Přejít na obsah

Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim


pery.a

Doporučené příspěvky

Před týdnem se mi stalo úplně to samé.Seklo se mi turbo a olej zalil pres IC valce.IC i turbo už jsou na cestě,ale...zajímalo by mě,jestli bude stačit hadice vyčistit a dolít olej co chybí,nebo se musí vyměnit? A půjde pak ten normálně nastartovat,po výměně turba a IC,vyčištění hadic,nebo mě elektronika nepustí třeba přes emise? (asi se bude vypalovat zbytek oleje).Než jsem totiž zjistil v čem je problém,tak mi ve škodovce tvrdili,že mi zamrzla nafta,že mi asi chcíplo čerpadlo v nádrži......tak jestli tam nešla ta nafta,protože ŘJ si řekla,moc kouří,zavřu naftu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při každé výměně turba za nové by se olej měl měnit. Já ho před touto závadou měnil asi týden na zpět, takže byl nový ale neriskoval jsem a dal jsem zase nový + filtr. S tím zavřením nafty ti neporadím já jsem olej ve válcích asi neměl, sání bylo sice zasr...é ale jen od EGR a né od oleje.

Spíše mám jiný problém, přední náprava mi vydává nějaký divný zvuky jako když houká sova (dlouhý táhlý zvuky), nevíte co by to mohlo být. A taky když řadím, motor si jakoby odfoukne (mohlo by to být že mám novou spojku a setrvák?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Mě Google Chrome napíše Jejda.... ale díky za snahu

EDIT:

Já bych to viděl na zasviněný naklápění lopatek v turbu. Eventuelně porouchaná podlaková baňka ovládání turba, ventil N75, nebo spuchřelý podtlakový hadičky. Tipoval bych to skoro 100% na jednu z těchle věcí. Měl jsem to samý. Stačilo vypnout zapnout klíček a jelo to zas dál. Nevím odkud jsi, ale tahle firma http://www.turbosport.cz/kontakty.html to opravuje asi za 4000.

Díky za názor. Moc tomu nevěřím. Jezdil jsem od té doby doteď v podstatě bez problému. Teď se to zase začalo objevovat. Takže, že by se to naklápění lopatek odsvinilo samo a teď už zase zasvinilo, se mi nezdá.

EDIT2:

Ano, nenapsal jsem tu jak jsem to vyřešil a to úmylsně. Zaprvé to byplo proto, protože jsem to, jak jsem závadu odstranil, chtěl vykecat pouze tomu, kdo bude mít stejný problém jako já a bude mít opravdu zájem, tak mu pošlu emaila. Jinak i proto, že když jsem chtěl na toto téma poradit já, tak mi nikdo neporadil a ještě jako bonus mi nějaký dobrák můj dotaz zamkl a byl jsem tak kde jsem začal - v prdeli (sorry). A to mi napsal, že mám hledat. Hledal jsem asi měsíc, ale na tuto závadu co jsem popisoval nikdo řešení neměl. Tak že, kdo bude mít zájem poradím, asi to vypadá že chci být důležitý, ale ne tím to fakt není. Jen mě toto odhalení stálo nemalý peníz a nemíním tady pak číst argumenty, že je to úplná blbost.... Mě to funguje a nic za to nechci........................

No já bych taky docela rád věděl, jak jsi to odstranil :kol-26: . Sám jsem při znovu hledání tohoto problému našel svůj příspěvek :kol-28: a divil jsem se, že tu jsou nějaké komentáře. Tenkrát tu nic nebylo a že by mi po příspěvku jiných přišel nějaký email, tak to ani náhodou. Teď jsem si obnovil heslo a řekl jsem si, že to sem musím nějak zpřipomínkovat. Třeba to pomůže jiným.

Našel jsem super článek: http://www.fcd.eu/st...2&comment=story

který v podstatě popisuje moji závadu. Snažím se na ty borce nějak nakontaktovat ale zatím bez úspěchu.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek! Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravím, 

 

Auto ztratilo výkon, a strašný kouř z výfuku.. Po chvilince mi to začalo psát. Tlak oleje vypněte Motor.

 

Po napíchnutí na Vag to hodilo tyto dvě chyby..

 

16502 - cidlo teploty chladici kapaliny (G62)
P0118 - 000 - signal prilis velky
info o závadě:
Otáčky: 3024 /min
Kroutící moment: 124.0 Nm
Rychlost: 141.0 km/h
Výkon/klapka: 44.3 %
Napětí: 14.44 V
Provozní stav: 00101000
Teplota: 44.1*C
Teplota: 36.0*C

16683 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno
info o závadě:
Otáčky: 2646 /min
Kroutící moment: 150.0 Nm
Rychlost: 43.0 km/h
Výkon/klapka: 92.9 %
Napětí: 14.06 V
Provozní stav: 00101000
Tlak: 2029.8 mbar
Tlak: 744.6 mbar

 

Nemáte někdo stí zkušenost? 

