Přejít na obsah

Motor zhasne za jízdy


Luke.Kraut

Doporučené příspěvky

Zdravím vás lidi, takovéhle téma jsem tady nenašel tak zakládám nové, snad mě neukamenujete.

Mám docela velký problém. Jedu třeba delší dobu z kopce se zařezeným kvaltem, potom vyřadím a otáčky klesají normálně až k nule a motor zhasne. A tohle je docela nebezpečné, nevšimnu si toho třeba hned, až když chci zatočit volantem, protože nefunguje posilovač atd... a je to fakt kruté a musím ještě během jízdy startovat.

A často se mi stává, že nenastartuju vůbec. Ale mám už takový fígl, který udělám a nastartuju. A to, že vytáhnu ten kontakt z váhy vzduchu, profouknu ho a dám spátky a většinou motor naskočí hned.

Prosím poraďte mi proč si motor neumí držet volnoběh a samovolně se vypne. Myslíte, že to může být špatnýma svíčkama, protože mám 1.8T a mám tam tří-hroté svíčky. Ale už se chystám koupit NGK Laser Platinum.

Snad mi poradíte čím by to mohlo být. Díky, Lukáš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kolísají ti otáčky na volnoběh?Když motor vytočíš a pustíš plyn?

To by potom potom chtělo zkontrolovat a pročistit klapku.Navíc zkontolovat hadice.Motor mi přesně takhle chcípal s jiným blow off ventilem....

Dal jsem zpátky origo a nové hadičky a je klid :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže provedeny úkony:

- výměna svíček

- výměna startéru

- vymontován blow off ventil

a výsledek................ŽÁDNÝ sakra :( Auto pořád špatně startuje, když už nastartuje tak nedrží volnoběh. Nastartuju (s velkýma potížema) auto asi tak cca 20 vteřin drží volnoběh pěkně na 850 ot/min a po chvilce se začne dusit a zdechne. A co hůř, zdechne za jízdy, když vyhodím rychlost a zatočím volantem tak zdechne hned.

Prosím poraďte:help::help::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to potom těžko říct.Mě to dělalo úplně stejně ,ale mohl za to ventil.Čínskej padělek HKS.

Zkusit jedině těsnost hadic.

Jo a ještě něco.Mám budík na tlak turba a s tím ventilem jsem měl na volnoběh tlak -0,8 barů a motor chcípal...

S origo veltilem budík ukazuje na volnoběh -0,1 bar.

Na volnoběh ta hubená hadička jakoby jemně nasává.A ten ventil jí dusil.

To je krásně vidět na budíku.

Já si vyrobil vlastní ventil a tam mám jak regulaci pružiny,tak regulaci právě té hubené hadičky.A s tím mi motor už nechcípá.

Jak na volnoběh pootáčim regulačním šroubkem,tak mi na budíků pomalu klesá ručička do mínusu.

Když už se blížim k -0,6 motor začíná kuckat.Zase ale tam nějaký podtlak být musí.

Jinak by mi při puštění plynu neotevřel ventil.

Blbě se to takhle vysvětluje :)

V tvém případě taky je někdo něco s tlakem,nebo podtlakem...Asi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyčistil jsem klapku nejlíp jak to jen šlo (viz mé vlákno), zdá se, že auto už za jízdy nechcípne, ale mám problém s teplými starty. Za studena to jde docela pěkně, ale jak už se motor zahřeje tak to prostě nechce naskočit a držet otáčky...

Editováno: , autor: Luke.Kraut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

omlouvám se za vpadnutí, ale ten poslední příspěvek mě k tomu vybídnul, stalo se mi úplně to samé, máme krátce v provozu "uloženku" O1 1997 1.9TDI původní 66KW, ale je načipovaná tuším že na 81KW), pak dlouho stála a teď když jsme ji konečně zprovoznili, tak po nějakém měsíci ježdění, nejdříve dělala, že při jízdě jakoby přestala reagovat na plyn, ale byl to krátkodobý výpadek, takové škubnutí, dnes motor chcípl úplně za jízdy se zařazenou 4, bez varování. Pak jsme vyměnili na zkoušku váhu vzduchu a normálně to jelo, pak zase 2 umření, chytne to tak až za 3 minuty, hned ne. Hledám tady na fóru už 2 hodiny, ale zase tak zdatná v mechanice nejsem.

Editováno: , autor: moranka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, abych doplnil můj problém a jeho vyřešení. Auto mi chcíplo jen při vyřazení, nikdy se zařezenou rychlostí. A problém jsem vyřešil výměnou váhy vzduchu. Ta se vyměnila a auto je zase jako nové :) je to sice docela drahá položka, ale boužel, když má auto už nějakou dávku km za sebou musí se s tím počítat.

Přeji hodně zdaru při řešení vašich problémů ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Zdravím.

Zkusím se připojit na toto téma a snad dostanu nějakou odpověď.

Motor 1,8T 20V typ AGU.

Začalo to problémem palivového čerpadla.Nešlo spustit.Až jsem po něm klepnul,rozběhlo se.Koupil jsem nové a vyměnil.Pak se mi stalo,že za jízdy v tahu při zařazeném rychlostním stupni motor prostě přestane běžet.Světla svítí vše funguje,ale motor zhasnul.Jel jsem rychlostí okolo 110km/h a při setrvačnosti motor někdy jakoby naskočil,ale nerozběhnul se.Až po vypnutí klíčku a znovu nastartování to jde.Dělá to většinou při zahřátém motoru na delších trasách.Udělalo mi to i v kopci.Nic příjemného.Zkoušel jsem relé palivového čerpadla,ale nevypadá opálené.Nevím.

Diagnostika nejdřív hlásila svorku 3O nízké napětí.Baterka nová.Váha vzduchu nová.Podtlakové hadice,nevím jak zkontrolovat.

Má prosím někdo zkušennosti s touto závadou?Řeším to zatím na fóru než se vydám do servisu.

Děkuji za odpovědi.

Boban

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...