Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Taky bude hrát velkou roli v kombinaci s jakou barvou. Teď mám bílou střechu a tam ty černý určitě vypadají líp než by vypadaly stříbrný. Zase na topaz hnědý co budu mít FIII si myslím, že by byly stříbrný lepší. Ale za bura navíc ............................... :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som si predbezne konfiguroval novu Fabiu, ktoru chceme objednat v lete, aby bola na jesen pod oknom. Dost som ale ostal prekvapeny, ked som si pustil cesky a slovensky konfigurator. Uplne ine baliky, na cechach moznost vybrat si stresny nosic, alebo nie, na slovensku musi byt. Mozme si len vybrat ci cierny, alebo strieborny. Taktiez si na slovensku nemozem nakonfigurovat pri medzipodlahe plnohodnotnu rezervu, na cechcach mozem. U nas je radio Bolero v zakladnej vybave vybavy style, u vas je za priplatok aj vo vybave Style... Zvlastne... Ked som si to dal dokopy, tak na cechach by ma vysla nova Fabia o 200EUR menej a to by som mal este naviac predne parkovacie senzory... Zvlastne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ani nie, ja keď som to porovnával, tak v cz vždy chýbala nejaká výbava, napr. u cz style bol len swing a v sk už bolero, po doplnení na úplne rovnakú výbavu a prepočte meny boli ceny cca rovnaké...... Neplnohodnotná rezerva je len v tom, že nie je na liatom disku, ale na plechu a samotná pneu je rovnaká ako ostatné..... Aj v cz verzii je plnohodnotná len dovtedy, kým sa nezadajú alu disky.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc sa mi to nezda co pises. Ano my mame bolero v zaklade Stylu, na cechach je za priplatok. V ceskom konfiguratore mas pri plnohodnotnej aj neplnohodnotnej rezerve poznamku, ze je na ocelovom disku... Ked som teraz urobil konfiguraciu, tak na cechach ma vysla 392800CZK (prepocet cez nbs.sk to je 14320EUR). V slovenskom konfiguratore mam cenu 14467EUR a to mi este chybaju predne parkovacie senzory. Inac som si vsimol, ze na cechach maju napriklad v ponuke funkciu smartlink za 3300CZK. My toto v ponuke nemame... To je velka skoda. Musis zistit u predajcu, ci ho tam mame uz v standarde, alebo sa neda na slovensku kupit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stříbrné za příplatek 10500Kč? Tak to jsou zloději. To už přehánějí ,takhle z lidí tahat peníze

 

U OIII je to přeci stejné, tam ti to nepřijde?

 

Dnes som si predbezne konfiguroval novu Fabiu, ktoru chceme objednat v lete, aby bola na jesen pod oknom. Dost som ale ostal prekvapeny, ked som si pustil cesky a slovensky konfigurator. Uplne ine baliky, na cechach moznost vybrat si stresny nosic, alebo nie, na slovensku musi byt. Mozme si len vybrat ci cierny, alebo strieborny. Taktiez si na slovensku nemozem nakonfigurovat pri medzipodlahe plnohodnotnu rezervu, na cechcach mozem. U nas je radio Bolero v zakladnej vybave vybavy style, u vas je za priplatok aj vo vybave Style... Zvlastne... Ked som si to dal dokopy, tak na cechach by ma vysla nova Fabia o 200EUR menej a to by som mal este naviac predne parkovacie senzory... Zvlastne...

 

Jo, takhle politika mi přijde zvláštní.

 

ani nie, ja keď som to porovnával, tak v cz vždy chýbala nejaká výbava, napr. u cz style bol len swing a v sk už bolero, po doplnení na úplne rovnakú výbavu a prepočte meny boli ceny cca rovnaké...... Neplnohodnotná rezerva je len v tom, že nie je na liatom disku, ale na plechu a samotná pneu je rovnaká ako ostatné..... Aj v cz verzii je plnohodnotná len dovtedy, kým sa nezadajú alu disky.....

