sol.luk Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 Tak já se dnes dal do čištění nEGR ventilu, protože mi auto pocukávalo ( ale na přístrojovce žádnou chybu nehlásilo, jen diagnostika to objevila a popsala jako kód poruchy 16785 ), ventil jsem vyčistil a namontoval zpět, ale budu to muset rozdělat ještě jednou, neboť těsnící kroužek je už dost vymačkaný a prochcává olej ven a tím se dostávám k problému... nevíte, kde ten kroužek objednat ? Našel jsem jeden, ale to asi nebude on, není tam popsáno že to je na octavii II a průměr 55 mm se mi zdá málo.. http://www.skoda-dily.cz/eshop/n90521601-tesnici-krouzek-egr-ventilu-55x3.html Nemá někdo prosím Vás kroužek někde na stole aby jste změřili jeho průměr ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sol.luk Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
worejk Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 To je mazec. Zajimalo by me, ktery pako tohle zpetny pousteni spalin do sani vymyslelo. Musim to nejak odpojit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 To pako myslí na Tebe a Tvoje potomky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasel Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 zdravim jak jednotka rozezna ze je egr zaslepeny?pokud otevre erg ten je preci podtlakovej a ze by u parohu bylo nejake cidlo sem nenasel,u jednicky octavie sem jen odpojil hadicky a vse facha zadna zavada dik vsem mam bkd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Mainer Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Zdravím, nevíte jak funguje EGR ventil u motoru 2.0 tdi cr CFHC? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Alimov Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 (editace) pridam par fotek k ERG ventilu oct II 2.0 103kw CR kod motoru CFHC MR2012 najeto cca 180 kkm celek chladic pred vycistenim chladic po vycisteni supermafrasolem egr po vycisteni po vycisteni nicmene po vycisteni motor jiz nepada do nouzoveho rezimu ... ale sviti mi kontrolka a zobrazuji se chyby P1440 00 [175] - Open Circuit P0405 00 [175] - Signal too Low vice o mem egru na http://forum.skodahome.cz/topic/129511-egr-ventil-sekundarni-okruh-vedeni-spalin-p0403/ Editováno: 25. Srpen 2014, autor: Jakub Alimov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 22. Březen 2016 Sdílet Vloženo 22. Březen 2016 Cau, mam zahadny problem. Po vymene vstriku a turba,... Vozidlo nedosahuje hodnot, jak ma motor 1.9TDi 77 KW model: BXE mit,....:-( tak jsem vytahl dnes trubicku - podtlakovou k egr ventilu a dle vagu mi nasledne splnuje hodnoty dle diagnostiky,, pocitove to jede lepe. Ale co me zarazilo, ze na palubce nevyskocil symbol - motoru (oranzovy) ale na vagu ano. Kde muze byt problem?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 22. Březen 2016 Sdílet Vloženo 22. Březen 2016 Egr byl cisten jiz pred casem,... Mam najeto pouze 120tis za 7let,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.