Přejít na obsah

Signalizacia bezpecnostnych pasov


ceannu

Doporučené příspěvky

Ten text je stejný i v posledních návodech, nicméně flash na poslední verzi asi znamená to pískání do zapnutí pásů. Jiný důvod změny snad i čísla dílu budíků nevidím.

kitt21: Tobě se to chová jako v návodu, nám už s Combi2002 jinak.

 

Co se stane když tu svorkovnici rozpojíš? Podle ohlasů bych skoro řekl, že není rozdíl jestli tam ten spínač v tom zámku je, nebo není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak sa nemylim, tak bez toho zamku so spinacom, bola iba kontrolka ktora zasvietila a zhasla, po pridani zamku so spinacom, sa pridalo aj zvukove bimbanie :), tak ako na ukazke vo videu.

 

Tie budiky su z tohto roku a je tam stary soft v nich?no kua, do auta to kodoval autorizak, cez ich online system, inak sa nedalo. Co môzem teda urobit aby to hlasilo ako Vam, aj pocas jazdy bez pasu?

Ist do skodovky ze chcem flash budikov??-neviem preco, ale mam pocit ze by na mna kukali, co po nich chcem...

Co dalej teda...?? :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono stačí během těch 6 sekund zapnout pás, tím také vyzkoušíš, jesti to funguje, kontrolka by měla okamžitě zhasnout.

Ty máš sice nové budíky, obvšem soft mají z doby kdy byly vyrobené! Kdoví jak dlouho je měli v tom e-shopu na skladě...

 

Tak jsem to našel, podle ETKY se ty Tvoje budíky dávaly od 08/04 do 05/06, takže necelé dva roky po faceliftu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drewie ten pas funguje :kol-47:. Ak sa zasunie pocas hlasenia, nastane ticho, text i kontrolka zhasnu, po vytiahnuti znova hlasi. Ale len, vramci tych 6tich bimbani, od zapnutia zapalovania.

Co sa tyka verzie budikov, pomôze tento stitok? na ukazku?Ostrejsie sa to nedalo, mobil nedokaze

A kde je mozne zohnat, ak vôbec novu verziu softu do nich? ak teda vôbec jestvuje...co robit dalej... :kol-32:

 

 

post-71129-0-97145100-1383252854_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady už není co řešit, očividně signalizace zapnutého pásu se časem změnila, a ty ji máš tak, jak by ji mělo Tvoje auto z výroby. Což jsi asi nechtěl slyšet :)

Nevím kdo na slovensku dokáže flashnout budíky, profor, cartmanko, to jsou mistři elektroniky, ale ty jsem tu dlouho neviděl přispívat. Severní morava by pak mohl pomoci cosby nebo vaša, vysočina milhausek, Střední čechy honza72

Mám takové tušení, že to co jsem tu teď tady napsal jsem nedávno někde četl, nebylo to dokonce v tomhle vlákně?

Možnosti určitě jsou, ale to Ti poradí ti, co tomu rozumí...

 

Jo a ještě jedna věc, mě to ten text o zapnutých pásech na maxidotu píše ve třech řádcích ne ve dvou (mezi bezp. a pás mám enter :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díval se mi na to Vaša když jsem řešil ESP a říkal, že je to aktivní. Zámek pásu jsem tam měl s kabelem, ale jelikož byl mechanismus zámku poškozenej tak jsem objednal novej. Myslel jsem, že bude ta chyba v něm. Když zapnu zapalování, kontrolka pásů se rozsvítí a po určité době zhasne ať už jsem připoután nebo ne. Když bych to proměřoval - kdy tam má jít šťáva ? Pořád ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Podle mého je to takhle. Zapnutím pásu do zámku dojde k uzavření okruhu, to znamená k ukostření. Takže do červené svorkovnice pod sedačkou na pin T6W/2 jde po zapnutí zapalování proud, barva drátu by měla být žlutá. Druhý pin na této svorkovnici T6W/1 jde na kostru, barva hnědá. Proměřit ohmetrem tyto dráty a budeš moudřejší.

  Vše podle schéma na modelový rok 2003.

Jinak mi ve Škodovce bez problémů vždycky vytisknou požadované schéma, prostě jsou tam na mě hodný!

  Já když jsem to dodělal do auta, tak bez jakéhokoliv kódování to začalo samo po zapnutí zapalování pípat (šest vteřin). Přitom kontrolka nesvítila , a ani nešla nakódovat. Po výměně budíků za Maxi-Dot to funguje i s nápisem, ale jen max těch šest vteřin. Pak to prostě skončí, a začne to zase fungovat po vypnutí a zapnutí zapalování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No moje poznatky : Pokud mám ten špatný zámek zapojený pod sedačkou v červené svorkovnici - po zapnutí klíčku se ozve 6x gong, pak kontrolka zhasne ať už jsem připoután nebo ne. Pokud svorkovnici rozpojím, gong se neozve a kontrolka se rozsvítí a zhasne. Někde v příručce jsem se dočetl že signál z toho spínače na pásu jde do jednotky Bagu. Může to tedy být tak že mě gong a kontrolka po zapnutí klíčku upozorní abych se připoutal - tím to pro mě, jako řidiče končí a pak už jde jen signál do jednotky aby věděla jsetli mám pás nebo ne ? Díky kluci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Také mám nápis na dvou řádcích, budíky před face. Jinak jsem se díval do schéma, a podle něho je v klidovém stavu spínač v zámku pásu ZAPNUTÝ. Takže co jsem psal výše je nesmysl, omlouvám se. Holt jsem se měl pořádně podívat, a ne psát moje úvahy.

 To znamená, že po zapnutí zapalování je pin 20 na pravé svorkovnici na budíkách ukostřen - kontrolka svítí a zní gong. To skončí buď samo po šesti vteřinách, nebo po zapnutí pásu, tj. rozpojením okruhu. Při tom nezáleží, jestli auto stojí, či jede.

  To pípání za jízdy mám u své OC II, tam jakmile se rozjedu, začne to s nezapnutým pásem pípat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty tu máš podľa mňa problém so signálom rýchlosti.

Jeden kábel zo Simosu / ESP dovedený do rádia, budíkov a nechce sa mi už hľadať kde inde - spomínal si, že ani GALA ti nejde.

 

Ešte by stálo za zmienku čeknúť, odkial budíky berú sifnál rýchlosti, či CAN alebo ten vodič, mám pocit, že sa to dalo nakódovať, resp kódovaním prepnúť. Ale kde, to tu povedia iní borci!

 

 

Thorin, tebe to ukazuje ako mne? na dva riadky, alebo ako chalanom drewie a combi2002, na tri riadky? s tym ale ze im to pipa i za jazdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...