FUGAS Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Já taky nedávno dojel kamión s odpojeným omezovačem, byl to R Magnum, jel bez návěsu a musím přiznat, že jsem fakt čuměl jak mu to jede. Jel prakticky pořád 100-120km/h (na karlovarce, směr Praha), dost dlouho mi nešlo ho předjet, protože on taky pořád někoho předjížděl a jak seděl výš, tak předjížděcí manévr zahajoval vždycky dřív než já, protože viděl za horizonty, jel s tím skoro jak s formulí. Pak na jedné rovince jsem ho konečně vzal a ujel mu - jel jsem asi tak 5km rychlostí 140km/h, pak jsem dojel nějakou kolonu a během minuty jsem měl zase tohle monstrum prilepené na p*deli Jinak k původnímu tématu, pokud bych chtěl nyní koupit F Combi, tak bych buď počkal na novou a nebo kdybych chtěl ušetřit, tak bych koupil současný model, ale až v době kdy už bude nová a stará se bude vyprodávat se slevami. tak aby sa neutocilo len na HTP tak skusenost s fabiou combi 1,4 16V 55kW pri prejazde cez certovicu to je cesta prechod z nizkych do vysokych tatier. stretol som pred sebou kamion a ten borec mal odpojeny obmedzovac lebo si to valil 110-120km/h a hore kopcom mu to tiez pekne tahalo vobec ma nebrzdil a dokonca musim priznat ze na predbiehaci manever by bola asi sebevrazda v aute 4 ludia a on bol zrejme prazdny. doslova povedane ze utekal, a dole kopcom tiez valil cize to bol nejaky samovrah a k jazde karosa mozno vidiet na videu ze naozaj dokaze dobre tahat v kopci a zrychlit http://www.youtube.com/watch?v=dgE7c__mkw0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Já taky nedávno dojel kamión s odpojeným omezovačem, byl to R Magnum, jel bez návěsu a musím přiznat, že jsem fakt čuměl jak mu to jede. Jel prakticky pořád 100-120km/h (na karlovarce, směr Praha), dost dlouho mi nešlo ho předjet, protože on taky pořád někoho předjížděl a jak seděl výš, tak předjížděcí manévr zahajoval vždycky dřív než já, protože viděl za horizonty, jel s tím skoro jak s formulí. Pak na jedné rovince jsem ho konečně vzal a ujel mu - jel jsem asi tak 5km rychlostí 140km/h, pak jsem dojel nějakou kolonu a během minuty jsem měl zase tohle monstrum prilepené na p*deli Jinak k původnímu tématu, pokud bych chtěl nyní koupit F Combi, tak bych buď počkal na novou a nebo kdybych chtěl ušetřit, tak bych koupil současný model, ale až v době kdy už bude nová a stará se bude vyprodávat se slevami. tak aby sa neutocilo len na HTP tak skusenost s fabiou combi 1,4 16V 55kW pri prejazde cez certovicu to je cesta prechod z nizkych do vysokych tatier. stretol som pred sebou kamion a ten borec mal odpojeny obmedzovac lebo si to valil 110-120km/h a hore kopcom mu to tiez pekne tahalo vobec ma nebrzdil a dokonca musim priznat ze na predbiehaci manever by bola asi sebevrazda v aute 4 ludia a on bol zrejme prazdny. doslova povedane ze utekal, a dole kopcom tiez valil cize to bol nejaky samovrah a k jazde karosa mozno vidiet na videu ze naozaj dokaze dobre tahat v kopci a zrychlit http://www.youtube.com/watch?v=dgE7c__mkw0 tak to este az tak moc nevalil ) ja som cumel ako puk ked som videl ze scania s cumakom chromova cisterna naves si to zene v rychlom pruhu za octavkou TDI tych cca 140-145km/h. mozno mu tiez chcel ukazat ze aj jemu to ide vocpoda ))) ale najväcsia hlaska ma zabila pred 3 rokmi na radiu expres ako upozornovali ze na dialnici z tn do ba sa nahanaju dva talianske kamiony iduce vedla seba rychlostou 140km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 tak to este az tak moc nevalil ) ja som cumel ako puk ked som videl ze scania s cumakom chromova cisterna naves si to zene v rychlom pruhu za octavkou TDI tych cca 140-145km/h. mozno mu tiez chcel ukazat ze aj jemu to ide vocpoda )))ale najväcsia hlaska ma zabila pred 3 rokmi na radiu expres ako upozornovali ze na dialnici z tn do ba sa nahanaju dva talianske kamiony iduce vedla seba rychlostou 140km/h. Mě hlavně zaujala jeho akcelerace a odvaha při předjíždění, protože šel do předjížděcích manévrů, kdy proti jedoucí provoz (kdo to zná na karlovarce ví jak to tam vypadá) už nebyl zas tak