Přejít na obsah

Cukání motoru 2000 ot- neřešitelný problém? :)


tomakecTD

Doporučené příspěvky

Zdarec lidi, někdy jsem už na Vašem škoda foru narazil na podobné téma, nyní jsem ho ale asi nenašel. Mám golfa 1.6 16V 77kW AZD - ten motor by se měl nacházet i ve fabiích a je téměř shodný s motorem 1.4 16V. Řešil jsem problem na VW foru, ale nikdo nevěděl.

Mám problém takový:

1) Motor ráno hůře startuje ( jak kdy ) když chytne, volnoběh 1100 a jamile šlápnu na plyn, jakoby se začal dusit, jede na 300otáček. Když plyn pustím, vystoupí na volnoběh, když šlápnu zase, zadusí se

2) cukání motoru kolem 1800-2100otáček, hlavně při jemné akceleraci, ale je to poznat i při plném plynu.

Stalo se to někomu?

Dělal jsem tohle:

1)Nová originální klapka elektronický plyn

2)Nová origo NGK lambda sonda před kat

3)Nové svíčky NGK

4)Nové čidlo teploty

5)Nové čidlo tlaku sání/teploty

6)Čištěn EGR plus zaslepen- cukalo zase, neměl by propouštět nic/ nemá vliv

7)Čištěna vstřikovací lišta včetně vstřiků- kontrolována celá benzínová sestava- tlak/vše ok

8)kontrolována těsnost sání ( při volnoběhu ) OK

9)kontrola plus čištění aktivního uhlí

10) kontrola všech hadic, WDčkem ošetřené kostry v autě i elektronické spoje.

11) Druhá lambda OK, zkoušena i odpojována

12) čidlo otáček kliky/vačky testováno

13) na VAGu žádná chyba

14) jezdím i na LPG- ten sám problém.

15) rok 05/2001 najeto 2002 tis, dovoz itálie

16) rizdělán potenciometru pedálu plynu, zkontrolován charakteristikou, čištěn, vše OK

Začínám si myslet, že to není elektronický problém, nýbrž mechanický :( stává se to prej, nevíte někdo čím by to mohlo být? Jinak výkon je skvělý, jede jak má, spotřeba kolem 7l, Absolutně nežere olej, vůbec nic, voda se neztrácí, netlakuje, nefouká, nic....Je to snad ten neřešitelný problém? Budu vděčný za každou radu :)

Editováno: , autor: tomakecTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

t.: tam už ale nic jiného k vyzkoušení není.

Takže buď jste něco přehlédli a nechali projít chybnou věc, nebo je to k najití v plynu.

Už z doby plynových Felicií je známo, že ježdění na plyn odřádkuje adaptace v ŘJ do nesmyslné chudosti a že je nutný reset.

Jinak dochází i k poškození motoru - provozem na chudou směs.

U Fabie nevím, jestli to jde.

Možná by bylo dobře si půjčit na vyzkoušení jinou řídící jednotku.

Pokud možno z auta, které nejezdilo na plyn.

Podle toho, co píšeš se mi zdá, že máš docela dobré kontakty a že bys mohl to půjčení zvládnout.

G.: neměli by spíš lambdu NTK než Bosch?

Jsou s nimi lepší zlušenosti.

Editováno: , autor: Tonda-B
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Já mám novou NTK original jaká tam má být cena taky kolem 3500. Ještě zkusím lambdu II. Nezdá se mi teplota katu, taky ta lambda má najeto 205tis km už nyní. Má nepravidelné kmity a napětí, někdy i stojí, může narušovat celou lambda regulaci. Jinak netuším. S ŘJ by něco býti mohlo, ale jen tak vyměnit to je otázka hodně moc peněz. Tyto jednotky vůbec v ČR nejsou. Snad leda přehrát SW na kolik by to přišlo? Mělo by něco takovýho jít, ne?

Ono půjčení je vyčíst PIN immo, budíky, spárovat a už jen to je 2tis.

A ten reset se provádí jak? :) Jde to? Marelli 4MV G 1.6 16V 77kW

Editováno: , autor: tomakecTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...