Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím vás lidi, takovéhle téma jsem tady nenašel tak zakládám nové, snad mě neukamenujete.

Mám docela velký problém. Jedu třeba delší dobu z kopce se zařezeným kvaltem, potom vyřadím a otáčky klesají normálně až k nule a motor zhasne. A tohle je docela nebezpečné, nevšimnu si toho třeba hned, až když chci zatočit volantem, protože nefunguje posilovač atd... a je to fakt kruté a musím ještě během jízdy startovat.

A často se mi stává, že nenastartuju vůbec. Ale mám už takový fígl, který udělám a nastartuju. A to, že vytáhnu ten kontakt z váhy vzduchu, profouknu ho a dám spátky a většinou motor naskočí hned.

Prosím poraďte mi proč si motor neumí držet volnoběh a samovolně se vypne. Myslíte, že to může být špatnýma svíčkama, protože mám 1.8T a mám tam tří-hroté svíčky. Ale už se chystám koupit NGK Laser Platinum.

Snad mi poradíte čím by to mohlo být. Díky, Lukáš :)

Diagnostika něco ukázala. Toho může být spousta. Čerpadlo benzínu, čidlo vačky nebo kliky, špatnej kontakt...

A pokuď budeš měnit svíčky, tak dej doporučené ke kódu motoru, není důvod experimentovat.

Jak je psáno výše, bez diagnostiky se těžko radí něco smysluplného.

A kolísají ti otáčky na volnoběh?Když motor vytočíš a pustíš plyn?

To by potom potom chtělo zkontrolovat a pročistit klapku.Navíc zkontolovat hadice.Motor mi přesně takhle chcípal s jiným blow off ventilem....

Dal jsem zpátky origo a nové hadičky a je klid :-)

  • Autor

Otáčky nekosílají skoro vůbec. Prostě to najednou spadne dolů a motor shasne. Mám na autě BOV od HKS. Myslíš, že to by to mohlo být jím? A klapku bych měl mít tak 4 měsíce zpátky očištěnou, aspoň mi to řekl mechanik, který si za to vzal 1200,-

Je to ventilem, nemusíš o tom dál přemýšlet.....

  • Autor

Dobrá, jdu ho teda vyndat... běda jak to tím nebude :D

  • Autor

Takže provedeny úkony:

- výměna svíček

- výměna startéru

- vymontován blow off ventil

a výsledek................ŽÁDNÝ sakra :( Auto pořád špatně startuje, když už nastartuje tak nedrží volnoběh. Nastartuju (s velkýma potížema) auto asi tak cca 20 vteřin drží volnoběh pěkně na 850 ot/min a po chvilce se začne dusit a zdechne. A co hůř, zdechne za jízdy, když vyhodím rychlost a zatočím volantem tak zdechne hned.

Prosím poraďte:help::help::help:

Tak to potom těžko říct.Mě to dělalo úplně stejně ,ale mohl za to ventil.Čínskej padělek HKS.

Zkusit jedině těsnost hadic.

Jo a ještě něco.Mám budík na tlak turba a s tím ventilem jsem měl na volnoběh tlak -0,8 barů a motor chcípal...

S origo veltilem budík ukazuje na volnoběh -0,1 bar.

Na volnoběh ta hubená hadička jakoby jemně nasává.A ten ventil jí dusil.

To je krásně vidět na budíku.

Já si vyrobil vlastní ventil a tam mám jak regulaci pružiny,tak regulaci právě té hubené hadičky.A s tím mi motor už nechcípá.

Jak na volnoběh pootáčim regulačním šroubkem,tak mi na budíků pomalu klesá ručička do mínusu.

Když už se blížim k -0,6 motor začíná kuckat.Zase ale tam nějaký podtlak být musí.

Jinak by mi při puštění plynu neotevřel ventil.

Blbě se to takhle vysvětluje :)

V tvém případě taky je někdo něco s tlakem,nebo podtlakem...Asi :)

  • Autor

Vyčistil jsem klapku nejlíp jak to jen šlo (viz mé vlákno), zdá se, že auto už za jízdy nechcípne, ale mám problém s teplými starty. Za studena to jde docela pěkně, ale jak už se motor zahřeje tak to prostě nechce naskočit a držet otáčky...

Upraveno od Luke.Kraut

Tak tady tedy neporadim.

To se mi jěště nestalo a těžko říct čím to je.

  • 4 měsíce později...

čus mě chcípne za jízdy tdičko a nastartovat jde až za náký čas když se mi to stalo naposled tak za 15 minut jinak druhý den chytne na cvrknutí nemáte nákou zkušenost?

díky Míra

omlouvám se za vpadnutí, ale ten poslední příspěvek mě k tomu vybídnul, stalo se mi úplně to samé, máme krátce v provozu "uloženku" O1 1997 1.9TDI původní 66KW, ale je načipovaná tuším že na 81KW), pak dlouho stála a teď když jsme ji konečně zprovoznili, tak po nějakém měsíci ježdění, nejdříve dělala, že při jízdě jakoby přestala reagovat na plyn, ale byl to krátkodobý výpadek, takové škubnutí, dnes motor chcípl úplně za jízdy se zařazenou 4, bez varování. Pak jsme vyměnili na zkoušku váhu vzduchu a normálně to jelo, pak zase 2 umření, chytne to tak až za 3 minuty, hned ne. Hledám tady na fóru už 2 hodiny, ale zase tak zdatná v mechanice nejsem.

Upraveno od moranka

  • Autor

Ahoj, abych doplnil můj problém a jeho vyřešení. Auto mi chcíplo jen při vyřazení, nikdy se zařezenou rychlostí. A problém jsem vyřešil výměnou váhy vzduchu. Ta se vyměnila a auto je zase jako nové :) je to sice docela drahá položka, ale boužel, když má auto už nějakou dávku km za sebou musí se s tím počítat.

Přeji hodně zdaru při řešení vašich problémů ;)

našla jsem konečně příslušný chlíveček ve fóru, takže svůj dotaz kopíruju do problematiky motorů TDI, omlouvám se ještě jednou za vpadnutí a přeji spoustu pohodových kilometrů :kol-47:

  • 5 let později...

Zdravím.

Zkusím se připojit na toto téma a snad dostanu nějakou odpověď.

Motor 1,8T 20V typ AGU.

Začalo to problémem palivového čerpadla.Nešlo spustit.Až jsem po něm klepnul,rozběhlo se.Koupil jsem nové a vyměnil.Pak se mi stalo,že za jízdy v tahu při zařazeném rychlostním stupni motor prostě přestane běžet.Světla svítí vše funguje,ale motor zhasnul.Jel jsem rychlostí okolo 110km/h a při setrvačnosti motor někdy jakoby naskočil,ale nerozběhnul se.Až po vypnutí klíčku a znovu nastartování to jde.Dělá to většinou při zahřátém motoru na delších trasách.Udělalo mi to i v kopci.Nic příjemného.Zkoušel jsem relé palivového čerpadla,ale nevypadá opálené.Nevím.

Diagnostika nejdřív hlásila svorku 3O nízké napětí.Baterka nová.Váha vzduchu nová.Podtlakové hadice,nevím jak zkontrolovat.

Má prosím někdo zkušennosti s touto závadou?Řeším to zatím na fóru než se vydám do servisu.

Děkuji za odpovědi.

Boban

Píšeš v zábere, ti to zhasne, pozeral si palivový filter, skôr výmenu ?

Ano.I palivový filtr je vyměněný.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.