skoda-roomster Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Jo, je to malý. Dozadu jsem se sice vešel, ale nohy bych si neprotáhl. F2 byla prostornější. Auto je navíc samá hrana, zvlášť ta výrazná boční ve mně vyvolává dojem sešlápnuté plechovky od piva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 (editace) že toto napíše majitel rooma mě udivuje......... edit: reakce na poslední větu, né na prostor Editováno: 15. Listopad 2014, autor: Voice 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Mně to neudivuje,asi může srovnat,já to třeba ze stepíkem nechci srovnavat protože mám všude místa dost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Špatně jsi to pochopil - myšleno je to tak, že majitel auta, které vypadá, že je svařené ze dvou různých aut, kritizuje to, že FIII vypadá jak sešláplá plechovka. A tvoje předchozí spekulace o vnitřním prostoru FIII jsou naprosto mimo, vzhledem k tomu, že sám přiznáváš, že jsi v ní nikdy neseděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Ja vam reknu syncy toto , postavu mam prasete na porazku 186/118 a po zaujmuti pohodlne pozice za volantem jsem si sednul ta sebe a placu jako u me v Fll takze pri 4 rostle chlapy to relativne sraci teda pokud Ti vzadu nejsou nejak extra rozhickani z premiove tridy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 (editace) Tu Dušan- a proč je asi Rapid ve výrobě? Aby nabídl právě kompromis ceny a zároveň větší auto pro ty, co nechcou zpět do malého auta, ale nemají peníze na Octavii, případně nechtějí mít Octavii socialedition. Fabie je ve své kategorii to nej, co se jistojistě nabízí a podle reakcí lidí nemusí mít Š-A žádnou obavu o prodeje. to Rypicong- myslím si, že jedna z nejprodávanějších by mohla být právě ta 1,0 nebo 1,2 66 ve Style. Pokud si dáš čas si pohrát s CCčkem, tak zjistíš, protože dnes se spousta lidí posunula v nárocích na auto dál a minimem je klima, dálkáč, kožený paket je minimum Ambition+. Dáš nějaký groš na parkovací senzory, litá kola a při cukání na climatronic je už výhodnější skočit do Style. Tam je už vše výše zmíněné. No a to je právě důvod proč by mohla být tato verze TOP. A nezmiňuji se o colorkonceptu, který je u Style pouze "v rozdílovce" při příplatku za litá kola. Pak už to není třeba řešit. Editováno: 15. Listopad 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 že toto napíše majitel rooma mě udivuje......... edit: reakce na poslední větu, né na prostor Roomster je designový skvost, ale každému holt není dáno, aby to pochopil. Pěkný je i Yeti1, F2, O2fl a S2fl (v klasických verzích, ne kombi). Současná designová produkce mě neoslovuje, je to samá hrana. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 S motorem 1.0 si ji snad nikdo nemůže koupit, ten nestačí ani na Citigo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Cobse da chápat na designu? Bud se líbí, nebo nelíbí... Každý to vidí jinak. F2 nebyla zlá, Roomster taky ne (kdyby nemel predek z F2, možná ho teď mam doma)... O2 před fl byla skvělá, po fl ji prznila světla. Aktuální, hranatejsi, produkce škody (o3, rap, fabie) se mi vyloženě líbí. A taky o tobě netvdim, ze jsi hlupák, co nechápe design. Tak hlavně, ze ho chápeš ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 S motorem 1.0 si ji snad nikdo nemůže koupit, ten nestačí ani na Citigo. Jel jsi s tím motorem? Podle mě pro ženu do města a okolo komína, bezkonkurenční, ono se to nezdá, ale i tenhle motor umí pelášit Není to na velký ježdění po dálnici a okresky bůhví kam, ale město a perferie, super 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Jel jsem pár km se Citigem ve 2 lidech a motor byl opravdu hodně líný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Líný, protože nemá tolik NM, to ano, ale jinak to jede pěkně, a to že jedeš "pár" to ti v podstatě nic neřekne a tak není potřeba hanit hned že je to na nic motor a jaká je tragédie že to má FIII, až bude mít OIII 1.0TSI tak co? Skočíš z okna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 ... (kdyby Roomster nemel predek z F2, možná ho teď mam doma)... ... Jo, jseš tragickej - Room NEMÁ předek z F2, protože právě fábule "dvojka" má převzatej předek z Rooma - ověř si datum zahájení vývoje a výroby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Ekkar ma recht , to byl jedenbz duvodu proc jsem bral Fll hnedka po koupi si jo spoustu lidi pletlo z Roo prave kvuli predku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Ok... Možná ma fab2 predek z rooma.. To je v podstatě fuk. Ja tím chtěl říct, ze jakkoli bych rooma bral, tak úzký a stisneny predek (jakkoli vzadu bylo hafo místa) me vadil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Jo, jseš tragickej - Room NEMÁ předek z F2, protože právě fábule "dvojka" má převzatej předek z Rooma - ověř si datum zahájení vývoje