Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Včera mi přišel mail ze SA, kde jsem se dotazoval na dílenskou opravu rozvodů na 1.2TSI. Odepsali mi, že se to mého vozu netýká, 32KT 2010. Musím zaklepat po 18tis km nemám s autem (motorem) jediný problém, pár problémků nastalo v interiéru (ventilátor, stěrače drnčení dveří), ovšem s reklamacemi nebyl nikdy žádný problém a velice přívětivé jednání servisu (Autopodbabská Praha). Auto používám pouze soukromě.

Tak mám po úspěšné výměně rozvodů, starty jsou teď v pořádku. Pouze mě překvapili, že mi nevyměnili olej a filtr - prý to Škoda nemá jako uznatelný náklad... Trochu nepochopitelné, co myslíte?

To je tedy divné, ne?Při výměně řetezu by se měl měnit i olej a filtr, ne?Nebo byl při výměně v kastrólu a pak šel zpátky?

Tak, tak. Kdyby mi to řekli před výměnou, tak bych si i doplatil, mám najeto cca 13000km a stejně jsem ho chtěl v 15000km vyměnit.

Upraveno od Sranki
prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)

Copak olej, ten problém lehce vyřešíš,pomůžeš si sám. Já jsem si hluboce oddychl,že ten motor nemám.To,co se kolem něj děje, v pořádku určitě není a kdo neměl peníze na lepší,tak klidné spaní taky nemá.......... To se Škodovce moc nepovedlo.

Upraveno od Sranki
prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)

Tak mám po úspěšné výměně rozvodů, starty jsou teď v pořádku. Pouze mě překvapili, že mi nevyměnili olej a filtr - prý to Škoda nemá jako uznatelný náklad... Trochu nepochopitelné, co myslíte?

No to teda hledím ! Mám též po výměně , olej servis bez problému vyměnil.!!!!!! Je to uvedené v servisním postupu této dílenské akce. To slovo "dílenská "mě servisní technik několikrát zdůraznil, o žádnou svolávací akci se prý nejedná......Důležité pro mě bylo že vše proběhlo snad o.k. a servis uvidím až na roční prohlídku. Už to klepu na dřevo....

  • Autor

I já mám olej vyměněný,filtr také-neplatil jsem nic.

To Chrudimák. Co to tu povídáš o lepších motorech??? Co je na něm pane konstruktér tak špatného? Já mám také 1.2 a jsem spokojen. Větší kubatura by mi byla na nic. Kvalita rozv. řetězu je záležitost dodavatele, i když je fakt, že si to měla ŠA ohlídat.

Tak to mě mrzí, docela jsem té výpovědi servisu věřil, že olej Škoda neproplatí. Inu, asi jsem naivní blbec... Nemůžete někdo zjistit, jestli do této dílenské akce výměna oleje patří? Bylo by zajímavé zjistit, že si servis např. zaúčtoval náklady na výměnu oleje u Škody a mě to nevyměnil...

TO maty13:

príspevok č.12

;):palec2:

to chrudimak: Sorry pokud nechceš diesel tak můžeš platit jak mourovatej a v R si nepomůžeš?

mě soft přehráli a mám taky pocit, že to auto trochu zlenivělo. Jinak jak jsem již psal já jsem spokojený. Motor splňuje mé požadavky jak na výkon tak spotřebu. Asi bych si ho koupil znovu... Rozvody se mě netýkají a když přeskočí, tak mám záruku...

tento motor mám teď v Seatu altea XL rv 10/2010, od začátku zlobilo turbo,už je vymněněno a ted se začínáme bavit na téma rozvody, Seat je ale ztoho nějakej hotovej, vše se řeší přes importéra a je to na delší dobu... čekám na Yetiho maj mi ho vyrábět tento měsíc, tak snad už bude s lepšíma rozvodama a turbem, nerad bych zase obíhal servisy i když je to v záruce....