daleko a on klidně šel do levého a předjel kamión s návěsem. Bylo prostě vidět, že si tu jízdu kdy neveze návěs a může pěkně namazat ostatní kolegy užívá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Kutil: přestavba auta na plyn vyjde tak na 30-50 tKč - to se ti při nájezdu 20-30 tkm zaplatí za 2-3 roky. Kromě toho, že nemůžeš do podzemních garáží tak přijdeš i o místo v kufru (z kombi "skoro" uděláš "heče"). Já bych zase spíš vzal diesela, ono to zase o moc dráž nevyjde. Mmch: plyn je další věc, se kterou mohou být problémy (= může se "rozbíjet") Plyn beru u starých pleček typu Felicia, Žiguli a u velkoobjemových benzínových aut typu Mercedes 500 apod. Tam se to zaplatí snáž. Ale je to tvůj boj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Kutil: přestavba auta na plyn vyjde tak na 30-50 tKč - to se ti při nájezdu 20-30 tkm zaplatí za 2-3 roky. Kromě toho, že nemůžeš do podzemních garáží tak přijdeš i o místo v kufru (z kombi "skoro" uděláš "heče"). Já bych zase spíš vzal diesela, ono to zase o moc dráž nevyjde.Mmch: plyn je další věc, se kterou mohou být problémy (= může se "rozbíjet") Plyn beru u starých pleček typu Felicia, Žiguli a u velkoobjemových benzínových aut typu Mercedes 500 apod. Tam se to zaplatí snáž. Ale je to tvůj boj. no nevím, kde jsi byl na tom udělat z kombi heče zástavbou LPG,s toroidem je to pohoda, to zaprvé a za druhé za celou dobu, tzn.11 let co už jezdím na LPG mě tvůj druhý argument omezil POPRVÉ až letos a to když jsme byli na Velikonoce na víkendovém pobytu ve Varech a já chtěl zaparkovat ve Varech a nikde nic nebylo, až jsem dojel k hotelu Thermal a ten měl sice volno ale v podzemních garážích, takže jsem se otočil a jel zpět a našel nakonec jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 LPG je třeba dobrý, pokud dojíždíš do práce. Toroid je fajn, ale kde máš rezervu ? Jinak nic proti tvým zkušenostem a LPG. Kvůli spotřební dani se stále vyplácí, ale pro nájezd do 10-15 tkm ročně je to drahej vergl, a nad 25 tkm ročně se vyplatí už zase něco jinýho, resp., nebudu si na tyhle nájezdy kupovat Fabii Combi, že ? Ono je to auto hezký, ale nejsem zase takový masochista. Ale jo, na poposkakování po venkově nebo malém městě a do práce je to fajn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 ja prave nevim jestli 1,2 neni slaby motor na to, ja mam 74kw a ted mam dva dny od bratrance fabii 1,4myslim ze 59to je kw a je to super motor u toho mojeho me serou ty vysoke otacky Pokud teď jezdíš 1.4 74kW a nechceš jít záměrně nebo z finačních důvodů výkonově podstatně dolů, tak bych jednoznačně volil 1.4 59kW. Tohle je podle mne s přimhouřenýma očima ten "nejideálnější" benzínový motor ve staré Fabce. Stačí pohled do tabulek a prostě zjistíš, že ta 1.2 objektivně slabý motor je, prostě 64 koníků s 11 metráky moc nenadělá. Podle mne ta 1.4 pojede v "běžném " jízdním režimu hodně podobně jako tvoje stávající auto, protože max. výkon má v 5000 ot., (74 kW v 6000ot.). Naproti 1.2 má maximum "až" v 5400 ot. Taky dynamika vyjádřená zrychlením mluví sama za sebe ... teď máš papírově 11,6, 1.4 má 13,1s a 1.2 16,3s. A to si ještě myslím, že se velmi brzy objeví i chiptuning na 1.4 59kW (pokud už není), kde ti protažením výkonové křivky udělají za pár lupenů nějakých 65kW v 5500 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 (editace) LPG je třeba dobrý, pokud dojíždíš do práce. Toroid je fajn, ale kde máš rezervu ? Jinak nic proti tvým zkušenostem a LPG. Kvůli spotřební dani se stále vyplácí, ale pro nájezd do 10-15 tkm ročně je to drahej vergl, a nad 25 tkm ročně se vyplatí už zase něco jinýho, resp., nebudu si na tyhle nájezdy kupovat Fabii Combi, že ? Ono je to auto hezký, ale nejsem zase takový masochista. Ale jo, na poposkakování po venkově nebo malém městě a do práce je to fajn. rezerva asi takhle ... Editováno: 19. Červenec 2007, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 zalezi co to ma za tahac pokial nejaku mrchu s 16L motorom V8 a 560HP pod zadkom tak to ide velmi slusne to ma zrychlenie zo 40-80km/h 4-5s