happymaster23 Vloženo 13. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2014 Zajímavý rozpor ohledně cen Fabie Combi: Řeknete mi, o kolik bude dražší kombi než hatchback?Neřeknu vám to dnes, my si to ještě necháme pro sebe, ale abychom nebyli úplně nezdvořilí a něco jste si z toho rozhovoru zajímavého odnesl, tak můžeme prozradit, že ten příplatek bude nejlepší v historii, který jsme u fabie měli.Bavíme se ale o základních cenách, nikoli akčních, ne? Protože u základních byl rozdíl patnáct tisíc a u akčních jen deset, takže to už byste museli nabízet hatchback a kombík pomalu za stejné peníze...Ano, hovořím samozřejmě o základním ceníku. http://www.vybermiauto.cz/autodata/novinky/auta-zdrazi-ale-jejich-majitele-dostanou-lepsi-sluzby-predpoklada-sef-skody-auto versus: Náš předchozí předpoklad se tak naplňuje do puntíku a pokud si chcete představit, za kolik bude brzy k mání nová Fabia Combi, vezměte ceník hatchbacku a připočítávejte 25 tisíc Kč, zbylé specifikace budou totožné. http://www.autoforum.cz/bleskovky/nova-skoda-fabia-combi-ma-sve-ceny-oproti-hatchbacku-priplatite-25-tisic-kc/ Co si o tom myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majklisko Vloženo 13. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2014 Viděl bych to spíše na tu druhou variantu. Ale třeba ŠA překvapí,uvidíme..... ale osobně tomu moc nevěřím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2014 Cizi trh neni pro nas nijak smerodatny. Autoforum vypotilo senzacni clanek a jede se dal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 14. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2014 vždyť je to tam jasně řečeno, že ten příplatek bude nejlepší jaký kdy měli, takže pro ně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 Asi budeme škodovce věřit, že příplatek bude nejlepší v historii pro zákazníky a ne pro ně, podobnou větu mají i na Facebooku. Napadla mě jiná věc ohledně MirrorLinku - neví náhodou někdo z vás, jak to bude fungovat když budu mít třeba navigaci z telefonu a zároveň budu chtít poslouchat rádio přímo z auta (čili ne z telefonu). Obdobná otázka mě napadá, když budu mít spárovaný telefon přes BT a zároveň propojený MirrorLinkem, přes co se uskuteční příchozí hovor? Nejlepší varianta by byla, kdyby rádio a nebo média uměly běžet na pozadí pod MirrorLinkem a v případě zvukového výstupu z MirrorLinku (hlasové pokyny z navigace) by se jejich výstup stlumil. Nejvíc se bojím varianty, že v případě přepnutí do MirrorLinku přestane všechno ostatní fungovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-prvni-dojmy-se-seriovymi-automobily-v-portugalsku-83574 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 Vrtalo mi to hlavou... pohledem do ceníku z jara 2003 vidím, že v té době byl rozdíl mezi Hatch a Combi pouhých 10.000 Kč a nejednalo se o akční model! (Sám jsem v té době kupoval 1.2 47 kW, Combi, AM Creation, Klima a pár drobností za 400.000 Kč.) Fabia Classic 1.2 47 kW byla za 294.900 Kč a Combi za 304.900 Kč. (Jedná se o Prodejní program z 21. 5. 2003) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 http://www.autoforum.cz/testy-aut/prvni-test-skoda-fabia-iii-1-2-tsi-spicka-tridy/ Potvrzuje se to co jsem viděl na Designbloku, že navzdory prvním fotkám nemá tlačítko na vypnutí ASR a taky že nemá barevný maxidot...Ale jinak teda všechna čest... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-test-051-/auto_testy.aspx?c=A141016_071440_auto_testy_fdv#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 vypadá to na povedené vozítko, ale to narušení tlačitek na středovém panelu fakt nechápu, to tak bije do očí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 tak ale zase je symetrická - má obě uši stejně velké, a dokonce má i hezké proporce, odpadá pocit, že jí někdo navrhoval skrz petřínská zrcadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 jo, vypadá dobře, akorát jsem zvědavý, jak bude vypadat naživo, zatím mi přední světla připadají moc velká a rozpláclá asi vůči mlhovkám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 http://www.auto.cz/lubos-vlcek-skoda-letos-v-cesku-proda-1000-novych-fabii-83591 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 To vypadá jen na fotkách, jinak v reálu světla vypadají moc pěkně a