Ale asi to bude turbo, nebo něco jiného ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výkon, kouř, olej vypadá to na 95% na havárii turbodmychadla. Kdyby byl jen pokles výkonu, tak by mohli být zatuhlé lopatky, ale takto je to oprava za pěkných pár tisícovek!  Možná pro zvědavost, kolik to mělo najeto, byly nějaké opravy, chip, pískalo turbo atd.

 

Havárie turbodmychadla se tu už řešila dostatečně, hledej.

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rok výroby, s filtrem pevných částic, olej jsi měnil po 15, 30 tis.km?

 

Pokud je to turbo, máš to zanesené od oleje, musíš vyčistit zpětně vedení plynů, sundat vanu, vyčisti koš, vyměnit turbo, pročistit tlakové hadice, a pak ještě výfuk, taky bude pěkně od oleje, jak se tu mnohokrát psalo, je to drahá sranda…

 

Jak moc jsi si jistý těmi 190 tis. km, někde jsi tu řešil, že jsi od prodejce nedostal ani tu zelenou 10 denní značku, to nebudí dobrý dojem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 10 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Chalani, je toto zatuhnuta regulacia turba? A ako sa da z podobneho grafu odcitat, resp. urcit zla vaha vzduchu? (ak to teda vobec ide...) BXE, 361 000 km, povodne turbo...

 

attachicon.gifgraf.png

Cau, presne to same mam co  Braien20 a Martttin to by me taky zajimalo :kol-17: , logy nemam ale neni problem zmerit, pada mi do nouzaku uplne nahodne, nezalezi na stylu jizdy ani na rychlosti pokazde to prijde v jinych podminkach ale nikdy ne kdyz tomu dam plnej kotel 3 130 4 165 5 220 a nic. Vymazu pres vag chybu chvily je klid treba 300km a pak zase to padne  :help: auto je ciply od novyho tj 8let. Nikdo ntu neraguje, budu muset poresit teda sam pak napisu na co sem prisel, mam objednanej druhej vag zmenim spicky v aktualni mape + vyzkousim nekolik 100% map a uvidi se... ale mam pocit ze bude zasrate turbo usazeninami, erg ventil, klapka chodi ocisteno.

Editováno: , autor: tomio3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, 

chci se s váma poradit ohledně problému co se mi stal na pracovní cestě. Jedu na dálnici cca 140km/h mám nohu na plynu a z ničeho nic (žádná rána, škubnutí, mechanické cvakání, cokoliv nějak zvláštního) to začalo samo od sebe zpomalovat a vůbec to netahlo, jak kdyby to ztratilo polovinu koní po cestě. Byl jsem cca 40 km od cíle, tak jsem to dojel, auto bylo líné, ale jelo to. No a vůbec nevím čím to je, jelikož jsem týden na SVK auto bude celou dobu stát, chci se zeptat, čím to može být? A jestli s tím můžu potom jet domů, což je cca 250km, kde mám své mechaniky. 

 

Jako měl jsem první názory, že to může být turbo (ale žádné pískání, divné zvuky nebyly a ani nejsou) a pak třeba vstřikovače... 

 

Je to 2005, 1.9 TDI PD, najeto cca 255 000.

 

Díky za názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel jsem na diagnostiku po cestě k mechanikovi projel auto na dálnici, střídal jak klidnou, zatěžovací jízdu a turbo šlapalo a do žádného nouzového režimu auto už neskočilo. Po napojení na diagnostiku to napsalo "Regulace přívodu vzduchu do turba". Může to být prý jednorázové vyhození do nouzovky a pak bude klid a nebo se to taky može opakovat, uvidíme.

Máte s tímto někdo zkušenosti a jak to u vás případně dopadlo? 

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu tady dlužím info jak jsem problém vyřešil. Je to už delší dobu ale nakonec jsem auto dal do autorizovaného servisu. Výsledkem bylo, že je vadný snímač tlaku vzduchu – výměna. Celkem cca 3h práce. Cena celkem 3400,- z toho snímač tlaku 1500,-

Jezdilo to úplně perfektně nicméně po určité delší době to šlo opět do nouzáku. Tak jsem to dal opět do servisu. Přišly nakonec na to, že jeden z pinů v konektoru byl zřejmě dříve opravovaný/vyměňovaný a to za nějaký nevyhovující kvalitou (už si přesně nepamatuju). Navíc tím že ho dříve měnili, tak ten kablík zkrátili a ten pak byl dost našponovaný. Každopádně ten pin vyměnili a kablík prodloužili a od té doby už to běhalo bezchybně. Je otázka, zda náhodou ten původní snímač tlaku tedy nebyl v pohodě ale upřímně mi to bylo úplně jedno. Byl jsem štastnej, že to bylo konečně vyřešený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Cau, presne to same mam co  Braien20 a Martttin to by me taky zajimalo :kol-17: , logy nemam ale neni problem zmerit, pada mi do nouzaku uplne nahodne, nezalezi na stylu jizdy ani na rychlosti pokazde to prijde v jinych podminkach ale nikdy ne kdyz tomu dam plnej kotel 3 130 4 165 5 220 a nic. Vymazu pres vag chybu chvily je klid treba 300km a pak zase to padne  :help: auto je ciply od novyho tj 8let. Nikdo ntu neraguje, budu muset poresit teda sam pak napisu na co sem prisel, mam objednanej druhej vag zmenim spicky v aktualni mape + vyzkousim nekolik 100% map a uvidi se... ale mam pocit ze bude zasrate turbo usazeninami, erg ventil, klapka chodi ocisteno.

