lou0ness Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 Zdravim. Mel bych dotaz ohledne zahrivani motoru u Fabie 1,9 TDI.nez se mi zahreje strasne dlouho to trva a nechci ji pres zimu tak trapit.co bych mel vymenit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 ja zakrývam chladič, aby sa motor skôr zahral... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lou0ness Vloženo 2. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 A nestacilo by treba vymenit termostat nebo neco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 no keď je chybný termostat, tak zasvieti kontrolka elektroniky motora... ale ak máš podozrenie že niečo neštimuje, tak hoď auto na počítač a hneď budeš vedieť čo je vo veci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 (editace) lou0ness: pokud je špatnej, tak určitě pomůže výměna. za jak dlouho (km) se ti ohřeje v tomto počasí auto na pr. teplotu? jeď kousek a pak sáhni na horní hadici k chladiči. pokud bude teplá, bude to chtít termostat. ještě můžeš zkusit sáhnout na spodní, jestli i ta bude teplá/vlažná, tak to máš potvrzené. jinak termostat není zas až tak drahý (do 300kč origo), aby se to nedalo vyměnit preventivně. Louki1: na základě čeho by se ta kontrolka rozsvítila a jaká chyba by se zapsala do paměti? Editováno: 2. Říjen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 (editace) Je znamo ze TDi se zahrejou az pri jizde, neboli kdyz jsou v zatezi. Napis po kolika km mas auto uplne zahrate ? Pokud to bude delsi doba zahrivani, tak zkontrolovat predehrev vody. Mel by byt nekde kousek od termostatu a jsou to defakto 3 zhavici svicky nasroubovane v profilu kterym proudi voda a ktere ohrivaji vodu, ktera je hnana do topeni. Takze auto po nastartovani zacne rychleji topit a tim padem se i rychleji celkove ohreje Editováno: 2. Říjen 2011, autor: Grym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 Mám stejnej problém. Vyměnil jsem termostat ale žádnej efekt to nepřineslo. Do úplnýho zahřátí musím najed kolem 10-15 KM. Záleží na stilu jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 no keď je chybný termostat, tak zasvieti kontrolka elektroniky motora... ale ak máš podozrenie že niečo neštimuje, tak hoď auto na počítač a hneď budeš vedieť čo je vo veci... To si kde pocul taku sprostost :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 ještě dodám, že fabia nemá ohřev vody pomocí žhavičů, místo toho má elektrickou vložku v topení, takže voda se ohřívá pomaleji, zvlášť když pro max. topení elektrikou musí být ovladač na max. teplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lou0ness Vloženo 2. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 chvilku to vzdy trva nez se mi zahreje a nezahreje se na devadesat stupnu,ale kolisa kolem 75. kdyz necham pak v klidu stat auto na volnobeh nebo je venku teplo,tak se zahreje teprve na devadesat a pri jizde teplota opet spadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 3. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2011 (editace) ve skutečnosti se tento motor při normální jízdě na 90 ani neohřeje. budík navíc ukazuje jen to, co mu řj nakecá, takže 90st. ukazuje tuším cca od 80 do 100st. skutečné teploty vody. vyměň termostat. hlavně ne žádnou čínu a podobné kuriozity za 50kč. Editováno: 3. Říjen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lou0ness Vloženo 3. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Říjen 2011 (editace) dobre.diky za rady.a mam jeste jeden problem : http://forum.skodaho...112741-abs-asr/ Editováno: 5. Říjen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2011 já mám taky jeden problém ... s tvým neustálým citováním předchozího příspěvku ... takže odpovídej za pomocí zeleného tlačítka dole "přidat odpověď", nebo už to bude za varování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Mně se Fabia 1,9 TDI 74kW zahřeje při teplotách okolo 25 stupňů po ujetí zhruba 8-10 km. Je to v pořádku? Také mi kolísá ručička teploměru, během provozu auta kolísá zhruba o 1 mm na obě strany od středové čárky stupnice. Je to kolísání normální nebo ta ručička musí po celou dobu provozu držet na středové čárce? Tady na fóru jsem četl, že tyto motory se při normální jízdě na 90 stupňů nezahřejí. Proč? Děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 a co tak funkcnost egr skontrolovat to ma tiez v plyv na ohriatie motora v zime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 16. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2015 Keď ti kolísa teplota môžeš mať aj vadné čidlo teploty vody, mal som podobný problém po výmene čidla všetko ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.