Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Tak tohle je dost velký zklamání. Znamená to tedy, že ten kdo objednal MR2015 a auto mu vyrobí po 22. týdnu, tak stejně nebude mít Smart Link? Myslel jsem, že od 22. týdne nahradí položky ve výrobě novými určenými pro MR2016. Nebo auta objednaná v MR2015 dostanou výbavu z toho ročníku (Škoda nechá na skladě odpovídající díly) a Smart Link se k nim nedostane (ani pomocí paketu Multimedia Style PLUS, který v MR2016 přidává Smart Link)?

Editováno: , autor: VojtěchPraha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý deň,

 

rád by som pridal informácie aj pre Slovákov, pretože sú veľmi "zaujímavé". Cez kontaktný formulár som sa opýtal, či funkcia smartlink automaticky pribudne aj do áut objednaných pred 22 kt. Odpoveď je nasledovná: "Vaše vozidlo bude vyrobené po KT 22, čiže by malo obsahovať Smartlink. Avšak podľa dostupných informácií pre slovenský trh bude k dispozícia len služba MirrorLink.

Apple Carplay aj Android Auto sú dostupné len pre niektoré trhy, kde to Apple a Google podporuje, nezáleží od ŠKODA AUTO.
V Cenníkoch, katalógoch a ďalších materiáloch pre slovenský trh komunikujeme naďalej len MirrorLink."

 

keď som sa opýtal či sa o tom aspoň rokuje alebo aký je predpoklad odpoveď bola nasledovná: 

"Dobrý deň,Bohužiaľ na toto vám neviem odpovedať.

Dostupnosť Car Play je závislé na podpore APPLEu, z dostupných informácií v najbližšom polroku nebude.
Zakúpením Fabia Syle na Slovensku získate vo vozidle fyzicky Smartlink (súhrny názov pre MirrorLink, Apple Car Play a Android Auto) avšak fungovať bude len MirrorLink."
 
Ak je to pravda tak to je celkom smutné ...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plně kluky ze Slovenska chápu. Když už byl Mirrorlink uveden na oba trhy a ŠA zjistila, že to není to pravé ořechové a napravila to Smartlinkem, tak nerozumím tomu proč na Slovensku toto nebude možné. To jak moc to pro někoho důležité je nebo není je věc druhá. Třeba za mě je to paráda, když to bude fungovat jak má. Proto tam ten paket taky mám, jinak by mi stačil Swing.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně je ten Mirrorlink blbost, zbytečně se to řeší a stejně většina telefonů s tím nejede.

Tak za blbost bych to nepovažoval. Pokud by to šlo jak má a např. navigace by šlapala, je to lepší než mít na okně další držák a v tom mobil .Prostě toto škodovka nedomyslela ale hlavně že všude na to měla reklamu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tam vidím viacero problémov, než len to, že to nefunguje :) už len to, že niektoré mobily môžu mať problém s GPS signálom, ak nie su priamo vycapené za oknom. Nápad je to pekný, čas ukáže, či bude dotiahnutý v zmysle "simply clever". No nie je to, aspoň z môjho pohľadu, nič zásadné. Bolero dostanem vo výbave v balíku aj so spústou inej výbavy, ktorá ma zaujíma viac než nejaká konektivita s mobilom. Neberiem to tak, že priplácam si zvlášť za bolero a nemá toľko funkcií, za koľko si platím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za blbost bych to nepovažoval. Pokud by to šlo jak má a např. navigace by šlapala, je to lepší než mít na okně další držák a v tom mobil .Prostě toto škodovka nedomyslela ale hlavně že všude na to měla reklamu.

Radši se budu dívat na 4,7" telefon, kde ten displej je Xkrát lepší. Mě to přijde jako nesmysl, tak měli dát klasickou navi do auta a ne zrcadlení telefonu, ktery ještě musím pokaždé propojovat kabelem. Je to nedotažený
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusis ho vzdy pripojit to chces po meste jazdit s navi?a pokial nejazdite nikam dalej jasne ze vas to nezaujma ale taky ktori aj cestuju bud za pracou alebo volnom tak taky to raz za zac ocenia. Som zvedavy co by si chcel robit s telefonom na ceste ktora trva 20hodin. Jasne ze si ho napojis a neriesis. A tak to je myslene. Pretoze malokto kto si kupi segment B jazdi stale s navi. A nato aby ju 2x doroka pouzil by to bolo idealne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navigace má bejt v zorným poli řidiče nebo těsně na jeho okraji, ne někde uprostřed palubovky, aby se při koukání na ni musel přesměrovávat úhel pohledu.

 

To je debilita designérů, kterým se hodí jeden větší barevnej displej i k zobrazování navigace, ale pro řidiče je daleko lepší mít navi-displej na okraji čelního skla nebo těsně pod ním - ne někde napravo od kolena... Hlavně že se furt mluví o HUD neboli "head-up display" čili promítání důležitejch údajů na vnitřek čelního skla, ale navi se bude furt srát někam do prdele - nejradši by ji ti debilové nacpali před spolujezdce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...