Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Zajímavý rozpor ohledně cen Fabie Combi:
 

Řeknete mi, o kolik bude dražší kombi než hatchback?
Neřeknu vám to dnes, my si to ještě necháme pro sebe, ale abychom nebyli úplně nezdvořilí a něco jste si z toho rozhovoru zajímavého odnesl, tak můžeme prozradit, že ten příplatek bude nejlepší v historii, který jsme u fabie měli.
Bavíme se ale o základních cenách, nikoli akčních, ne? Protože u základních byl rozdíl patnáct tisíc a u akčních jen deset, takže to už byste museli nabízet hatchback a kombík pomalu za stejné peníze...
Ano, hovořím samozřejmě o základním ceníku.

http://www.vybermiauto.cz/autodata/novinky/auta-zdrazi-ale-jejich-majitele-dostanou-lepsi-sluzby-predpoklada-sef-skody-auto
 
versus:

Náš předchozí předpoklad se tak naplňuje do puntíku a pokud si chcete představit, za kolik bude brzy k mání nová Fabia Combi, vezměte ceník hatchbacku a připočítávejte 25 tisíc Kč, zbylé specifikace budou totožné.

http://www.autoforum.cz/bleskovky/nova-skoda-fabia-combi-ma-sve-ceny-oproti-hatchbacku-priplatite-25-tisic-kc/

 

Co si o tom myslíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi budeme škodovce věřit, že příplatek bude nejlepší v historii pro zákazníky a ne pro ně, podobnou větu mají i na Facebooku.

 

Napadla mě jiná věc ohledně MirrorLinku - neví náhodou někdo z vás, jak to bude fungovat když budu mít třeba navigaci z telefonu a zároveň budu chtít poslouchat rádio přímo z auta (čili ne z telefonu). Obdobná otázka mě napadá, když budu mít spárovaný telefon přes BT a zároveň propojený MirrorLinkem, přes co se uskuteční příchozí hovor? Nejlepší varianta by byla, kdyby rádio a nebo média uměly běžet na pozadí pod MirrorLinkem a v případě zvukového výstupu z MirrorLinku (hlasové pokyny z navigace) by se jejich výstup stlumil. Nejvíc se bojím varianty, že v případě přepnutí do MirrorLinku přestane všechno ostatní fungovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrtalo mi to hlavou... pohledem do ceníku z jara 2003 vidím, že v té době byl rozdíl mezi Hatch a Combi pouhých 10.000 Kč a nejednalo se o akční model!

(Sám jsem v té době kupoval 1.2 47 kW, Combi, AM Creation, Klima a pár drobností za 400.000 Kč.)

 

Fabia Classic 1.2 47 kW byla za 294.900 Kč a Combi za 304.900 Kč.

 

(Jedná se o Prodejní program z 21. 5. 2003)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak toto zabilo...

 

Mimochodem není zcela bez zajímavosti, že se postupem času do Fabie dostane také litrový tříválec TSI prezentovaný už v kontextu faceliftu pro Polo. Na prezentaci zazněly zmínky o tom, že by tento tříválec měl v budoucnu nahradit poslední čtyřválce v nabídce (1.2 TSI) a Fabia by se prodávala výhradně s tříválcovými jednotkami.
 
více ZDE
Editováno: , autor: technikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zřejmně asi málokdo chápe vývoj automobilových motorů,to se prostě nedá zastavit,klidně mohli do těch tříhrnků šupnout turbo už dnes,bez turba ty 44 a 55 budou muset tlačit,tady platí něco o objemu a nahraditelnosti,ja fabču mněl 44kw,děsně liné auto,co z toho že je motor udájně nesmrtelný když jste provozní brzda.I auta dnes rychle technicky zaostávají,tak na co nesmrtelný motor ktery muže za 5-8 let vzbuzovat úsměv,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zřejmně asi málokdo chápe vývoj automobilových motorů,to se prostě nedá zastavit,klidně mohli do těch tříhrnků šupnout turbo už dnes,bez turba ty 44 a 55 budou muset tlačit,tady platí něco o objemu a nahraditelnosti,ja fabču mněl 44kw,děsně liné auto,co z toho že je motor udájně nesmrtelný když jste provozní brzda.I auta dnes rychle technicky zaostávají,tak na co nesmrtelný motor ktery muže za 5-8 let vzbuzovat úsměv,

 

Objem a nahraditelnost? Odkdy? Ja to znam tak, ze objem nicim nenahradis. :) A pro me osobne to stale plati. Byt turbem lze jiste udelat srovnatelne parametry pri mensim objemu, pocitove to proste nikdy nebude ono. Jeste jsem fakt nejel s nejakym super modernim ekologickym malym motorem, ktery by me pocitove nadchnul stejne jako nejaky paradni starsi atmosfericky sestivalec o podobnem vykonu.

Bohuzel, ale to co ty nazyvas vyvojem opravdu nikdo nezastavi, tak je klidne mozne, ze v dalsi Fabii uz normalni motor s normalnim poctem valcu nebude vubec a dost mozna ani v Octavii. :(

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Napadla mě jiná věc ohledně MirrorLinku - neví náhodou někdo z vás, jak to bude fungovat když budu mít třeba navigaci z telefonu a zároveň budu chtít poslouchat rádio přímo z auta (čili ne z telefonu). Obdobná otázka mě napadá, když budu mít spárovaný telefon přes BT a zároveň propojený MirrorLinkem, přes co se uskuteční příchozí hovor? Nejlepší varianta by byla, kdyby rádio a nebo média uměly běžet na pozadí pod MirrorLinkem a v případě zvukového výstupu z MirrorLinku (hlasové pokyny z navigace) by se jejich výstup stlumil. Nejvíc se bojím varianty, že v případě přepnutí do MirrorLinku přestane všechno ostatní fungovat...

Bolero u Octavie III naprosto v pohodě přehrává z různých zdrojů, ztlumuje při hovoru a zobrazuje i zcela jiné informace, než je aktuálně přehrávaná skladba/stanice. Ta prostě hraje a na displeji je zobrazena např. nabídka telefonu nebo nastavení klimy.

To jistě bude fungovat i u Mirror linku.

Editováno: , autor: Flag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...