Cau, tak jen v kratkosti se podelim jak sem vyresil muj problem s padanim turba  chybou na maxidotu emise do dilny + P299 diagnostika ... Navstivil jsem servis skoda popsal problem,,  merily logy, tlaky atd,, kontrolovali snimace hadicky a diagnostika jim pryc nic konkretniho nerekla erg ventil a turbo pry jak novy... Protze jsem potreboval jezdit dalky kvuli praci, po navsteve servisu jsem si koupil kablik na chip tuning a prehral jsem puvodni chip na origo mapu pro mou jednotku. poznamka pry to ve skoda servis ani neumi coz nechapu a nekam ji na prehrani posilaji mi bylo receno. Auto sice tak netahlo a vypadalo to nadejne ale padlo mi asi jeste po dalsich 500km 2x. Usoudil jsem ze kdyz to neni turbem, cidly, hadicky, ani chipem ze bude problem 100% v palivu,  Nafta byla maxmotion koupena v Brne plna nadrz,,,, Vyjel jsem nadrz do 0 a vzal na agip na zkousku 10l . turbo nepadlo, vzal jsem dalsich 20l na benzine vervu a nic, zadny pokles vykonu nebo padnuti nouzaku..Napich na svou diagnostiku autoscan bez chyb. Protoze jsem zvykli na vysi vykov nahral jsem upravenou profi mapu se 100kW kdy motor pekne tahne jako benzin motor az do maximalnich otacek 4800 a ma nizsi spotrebu. Na tdi velmi zajimava mapa co jsem zkousel ostatni tuning i origo mapy po dosazeni 3500 vykon a tah motor ztrati jde dolu, Ted jsem spokojenej najel jsem 5000km od ledna jak auto tahne paradne, super pri predjizdeni. Takze zaver vybiram kde natankovat kvalita nafty muze delat ruzne problemy a omv me docela prekvapilo.  ;)

Editováno: , autor: tomio3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím chlapi,

Dnes jsem jel domů, odbočím na křižovatce, šlápnu trochu na plyn a najednou slyším zničeho nic "sanitku" tak se dívám a nikde nic až jsem šlápl víc zjistil jsem že je problém u mě v autě, vůbec nejede, ale maxidot nic nehlásí, žádná chyba. Zatím jsem prohlídl potrubí co je vidět po otevření kapoty, protože mě napadlo že vyskočila nějaká hadice, ale při letmém pohledu nic nenalezeno. Jinak je to houkání na volnoběh skoro neznatelný a stupňuje se sešlápnutím plynu, a když šlápnu víc je slyšet takovej jakoby svist vzduchu (vyšší pisklavější tón) a aktuální spotřeba se i při šlápnutí drží dost nízko.

Něco podobnýho se mě už stalo, auto nejelo, nouzák to nehlásilo, ale nebylo slyšet to houkání... Problém byl tehdá ve vadném snímači na potrubí (ten vepředu na potrubí co je vidět když se oddělá kryt motoru) a aktuální spotřeba byla taky dost nízká. Podle servisky byl měněný už jednou u původního majitele. Mě ho měnili před 2 roky, ale dali tam nějakej starší z vrakoviště. Chci se tedy zeptat, než se s tím někam dostanu, může to být zase tím snímačem?

Editováno: , autor: jirka mz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Ja mam rovnaky problem. Idem niekho predbehnut, alebo sa poriadne rozbehnut a ejha. Ako keby som stratil polovicu koni na ceste. Stava sa to velmi nepravidelne, z toho usudzujem, ze vadne turbo nebude. Mam podozrenie na podtlakovu regulaciu turba. Lebo som si vsimol, ze jedna hadicka je trochu odreta. Chystam sa to skontrolovat nasledovne: Dam dole hadicku, jeden koniec strcim do pumpy na bicykel a skusim ci drzi tlak a nefuci. Bud je problem v tychto hadickach, alebo ventil n75, alebo vakuova pumpa, alebo zasobnik vakua, vaha vzduchu,... Tiahlo na lopatky od turba som skusal, vraj to ma ist lahko, ale nevedel som to odpojit od toho piestu s pruzinou. Je tam celkom silna pruzina, ale dalo sa stym hybat. Treba skusat tie najlacnejsie varianty a ked nezaberu, tak skusat tie drahsie az postupne. Nedajte sa hned oblbnut vymenou turba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No presne, tuto vec som dlho zanedbaval :) K tej citacie, no to je schvalne, aby niekto kto hlada suvislosti nemusel skrolovat dve tri strany do zadu. Ja myslim, ze je to len taka nejaka subdiskusia. Ci mi len nieco nie je jasne?

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj bezprostředně předcházející příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...