To Chudimák: Koupě mého Yetiho byl fofr a nečekaná akce. Chtěl jsem jiný motor i jinou výbavu. Ale nakonec jsem rád, že mám Yetiho!!!!:) Problémy má na počátku každý motor, když je nový, psal jsem o tom na jiném vlákně. Ano, 1,2TSI není na sportování a má své limity, ale je lepší než HTP, 1,4, 1,6... Ano, nejsem trhač levého pruhu, ale mohu jet důstojně svým tempem a plout jako plachetnice po moři a vzbuzovat pozornost. A hlavně! CÍTÍM SE V YETIM JAKO DOMA. :)

Upraveno od Tygrik

To Tygrik: mluvíš mi z duše. Já mám R, také to byla rychlá akce, cca půl hodina v autosalonu. Auto jsem kupoval aniž bych se v něm svezl nebo o něm věděl něco víc. Jsem ale rád, že ho mám a neměnil bych.

Sorry za OT

Vím o čem mluvíš, Roomstera jsem měl před Yetíkem.

To Chrudimák. Co to tu povídáš o lepších motorech??? Co je na něm pane konstruktér tak špatného? Já mám také 1.2 a jsem spokojen. Větší kubatura by mi byla na nic. Kvalita rozv. řetězu je záležitost dodavatele, i když je fakt, že si to měla ŠA ohlídat.

No a o co ti jde ? Jsi nervozní ? Ty jsi spokojen s motorem 1,2 TSI....To mě těší..... Že je větší kubatura na nic,to je snad vtip ne? Koupil by jsi si 3 válec HTP? Máš pravdu, je to v podstatě stejný,do cíle dojedou oba dva..... Spoustě lidí tady mění rozvody a ty děláš,že se nic neděje...,no tak se nic neděje. U mě se opravdu nic neděje, můj Yeti s motorem 103 kw jezdí bezvadně, už mám 15 tisíc km bez problémů a podle zkušeností s předchozími diesely 103 kw, bude bez problémů i následujících 475 tisíc km, bohužel všechny motory se VW rozhodně stejně nepovedly.Já jsem s motory VW spokojen - mám Yetiho a předtím 3 Octavie a žádnou vadu motoru jsem nikdy neměl-to najedu ročně 30-40 tisíc km a auto držím 10 let (5let ve firmě a 5 let ho mají kluci). Respektive-až na výměnu váhy vzduchu u 66kw za 3,5 tisíce,což jsem přežil v klidu. Tak jsme na tom oba stejně,oba spokojení zákazníci Škody auto ! Mimochodem, konstruktér nejsem, jsem jen člověk,co vnímá situaci kolem a nestrká hlavu do písku. Naprosto chápu nasranost lidí, co šetří 20 let 360 tisíc na auto a pak se klepou strachy,aby jim vydrželo. Tak to se na foru právě řeší. Můžu tě ubezpečit, že to nikomu nepřeji, to bych asi na tyto stránky nelez.

v návodu se píše:

"Upozornění!

Po déletrvajícím vyšším zatížení motoru jej nevypínejte ihned po ukončení jízdy, ale ponechte motor v chodu při volnoběžných otáčkách po dobu asi 2 minut. Zabráníte tak přehřátí odstaveného motoru."

fajn ked sa nad tym zamyslim tak ja urobim priemerne 5 startov za den. ak mam dochladzovat turbo 2 min tak za rok to bude

5x2=10x365=3650min co je 3650/60=60,8hodin a to je 2,5dni v roku pojde auto na volnobeh aby sa chladilo. kolko je to spaleneho benzinu uz nepocitam ani straceneho casu. Skutocne motor pre ludi s pevnymi nervami a dostatkom volneho casu co ja buhuzial nemam

