Přejít na obsah

Boční airbag


vaclav32

Doporučené příspěvky

Zdravím ,mám problém .....svítí mi airbag a diagnostika píše--2 závad nalezeno:

01221 - Crash Sensor boční airbag; straně řidiče (G179)

008 - nepravděpodobný signálu - Sporadická - MIL NA

01221 - Crash Sensor boční airbag; straně řidiče (G179)

010 - Otevřít nebo na krátké Plus - MIL NA

Nevíte náhodou co stím..? Konektory jsou přeletované oba dva .

A ještě tohle........Nalezena 1 chyba:

01321 - regulační moduly pro airbagy (J234)

004 - No Signal / komunikace - Sporadická

Freeze Frame:

Chybový stav: 00100100

Porucha Priorita: 2

Frekvence závad: 1

Reset: 81

Najeto: 138136 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 04:39:04

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Auto mi zahlásilo chyba airbagu a rožlo kontrolku airbagu.

 

vcds vypisovalo chybu

01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179) 
            010 -- Open or Short to Plus - Intermittent - MIL ON
 
a po cca 2 dnech vypisuje obě strany
01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179) 
            010 -- Open or Short to Plus - Intermittent - MIL ON
01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180) 
            008 -- Implausible Signal - Intermittent - MIL ON 
 
vysával jsem mezitím auto a jezdil se sedačkou, takže tipuju na konektory pod sedačkou.
Dá se někde najít postup jak to opravují ve škodovce?
děkuji
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Ahoj,

 

cca 2 týdny zpět jsem mi vyskočila chyba airbagu. Viz. níže. Chybu jsem smazal a dnes vyskočila opět, po ujetí cca 300km. Vždy v prudké zatáčce, resp. pod vyšší rychlostí na větším kruháči. Dostal jsem se k čidlu, nevypadá nijak poškozené. Kablíky do něj jsou OK. Každopádně jdou hned do svazku, vzhledově jsem ho od místa z podpalubovky zkontroloval a vše vypadá bez nějakého poškození. Myslím si, že půjde o vadné čidlo, vzhledem k projevení vždy za jízdy. Kdyby šlo o přerušenou kabeláž, tak by se to opět projevilo rychleji po smazání, nebo se mýlím? Jde mi o to, ať zbytečně nerozebírám půlku auta, nebo naopak nekupuju drahý senzor zbytečně.
 

Jedná se o vůz O2 FL 2012 CFHC. 

01638 - cidlo narazu postranniho airbagu vzadu strana ridice (G256) 

            014 - defekt - Sporadická - Kontrolka závad ZAP

01217 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N199): strana ridice 

            001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická - Kontrolka závad ZAP


Kdyby to bylo pouze N199, tak je mi jasné, že je to pouze konektor pod sedačkou. Ale je mi zvláštní, že obě dvě chyby se projevily ve stejnou chvíli. Může mít konektor pod sedackou spojitost i se zadním senzorem? 
 

Díky za rady. Nechci dát ve škodovce 8000 za nové svazky a čidlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokiaľ môžem poradiť, viem, že to veľa ľudí riešilo spájkovaním káblov "natvrdo" a ten konektor pod sedačkou dali preč. Spojitosť to podľa mňa môže mať. 

Mne tiež hlási chybu: cidlo narazu pro postranni airbag: strana ridice (G179). Chystám sa to podobne vyriešiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Hado napsal:

No pokiaľ môžem poradiť, viem, že to veľa ľudí riešilo spájkovaním káblov "natvrdo" a ten konektor pod sedačkou dali preč. Spojitosť to podľa mňa môže mať. 

Mne tiež hlási chybu: cidlo narazu pro postranni airbag: strana ridice (G179). Chystám sa to podobne vyriešiť.


Tak to bude přetrhaný drát v přechodce ve dveřích. Zkus jí sundat a myslím, že hned uvidíš. 
 

Jinak Suri: Teď nevím zda reaguješ na můj příspěvek, nebo od kolegy. Každopádně toto N199 je sedadlo a G256 zadní čidlo nárazu vedle sedáku v karoserii. Nic se dveřmi tam není. Mělo by to mít spojitost? Je pravda, že ve dveřích je ten kabel malinko načatý, hodlám to pro sichr poškozenou část odstřihnout a nahradit. Ale to by hlásilo právě G179, ne?

 

EDIT: Hledám zda známá závada N199 (konektor pod sedačkou řidiče) může mít spojitost s G256, resp. s tím čidlem. Zatím asi zkusím odstranit ten konektor pod sedačkou a uvidím zda chyba s čidlem opět vyskočí. BTW: jaký konektor to je? Pod sedačkou jich je hned několik. 

