Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

jo jo tak nova lamba od škodovky rozvody napinaky tlumiče,svíčky a kabely,hadice sani, čidlo telploty,chladič,olej fitry,nastřik naprav,nemrzka,hadice vody a jde se jezdit!snad to bude dobry

Editováno: , autor: Luďa
Necituj předchozí příspěvky a už vůbec ne ty svoje.
Vloženo

Ahoj, občas mi VAG vyhodí taky tuhle hlášku + většinou ještě příliš bohatou směs. Motor mám stejný, ale s LPG.Jinak auto startuje dobře, ale po zahřátí začne pocukávat, hlavně při přidávání plynu, ale občas malinko cuká i při plynulé jízdě, při přidávání také občas jakoby "pufne" do výfuku. Dělá to i na benzín/samo méně znatelně, ale dělá/. O lambdě přemýšlím, ev. cívka, zapolovací kabely a vzduch. klapka- něco z toho by to mělo být. Budu rád za jakékoliv zkušenosti, a čím se to vyřešilo. Dík

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 9 let později...
Vloženo

Ja mam BFQ 2009 od nova a tiez sa mi zo zaciatku vysvecovali emisie.V zaruke menili obe lambdy,palivove cerpadlo a este nieco len uz nepamatam.

Teraz po 360tkm viem ,ze ak sa kontrolka zasieti a po niekolkych startoch  zhasne bola to sporadicka chyba.Tuto chybu mi stale vypisuje.

Taktiez vidim ,ze to nemalo vlyv na chod motora spotrebu.

Ja si kontrolujem lamdbu v 31.kanali meranych hodnot.Mala by byt v rozsahu cca 0.998 do 1.999 a hlavne musi byt ,,ziva,,.Hodnoty sa musia menit cca kazdu sekundu

Teraz som bol na emisnej a s povodnym katom,nidy som nenastavoval skrtiacu klapku a bez problemov.Staci vymazat chybu lambdy z pamate tesne pred stk

Vloženo

Nojo, ale teď čtou  i readness kody a když chybu vymažu před emisema( jako vždy), tak je mám špatný a neprojdu.

Prý má lambda zvýšený volnoběh+je mimo rozsah... Někde to přisává trvale vzduch a mám bohatší směs.

Zkusil jsem u vzduchového filtru ucpat přívod do motoru, ale ten jel dál a někde to syčí jak přisává, budu pátrat kde.

Navíc to drží volnoběh perfektně, jede skvěle a klidně, jen se rozsvěcí kontrolka a kod 16514...

Kdysy to taky za studena blblo, jako se tu často píše, ale odstranil jsem to nádrží nového benzinu, starý byl asi "zvodnatělý"

Vloženo

Musis mat tesne styri vyvody za klapkou a to co pred klapkou je menej dolezite

Podtlak brzd,egr ventil,podtalova mini klapka a vyvod na aktivne uhlie

Mozes po jednom vyvode upchat docasne a vyskusat sa povozit.

Vloženo

JJ budu zitra zkoušet. Připadá mi, že to syčí někde vpředu u svíček. Pod to plastové sání se párkrát lezlo. ( taky jsou v nich vstřiky pro lpg, třeba některý vstup netěsní)..Zlatý pravidlo : hledej tam, kde se něco dělalo, mockrát se mi ( nejen u auta) vyplatilo. Koupím start spray a postříkám to, dnes jsem to dělal lihem a nic, asi to není to pravé, a benzínem , natvrdo, se mi moc nechce.

 

Vloženo

Tak žádné falešné sání jsem nezjistil, sice po ucpání sání rukou motor nechcípne, jen sníží otáčky-takže evidentně někde musí přisávat...  A taky výfuk nic moc. Jeden vlnovec je trochu očouzený a taky je voda ve spoji mezi katem a středním výfukem, takže asi moc netěsní. Tak zase nic nevím... Na readness je to kromě ohřevu sond všechno špatný. Neví někdo po kolika najetých km se readness načte??

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...