a výroby... Nikdo nemá převzatej předek. Oba modely byly vyvíjeny současně a společně, třebaže Room naskočil do prodeje o něco dřív. Ale asi jsme OT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Líný, protože nemá tolik NM, to ano, ale jinak to jede pěkně, a to že jedeš "pár" to ti v podstatě nic neřekne a tak není potřeba hanit hned že je to na nic motor a jaká je tragédie že to má FIII, až bude mít OIII 1.0TSI tak co? Skočíš z okna? Já ho nehaním, ale neumím si ho ve fabii představit. Zlaté htp. O3 s 1.0TTTSI bych si nikdy nekoupil a z okna vyskakovat nebudu, to spíš (ne)šťastní majitelé...:-)Ale on se jevrosojuz do té doby rozpadne a automobilky se s radostí vrátí k normálním motorům. Takže - žádný strach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Zlaté HTP? To mělo 47kw verzi, po FL mělo 51kw..1.0MPI je 44kw, to není o tolik nižší..A pokud vezmeš 55kw verzi tak jsi na tom líp jak s HTP. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Cobse da chápat na designu? Bud se líbí, nebo nelíbí... Každý to vidí jinak.....To máš jako s písničkama, taky buď líbí nebo nelíbí. Jenže když vedle sebe postavíš Michala Davida a třeba Pink Floyd, po počátečním nadšení zjistíš, že se Davidovy odrhovačky i přes nespornou líbivost rychle oposlouchají. Zatímco ty Floydy si musíš naposlouchat, ale zase ti vydrží celý život. A stejně se mi jeví současný (Kabaň) a minulý (Ingelath, Manske) design. Nejlíp to ukáže čas. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 LiborTDI - nejde o výkon (=max. rychlost), ale příliš nízký kroutící moment (=pružnost). 95 proti 112 nebo kolik má htp. V normálních otáčkách je hodně nízký a aby trochu jel, musí se točit a točit a stejně je to málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 (editace) Jo, jseš tragickej - Room NEMÁ předek z F2, protože právě fábule "dvojka" má převzatej předek z Rooma - ověř si datum zahájení vývoje a výroby... Tak to se pleteš, vývoj Fabie 2 začal ruku v ruce s Roomsterem. Proto Roomster dopadl tak jak dopadl, protože převzal ( vývoj tomu byl uzpůsoben ) právě předek z Fabie 2. Jedna věc je uvedení do výroby, ano Roomster byl dříve, ale design předku Roomster je takový, s jakým se počítalo také pro vývoj Fabie. Roomster byl pouze slepá větev od Fabie. Ale vyloženě se nedá říct že někdo od někoho okopíroval. Editováno: 15. Listopad 2014, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Mně se třeba room vcelku líbí,taky jsem o něm uvažoval a pokud je ve verzi s plasty je to ještě lepší,chtělo byto to nějaký fclf a paráda by byla na světě páč to má idividuální potenciál.Stejně nejvíc F3 budou mít úřady,pošty atd prostě masová záležitost a toho já příznivcem nejsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 jo, mě se taky Roomster líbí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Takže Roomster už necháme být a nadále se budeme věnovat FIII. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 (editace) Š-A může být nadmíru spokojená kolik vášní a debat se okolo jejich modelů vede, pomlouvačných kampaní a hloupých řečí. To představitelé všech značek nevidí dohromady toliko reakcí na jejich modely jako Škoda. A podíváme-li se na to heslem Hondy "to auto bych si nikdy nekoupil", tak podle všech reakcí z minula si Škodovku kupuje celý národ a pozitivní reakce na dnešní Fabii jen toto "negativum" umocňují. Na prvotních reakcích u krasavice segmentu je vidět, že sklízí v podstatě jen a jen pozitiva a rozhodně není pod palbou rozporuplných reakcí jako se odehrálo v době Fabule předchozí generace. Je jasné, že podtextem je i slušná cenová politika oproti FII ve vyšších verzích Elegance. K tomu je taky smazán disproporční vzhled, pomalu nekonečná možnost kombinací(cca 125 barevných prokombinací), slušná nabídka i u prokombinačních paketů interiéru z ní děla aspiranta na superminihothatch pro mladé lidi, kteří si finančně nesáhnou na jiná vozidla vyššího levelu (např. OIII RS nebo Focus ST), ale mají za slušné peníze atraktivní vůz s firemní úpravou vzhledu(colorkoncept) a motorizacemi (TSI s DSG) zajímavý prostor pro vyblbnutí. Za mně je Fabka na slušné startovní pozici po nevalném úspěchu předchozí generaci a pan Kabáň se svým týmem dokázal, že i malý špunt se může obejít bez velikých vzhledových kompromisů. Chvalozpěvy na Rooma jsou i s jeho oblinami fajn(i pro mne nedoceněná linie-měl jsem ho jako majitel, odlišující se od ostatních právě specifikem v designu) jsou zbytečné a pokud jukneme do minulosti i současnosti, tak jednoduché linie např. O1, F1 jsou stále živé a naproti tomu ty prazvláštně koncipované, složité obliny nejen jiných značek i v interiéru se rychle ohleděly a jsou jen módním výkřikem na krátký časový horizont. Editováno: 15. Listopad 2014, autor: KubinoPv 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.