Prosinec 28, 201311 r Zdravím a děkuji za Tvé tel. č., určitě se po svátcích ozvu a když by jsi mě vyřešil tu mou zatracenou kontrolku budu velmi rád a jak by jsi viděl rozvody? Jak časově a finančně, tím myslím samozřejmě práci, vč. materiálu. Zatím dík.
Prosinec 28, 201311 r Zdravím a děkuji za Tvé tel. č., určitě se po svátcích ozvu a když by jsi mě vyřešil tu mou zatracenou kontrolku budu velmi rád a jak by jsi viděl rozvody? Jak časově a finančně, tím myslím samozřejmě práci, vč. materiálu. Zatím dík. Ahoj neni problem,rozvody hračka.Zavolej mi klidně zítra a vše probereme.
Leden 7, 201411 r Prosím tě pokouším se Ti dovolat, ale nějak se mě to nedaří. Chtěl bych se s Tebou domluvit na ty rozvody a kontrolku. Nevím zda nejsi někde mimo ČR, nebo máš jiný tel., ale vyzvání to. Budu to zkoušet dál a jestli by jsi mě provolal až budeš mít chvilku, tak já Ti samozřejmě zavolám nazpět. 776 622 522. Dík.
Březen 23, 201411 r zdravím...mám problém. píše to emise do dílny,, turbo žádnou vůli nemá ale když sešlápnu na podlahu plyn tak auto úbec netáhne a když sešlápnu tak je hlučnější motor stalo semito dneska měl sem na rysce málo oleje a dolil jsem a furt nejede na diagnostice jsme vymazaly chybu a furt to je stejný..prosím o radu děkuji (superb 2004 120kw) Upraveno Březen 23, 201411 r od malboross
Březen 23, 201411 r co egr, nemáš ho zaslepenej nebo jen totálně ucpanej, či prasklou hadičku k egr ventilu?
Březen 23, 201411 r co egr, nemáš ho zaslepenej nebo jen totálně ucpanej, či prasklou hadičku k egr ventilu? no podívám se na to uvidíme. díky
Březen 23, 201411 r Jakou chybu jste vymazali? Podle toho se to dá poznat... Nanapsalo to lambdu nebo váhu? Zaslepení egru na to vliv nemá... Upraveno Březen 23, 201411 r od SUP1
Březen 23, 201411 r vlastně zaslepení hází kontrolku motoru a píše špatné vedení výfukových plinů a né emise do dílny, sup má pravdu
Březen 24, 201411 r Zaslepení EGR u V6 tdi je pitomost nejvetší,motor jde tvrdě pač se tím zvýši vstřikované mnosžství v důsledku omezení zpetných výfukových plynů do sání. Každá V6 tdi postavená na EDC s flashí 800BT tzn BDH,BDG od roku 2003 výše s el klapkou sání má diagnostiku EGR AKTIVNÍ !!!!! takže se po chvíli Emise rozvítí a sním kontrolka motoru. Upraveno Březen 24, 201411 r od Satas
Březen 27, 201411 r Zaslepení EGR u 2,5 chybu nehlásí dokonce žádnou... Učit,Učit,Učit a pak učit....
Květen 13, 201411 r Takže problem EGR je vyřešen za 3 minuty co jsem vůz od kolegy výše zavezl na dílnu!
Květen 13, 201411 r Proč tak velkým písmem? A proč tedy tak "skromě"? Upraveno Květen 13, 201411 r od SUP1
Květen 16, 201411 r Zdarec, tak jak Satas řekl a napsal, tak taky udělal. Kontrolka už nesvítí . Doporučuji. Fakt autorizáky ať max. prodávají nová auta. Škoda peněz u nich za servis.
Listopad 12, 201410 r Ahojte neni to ten ERG u 2.5 TDI taky se mi to ukazalo EMISE DO DILNA ale jek sem natankovak levnějši naftu a malo otaček a jak jsem natankoval kvalitni naftu atk to zmizlo je to nekvalitni palivo u 2.5 TDI se musi brat nejlip u SHELL ANEBO BENZINA mam to vyskoušene.
Listopad 13, 201410 r Že by zrovna Shell mělo kvalitní naftu, to se říct nedá. Rozhodně zase lepší, než nějaká zapadlá vesnická benzinka, nebo ONO. Dvaapůle chce prostě honit a honit. Žádné podtáčení, ale pěkně jí šlapat po krku a to furt, jen ať se turbo točí, motor maže a z výfuku bordel lítal (a nezasíral se sazema, atd.). Znám spoustu lidí, co jezdí na hranici volnoběžných otáček-špatně. Pak znám spoustu lidí, co hupsnou do auta a za studena céres-špatně. To byl příklad dvou typů špatných řidičů. Když si necháš 2,5 pěkně ohřát ze studena a pak ho nepodtáčíš, tak se nemá takřka co pokazit. A to platí i po jízdě-nechat vydejchat, klidně pár minut a pak vypnout. Tím jsem chtěl pouze říct, že na naftě ani tak co se týká této poruchy nezáleží, ale na dlouhodobém stylu jízdy Upraveno Listopad 13, 201410 r od SUP1
Listopad 18, 201410 r Zdravím Vege, mám naprosto stejný motor 2,5 ccm, 120 kW, r. v. 2004 a svítila mi také tato kontrolka motoru a hlášení emise do dílny. Po servisu u Satas je to vyřešeno. Obrať se na něj, také Ti sem psal příspěvek a pokud bude mít čas, myslím že Ti problém vyřeší.
Březen 7, 201510 r Jak jste nakonec vyřešili ty "emise-do dilny"? Mě se včera v autě vybila baterie, tak jsem jí nabil a dal jí do auta a teď mi svítí taky kontrolka motoru a vypisuje mi to to samé. A na diagnostiku se dostanu nejdříve za týden
Březen 30, 201510 r Ahojte Kluci. mam jen takovy dotazek. namnoha videich vidim ze klukum na 2.5 114kw sviti pri startu kontrolka motoru a po nastartovani zhasne. ale me to ani na 1.9 ani na 2.5 nikdy nesvitilo. komu z vas to tez nesviti? Upraveno Duben 2, 201510 r od JanSuperb
Duben 2, 201510 r Ahojte Kluci. mam jen takovy dotazek. namnoha vydeich vidim ze klukum na 2.5 114kw sviti pri startu kontrolka motoru a po nastartovani zhasne. ale me to ani na 1.9 ani na 2.5 nikdy nesvitilo. komu z vas to tez nesviti? Svítí to u 2.5 tdi pouze u motoru s elektronikou EU4 tzn BDG,BDH.U 1.9 to samé.
Duben 13, 201510 r Tak stále čekám na diagnostiku, jinak dneska ráno když jsem auto vezl na servis, tak jsem nastartoval a ozval se zvuk jako když se vyndá špunt z vany a odteče voda.... následně zmizel nápis EMISE DO Dílny a i kontrolka motoru.... Setkal se s tímto už někdo?? Díky tak chyba zní škrtící klapka - bez signálu Upraveno Květen 1, 201510 r od Anry0350
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.