Cutler Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Dobry den, kamarad me pozadala abych zjistil jestli neni jeho octavia rs 2.0tfsi nachipovana, mam diagnostiku, necha se to nekde jednoduse zjistit? Dekuji za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Nechá se to poynat...608 230303 ...necuká mu to?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cutler Vloženo 29. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Ne, ale jede to proste jako hovado, jezdim s 1.8t 110KW a je to jako kdybych si presed z favorita 1.3 do 1.8t:-) nejak se nam to nezda dalsi kamos ma Z4 3.0i a ta taky tak nejede:-D De o to jeslti mu pri koupi nelhali, popr aby to auto vydrzelo co nejdele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuego Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 nech da auto na brzdu, ked by to bolo chipnute, tak aspon bude vediet na kolko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Přesně tak-jedině na brzdě a změřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Nene, výkon se dá změřit i za pomoci diagnostiky, ze čtených hodnot a pak dopočítat. Brzda je zbytečná a hlavně v 99% stejně měří bludy pač mají blbě to, nebo ono.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Jan155: To je ale celkem odvážné tvrzení. Máš proto nějaké důkazy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Bludy ti nezměří, ale není to směrodatné čipy od sportmotoru mají menší výkon než série/ často/ zato však hrozný nákop odspodu. Jednodušší jistota je porovnat data s orig, To je 100%., Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 2. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2011 Jan155: To je ale celkem odvážné tvrzení. Máš proto nějaké důkazy? Ano mám, umím to změřit. Na Octavii II turbobenzín a diesel to určitě jde. U MPI by mě to samotného zajímalo. Chtělo by to dělat pár pokusů. Přišel jsem na to náhodou z chyb v diagnostice........., že by to mělo jít a kupodivu to jde....... Jak si myslíte že to Škodovka pozná, ano pozná to takhle jednoduše nic v tom není. Aspoň základy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 2. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2011 Jan155: Asi jsem nepodal otázku zcela přesně. Ptal jsem se, jestli máš důkazy na to, že podle tebe na brzdě měří bludy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kzbc Vloženo 5. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2011 Dobry den, kamarad me pozadala abych zjistil jestli neni jeho octavia rs 2.0tfsi nachipovana, mam diagnostiku, necha se to nekde jednoduse zjistit? Dekuji za odpoved. V každém autorizovaném servisu Ti to najdou v ŘJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 5. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2011 Jan155: Asi jsem nepodal otázku zcela přesně. Ptal jsem se, jestli máš důkazy na to, že podle tebe na brzdě měří bludy. Jo takhle, já myslel, jestli mám důkazy pro to, že to jde tou diagnostikou..... Ano to mám eventuelně taky, najdi dvě brzdy, nechej tam změřit auto a budou se lišit o cca 5 možná i 20 KW!! To je podle mě dostatečněj důkaz. Navíc ony ty brzdy měří dobře, ale obvykle se jim přehřívá auto, jelikož do toho foukají pomalu fénem, berou vzduch ze střechy atd atd.... Zkus jet na tu stejnou brzdu jednou v zimě a jednou v létě když je řekněme 40C, jestli budou brát vzduch ze střechy, bude se ti lišit výkon o cca 3-5KW, a možná taky o 20kW. Záleží jak dlouho bude měření probíhat atd atd... a jak moc se to přehřeje. Navíc já mám 4x4 a těchhle brzd je sakra málo, třeba v Brně není jediná, která je schopná to změřit správně. V Praze snad MAHA, ta prej měří dobře. (Ověřeno z několika zdrojů) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 (editace) to Jan155: Celkem se bavím nad Tvými příspěvky 20kW? Ano, pokud to není řádně chlazené tak jde výkon dolů. Jinak co chceš měřit na 4x4? Vypojí se kablík z haldexu a máš předohrab Editováno: 6. Prosinec 2011, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 Nene, tak by se to přesně dělat nemělo, tím, že se vypojí kabel z haldexu. Mělo by se to měřit na brzdě co měří 4x4 a má tedy 4 válce. Když jen odpojíš haldex máš pak ztráty v kardanu, kterej se stále pokud vím točí, to je výkon kterej jde pryč. Nevím proč si klepeš na čelo, byl jsem na dvou brzdách a výkon se lišil o přesně 21,5KW!! A podotýkám, že to auto bylo v pořádku. Jako jestli tohle neznamená, že měří bludy tak nevím co!! Nejdřív si o tom něco přečti a naštuduj a pak si klepej na halvu, ale měřit 4x4 tím, že odpojíš haldex, je opravdu k ničemu........ Nejlepší haluz, vždycky je, když se zaptají kolik by to mělo mít: 103KW a pak dsostanu graf na 103KW, když řeknu že to má mít 113KW dostanu graf na 113KW, taky vyzkoušeno. Dle mého názoru je prostě něco špatně a měří bludy. Dodo měl jsem tě za většího inteligenta, ale tímhle jsi mě fakt dostal.