jako majitel, odlišující se od ostatních právě specifikem v designu) jsou zbytečné a pokud jukneme do minulosti i současnosti, tak jednoduché linie např. O1, F1 jsou stále živé a naproti tomu ty prazvláštně koncipované, složité obliny nejen  jiných značek i v  interiéru se rychle ohleděly a jsou jen módním výkřikem na krátký časový horizont.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...