Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Niečo tam bude nie v poriadku naozaj, lebo ak teraz zadám VIN, tak ma hodí úplne mimo do vyhľadávania..

Takže sa v ŠA opäť predviedli.. simply clever

Vloženo (editace)

Mi nehovor ze si retaz nemenil?

Ne nic se nemenilo, vse je puvodni az na tu podlozku u turba. Koupil jsem to jako referencku z MB a mela nalitano 11 900km, nyni mam 42 750km a stale je vse v cajku. To ze jsou problemy s rozvody se vicemene dozvidam z fora :-) A ikdybych mel spatnej retez, tak proc se tim zatezovat.....zaruka 4 roky nebo 120 000km. Do ty doby neni co resit, jen leju benzin a jezdim :-)

Editováno: , autor: Bedou
Vloženo

Dnes po zadaní VIN už nevybehla žiadna zvolávacia akcia.. :kol-32: Tak neviem, asi opäť zavolám do servisu a opýtam sa, či nemajú iné informácie.

Vloženo

Mi nehovor ze si retaz nemenil?

Hele, já mám auto z dubna 2010 a rozvody mám původní... Sám tomu nerozumím. Na garanční prohlídce jsem je upozorňoval a nechal je kontrolovat a jsou OK :rolleyes:

Vloženo (editace)
Bedou[/b]

' timestamp='1335013869' post='1615915']

Ne nic se nemenilo, vse je puvodni az na tu podlozku u turba. Koupil jsem to jako referencku z MB a mela nalitano 11 900km, nyni mam 42 750km a stale je vse v cajku. To ze jsou problemy s rozvody se vicemene dozvidam z fora :-) A ikdybych mel spatnej retez, tak proc se tim zatezovat.....zaruka 4 roky nebo 120 000km. Do ty doby neni co resit, jen leju benzin a jezdim :-)

Alebo ti ich preventivne vymenili este pred tvojou kupou :))

Editováno: , autor: wifizn
Vloženo (editace)

tátova z července 2010 a taky v pohodě, najeto okolo 15.000 km, pracovní 2x tsi a taky v pohodě, najeto okolo 40.000 km

Editováno: , autor: Jar_da
Vloženo

Ve čtvrtek mi měnily podruhé rozvody na autě Yeti 05/10. Najeto 30 tis. Poprvé měněny ve 20 tis. Dne 16.04. vyšel pokyn z MB jak se má celá výměna provádět. V podstatě je to okopírovené z toho co je tu výše nafoceno z vw. Kontrolovali i kryt toho řetězu, mechanik mi ho i vyfotil na mobil a už originál má ty nálitky proti přeskočení takže ho neměnili. Mění se olej i filtr. Auto bylo opraveno cca za 5 hodin.Po drnčení zatím ani památky. Snad je to trochu uklidnění, že ty správné kryty už tam dávali i na jaře 2010 což pro mne je trochu překvapení. Ale foto mne přesvědčilo.

Vloženo (editace)

Já to mám cca 9 tis po výměně a už se tak z deseti startů, "teplých", potutelně ozve.Vidím to na zkrácení intervalu výměny oleje. Jak řídne tak to pomalu dopíná a řetěz mlátí. :kol-47:

To sytic- to příjde, mi to začalo dělat nehorázný cirkus poprvé kolem 20ti.....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo

Docela mazec že pokračuje druhe kolo výměny řetězu po výměně . Má to vůbec nějake řešení , jaká se tam davá sada ?

Vloženo

Ve čtvrtek mi měnily podruhé rozvody na autě Yeti 05/10. Najeto 30 tis. Poprvé měněny ve 20 tis. ... Kontrolovali i kryt toho řetězu, mechanik mi ho i vyfotil na mobil a už originál má ty nálitky proti přeskočení...Snad je to trochu uklidnění, že ty správné kryty už tam dávali i na jaře 2010 což pro mne je trochu překvapení. Ale foto mne přesvědčilo.

Jseš si opravdu jistý, že vyfotil zrovna Tvůj rozvodový dekl? Já co nevidím na vlastní bulvy, tomu věřím asi tolik jako Rádiu Jerevan - proto mě tak sere, že ve spoustě servisů člověk nemá přístup na dílnu, aby se sám přesvědčil co se tam děje s jeho majetkem. Ale pokud je pravda, že máš už od počátku kryt s nálitkem, mám takový pocit, jako by se ve škodofce v určité fázi vyráběly dvě různé verze 1,2TSI - jedna pro fábule/roomy a pravděpodobně i Seat co možná nejdýl = do vyčerpání zásob s krytem starší verze bez nálitků a druhá pro Oct/Yeti a hlavně export do bundesrepubliky = pro Polo, Golf a Audi okamžitě od počátku dodávek s krytem novějším = s nálitky...

Vloženo

Vzhledem k tomu, že jsem na výměnu krytu upozorňoval a než se do toho pustili,tak kontaktovali MB, že žádám výměnu krytu a ty odpověděli, že už tam ten správný kryt je. Mechanika znám myslím, že by neměl důvod mi lhát. Byl jsem ochoten ten kryt si zaplatit sám a poté to vymáhat po MB.

Vloženo

Jakub Nabel: Mám najeto cca. 26 000 km... V zimě občas po startu znělo chvíli auto jako diesel. Tuhle při "teplém" startu vůbec poprvé udělal motor hned po nastartování na asi tak 2-3 sekundy fakt hnusnej bordel, až jsem se vylekal...

Vloženo

Docela by me me zajimalo jak to bude pokracovat. Chyba se stat muze, ale cekal bych ze kdyz uz jednou vymeni retez za jiny tak bude problem vyresen. To jako ze lidi budou jezdit kazdych 10-15 tisic jezdit na vymenu retezu ? A co po zaruce ? Skodovka a celej koncern by se mel stydet. Jen tak mimochodem by me zajimalo jestli Ti co si koupi TSI ted jestli budou mit opet ty stejne problemy.

Jsem sice Skodovkar, ale tohle me opravdu dostava ...

A jeste si casto rikam kdo a jak to testoval, prece nekdo to musel schvalit, s tim motorem se jiste jezdilo, testovalo ?? Nevim nerozumim tomu.

Vloženo

Já si ji ted koupil ale raději se 4 letou zárukou. Tak jsem zvědavej :kol-32: Pokud budou problémy tak půjde do světa ještě v záruce a se škodovkou jsem skončil. Nikdy jsem jinou značku neměl.

Vloženo

Jakub Nabel: Mám najeto cca. 26 000 km... V zimě občas po startu znělo chvíli auto jako diesel. Tuhle při "teplém" startu vůbec poprvé udělal motor hned po nastartování na asi tak 2-3 sekundy fakt hnusnej bordel, až jsem se vylekal...

Počátek konce. Nechtěli mi věřit že to dělá za "tepla". Doporučil bych používat olej max 10tis. Potom už je zničený a nedrží viskozitu a po zahřátí a stečení blbě tlakuje soustavu a nedopne. Proč tam alespoň není nějaká pružina,která by to lízátko přidržela zlehka dopnuté-staticky a ten hydroštel byl na totální dopnutí a tlumení.Po startu by to alespoň neděsilo uživatele, řetěz by měl stálejší tah a nedostával by škubance starty bez napnutí ve volném stavu kdy je povolený(stejně jako volný řetěz na kole...)

I když, tak se aspoň přijde na potíže než aby padaly přetahané rozvody. Všechno jsou to stejně jen teorie jako ten motor samotný.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...