Srpen 4, 201411 r A já jsem si vždycky myslel, že šířka vozu se měří od kraje zrcátka k druhému kraji zrcátka a že kliky nikdy nepřesahují nejširší místo blatníků
Srpen 4, 201411 r Jeden rozměr v šířce vozu je v nejširším místě karoserie a druhý přes zrcátka. Takže FII FL to má takto: 1642 mm vs 1886 mm. Takto to má škodovka v katalozích. Jestli budou přečnívat kliky, je podle mě zatím spekulace.
Srpen 4, 201411 r A mně se ty nový kliky líbí. Už bylo na čase nahradit ty dosavadní, který se montujou bezmála 20 let.
Srpen 4, 201411 r bylo je nutné nahradit z pohledu času, nikoliv designu. Jinak ty "nový" za chvíli budou stejně starý
Srpen 4, 201411 r Nechápu co je tak extra na dílu, kterej by právě NEMĚL už ze základního požadavku na co nejlepší aerodynamiku vyčuhovat mimo obrys auta - a on právě NOVĚ VYČUHUJE VÍC NEŽ STARŠÍ. Všude se ječí, ža zapuštěný kliky jsou aerodynamicky lepší - ale na nový fábuli udělá designérskej mančaft pravej opak = kliky vystrčí ven jak ucha na hrnci na vaření špaget... hnus, velebnosti!
Srpen 4, 201411 r Spíš řekni, že musel použít to, CO MU BYLO NAŘÍZENO POUŽÍT, budeš daleko blíž k pravdě... nebo chceš tvrdit, že stejně hnusně vystouplý kliky mají "teď od novejch generací" všecky koncernový káry?
Srpen 7, 201411 r http://www.skoda-auto.cz/news/Pages/2014-08-07-nova-fabia-uspornejsi.aspx http://www.autobild.de/artikel/skoda-fabia-2014-autosalon-paris-2014-5196394.html Upraveno Srpen 7, 201411 r od Dix1
Srpen 10, 201411 r http://www.autoforum.cz/bleskovky/nova-skoda-fabia-combi-bude-takova-pokud-se-vzhledne-ve-spacebacku-ilustrace/
Srpen 10, 201411 r já tápu ještě více ,jsem laik ale dle mne je to řada skoro stejné kategorie F3 kombi a Rapid spacebak,kraký Rapid jako F3 prosím ale dva skoro shodné kombíky, každopádně držim palce modelové ofenzívě Badýsek haf
Srpen 10, 201411 r Rapid je koncipovanej "vejš" než fábule - má větší rozchod, hlavně vzadu (vzdálenost pravejch kol od levejch) - a taky větší rozvor (zadní náprava je dál od přední) než fábule. Tím je daný, že v zatáčce se bude chovat víc stabilně, respektive bude stabilní do větší rychlosti než fábule = začne podle okolností odskakovat bokem až úplně uklouzávat, případně se vyklánět ven ze zatáčky až při větší rychlosti průjezdu. To samý pak platí i pro oktávku i supa - oba mají ještě víc stabilní a "blbovzdornější" nastavení pojezdu, takže dovolí ještě rychlejší průjezd tím samým poloměrem. Bohužel odlišnost ve vnitřním prostoru není tak výrazná, aby byl mezi fabkou a rapem tak velkej "schod" v komfortu, jako je rozdíl mezi jejich podvozkama...
Srpen 10, 201411 r teda nevím, ale rozdíl ve vnitřním prostoru, aspon pocitově, je u Fabie vs Rapidu znatelný, skoro rozdíl třídy...
Srpen 10, 201411 r tak vzadu aj hej hlavne na dlzku, vpredu ani moc nie ... ja mam vpredu v rapide pocit ako FI len vyplne dveri su v r tensie a robia pocit sirsieho priestoru
Srpen 10, 201411 r však hej, pocitově, z F1 jsem přesedlal do Rapida a mě to prostě přijde jak o třídu větší auto, ať už na lokty, tak vzadu a hlavně tam není žádná kravina která by mě tlačila do kolena...
Srpen 10, 201411 r No protože vepředu je Rapák v podstatě stejnej s fábulí a vzadu zase s octou první generace - podvozkově. Má skoro stejně udělanej pojezd, jako má roomster - a ten je až po A sloupek shodnej s FII a zadní náprava je vlečná klika z OI. Tudíž šířka nápravy (rozchod) je vpředu jako u fábule a vzadu jako u octy - a z toho vyplývá i ten rozpor v šířce "v loktech". Vepředu je řidič smáčknutej ze stran jak herynek, ale vzadu mají pasažéři 6 půlek prostoru...
Srpen 12, 201411 r moc děkuji za podrobnou oddpověd, vím co je rozvor a rozchod, kdysi jsem se omylem vyučil automechanikem, jen jsem myslel,že jak se F3 zvetší vpředu rozchodem tak se velmi přiblíží Rapidu Dobré dny
Srpen 12, 201411 r osobně jsem zvědavej na cenovou politiku... Pokud cena rapidu zůstane a bude většinou nějakej akční model jako je Fresh, kde solidně vybavený auto nyní vyjde kolem 295tis, tak jsem zvědavej kdo by si koupil Fabii, která stejně vybavená bude stát asi stejně né-li víc...
Srpen 12, 201411 r Podle mě bude fabia o trošku dražší než rapid. Rapid by měl zastávat funkci co největšího levného vozu, kdežto fabia bude cílit na mladší klientelu. Mimochodem už začínají vypouštět první fotky
Srpen 12, 201411 r je otázka, co je to mladší klientela, pokud 2 partneři bez dítěte, tak ty si asi koupí jiné auto, pokud mladí lidé s jedním dítětem, tak asi budou chtít kufr na kočárek, takže Fabii Combi nebo Rapid a Fabie Combi bude ještě více dražší... Takže spíše asi koupí Rapida... Já aspon co vidím, tak když už někdo koupí krátkou Fabku, tak jsou to spíš starší lidi. Combi mladá rodina...
Srpen 12, 201411 r neviem podla mna by fabia mala byt v cenovej urovni ako je a rapid niekde na urovni loganu ... tak to ale nebude ... takze tipujem ze ceny ostanu tak ako su a tak to bude aj s vybavami akurat marketing fabie sa ciastocne zmeni na orientaciu sj na mladych single bez rodin atd ad rovnako vybaveny rap a fab .. u tychto dvoch .. nieje vybavenie rovnako ako rovnako Upraveno Srpen 12, 201411 r od LUKY-007
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.