Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Já naprosto souhlasím s tím volantem, mě zebou ruce ještě hodinu a více, i když je v autě už dávno teplo.. Zato vyhřívané sedačky jsou pro mě zbytečnost, měl jsem je a moc jsem to neocenil, tak jsem je už, když jsem si nechal dělat zakázkový kožený interiér, nechtěl. Stejně při prvotním sednutí do auta přijde šok z chladných sedaček a já osobně se zahřeju (aspoň v těch sport sedačkách) už po 10 sekundách. Takže to za mě výhřev nevyřeší a jinak je pro mě vlastně zbytečný :) Ale chápu, že to má spousta lidí jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem, nebo mě hřejí špeky :D

Já vždy v zimě trpím hlavně tím, že je mi zima na ruce. To se v autě s volantem, k němuž se málem lepím mrazem, ještě násobí. Ale se sedačkami nemám problém, v létě je kůže hnus, ale k tomu bych potřeboval odvětrávání, které se nenabízí, no v zimě je to úplná pohoda a sotva vydržím asi největší, 5 sekundový "šok", hned se zahřeju a něco jako výhřev by mi k ničemu nebyl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono překonání šoku ze studených sedaček je jedna věc, ale to vyhřívání, hlavně u VW který má nejvýkonější s opravdu rychlým nástupem je dobré v tom, že v opravdové zimě přece jenom trvá, než auto začne topit a ty sedačky tě po pár metrech začnou zahřejvat...

 

Ale je to už OT :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve F3 Style mám 2 stupně, a to první topí slaběji, a druhý docela dost. Každopádně nikdy jsem výhřev neměl a bohatě stačí 2. Druhý zapnu ze startu, začne hřát během pár sekund, po chvíli ho snížím na první a s tím jedu dokud v autě není relativně teplo, pak úplně vypínám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už to trojhrncový 1,0TSI 81kW má bejt základní agregát do oktávky (!!!!), pak nevím kdes to s tím 1,4TSI do fábule sebral ... Jo, možná do se®ata, tomu bych se nedivil, že ho soudruzi z Vlkohradu rozhodli pro podporu prodeje nasadit do Ibizy, ale pro škodifku lepší motory nikdy zbejvat nebudou ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale napriklad do Ibizy ho montuju. Neviem, necham sa prekvapit. Kazdopadne ak chcu Fabia III RS, tak toto je krok dost vedla. Cupra aj Polo maju 1.8 192k.

 

Kdes na to přišel, že chtějí RS? Při zahájení prodej FIII bylo jasně uvedeno, že nebude. Seat je v koncernu určen jako "sportovnější" značka, proto má i výkonnější motory v malých autech. A VW je kategorie sama o sobě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už to trojhrncový 1,0TSI 81kW má bejt základní agregát do oktávky (!!!!), pak nevím kdes to s tím 1,4TSI do fábule sebral ... Jo, možná do se®ata, tomu bych se nedivil, že ho soudruzi z Vlkohradu rozhodli pro podporu prodeje nasadit do Ibizy, ale pro škodifku lepší motory nikdy zbejvat nebudou ...

 

je to tak, jinak s tím základním trojhrnkem do Octavie, sice je to šílenost - co se týče mého pocitu, ale z pohledu VW to blbost vůbec není. 1.2MPi se montoval do Rapida, 1.0TSi bude krapet lepší a váhově Octavia vs Rapid není takový rozdíl... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, už to vidím - bílá fleetová ochcáfka, pro jistotu ještě v kombíku, osazená tímhle litrovým trojhrncovým zasraným turbozázrakem (spíš zasraným než zázrakem), obsazení 5 chlapů + bagáž = jedou na montáž ... To bude výkon, to bude spotřeba ... Ať žije bezpečnost, ať žije ekonomika provozu, ať žije celá zasraná ekologie ... Dost OT o ochcáfce, vraťme se k fábuli - ty dva metráky, o který je "za sucha" lehčí proti ochcáfce, to nijak nezachrání... Já prostě nechápu, proč se folksvágni tak strašně snažej produkovat úmyslně podmotorovaný kcháry v rámci značky, která jim vydělává i na pokuty za jima samýma spískaný průsery.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je už v tom, že fábule v žádným případě není miniauto - je to třída MALEJCH aut, ne MINIAUT. Miniauto je Citigo - tam trojhrnce doslova patří... I ve fábuli se dá v podobě nižších verzí zhryznout, v turbu klidně i ve vyšší - ale cpát byť turbovou, ale litrovku do auta s pohotovostní váhou těsně pod hranicí půldruhý tuny (střední třída) už je tejrání malejch zvířátek - a experimenty na lidech. Základní píčovinou ekoterorismu je vyžadovat od výrobců montovat do aut takový agregáty, který jsou měřený v naprosto nerealistickejch režimech funkce a hlavně v režimech, ve kterejch potom v reálným provozu prakticky nepracujou - protože aby takový auto vyhovělo moderním požadavkům na aspoň nějakou dynamiku provozu, musí ho majitelé drásat na 80-100% maxima skoro celou dobu jízdy, ne jen v momentech krizovejch situací ... Pak se samozřejmě všichni diví, že tyhle pidimotórky hovno vydrží nebo že v reálným provozu produkujou mnohanásobek množství škodlivin vyprodukovanejch při měření. Bodejť...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A všichni stejně se klepou jak malý haranti, kdy se jim na to (podvádění při měření emisí) přijde. Folsvágni byli první, kdo to veřejně přiznal - ale kdo si myslí, že ty ostatní automobilky jsou čistý jak lilie, je blbec a naivka. Já se modlím, aby z toho vyšlo i nějaký reálný opatření - jako že se třeba těm debilním ekoteroristům zabrání mít nerealistický požadavky, nebo že se aspoň konečně začne měřit v reálnejch podmínkách - z toho by pak samozřejmě úplně jinak vyšly i údaje o spotřebě, vo kterejch si tady stejně všichni myslíme, že lepší pohádky už jsou akorát od Andrséna ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi, když už se tady řeší OT, uvědomte si, že celý Brusel, celé ekobláznění, celé globální oteplování, to vše je jen nástroj, jak zblbnout hloupé lidi a navalit si kapsy.

Všichni, kdo o tom ví aspoň 1% vědí, že jsou podmínky měření nereálné. Všichni, kdo aspoň trošku znají historii vědí, že globální oteplování a ochlazování je zcela běžný jev, který se po stovkách let pravidelně opakuje a pouze někdo s tou pí*ovinou přišel v pravý čas a s krásnou historkou pro lidi, kteří uvěří všemu.

Proč to všechno? Jakékoli porušení stále nesmyslněji nastavených norem = vysoké pokuty. Bruselu a nejen jemu to vynáší obrovské prachy.. A o tom je celá kauza ekošílenství, o přírodu jde leda tak aktivistům, kteří jako hloupé ovečky věří všemu, co jim Brusel řekne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V nejakej diskusii na auto.cz som dnes cital, ze sa chysta Fabia 1.4 TSI 110kW ACT (zakladny motor Superbu?). Neviete co je na tom pravdy? :) To by mohol byt z Fabie zaujimavy warm-hatch.

To ode mě opsal Dix vez uvedení zdroje a je to bohužel blbost. Cpe to pod svým jménem nejenom na auto.cz. Momentální stav některých novinek (který platí teď a nemusí to tak finálně dopadnout) jsem ve svém vlákně o akčních nabídkách a změnách výbav upravil, chytáky splnily svůj účel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...