bojler Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Při poslední prohlídce byla doporučená oprava brzd do 5000km, nakonec najeto bez rozsvícení kontrolky 10 000km. Protože už se začaly brzdy zhoršovat, hodil jsem to do servisu. Výměna předních kotoučů (288x25) i destiček vyšla na 5467Kč. Na kupování materiálu mimo servis jsem se vykašlal. Zajímal by mě jízdní styl na zničení brzd během necelých 30000km. Já jezdím prakticky pořád plně naložený, nijak se s autem nemažu a i tak vydržely brzdy 70 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar72 Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Mohl by mi někdo napsat přesné označení klíče na povolení vodících čepů na brzdovém třmenu FS III? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kedarek1 Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Imbus 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar72 Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Dík, zmátl mne obrázek v dilenske příručce kde je vyobrazena hvězdička a ne imbus, tak jsem se raději pro jistotu zeptal než se do něčeho pustím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 25. Květen 2012 Sdílet Vloženo 25. Květen 2012 (editace) Zdravím, na podzim měnili na autě ve Škoda servise brzdové destičky na předních brzdách a na jaře při přezouvání pneu v pneuservise se na to mechanik díval, a říkal, že to ve Škodovce pěkně zdrbali, že měli automaticky s těma destičkama měnit i kotouče, protože se ty destičky od těch starých kotoučů znehodnotí, a že je potřeba teda pokud se budou měnit kotouče vyměnit znovu i ty destičky. Co je na tom pravdy? Teď právě uvažuju o výměně těch kotoučů, protože už je to asi třeba a ve Škodovce se k tomu vyjádřili, že by to nemělo mít na nic vliv Editováno: 25. Květen 2012, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka.obr Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 vyměn kotouče i destičky a máš klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burdda Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 Ahoj lidimám na roomu 288 mm brzdy a chci jse zeptat jaká je značka Zimmermann nebo Ferodo či ATE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 Vše jsou značky, tuším, ATE je v dávána do Škodovek jako prvovýroba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 Ferodo mě zklamalo, po třech měsících začaly zadní kotouče třepat a přední desky pískat. teď mám Zimmermann a je to super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 asi bych taky volil Zimmermann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 Zdravím chcel by som vymeniť kotúče na fabii 2 combi motor 1,4 16V výbava Elegance. Mohol by mi niekto povedať aký rozmer tam má isť či 256x22 alebo 239x18. Niekde som čítal že podľa VIN sa dá zistiť všetký nahradne diely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 256x22 na 100 percent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 28. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2012 Nevíte někdo, kdo vyrábí pro Škodu originální brzdové destičky? Je na nich napsáno Italy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 28. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2012 Nazdar ľudia. Nechcem zakladať novú tému, tak pridám svoju otázku tu. Všimol som si už dávnejšie, že na zadných kotúčoch sa mi vytvotili ryhy, ktoré vidno ale poriadne a teraz po dovolenke ma to začalo hnevať, lebo som to nevidel na žiadnom inom aute. Na pravom kotúči sú 3 hlboké a na ľavom trošku menej hlboké. Mám nabehaných 19.000 a onedlho ma čaká servis po 2 rokoch. Môže to mať vplyv na brzdný účinok ? Mám to ísť reklamovať ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 Otec má zadní kotouče hladké a bez rýh, najeto tuším něco pod 40 000km. Klidný řidič. Já jsem v té době měl kotouče nerovnoměrně sjeté. Jezdím naložený a brzdy si užijí i na dálnici. Řešit to nebudu, nemá to podle mě smysl. Byl jsem teď na technické a