Vaša Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 Jak mám teda postupovat Vašo a co je ještě potřeba krom toho co jsi mi napsal:budeš muset dát CANovou airbagovku aby budíky 2,5 generace (CANovy) signalizovali stav airbagů a nebo dáš budíky 2,5 generace a jde odkódovat airbagy tím pádem ti nebudou signalizovat (kontrolka se nerožne) airbagy budou fungovat (ale pokud budeš mít na něm závadu nedozvíš se o tom. A postup: na budících přepojíš 2 dráty (potkávací světla, mlhovka) airbagovka se musí přepojit celá jj přesně toto co jsem ti napsal v SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenouch Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 jj přesně toto co jsem ti napsal v SZ Pomůže mi s předěláním někdo z okolí Brna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 Pomůže mi s předěláním někdo z okolí Brna? Nehlaste se všichni tolik aut zas nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenouch Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 Nehlaste se všichni tolik aut zas nemá Najde se někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Dnes ráno mi při zatáčení do leva začala pískat rezerva a protože jsem tam měl 1/2 nádrže tak jsem po tom začal pátrat a přišel jsem na to že ta rafička si dělá co chce a taď večer mi přestal ukazovat rychloměr a automatické zamykání za jízdy taky nefunguje nevíte někdo prosím co by to mohlo být??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 11. Duben 2008 Sdílet Vloženo 11. Duben 2008 Tak to nic není ráno už vše šlapalo normálně a ve Škodovce to napojily a taky nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepek 30 Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Čus všichni mám na vás takovej dotaz mám budíky z roku 2002 ale nemám od nich pin nemá někdo tušení jek ho získat nebo existuje nějaky prográmek na zjištění ďík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 já ho umím zjistit jinak programy vag can kommander, superkey, vagtacho, vagprog2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjarin Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Zdravim vsechny. Mam na vas prosbu.Mam octu r.v.2000 a jak zjistim jakou tam mam jednotku ??JEstli 2 nebo 2,5g. Je to oznaceni SLX takze je asi predface protoze ja uz to koupil predelany na face, jak svetla tak narazniky. A chtel bych nove budiky misto tech starych. Je to problem to vymenit nebo ne ??? NEchci maxidot ani polodot jen ty klasicky face budiky a chci ze zeptat jestli to musim taky predelat na 3g komfortku. Diky moc za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 budíky s komfortkou nemají nic společné.Problém bude na 100 s kontrolkou airbagů-ta ti buď bude svítit pořád nebo vůbec-podle nakódování Gateway.Dále ti nepůjde upozornění na zaplné světla při vyplém klíčku,dále ti bude hlásit závadu kontrolky žhavení-pouze diag,jinak vše půjde.Ale o tom se tady už někde psalo dost,stačí pohledat a nezakládat další stejné téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjarin Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 ja vi vsechno sem to prohlidnul. Ale to je jenom ze vschni chtej maxika a ja maxika nechci tak by me zajimlao co vse mam koupit pro to aby mi to vse fungovalo. A nevim jak zjistit jakou tam mam komfortku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Pokud je to originál nepředělané tak podle roku výroby 2,5 generaci. Přečte se to VAGem nebo je to napsáno přímo na kofortce pod volantem po demontáži krytu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjarin Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 takze kdyz mam 2,5g tak tam ty face budiky pujdou a budou plne funkcni ?? klasicky budiky bez maxika ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 (editace) precti si cosbyho odpoved o par radku vys, mas to tam kompletne vypsany co ti nepujde + mozna budes potrebovat novy immo tyce do klicu, me teda puvodni 2g tyce face budiky nevzaly Editováno: 3. leden 2009, autor: gdanx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 Řeším zrovna to samý, koupil jsem si budíky z RS bez maxidotu na normal 1,8T z r.v.99. Když jsem to tam namontoval, tak to nešlo nastartovat - imobilizér, kontrolka svítila. Potom svítily další kontrolky, co normálně nezůstanou svítit, kontrolka opotřebení brzd, kterou jsem předtím ani neměl, airbagy svítily... Zatím mi nikdo neřekl, jak to rozchodím. Že prý existuje 4místný pin k těm budíkům, který samozřejmě nemám, s tou komfortkou jsem taky cosi slyšel. Každopádně je to udájně hodně programování přes VAG. Nejspíš budu muset do škodovky, jinak to nevydím. Pak pisnu jak to přesně bylo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 (editace) je to furt dokola imobilizér je tam proto aby s tím jezdil jen majtel klíčů od auta když chceš měnit budíky v koncernových autech musíš znát PIN (4 místné číslo) auta kam to dáváš a PIN auta z kterého jsou budíky . PIN jde zjistit jak z tvýho auta tak z budíků pokud máš správný vybavení kontrolky ti svítí protože auto z kterého to je mělo větší výbavu, jde to odkódovat Editováno: 13. leden 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Vašo, někde jsi psal, že se komfortka pozná i podle klíčů. Mám kulatý s DO, tzn. že mám 2,5 komfortku a tím pádem se mě týká jenom to poladit softem že? Kolik to vlastně tak stojí kua? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 kulatý klíče s DO jsou většinou 2,5 generace ale jsou i 3generace rozlouskni ovladač a měla by tam být frekvence 433 /433,92MHz=2,5g, 434 =3g nejlíp se to pozná podle komfortky .................AH = 2,5, ............B=3g Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 mám r.v.99, 8měsíc, dovoz Itálie, to nebude určitě 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 ted jsem to našel, není uvnitř klíčku, ale z venku na boku, 433MHz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 zdravim, chci menit panel pristroju za budiky s maxidotem, v aute je original radio symphony, k radiu jsem nedostal kod, ma komfortni kodovani - kod je ulozeny v budikach. Zajimalo by me, jestli kdyz pri vymene budiku neodpojim baterii, jestli po zapnuti klicu si radio kod ulozi do novych budiku, aby v pripade odpojeni baterie ho mohlo zase nacist. Nebo musim zjistit kod a po vymene budiku bude potreba zadat. Kod mi reknou v autorizovanem servise? Nevite odhadem kolik za to chteji? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 nezapamatuj si ho zjistit bud ve škodovce a nebo u někoho doma že vypájí eeprom ve škodovce je to o lidech a budou chtít aby auto bylo puvodní z auta - samozřejmě mus na sobě mít štítky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 radio je puvodni, zatim nikdy nevyndany, predpokladam, ze na nem vsechny stitky budou... takze objet servisy a zjistit co za to chteji. Je tu nekdo z Prahy (a okoli) kdo by umel zjistit pin? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morfeus Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 Potřebuju radu zkušenějších. Ve své Octě 2003 (Tdi) měním přístrojovku. K dispozici mám SuperVAG. PIN z původních budíků i z nových jsem si vytáhnul. V adrese 17 zadám login staronových budíků (Maxidot). Do této chvíle je vše v pořádku. Vůbec se mi nedaří zadat v přizpůsobení kanál 50. Prosím o radu, nevím jak dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 Podle mě máš špatnej PIN - pokud je OK pustí tě adres. 50 bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.