 

Plnohodnotná rezerva je na plechu s pneu 185/60 R15, ale plnohodnotná rezerva už by se v případě 16" a 17" kol pod podlahu nevešla, proto je pak neplnohodnotná, která je taky na plechu, ale s tenkou pneu a jen dojezdová...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se mám na co těšit. Vím jen, že Colour Concept trvá o pár týdnů déle. Každopádně dík za info. 

 

Konfigurace: 1.2 81 kW 6M, přední/zadní senzory parkování, tempomat, Bolero + DAB, Škoda Surround, Paket Style plus, Red&Grey červená. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U OIII je to přeci stejné, tam ti to nepřijde?

 

 

Jo, takhle politika mi přijde zvláštní.

 

 

Plnohodnotná rezerva je na plechu s pneu 185/60 R15, ale plnohodnotná rezerva už by se v případě 16" a 17" kol pod podlahu nevešla, proto je pak neplnohodnotná, která je taky na plechu, ale s tenkou pneu a jen dojezdová...

Faktom je, že plnohodnotná s rovnakým rozmerom na plechu je len do 185/60R15, 215/45R16 a 215/40R17 sa už nevojdu na výšku (hľbku), ale stále to nie je tak "neplnohodnotné" riešenie ako u iných výrobcov s 50% šírkou behúňa a max. 80km.h-1

 

Čo sa týka porovnania výbav, tak si treba porovnať aj základy v danom stupni výbav, ideálne je pre zdanlivo rovnaké konfigurácie vytlačiť karty vozidiel z sk a cz verzie a vyškrtať zhodné prvky výbav, zostanú rozdiely, napr. cz Ambition má paraboly a blues, nemá klímu, sk projektory, Swing a man. klímu, po dorovnaní sa zdanlivo lacnejší cz Ambiton cenou vyrovná.... Tiež treba spomenúť jednu "fintu" ktorá robí cz verzie zdanlivo lacnejšími, v cz je vždy predvolený základný 1.0MPI (44-44-55kw), v sk verzii je postupne Active: 1.0MPI 44kW, Ambition: 1.2TSI 66kw, Style: 1.2 81kW...... Tu potom pri vstupe do konfigurátora udrie do očí ten cenový rozdiel, kde je v sk už verzii prirátaný príplatok za motorizáciu.....

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, neni pravda, co zminujete o plnohodnotna/neplnohodnotna rezerva.

Ta je u FIII vzdy na plechu v rozmeru 185/60 R15.

Jestli je plnohodnotna nebo neplnohodnotna zalezi jen na tom, jaky rozmer kol mate na aute.

Pokud jste objednali 15" kola, pak je rezerva ve stejnem rozmeru a tedy plnohodnotna, pokud mate na aute 16" ci 17", pak je 15" rezerva neplnohodnotna.

Je to proste...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, neni pravda, co zminujete o plnohodnotna/neplnohodnotna rezerva.

Ta je u FIII vzdy na plechu v rozmeru 185/60 R15.

Jestli je plnohodnotna nebo neplnohodnotna zalezi jen na tom, jaky rozmer kol mate na aute.

Pokud jste objednali 15" kola, pak je rezerva ve stejnem rozmeru a tedy plnohodnotna, pokud mate na aute 16" ci 17", pak je 15" rezerva neplnohodnotna.

Je to proste...

Tak trochu neverím, že by bola pri 14" kolesách rezerva 15", 1.0MPI FIII so  14" som síce ešte na vlastné oči nevidel, ale predpokladám, že bude tiež plnohodnotná 14" a nie "dojazdová" 15". Preto by som bol s tým VŽDY opatrný. Rovnaká rezerva na plechu bola u 14" aj 15" kolies u Fi ako aj u FII, nevidím dôvod, prečo by to u FIII malo byť iné..... U FII mám z výroby 195/55R15 na line a v kufri 195/55/R15 na plechu taktiež nakonfigurovanú ako neplnohodnotnú rezervu, u FIII 4x215/45R16 na beam a v kufri 185/60R15, o ktorej si dovolím tvrdiť, že až o takú núdzovku ako to býva vidieť u konkurencie nejde........