Editováno: , autor: kozelzostravy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 49 minutami, kozelzostravy napsal:

Hledám zda známá závada N199 (konektor pod sedačkou řidiče) může mít spojitost s G256,

Na niektorom fóre som čítal, že neposedný zadný pasažier nohami trochu "pohladkal" tie konektory pod sedačkou a bol z toho problém, vyhadzovalo jednu chybu airbagu za druhou, už sa mi to ale nedarí nájsť, tak neviem presne ktoré to boli chyby. 
BTW vďaka za radu, poradil si aj mne :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to možné, levou nohu cpu furt někam, mám totiž DSG. :-D 

 

O to nejde, ten konektor je maličkost. Sice nemám po ruce M10 na odstranění sedaček, ale to se v Hornbachu najde... Spíš mě trápí to čidlo. Nové stojí okolo 3000 Kč. To se mi fakt nechce dávat. Budu asi doufat, že to má spojitost a čidlo je ok. Asi mi nic jiného nezbývá. :-D 

 

Edit: Našel jsi to? Tak to jsem rád. Taky to tam mám načaté. Já to tam mám extrémně napnuté, ani se nedivím, že to praská. Odstraním ty porušené kousky izolace a pro jistotu nadstavím kablíkem. Tak snad do budoucna to vydrží. 

Editováno: , autor: kozelzostravy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

G179-G180  ľavý alebo pravý snímač v dverách vodičav/modrosivá farba/ - pod sťahovačkou , nanitovaný nitmi s veľkou hlavou , utesnený - závady - zlomený žltý alebo hnedý kábel v prechodke dverí , zoxidovaný konektor vo dverách alebo na snímači samotnom - nie častá závada , prípadne netesné dvere zvnútra po oprave - zabudnuté zátky sťahovačky ,nálepky cez diery a iné ... 

 

G256-G257 /zelený/snímač hlavového airbagu v ľavo alebo vpravo , umiestnený pod krytom prahu vzadu , vedľa zadnej sedačky viz foto ... tento snímač som pár krát menil a vždy v kruháči alebo v prudkej zákrute to hádzalo chybu , ak si ich prehodil medzi sebou tak zase v opačnej zákrute hádzal chybu na druhej strane /jednoduché overenie/

 

potom už poznám len závady konektorov pod sedačkou DO MR2006 sa spájajú tri káble k airbagu pod sedačkou natvrdo dutinkami - pozor na farby - nesedia ... + sa mení konektor v podlahe k airbagu - viz TPI ... od MR2007 stačí zrušiť prepoj pod sedačkou 

 

toto sú také jediné závady čo ma napadajú ... sem tam nejaká vytopená jedotka od tečúcej hadičky ostrekovača alebo vytopené auto , sem tam odíde vypínač bočného airbagu ale iné si moc nespomínam ... 

fotografia2382.jpg

Svítí kontrolka airbagu na panelu přístrojů1.doc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 4. 2020 na 21:52, kozelzostravy napsal:

Edit: Našel jsi to?

Hej, no našiel, ja som to pôvodne zvaľoval na ten konektor, ale nejak sa mi to nechcelo riešiť a pozrieť sa do prechodky dverí ma ani nenapadlo a hľa čo som tam našiel :D Normálne urvané obidva káble. Žltý už v autorizáku raz opravovali, bola tam spojka, ale urvalo kábel hneď za spojkou. 

1.thumb.jpg.210d96e14172bcd20eec7183988a5fe0.jpg

Káble som predĺžil, spájkoval, zaizoloval, izolepou spojil s celým zväzkom, na diagnostike zmazal chybu a voila! Airbag už nesvieti. :) 
BTW aj vám sa tak hýbal celá tá zásuvka, kde sú zapojené tie konektory? Mne sa to kýve poriadne.
 

@suri. Super pomoc! :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Dobrý den,

Škoda Octavia II-1 BKD 2005 Po výměně řídící jednotky ABS na mě vyskočila chyba Airbag control unit J-234 a rozsvícená kontrolka airbagu, někdo nějaký tip? Již jsem zkoušel oba konektory pod sedadly, ale ty vypadají v pořádku. 

 

Díky.

Honza K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Octavia 1 2004, TDi 66kW kombi

Dobrý den, píše mi to také "přerušení / zkrat na plus" u řidiče. Podle schématu by měl být černý vodič 0,5 od G179 ukostřen na 109 (ukostření boční airbagy v kabelovém svazku za přístrojovou deskou). Měřil jsem i u spolujezdce ale také není ukostřeno.

Navíc v u spolujezdce je vodič od G180 k T50a/21 žlutý (jako u řidiče), ale podle schématu by měl být bílý. Ale snad je to on, protože na obou stranách je mírně zatvistován s černým.

Kde najdu svorku 109? (ukostření boční airbagy v kabelovém svazku za přístrojovou deskou). Kde to přesně je?

schéma.jpg

Editováno: , autor: Karel Stach
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...