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 Takhle se to přesně dělá-prostě se vytáhne kablík a fertig. Brzd na 4x4 moc není. Ztráty v kardanu jsou neustále. Jediný co se nezměří tak jsou odpory haldexu, zadní rozvodovky, zadní poloosy a kola. Což mi fakt neva... Rozdíl 21,5 kW? Čoeče kdo Ti to měřil? Vždyť to je odchylka přes 20% na 100kW... Tak víš jak to je-papír potažmo graf snese všechno. O inteligenci přispívajících zde snad nediskutujeme, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 No o inteligenci zde nediskutujeme, ale dle smajlíka klepajícího si na čelo jsem pochopil, že jsem debil, a ten fakáč na mě, mě taky moc nepotešil........, to jako sorry A zkusme se zamyslet nad ztrátami v kardanu, zadní rozvodovce, zadních poloos a kola........ Když to všechno roztočíš, ale budeš to měřit jen jako předohrab, tak tam budou ztráty docela značné.... vezmi si, že to auto když je 4x4 má cca o 0,5l větší spotřebu, takže ten odpor není zase tak zanedbatelnej, kolik to může být v KW netuším, ale řekl bych tak 10kW to je 10% o 10% vetší spotřeba (tohle je fakt úvaha),...... to by tak odpovídalo ne? Odhadem, to si myslím, že by spíš bylo lepší vymontovat tu přední hardy spojku a vypojit celej ten kardan....... když už.... A jako pokud má auto v sérii udáváno 77KW a naměříž 74kW, tak dle mého názoru je to auto nemocný a je třeba najít příčinu, pokud máš ovšem brzdu, kde 3 - 4kW nejsou problém, pak víš opět prd....... A to je ještě další věc, jak se do brzdy zadávaj různý ty korekční konstanty tak jejiná pro 4x4 a jiná pro předohrab,když to odpojíš použiješ asi tu pro předohrad,a le výsledek musí být nutně ujetý..... Pak je ovšem celý měření k prdu (aspoň podle mě). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 Tak sorry za flame - neber si to osobně 4x4 má větší spotřebu hlavně z hlediska větší hmotnosti (o 96kg než předohab) - takže všechny úvahy o pasivních odporech jsou fakt mimo. Když se vypojí kablík haldexu tak spojka je rozepnutá, tedy je měřený výkon menší o pasivní odpory pouze kardanky a jejího uložení a dvou ložisek vstupní hřídele haldexu. Tedy v porovnání ostatních odporů nula nula nic. Mimochodem naše motory v serii 77kW mají reálně kolem 85kW. U mě bylo naměřeno 86kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 (editace) Tak OK, jj to budeš mít asi pravdu, s tou váhou a tím co se navíc točí...... JJ, to že ty motory mají reálně 85kW, to vím. Kde jsi byl na brzdě ty?? Editováno: 7. Prosinec 2011, autor: Jan155 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 7. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2011 (editace) Tam kde jsem chipoval-tedy u TDIfuna. Fakt Ti někdo naměřil rozdíl 20kW na stejném autě (bez meziúprav)? To je celkem mazec Editováno: 7. Prosinec 2011, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 Jj, fakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 Údajně dokáží ovlivnit výsledek i podhuštěná kola. Snad by to mohlo dělat i 2-3Kw. Já měl v sérii pouze 84Kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsák Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 (editace) Byl jsem na školení a bylo nám řečeno, že hraje roli jak vlhkost vzduchu, teplota okolní, a dost se dá ovlivnit výsledek měření - korekční konstantou a nastaveným převodovým poměrem mezi kolem auta a válcem brzdy.... Navíc jsme dělali několik měření a zkoušeli různé sportovní filtry, atd... Jen příklad - Octavia 1.8 T 132 kw - sériový filtr 130,8 kw, bez vzduchového filtru (jen s buničinou) - 129,2 kw a se sportovním filtrem (vložkou) - pouze 127kw (mezi měřením byly 1hod pauzy), navíc nám školící technik ukázal jak ovlivňuje výkon váha vzduchu, respektive její teplota, - studená pracovala bez problémů - 2.0 tfsi - první měření - 149kw (okolní teplota okolo váhy 32c), II. měření 144kw (okolní teplota 44c), a III. měření 142 kw (teplota cca 51c)... bylo to zajímavé. Před každým měřením se kontroloval tlak v pneu, výpis řj, atd.. Palivo bylo 100oct Benzina. Někdo se ptal, zda se dá fixlovat a jak je vidět, dá... Editováno: 14. Prosinec 2011, autor: rsák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 To je přesně to, oč tu mluvím, měří bludy... Podle mě to teda není ani tak teplotou váhy vzduchu jako spíš teplotou nasávaného vzdchu, který se následně chladí v intercooleru. ovšem pokud na to někdo funí větrákem 20kmh při teplotě 40-50C změří málo (motor se přehřívá), když na to budete funit 100km/h bude to lepší a když budete funit 100km/h a 20C bude to nejlepší....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsák Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 (editace) Správně zmiňuješ teplotu nasávaného vzduchu, protože čím je teplejší, tak se rozpíná a dostaneme ho do válců míň, než když je studenější... ale foukalo se přivedeným vzduchem z venku, tj. cca 5st. Nefoukalo se klasicikým ventilátorem. A teplota nasávaného vzduchu byla tolerančně stejná, jen modul váhy byl teplejší, což zřejmě způsobovalo vyšší odpor, atd A teplota uvnitř byla cca 20c.. dělali to právě kvůli změnám el. odchylek jednotlivých snímačů, při změnách teploty, atd,.. Editováno: 15. Prosinec 2011, autor: rsák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 16. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2011 Aha........ dík za upřesnění tvého měření...... no pak je jasný, že na to teplota vzduchu vliv neměla........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.