Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

řekl bych, že budeš mít vše inovované, výrobce tam těžko bude dávat vadné sady řetězů...dle mě se tyto problémy -teda s řetězem.. týkaly prvních kusů... ovšem těžko říci, nepracuji ve vývoji v MB, takže nevím, jak na tom teďka jsou.. otázka je, jestli se problémy týkaly jen materiálu, nebo konstrukce motoru, jako takového.. pokud konstrukce jako takové, tak je to dost průser...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mam najazdeno zatial 600 km ale spotreba je 6.1 litra a to 90 % mimo mesta,nie dialnica , 50-60km/h obec ,80-100 mimo- POHVOLNE PRIDAVANIE. Dufam ked si sadne tak na spominanu spotrebu dostanem SAMOZREJME DSG. Na buduci tyzden sa chystam cez Madarsko do Basel a potom cez Nemecko a Čechy domov, aby som to zabehol tak dam poznatky o spotrebe.

Editováno: , autor: harmis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotreba 5,3 kombinovana najazdene 10000, počkaj ked budeš mat najazdene viac ako 2000 tak pojde spotreba o 0,5 litra dole.

Chlapi 1,4 16 V spolahlivy motor ale za zenitom. TSI dobrý nový motor ma muchy- musíme si priznat, takze toto vlakno som zakladal aby sme prediskutovali skusenosti a poznatky. Doslovne kydanie aky je jeden motor suprovy a druhy o nicom o tom to tu si myslim ze nie je.

Takze nemenovane osoby, Váš subjektívni názor poznajú hádam všetci clenovia fora.

Myslim ze všetci dotknutý vieme ake su problémy a snad vieme ako ich máme riešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spet k teme.. tohle jsem vyčetl na jednom foru , kde se řeši rachtani TSi

tento motor se použil do série "měkký" řetěz, který tento jev bohužel vyvolává a není auto, kde by se toto neobjevilo.

Následovala okamžitá návštěva servisu, kde jsem se hnedka objednával na výměnu i s požadavkem na změření vůle v rozvodech - jen pro zajímavost.

Musím konstatovat, že pokud bych Yetíka ještě chvilku s tímhle problémem "trápil", tak by to asi zrovna moc dobře nedopadlo. Předepsaná vůle v rozvodech je cca 30 - 35 mm po ujetí 17 000 km. Na mém vozidle však byla naměřena vůle téměř dvojnásobná - krásných 62 mm.Technik v servise mi řekl, že se motor může potkat při přibližně 75 - 80 mm

zdroj-http://moje.auto.cz/Vojtechino/yetik.html

Každopádně pro všechny "jedna dvojkaře s datem výroby do KT 45/2011" - pokud uslyšíte povědomé zvuky od rozvodů, neváhejte navštívit servis, nevím, jestli by to nemilé překvapení v podobě potkání se motorových částí stálo za to :-)

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenom na okraj k 1.4 - neni pravda, zeby se prodavala jenom u nas a na slovensku. je na mnohem vic trzich a je pravda, ze v akci family byl mimo jine kvuli extremnimu zajmu o tsi. jeho opetovne nasazeni bylo dokonce i v podkladech k faceliftu. stejne tak se pofacliftu neprestal vyrabet motor 1.6/77kw, ovsem s eu4..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevim miky... ten, kdo tsi má, tak je jistě uchvácen zátahem, spotřebou, možná maximálkou, nízkým obsahem.. ten, kdo tsi nemá, tak mu to může být celkem jedno.. obecně si myslím, že lidi zde na foru asi ví, nebo min. tuší, jak tsi může jet.. zase bych z něho nedělal nějaký super motor proboha, je to prostě 1.2 s turbem.. asi to pojede líp než 1.3 ve felde, co ty na to...kol-27.gif až se za pár let projeví, že běžně najede 200 tisíc bez problémů a bude spolehlivý a ne, že budeš muset vyměnit pul motoru, tak to bude super motor.. něco jako Tdi 66kW, který má klidně běžný nájezd 300 tisíc a stačí mu sem tam váha vzduchu a jedno- dvě turba...

