Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Záruku mám do 10 měsíce 2012 a při startu to cca 2-3 sekundy jakdyby cvaká a potom dobrý,takže pro jistotu bych to chtěl vyměnit..

Tak to zkus zhruba k tomu 10/2012 vydržet- nebude-li se to zhoršovat. Nereklamuj 2-3 vteřiny- bere se to za normální a v návodu je to taky podobně psáno jako natlakování či co(jako hydroštely ventilů samotných)... Snaž se to kolem garančky, u některých VINek se nedělá automatická výměna oleje- prý není třeba. Kéž by to u mne bylo 2-3 vteřiny. Před garančkou ve 30ti to práskalo až 30 vteřin.Jak zastudena tak zatepla... Výměna je za mnou už 6000km a good. I když jsem dostal "kuloární" informaci že teď ty řetězy jsou o článek kratší.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten samy problem se studenymi starty, nekdy i kdyz je motor teply, velmi hlucny drncivy zvuk, pri prerazovani ci vyslapnuti spojky jdou otacky velmi pomalu na tech 10k s drncivym zvukem , po urcitych km nebo case to prestane, je to strasej zvuk, moje auto je vyroby 11/2010 kdyz sem to chtel reklamovat pri garance na 30t tak mi bylo receno ze prehrali soft a ze by to nemelo uz delat, ubehl po nem tyden a uz se to zase deje, tak nevim, nejhorsi je ze nevim ani jak to tam mam vysvetlovat , kdyz to chci ukazat tak samozrejme jako na potvoru to pred nima nedela... slysel sem ze to zrejme bude na vymenu rozvodu ale ne od nich

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak jsem psal 16.3.2012, že se mě na to auto přijedou podívat ze Škodovky a se dostavili. Závěr servisního technika byl, že se jedná o běžný projev motoru. Po mé další intervenci na lince péče o zákazníky, kdy jsem reklamoval to, že tam mám vyjádření rachocení při studeném startu, ale technik se nevyjádřil na to, že jsem do reklamačního protokolu uvedl, že se mě to stává i při teplém motoru (naštěstí ten zvuk zdiagnostikovali-slyšeli v servisu). Včera mě volali ze servisu, že Škodovka rozhodla, že mě vymění motor, ale teď čekám ještě na oficiální vyjádření ze Škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam už mám novú rozvodovú reťaz aj s napínakom (opravnú sadu) asi pol roka a v zime v tých mrazoch mi to pár krát pekne zarachotilo ale teraz jak sa oteplilo tak zrazu nič štarty sú v pohodičke tak neviem čo s tým či to ísť reklamovať alebo čo...teraz pred týždnom mi tam dávali tú podložku pod turbo v rámci akcie lebo som bol reklamovať drnčivý zvuk pri rozjazde studeného motora a pomohlo to už to nedrnčí akurát sa mi zdá že po tej výmene rozvodov a už mi asi tri krát nahrávali nový software motora aj naposledy pri tej podložke museli nahrať nový software tak sa mi zdá ako keby motor už neťahal tak ako ked bol nový...neviem či sa mi to len zdá že som si už zvykol na ten ťah ale už mi to pripadá že to tak neťahá....môže to byť tým softwarom alebo žeby znova tá reťaz spomalila reakcie motora?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Taky si přidám trošku do mlýna. Auto kupovaný 9/2010 (vyrobeno tentýž měsíc). Po 6000 km tekl proudem olej z filtru sání (od turba až k filtru), opraveno výměnou nějakého ventilu. Od 8/2011 rachtavý zvuk při startování a volnoběhu, bez toho jestli jde o teplý nebo studený motor. Reklamováno, "opraveno" upgradem jednotky. Nakonec mi tento problém opravili v jiném servisu výměnou rozvodů. Nyní sem byl v servisu přezouvat a namontovali mi tam v rámci akce 24W6 onu kouzelnou podložku - výkon auta je ale pryč... Auto netáhne tak jak táhlo před opravou. Nemáte s tím někdo stejnou zkušenost? Prostě mám pocit, že ta podložka mění nastavení turba a díky tomu to nejede jak to jelo.. dá se to reklamovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obavam sa,ze inzinieri SA chcu silou mocou predlzit zivotnost motora a jeho sucasti a tak radsej softverovo znizia tah motora aby nebol tak zatazovany. Myslim,ze reklamacia nepomoze. Bolo by fajn,keby po tychto SW aktualizaciach niekto zmeral skutocny vykon 1.2 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem tu o tom psal v jiném tématu, po updatu SW je pocitově tah nižší - mělo by to být kvůli menšímu namáhání rozvodů a turba. Nový SW se nahrává při výměně rozvodů a turba (nebo jen podložky) automaticky. No, elegantní řešení. :D Ale životnost to asi prodlouží, jen na úkor toho "tohle je fakt jen jednadvojka?!". :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čeká to každého, je to jisté jako smrt. :D Dílenská akce (které se nelze vyhnout, pokud jezdíte do autorizovaného servisu na prohlídky) s podložkou u turba obnáší i nový SW - jinak by pak systém hlásil neustále chybu motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, to vysvětluje, proč jsem při přehrávání SW a vkládání podložek pod turbo dostal jako náhradní auto Fabii HTP. Bez P. Jen P. Za 1400 Kč na den žádné terno. :D Asi to bylo schválně, abych pak neremcal, že mi ukradli kus motoru. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čeká to každého, je to jisté jako smrt. :D Dílenská akce (které se nelze vyhnout, pokud jezdíte do autorizovaného servisu na prohlídky) s podložkou u turba obnáší i nový SW - jinak by pak systém hlásil neustále chybu motoru.