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka porovnania výbav, tak si treba porovnať aj základy v danom stupni výbav, ideálne je pre zdanlivo rovnaké konfigurácie vytlačiť karty vozidiel z sk a cz verzie a vyškrtať zhodné prvky výbav, zostanú rozdiely, napr. cz Ambition má paraboly a blues, nemá klímu, sk projektory, Swing a man. klímu, po dorovnaní sa zdanlivo lacnejší cz Ambiton cenou vyrovná.... Tiež treba spomenúť jednu "fintu" ktorá robí cz verzie zdanlivo lacnejšími, v cz je vždy predvolený základný 1.0MPI (44-44-55kw), v sk verzii je postupne Active: 1.0MPI 44kW, Ambition: 1.2TSI 66kw, Style: 1.2 81kW...... Tu potom pri vstupe do konfigurátora udrie do očí ten cenový rozdiel, kde je v sk už verzii prirátaný príplatok za motorizáciu.....

 

lubikSK porovnaval som uplne rovnaku konfiguraciu Fabie combi rovnakej motorizacie (1,2TSI 81kw, 6st. manual), rovnakej farby (bezova Cappuccino) rovnakej vybavy (Style) a rovnakej doplnkovej vybavy (na SK konfiguratore som priplatil balik plus, tonovane skla, medzipohlahu, poistne sroby, neplnohodnotna rezerva, cierny basket matt interier, vyhrievane ostrekovace, medzipodlaha a EASY START). Na cechach to je o cca 200EUR lacnejsie + by som dostal parkovacky aj v predu. Na slovensku som to mal nakonfigurovane za par sekund, no v ceskom konfiguratore mi to trvalo trosku dlhsie. Tam to maju riadne rozkuskovane. No maju zase vela veci, ktore na SVk nemame (priplatkove farby, Smartlink, navigaciu Amundsen,...).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lubikSK porovnaval som uplne rovnaku konfiguraciu Fabie combi rovnakej motorizacie (1,2TSI 81kw, 6st. manual), rovnakej farby (bezova Cappuccino) rovnakej vybavy (Style) a rovnakej doplnkovej vybavy (na SK konfiguratore som priplatil balik plus, tonovane skla, medzipohlahu, poistne sroby, neplnohodnotna rezerva, cierny basket matt interier, vyhrievane ostrekovace, medzipodlaha a EASY START). Na cechach to je o cca 200EUR lacnejsie + by som dostal parkovacky aj v predu. Na slovensku som to mal nakonfigurovane za par sekund, no v ceskom konfiguratore mi to trvalo trosku dlhsie. Tam to maju riadne rozkuskovane. No maju zase vela veci, ktore na SVk nemame (priplatkove farby, Smartlink, navigaciu Amundsen,...).

