Walda RS Vloženo 8. Říjen 2011 Vloženo 8. Říjen 2011 ahoj, neví někdo jaký sou rozdíly v těhle dvou motorech? základ mi přijde stejnej... díky Citovat
Walda RS Vloženo 8. Říjen 2011 Autor Vloženo 8. Říjen 2011 to sem si tak nějak myslel, takže teoreticky, když vyměnim vstřky, turbo a řídící jednotku, tak bych mohl mít 96kW Citovat
Walda RS Vloženo 8. Říjen 2011 Autor Vloženo 8. Říjen 2011 ale zase s těma věcma z RS by mohli bejt pak větší možnosti? Citovat
fuego Vloženo 8. Říjen 2011 Vloženo 8. Říjen 2011 tak malo by to ist trochu lepsie aj viac vydrzat ,ako keby si to len chipol Citovat
Walda RS Vloženo 8. Říjen 2011 Autor Vloženo 8. Říjen 2011 já si právěl myslel že by to pak šlo chipnout víc než normální 74kW motor Citovat
boobika Vloženo 8. Říjen 2011 Vloženo 8. Říjen 2011 (editace) rozdílů je víc. jak už bylo psáno vstřiky a turbo, dále jiná klika, ojnice (myslím že i písty), větší olejový chladič, setrvák se spojkou, ic, sání i trubky. taky je potřeba si uvědomit, že rs má i jiné brzdy apod. není to jen o výkonech. Editováno: 8. Říjen 2011, autor: boobika Citovat
Jehla23 Vloženo 8. Říjen 2011 Vloženo 8. Říjen 2011 (editace) Koukám, že to je podobný jako přechod z MPI 44kw na MPI 50kw, jen je to na trošku jiné úrovni Editováno: 8. Říjen 2011, autor: Jehla23 Citovat
hanf Vloženo 8. Říjen 2011 Vloženo 8. Říjen 2011 96kw je lepsi motor na upravy. ale aj zo 74kw sa da vytrieskat dost koni. zalezi na aky vykon chces ist. Citovat
kibi Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 jak napsal boobika, i vnitřnosti 96 ASZ BLS jsou jiné jinak potencionál špatný není, na 96kw bohatě stačí chip + dobré je udělat lamelky do pravého podběhu pro odvětrávání horkého vzduchu od IC jinak na cca 165-170PS nutno FMIC + turbo (Garett 1749VA na rezervu VB), na větší koně toho pak už je více (vstřiky AL z 96kw...přeobložení lamely spojky, sání z ASZ, C-čidlo atd) Citovat
hanf Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 190ps spravis aj bez al trysiek aj bez asz sania. Citovat
Walda RS Vloženo 9. Říjen 2011 Autor Vloženo 9. Říjen 2011 no přemejšlel sem tak o 110kW cca, do teď sem měl O1 RS, tak mi tedko ten výkon chybí Citovat
Walda RS Vloženo 9. Říjen 2011 Autor Vloženo 9. Říjen 2011 rozdílů je víc. jak už bylo psáno vstřiky a turbo, dále jiná klika, ojnice (myslím že i písty), větší olejový chladič, setrvák se spojkou, ic, sání i trubky. taky je potřeba si uvědomit, že rs má i jiné brzdy apod. není to jen o výkonech. dík to sem chtěl vědět. samozřejmě brzdy sou v plánu z O1 RS, ty brzdily solidně Citovat
Walda RS Vloženo 9. Říjen 2011 Autor Vloženo 9. Říjen 2011 ještě se zeptam, půjdou věci z 96 naskládat do bloku 74? moh tam dát celej motor, ale chci to kuli legálnosti Citovat
hanf Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 na co by si to robil. ked mas dobre turbo, dobre reguluje,dobre vstreky tak tych cca 105-110kw by si spravil len chipom. Citovat
boobika Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 110kW jen softíkem bude na sériové ATD už moc. hlavně turbo, ic ale je pravda, že nemá smysl přeskládávat celý motor, když stačí přehodit turbo, ic apod. a dá to taky hodně. a nebo to chce prodat a peníze jinak vložené do překopávky přihodit na rs. tam to pak jde jen softem někde kolem 115kW/370Nm. Citovat
Walda RS Vloženo 9. Říjen 2011 Autor Vloženo 9. Říjen 2011 to je pravda, ale já mám kombi a kufr potřebuju, jinak bych to neřešil a koupil RS Citovat
boobika Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 njn, tak potom jedině softík a jsi někde na 100kW/310Nm za dobrou cenu. koukni třeba na dp nebo tdifun. dál bych nešel bez větších brzd apod. už tohle je dost na 256 kotouče. Citovat
kibi Vloženo 9. Říjen 2011 Vloženo 9. Říjen 2011 osobně jsem to řešil stejně, chtěl jsem kombíka a tak jsem si ho poladil.....brzdy, podvozek je kombinace Fabia RS + Ibiza Cupra...a už s chipem to bylo jiný auto každopádně pokud už ted víš, že budeš chtít jít ke 200 + PS, vyplatí se auto prodat, obětovat kufr a jít do ASZ BLT (96kw fabia rs, ibiza sport, FR) nebo ještě líp BPX (118kw ibiza cupra) kde nemusíš nic bastlit a máš to v originálu....ale bez kufru ale myslím že když si necháš udělat chip, tak se 140-155 PS a spotřebou 4.5-6.5/100 budeš mocspokojenej Citovat
Walda RS Vloženo 10. Říjen 2011 Autor Vloženo 10. Říjen 2011 chci jít někam ke 150ps víc ne, O1 RS z toho stejně neudělam jen to lehce poladit samozřejmě i s kombinací brzd a podvozku Citovat
Whitefabia Vloženo 13. Listopad 2011 Vloženo 13. Listopad 2011 Walda RS tak ako Kibi napisal par drobnosti das do motora a si tam kde RS len .... treba do toho vrazit no ... ale tak ruku na srdce skoda ze sa nedavaly 96 KW aj do combi... Teraz by o plno ludom vyriesilo dilemu kupily by si combik v 96 kw a dali chip a raz dva by maly v combiku 160-170 HP... Citovat
Walda RS Vloženo 20. Listopad 2011 Autor Vloženo 20. Listopad 2011 jojo dělat 96kW combi by bylo super, ale hold si to musíme udělat sami no Citovat
Whitefabia Vloženo 20. Listopad 2011 Vloženo 20. Listopad 2011 no... mas len 2 moznosti bud upravis 74 KW alebo vymenis motor za 96 KW Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.