Viš samurai,sám jsem zvědav co z toho bude - vzhledem k tomu,že nějakou podložku už tam mám! A jestli zhruba před měsícem,kdy ji tam servis namontoval,nahráli nový SW,tak to nebylo nijak poznat! Ale to já nevím,co se s tím autem v servisu přesně dělo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věř mi, že bys to poznal. Bylo to v době, kdy se o tom nic nepsalo (dávali mi podložku kvůli EPC a nouzovému režimu, ne kvůli dílenské akci) a poznal jsem to hned po vyjetí...

Možná ti tam dají ještě jednu - příkaz zněl jasně, dát podložku za každou cenu. :D Po dání podložky by se měl aktualizovat SW, už jen kvůli tomu, aby motor stále nehlásil chybu. Hlavní rozdíl ve výkonu je poznat na trojku při plném plynu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm,to je fakt divný,tu podložku jsem tam dostal ze stejného důvodu jako ty a skutečně není na výkonu motoru nic poznat. :kol-32: Zato dnes jsem jezdil funglovkou 1.4 16V (najeto má jen cca1100 km) a to je sakra rozdíl oproti TSI. Jsem se málem ani nerozjel. :scooter::smich: :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že jsem dostal nový software vím jistě - při nahrávání jim to spadlo a zablokovali mi ŘJ motoru. :D Na opravu potřebovali radu ze Boleslavi, trvalo to asi den... Mně na tom HTP překvapilo, jak dobře jede na jedničku - to mi u TSi vadilo, že ta jednička byla taková... jak to popsat... jako bez turba... Ale zbytek byl u HTP tragédie a to jsem jezdil jen ve městě, stále jsem čekal kdy sepne turbo. :D Tak třeba rozdíl nepoznáš, to bude dobře pro tebe, uvidíš po výměně, třeba je tam zatím jen menší podložka, při které se nemusí aktualizovat SW... Každopádně pro dnešek dobrou noc. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Zato dnes jsem jezdil funglovkou 1.4 16V (najeto má jen cca1100 km) a to je sakra rozdíl oproti TSI. Jsem se málem ani nerozjel. :scooter::smich: :smich:

Atmosférická 1,4 16V je odspodu hlavně zezačátku líná jak veš a to tím víc, čím je "syrovější". Nájezdem se to zlepšuje, motor "zraje" jak víno a nad 30000 km už není problém se rozjet i s částečně naloženým autem jen na volnoběh jako s dehtem. Pořád ale to je pod 2500rpm "líný jak pes"... :D :D :D ...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nahratim noveho SW sa mi spotreba javi stale velmi dobra.Takze tu bude asi vsetko ako pred tym. Ja nejazdim na plny plyn,takze ani ten ubytok vykonu som nepoznal. Ak nejaky ubudol,mozno to je placebo efekt a nie turbo efekt :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...