Je to dané tým, že v cz konfiguruješ výbavu v "balíkovej" akcii ktoré v sk nemáme, na druhú stranu si v cz musíš v rámci balíkov zobrať aj nechcenú výbavu, ale nemajú v balíkoch tempomat, keď si následne dokonfiguruješ v sk nechcenú výbavu samostatne, tak pochopiteľne vyjde drahšie, podľa mňa sk Style plus je zvolený optimálnejšie (mne plne vyhovuje) ako cz Style Advance podmienený ďalším balíkom Style PLUS alebo Paket Style Multimedia PLUS. Treba to brať ako fakt a neriešiť to, pri nákupe v CZ prihlasuješ individuálne dovezené auto, navyše doprava a čas tiež niečo bude stáť, v CZ skrátka majú nižšie náklady na dopravu (nedávajú ani ochranné fólie) a papierovačky súvisiace s exportom. Tiež závisí od kurzu, ku kurzu NBS sa bežne nedostaneš, pri prevode do CZ síce áno, ale zas budú nezanedbateľné bankové poplatky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lubikSK ja nad dovozom nespekulujem. Moja Fabia stoji v konfiguratore 14500EUR, ale u jedneho predajcu, kde kupujeme vsetky firemne auta mi dali zlavu cca 20%. Auto budem kupovat ako sukromna osoba, ziadny odpocet DPH. Mna vyjde nova Fabia Combi na cca 11300EUR v takmer plnej vybave!!! Tu nieje o com rozmyslat, ani spekulovat nad inou znackou. Skratka Skodovka to u mna vyhrala...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi vysvetlite, kde chodíte na tie zľavy, asi do autosalónu v BA hneď vedľa importéra....... Potom nechápem, že sa vôbec pozastavuješ nad tým, že je v CZ škodovka po prepočte čosi lacnejšia. Mňa vyšla krátka Style v konfigurátore 14100€, tak som rád aj za 400€ zľavu na CC a Style plus. Naviac mám len tzv. športové sedačky a volant a samo rezervu.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zeludek

Nováček

  •  
  • 12 příspěvků(y)

Publikováno Včera, 23:03

Pawouk ja praveze robim naopak. Prechadzam z Audi A4 Avant na Fabiu!!!! Citas dobre - Audi. A to som este dva roky dozadu povedal,ze ine auto ako Audi nebudem mat. Skratka nova Fabia je krasna, po narodeni dietata zohrava dolezitu ulohu aj naklady na servis a to, ci je auto nove v zaruke. Spotreba ma netrapi. Ci mam 5,3, alebo 6,2 mi je fuk. Skratka Fabia je to auto, ktore ma presvedcilo o zmene znacky. Dovod preco koncim s Audi? Auto super, no za posledne 3 roky dat na servis cca 5000-6000EUR!!!! je dost aj na kona. Skratka nove auto je nove.... A na Fabiu som dostal skoro 20% zlavu. Kupit 81kw variantu v takmer plnej vybave za 11300EUR presvedci aj toho najzarytejsieho fanusika kadejakej inej znacky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je ještě nutný říci, jaká A4 to byla. :) Jestli třeba současná generace před FL s 3.0TDI, tak to bude řádný skok dolů. Pokud ale myslíš třeba olítanou A4 Avant z minulého tisíciletí, tak to může být FIIIC naopak značný posun nahoru. :)

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastnim novou Fabii 1.0, 44 kw a uz od koupe pri rychlejsim pousteni spojky slysim takovy tupy kovovy zvuk od prevodovky. Pokud si dam zalezet a poustim spojku opravdu pomalu, tak je vse ok. To same pri rozjizdeni, citim takovou vuli od prednich kol a neco tam bouchne, pokud se chci rychleji rozjet. Cetl jsem nejake recenze na auto.cz a to same ma Citigo i VW up (stejna prevodovka). Mate nekdo podobne zkusenosti? Přidal jsem toto téma do sekce motor 1.0 MPI...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

20.ledna objednána FIII. 1,2 TSI 81kW COMBI, barva Modrá Race, výbava Style + Paket Style Multimedia PLUS + Plnohodnotná rezerva + Mezipodlaha... původně mělo dojít k výrobě 14týden, nakonec až 26týden s tím že se mi prodejce omlouval že došlo k určitému posunu a prodloužení dodacích lhůt, ubezpečil mě však že nakonec dojde k výrobě už 20týden a termín výroby je už pevně stanoven (prý že z důvodu pozice daného prodejce na trhu) jste na tom někdo podobně? jsou taková prodloužení běžná? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, pokud ses koukal do sekce "vase fabie" tak sis urcite vsimnul, ze par z nas, co objednavalo v lednu ma jiz zmineny termin kolem 19-22KT. Proto mne neprijde, ze to je nejake prodlouzeni. Mrkni jeste co si mel napsano v rezervacce (ja jsem mel treba max. mozny termin dodani 6 mesicu od zaplaceni rezervacky).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...