takze si uzival sportovej jazdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 jj presne tak tvrzeni kde das rezervu je nesmysl, but se da koupit sprej a zapsat do technicaku, nebo pri delsi ceste pro jistotu se da hodit klidne do kufru, bombu asi tezko z kufru vyhodim na zadni sedacky jedine ji napojit na gumove hadice a dat ji na zahradku proste kdyz je toroid tak je po problemu, aspon muj nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 (editace) Prosim chlapci poradte a nekamenujte aku by som mal kupit jazdenu fabiu jednoznacne karoseria Hatchback Editováno: 10. Říjen 2007, autor: Reso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Tak z těchto motorů je jednoznačně nejlepší volba Haťap 12V... Ale zapoměl si tam 1,4 16V 55kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 (editace) jj diki opravene no ja tam nevidim motor 2.0MPI/85kw ale podle prispevku na foru premyslim nad hlasem pro 1.2HTP :-D Editováno: 10. Říjen 2007, autor: mISHA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 tak 2,0 85 KW som nedaval z dvovodu velkej poistky ale rad by som 2,0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volvak Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Mám ji doma 1,4 16 V 55 KW a poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poka Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Mám 2 měsíce Fabku s motorem viz popisek dole a jede fakt super, dle mého názoru nej benzín do Fabie I generace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iceman Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Mám 2 měsíce Fabku s motorem viz popisek dole a jede fakt super, dle mého názoru nej benzín do Fabie I generace Souhlasim. I kdyz osobne jsem mel jen 55kW a narozdil od HTP a hlavne MPI na nej nedam dopustit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 hlasoval som pre 1,4 16V 55kW, motor 2,0 85kW je dobry pre nalozene auto jazdiace dlhe trate rychlejsim tempom. nic proti ale MPI by som nebral (zastarale) a HTP (tie 3 valce akurat do mesta) vyberal by som 1,4 16V. 55kW by som zvolil pre normalnu pohodovu jazdu, pokial mas chutky sportovca co to rad toci tak 74kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Taky jsem hlasoval pro 1.4 16V 55kW . Mám ho doma a maximální spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 (editace) Já už bych si Fabii s motorem 1.4 16v nekoupil a asi ani žádný jiný z benzínu. Volil bych diesel 1.4 TDi 55kW, nebo 59kW. Editováno: 11. Říjen 2007, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Tak mam ist do HTP ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Na okresky, města a vesnice, jestli ti to pěněženka dovolí, tak ber určitě 16V 74kW Když budeš jezdit pohodu, tak bude brát podobně jako HTP - do šesti litrů se dostat není problém a přitom máš pořád výkonovou rezervu (jinak jestli by to město mělo převažovat tak raději HTP 47kW) Na dálnice a silnice I. třídy ber 16V 55kw, který má delší převody než 74 verze, takže bude brát o něco míň a v autě bude méně hluku MPI 50 a 44 a HTP 40 bych z výběru vyřadil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Já už bych si Fabii s motorem 1.4 16v nekoupil a asi ani žádný jiný z benzínu. Volil bych diesel 1.4 TDi 55kW, nebo 59kW. ta 1,4 TDI by bola zaujimava keby mala 4- valce a common rail tak to by bolo super. momentalne keby bola vo vabii 1,4 TSI 125kW tak to by bolo ine cafe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cluck Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Já už bych si Fabii s motorem 1.4 16v nekoupil a asi ani žádný jiný z benzínu. Volil bych diesel 1.4 TDi 55kW, nebo 59kW. ta 1,4 TDI by bola zaujimava keby mala 4- valce a common rail tak to by bolo super. momentalne keby bola vo vabii 1,4 TSI 125kW tak to by bolo ine cafe. 1.2 HnedToProdej do fabie jedině naftu........... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Ono je to trochu zlozitejsie: Kazda je dobra na nieco ine. Jedna do mesta, druha na sviznu jazdu no a niektora na starosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.