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

galeo, já přesně vím, na co reaguju.... chtěl jsem povedat to, co sem povedal... co se ti an tom jako nezdá... že tu ten zázračný motor nevytahuju až donebes, ale pořád hodnotím dosavadní všeobecné informace?? nebo tu budete peskovat každýho,který bude vkládat jiné příspěvky, než určuje všeobecná nálada?? myslím, že je zapotřebí ten motor hodnotit objektivně.. hlavně mi tu nepište zase o tom, jak jsem strašně zaujatý.. nejsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jsme opět u toho. Problémy. Ty jsou ale hlavně kvůli rozvodům, což se dá snadno vyřešit. Já s 1.2 jezdím a proti 1.6 nebo 1.4 je to o něčem jiném. Bohudík. On to totiž dobrý motor je, řekl bych moc dobrý. Chyba je pouze v materiálu rozvodů. Ale 100x omílané už tu bylo. Turbo - mají ho i ropáci a funguje. Spořeba - mám dlouhodobou 6,0L. Město a venku. Na tak těžké auto jakoYeti nádhera. S 1.6 nemyslitelné. Olej nežere. Odhaduji 1,5 dl na mých 15 000 km. Zátah od nízkých otáček - paráda. Nemusím ho točit a to se mi líbí. Není to pilka na dřevo. I když mi je 59, tak jezdím na mašině Suzuki DL650 V-Strom. Dvouválec vodník.Taky zátah od nízkých otáček. Opět paráda. A protože nemám rád vysokootáčkové 16 - ventily, proto se mi líbí TSI. Parkuji venku pod přístřeškem a myši mi kabely nezničily. Takže blbost. A ještě něco, je to nový motor, ano, občas problém, ale má něco do sebe a to hodně. MPI je pri němu chudák, bohužel. Tak asi tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

galeo, já přesně vím, na co reaguju.... chtěl jsem povedat to, co sem povedal... co se ti an tom jako nezdá... že tu ten zázračný motor nevytahuju až donebes, ale pořád hodnotím dosavadní všeobecné informace?? nebo tu budete peskovat každýho,který bude vkládat jiné příspěvky, než určuje všeobecná nálada?? myslím, že je zapotřebí ten motor hodnotit objektivně.. hlavně mi tu nepište zase o tom, jak jsem strašně zaujatý.. nejsem.

Objektívne môžeš hodnotiť pocity z jazdy, keď s týmto motorom budeš jazdiť.. nič viac som tým nechcel povedať ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen stručně - když vezmeme první pocity a odmyslíme si sekundární efekty zaviněné nadměrným katováním kostů, přicházející velmi záhy po nevelké porci najetých tkm, je ten motor VýBORNEJ. Táhne, není vybíravej na otáčky, umožňuje minimalizovat náklady na pojistné za povinné ručení při velice zajímavých cenových podmínkách provozu... A byl by výbornej dál, kdyby... Jenže kdyby byly v (_!_) ryby, nemusel by třeboňskej regent Jakub Krčín se Štěpánkem z Netolic stavět v Čechách tolik rybníků. Je to na výrobci, aby se pochlapil. Pokud se povede "dětské nemoci" vychytat jako u HTP, bude to agregát, za který nebude ostuda zaplatit.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To kdyby není tak docela pravda. Problémy mají i MPI. Jenomže jiné, takže to sem nepatří. Na auto je záruka a v té se dají rozvody vyměnit. Jinak nevím o žádném jiném větším problému. Rybník - nerybník, ale je to tak. Jednoduše přiznejte, že MPI je za zenitem, nebo pro někoho archaika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud tím "MPI" motorem myslíš 3x uloženou kliku a OHV, pak ano, souhlas, má zenit DáVNO (minimálně 30 let) za sebou. Tenhle motor se neměl objevit už ani v šáde, natož ve favoritech. Pokud ale označení "MPI" vztahuješ i na "DOHC šestnáctiventily", pak se s Tebou budu hádat. Srovnáváš tím totiž do jedný řady nesrovnatelný - jako bys porovnával beneli s dehtem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...