Upraveno od dm29

Dochlazovat turbo musíš u všech turbomotorů, ať je to Škodovka, Audi nebo BMW. Dělám to i u Supa II 1,8 TSI a známý to dělá i u dieselového BMW X1. A tento "ženiální" výpočet je taky dost zavádějící. Jestli nemáš nervy a čas, doporučuji DELI SUPER pro den, který má 25 hodin. Já to tak praktikuji již několik let, takže mám 1h denně navíc, což činí 7h týdně. A víš, kolik je to za měsíc nebo rok! Navíc čokoládka je na nervičky. Takže pokud nevynechám svoji dávku, jsem v poho.;)

MÁM POCIT, ŽE SE TO TADY TROCHU ZVRHÁVÁ, PROTO PROSÍM ZPĚT K TÉMATU A NE K OSOBNÍMU NAPADÁNÍ.

Už jsem psal, že jsem s motorem spokojen, i když někdy bych trošku víc koníků pod kapotou potřeboval. Neměl jsem s ním poblémy a to, že mi vyměnili rozvody, mě učinilo klidnějším. Kupoval jsem předváděčku, jezdil s ní většinou sám ředitel. Než jsem Yetíka koupil, několikrát jsme spolu o voze mluvili. Nelituji, že Yetíka s touto motorizací mám. Co bude příště nevím, možná další Yetík (pro změnu s jinou motorizací).

Upraveno od Tygrik

Tak koukám, že psychiatrická léčebna to jistí post-23-1156182784.gifsmile.gif

ak ma niekto pocit ze svojim prispevkom niekoho napadam tak sa ospravedlnujem pretoze som to tak vobec nemal v umysle

Pisem tu svoj nazor na tento motor tak ako kazdy a kvoli tomu existuju fora ako je toto. Vela ludi tu hladaja informacie

aby sa rozhodli co kupit.

Sam som sa bol s tymto motorom 1.2tsi 77 previest a bol som velmi priemne prekvapeny ako kulturou chodu tak aj krutakom a nizkou spotrebou.

Motor sa vyraba takmer2 roky a SA az teraz vypise "utajenu zvolavacku"...

A neverim tomu ze take problemy ktore sa prejavia po 15tkm sa nedali odhalit uz pri testovani jak konstrukne chyby , tak nekvalitni dodavatelia.

Jedine vysvetleni je ze to ma na svedomi parta konstrukteru HTP ;)

Co sa tyka dochladzovania mame vo firme niekolko 1.9TDI motorov niktore maju cez 260tkm snad nemusim vysvetlovat ze v sluzobakoch sa nikto o dochladzovanie motora nestara. a v tych 11 autach nebolo menene ani jedno turbo.

Spat k mojmu vypoctu . Keby som mal vo firme v autach namiesto 1.9TDI 1.2TSI a vsetci vodici by museli dodrziavat 2min dochladzovanie tak tie cisla by boli este o nieco "zauimavejsie"

Upraveno od dm29

O dochlazování turba se tu už také psalo... Vzal jsem to s nadsázkou, 2 minuty to opravdu nemusí být.... Ale je to opakování toho, o čem se tu psalo. Dochlazoval jsem i Octu combi 1,9TDI. ;) Svoji 1,2TSI dochlazuji hlavně po honění po dálnici cca 30 vteřin až 1 min. Musel bych vyhledat odkaz, který tu někde na foru taky byl. A to se mi teď nechce. To napadání se týká posledních příspěvků. Fakt zbytečná hysterie a nervozita. HTPčko jsem měl taky, asi jsem měl štěstí, ale byl jsem spokojen. Kultivovaný chod, nízká spotřeba po okreskách a ve městě. Horší dálnice. Ano, setkal jsem se i s HTP, které rachtalo...

Nic, jdu si dát DELI SUPER.:kol-34:

  • 2 týdny později...

Mám auto vyrobené 6/2011 prodejce říkal, že žádná svolávačka na něj není a prý je tam už jiný řetěz, který se tam montuje od půlky května....tak nevím

hmm když se dává nový řetěz od května 2011 proč ti co mají auto z podzimu 2010 tak těch se výměna netýká...?

Nevím takhle mi to řekl prodejce....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.