Martas_Liberec Vloženo 6. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2011 Dobry den, procital jsem forum a nenasel jsem odpoved. Tak se predem omlouvam, zda jsem neco nekde prehledl. Mam O1 r.v.1998 nejdou otevrit pravy zadni dvere. Kdyz chci dvere otevrit zevnitr tak pomalu taham za klicku a jezdec(cudlik) vyjizdi a kdyz to pustim tak zase zajede. A z venci to nejde vubec, Cudlik je furt zapadli i kdyz ostatni dvere jsou otevrene. Prosim poradte dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SPD13TDI Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 tak před půl hodinou sem s tím dojel z dílny, tak mi dveře otevřeli a odpojili takže to odemikám jak u 120tky ručně, bylo mi řečeno že problém je jak je motor od ovládání okýnka tak pod ním nacvaklá zespoda je nějaká jednotka na ovládání centrálu u těch dveří a ta je špatna, přehodili z levých dveří a valilo to v poho. takže prej tu jednotku která se dá sehnat asi jen origo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octa.diskuter Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 Sice o tri roky pozdeji, ale treba se nekdo chytne... Myslite, ze to otevreli to tou druhou jednotkou? Nebo dvema kusy dratu ze poslali spravne napeti na spravne piny konektoru od zamku? A neslo by ten problem se zamykanim prasecky dlouhodobe obejit tim, ze by si do zamku pravych dveri privedl skrz auto signal z ridici jenotky levych dveri? Stejne se obvykle leve a prave zadni dvere odemykaji/zamykaji soucasne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 24. leden 2015 Sdílet Vloženo 24. leden 2015 (editace) Myslím že tak jednoduše komfortní jednotku neočůráš, pravděpodobně to otevřeli uzemněním příšlušného kabelu protože octavia má minusové zámky. Navíc ještě jednotka vše kontroluje přes safe mod, pokud jí něco nesedí tak nezamkne do safe modu. Editováno: 24. leden 2015, autor: Tonny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octa.diskuter Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Nekdo se chytnul, super. Od teoretizovani k praktickemu prikladu, at se treba pouci i ostatni: Prave pred chvili se mi konecne podarilo odemknout prave zadni dvere. Octavia 1 combi, 05/98, elektricka okynka vsude, DO dodelavane predchozim majitelem. Zamek puvodne necvakal, po zatazeni za vnitrni klicku vyjel kolicek, po uvolneni klicky zase zajel. Nejdriv jsem nejak sundal tapec (ani jsem toho moc neulamal) a potom jsem koukal na 6pinovy konektor u zamku (F223) a 18pinovy u ridici jednotky (J389) ve dverich. Koukal jsem na sedy a zluty drat, ktere by prave mely jit z RJ k motorku zamku. Na odpojenem 6pinovem konektoru jsem zaznamenal, ze pri zamykani/odemykani dochazi k nejakym zmenam napeti, ale muj multimetr je na tohle moc pomalej. Pak jsem naopak zapojil 6pinovy do zamku a vypojil 18pinovy z RJ. Tam jsem si overil, ze napajeci napeti i zem pro RJ jsou OK (aby taky ne, kdyz RJ normalne komunikuje a funguje i stahovani okynek) a pak jsem pres tenhle konektor zkusil zmerit odpor vinuti motorku zamku. Uz nevim, jestli to byly 4 ohmy nebo 40 ohmu, ale byl to "rozumny" odpor. Spis ty 4 ohmy. Tak jsem vzal dva dratky. Jednim jsem proklemoval pin 9 (hneda kostra, tlusta 2,5 mm2) a pin od zluteho (pin7). Druhy dratek jsem pichnul do pinu 17 od sedeho a kratce tuknul do pinu 10 (cerveno-hnede tluste napajeni). Mala jiskra a bylo odemceno. Pak jsem prehodil napeti, tuknul a bylo zamceno. Takze rekapitulace: odemknout: seda (T6j/1=T18a/17) = +12V, zluta (T6j/2=T18a/7) = zem zamknout: seda = kostra, zluta = +12V (V zavorkach oznaceni ve schmematu dilenske prirucky, strana 67/8.) Tim padem si myslim, ze kdybych ovladani praveho motorku natahnul z ridici jednotky levych dveri (a odpojil tyhle dva draty u RJ pravych dveri), tak by to mohlo fungovat. Sice by ridici jednotka pravych dveri byla prekvapena ze zpetnych signalu zamceno/safe a ridici jednotka levych dveri by naopak vubec netusila, ze ve skutecnosti zamyka/odemyka dvoje dvere, ale fungovat by to mohlo. Re: Tonny Momentalne jsem ve stavu, kdy vubec netouzim po safemodu. Spis me zajima, jestli a jak se RJ pri povelech zamknout/odemknout necha ovlivnit zpetnymi hlasenimi ze zamku zavreno/zamceno/safe. Vzhledem k memu stavu je asi logictejsi vymenit RJ, ale mam obavu, jestli nebuze byt nejak zblbla zpetnym hlasenim ze zamku a tim padem sama neda dostatecne dlouhy/silny puls s povelem do zamku. Jeste pro jistotu promerim vsechna hlaseni od za zamku do RJ a pak se na ta hlaseni podivam i ve VAGu. Pokud se bude lisit realny stav od zmereneho, tak jsou vadne mikrospinace v zamku nebo draty. Pokud se bude lisit zmereny stav od stavu ve VAGu, tak keca RJ. Jak je slozite vymenit RJ? Lisi se nejak 1U0959812A (tu mi hlasi VAG) od 1U0959812B (ta se da sehnat na netu)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Hele jediné co vím že jednotka 1U0959812D je třetí generace komfortu. Ty máš rok 98 a tam se lámala 2 generace s 2,5 generací. Kouknul jsem ti na octavii přitelkyně ta má 2,5generaci a na jednotce má 1U0959812B. Možná tedy budeš mít ještě komfort 2 generace ale je bráno pouze vylučovací metodou. Ale je skoro jisté že musíš sehnat 1U0959812A protože s jinou to chodit nebude. Jinak čistě teoreticky to propojení by fungovat mohlo, problém je žě to určitě nikdo nevyzkoušel. Když to takhle odešlo nám prostě jsme vyměnily jednotku ve dveří a bylo to.....Co je jisté, že když to propojíš tak to zblbne komfortku. Určitě vyskočí na vagu nějaká chyba,ale to tě asi trápit nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palofol Vloženo 10. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2016 Mám stejný problém po zatahnuti za paku oteváraní nejde otevrit a po pustení zajede čudlík zpátky. Jak otevru abych sundal tapacírung? Zvenku nereaguje vubec. Predtim aspon zevnitr se dalo ručne otevrít, ted se to vrací a nic. Hlavne neotevru dvere abych sundal vubec tapacírung, zámek je asi zaseknutý. Dík za akukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barlang Vloženo 26. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2016 Zdravim páni, potreboval by som radu. Otec si na O1 r.v. 03 vymenil ľavý zadný zámok, ktorý sa mu zasekával. Po výmene mu nejdú otvoriť dvere ale je počuť že pri odomknutí a zamknutí zámok pracuje. Na diagnostike mu VAG vyhodil 2 chyby: 01044 rid. jedn. chybne kodovana a 00928-zamykaci jednotka centr. zamykani nesmyslni signal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.