bez jakéhokoli problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Dnes jsem po výměně destiček i kotoučů v origo servisu (najeto 100tis). Ještě vyměnili ty plastový "ložiska" nebo jak se tomu říká nad tlumiči vše 5700,- Původně jsem chtěl jen destičky, pak přišli na ty plasty (při rejdu to mírně bouchalo od tlumičů) a po vysvětlení že pak můžou praskat pružiny u tlumičů, jsem souhlasil. A pak sundali kotouče, který byly z vnitřní strany daleko víc sjetý než z venkovní. Ty už jsem zřel sám a uznal že je to na výměnu. Někdo výše psal, že se u destiček mění i kotouče. Přesně to mi potvrdil i technik dneska. Ten důvod je přesně ten co jsem psal o těch mejch. Oni když se vymění jen destičky tak ty pak dostanou děsivej záhul od blbě sjetých kotoučů a samo se najede pár desítek tis. A důvod toho blbího sjíždění? Hlavně prej nerovnoměrnost při používání auta. Tzn. že auto zmokne, zvlhne, kotouče oreznou a mi to pak z nich dřem destičkama... Na mé Fl jsem kdysi najel 135tis bez výměny destiček a kotoučů. Denně jsem jezdil... Jo a co tam dávali za značku dílů to nevím, možná to je na dokladu ale ten teď nemám u sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Vše jsou značky, tuším, ATE je v dávána do Škodovek jako prvovýroba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petros7 Vloženo 26. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 Ahoj, máte někdo zkušenosti s kotouči Brembo Max Škoda Roomster 256x22 ? Originál kotouče nic moc docela rychle reznou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 S Brembami podla mna nic nepokazis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.4 TDI Elegance Vloženo 25. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2013 Moc si to už nepamatuji, ale myslím si, že mě destičky měnili ve 120000 km + stočení kotoučů. Potom ve 150000km nové kotouče. Na 225000 km stáčení kotoučů +nové destičky. Tet mám najeto 249000 km a zatím vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
springb Vloženo 10. Duben 2014 Sdílet Vloženo 10. Duben 2014 Tak mne teraz menili predné kotúče a platničky, dôvod, vybrácie volantu a brzdového pedálu pri brzdení, nabehané 26 000 km, 4-roky. Na aute boli zistené zhrdzavené kotúče hlavne z vnútornej strany a tiež ryhy na platničkách. Málo jazdím a auto som kupoval z bazára, kto vie koľko ešte stálo na dvore. Čo sa ale chcem opýtať. Auto mi teraz ani zďaleka nebrzdí tak dobre ako pred tým, pravdu povediac brzdí dosť mizerne. Tie platničky sa musia nejak zabehať, alebo čo? Neviem či je to takto normálne, alebo mi niečo v servise zbabrali. Bol som v značkovom servise a dali mi originál súčiastky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 10. Duben 2014 Sdílet Vloženo 10. Duben 2014 Brzdy si musí určitě "sednout", zkus několikrát ostřeji zabrzdit ať se destičky zbrousí přesně podle kotouče.. Mělo by se to zlepšit, když ne, tak zpět do servisu, ať se na to kouknou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
springb Vloženo 10. Duben 2014 Sdílet Vloženo 10. Duben 2014 No niečo som už pojazdil, koľko to tak asi trvá kým si to sadne? Stačí zo 15 x prudšie zabrzdiť, alebo po mesiaci jazdenia? A ak to nie je tým, že si musia platničky sadnúť, tak čo tam môže byť za chyba? Čo mi tam dali mastné kotúče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 10. Duben 2014 Sdílet Vloženo 10. Duben 2014 Co jsem teď měnil brzdy Brembo, tak tam bylo v návodu napsané, že prvních 200 km brzdit lehce, opatrně, krátkodobě, nezatěžovat dlouhodobě brzdy a bez intenzivního brždění tak, aby nemuselo zasahovat ABS. Brzdy si sedají, a co říkali servisáci tak klidně i 1000 km počkat, až je to všecko správně, ta destička si musí najít správnou dráhu na kotouči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Zdravim chlapi,mam F2 sporline r.v.2010.Mam brzdove desticky se signalizaci nebo ne ?! Nebo jak to mam poznat ?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.