proporčně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 První dojmy z tříválcového MPI (Právo)První jízdní dojmy s tříválci 1.0 MPI (Auto.cz) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-1-2-tsi-prvni-jizdni-dojmy-83592?utm_source=autoxblesk&utm_medium=clanek_proklik&utm_campaign=proklik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 http://www.auto.cz/rozhovor-s-jozefem-kabanem-skoda-fabia-iii-mela-pripominat-s2000-83618 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) Tak toto zabilo... Mimochodem není zcela bez zajímavosti, že se postupem času do Fabie dostane také litrový tříválec TSI prezentovaný už v kontextu faceliftu pro Polo. Na prezentaci zazněly zmínky o tom, že by tento tříválec měl v budoucnu nahradit poslední čtyřválce v nabídce (1.2 TSI) a Fabia by se prodávala výhradně s tříválcovými jednotkami. více ZDE Editováno: 17. Říjen 2014, autor: technikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 To proběhlo někde už dřív, 1.0TSI a teď nevím kolik kdo říkal, ale myslím že někdo psal 81kw... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 no, jestli to tak bude, tak si Fabii nikdy nekoupím, nic proti, ten motor může být dobrý, ale z principu bych to tam prostě nechtěl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 No pokud chce kdokoliv Fabii, je nutné ji koupit co nejdříve, dokud lze vybírat poměrně z široké palety 4válcových motorů. Za čas by to mohly být "zlaté" motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Zřejmně asi málokdo chápe vývoj automobilových motorů,to se prostě nedá zastavit,klidně mohli do těch tříhrnků šupnout turbo už dnes,bez turba ty 44 a 55 budou muset tlačit,tady platí něco o objemu a nahraditelnosti,ja fabču mněl 44kw,děsně liné auto,co z toho že je motor udájně nesmrtelný když jste provozní brzda.I auta dnes rychle technicky zaostávají,tak na co nesmrtelný motor ktery muže za 5-8 let vzbuzovat úsměv, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Předevčírem byl "náš" autoelektrikář na školení v Kroměříži a přijel s hubou od ucha k uchu. Viděl novou fabku a jak Luba něco pochválí, tak to je co říct.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) Zřejmně asi málokdo chápe vývoj automobilových motorů,to se prostě nedá zastavit,klidně mohli do těch tříhrnků šupnout turbo už dnes,bez turba ty 44 a 55 budou muset tlačit,tady platí něco o objemu a nahraditelnosti,ja fabču mněl 44kw,děsně liné auto,co z toho že je motor udájně nesmrtelný když jste provozní brzda.I auta dnes rychle technicky zaostávají,tak na co nesmrtelný motor ktery muže za 5-8 let vzbuzovat úsměv, Objem a nahraditelnost? Odkdy? Ja to znam tak, ze objem nicim nenahradis. A pro me osobne to stale plati. Byt turbem lze jiste udelat srovnatelne parametry pri mensim objemu, pocitove to proste nikdy nebude ono. Jeste jsem fakt nejel s nejakym super modernim ekologickym malym motorem, ktery by me pocitove nadchnul stejne jako nejaky paradni starsi atmosfericky sestivalec o podobnem vykonu. Bohuzel, ale to co ty nazyvas vyvojem opravdu nikdo nezastavi, tak je klidne mozne, ze v dalsi Fabii uz normalni motor s normalnim poctem valcu nebude vubec a dost mozna ani v Octavii. Editováno: 17. Říjen 2014, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) Napadla mě jiná věc ohledně MirrorLinku - neví náhodou někdo z vás, jak to bude fungovat když budu mít třeba navigaci z telefonu a zároveň budu chtít poslouchat rádio přímo z auta (čili ne z telefonu). Obdobná otázka mě napadá, když budu mít spárovaný telefon přes BT a zároveň propojený MirrorLinkem, přes co se uskuteční příchozí hovor? Nejlepší varianta by byla, kdyby rádio a nebo média uměly běžet na pozadí pod MirrorLinkem a v případě zvukového výstupu z MirrorLinku (hlasové pokyny z navigace) by se jejich výstup stlumil. Nejvíc se bojím varianty, že v případě přepnutí do MirrorLinku přestane všechno ostatní fungovat... Bolero u Octavie III naprosto v pohodě přehrává z různých zdrojů, ztlumuje při hovoru a zobrazuje i zcela jiné informace, než je aktuálně přehrávaná skladba/stanice. Ta prostě hraje a na displeji je zobrazena např. nabídka telefonu nebo nastavení klimy. To jistě bude fungovat i u Mirror linku. Editováno: 17. Říjen 2014, autor: Flag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.